Heips. Kertokaas, miksi muutamisen kertaa keskimääräistä PIENIkokoisempi mies on tullut luokseni tekemään "tuttavuutta"...?
Siis pointti on siinä, että itse olen ns. "medium-kokoa" kaikin puolin. (suomalaisittain mitattuna)
Eli käytän M-koon vaatteita, en ole "liian" lyhyt enkä "liian" pitkä...en ole "liian" laiha, enkä "liian" lihava...
Siis...mietin vaan, että mikä minussa "rohkaisee" myös keskimääräistä pienikokoisempia/hentorakenteisempia miehiä tulemaan luokseni...?
Olen sitä paitsi aika sporttinen, ts. en mikään "hentoliini"...pystyn kantamaan itsekseni painaviakin tavaroita jne...
Että onko tämä jotain "vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa" (ainakin miesten puolelta) - ei siis pituuden, vaan ruumiinrakenteen puolesta...?
Onko kommentteja...?
MIKÄ ehkä rohkaisee...?
oona.
6
225
Vastaukset
- on se :
kun olet itsekin pienikokoinen
- Onko sitten
muutaman kerran tullut jututtamaan myös keskimääräistä ISOkokoisempi mies, vaikka itse olett medium-kokoa?
Jos on, niin ilmeisesti edustat keskivertoa =) - viilisniilis
Hän sitten ihastunut luonteeseesi? Tai koko pakettiin?
- floora.
Pakko se on olla toi vastakohdat vetää puoleensa. Ajattele nyt, sun kaltainen hirvittävä läski ja sitten joku hentoinen mies.
- scale
Ehkä niiden mielestä sä olet ollut niitä kiinnostava?
- itse :
peppu pystyssä tuolla kylillä niin kyllähän se jotakin vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185