säälittävää jos on sinkku

Jeaahh

Mun mielestä on jo aika säälittävää jos on sinkku vaikkei haluis. Nykypäivänä kyllä helppo pariutua jos vaan haluaa ja ottaa itseään niskasta kiinni. On netit, sinkku sivut, chatit, keskustelualueet, TV-chatit, TV- chatti deitit, teksti TV, lehdet, baareja, discoja, tanssilavoja, festareita, konsertteja, lätkämatseja, urheiluseuroja, työväenopiston kursseja, näyttelyitä, tapahtumia ja kaikkea mahdollista joka lähtöön. Taidattekin pääasiassa käydä vaan duunissa, kaupassa, lenkillä ja istutte sohvalla odottaen että joku soittaa ovikelloa buahahha. Ok ehkä rentoudutte baarissa välillä viikonloppusin viinan voimin, sekin aika tyhjän kanssa !

15

2500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiize

en nyt sanois noinkaan.. jotkut oottaa vaan sitä oikeaa.. toiset taas vaan ei löydä ketään kiinnostavaa, tai jos löytää niin sitten ne on varattuja tai kiinnostuneet samasta sukupuolesta, tai ei vaan yksinkertaisesti halua sitoutua..

• rima korkeella?

Jaa ei musta ainekaa ole säälittävää olla sinkku! Itseasias ihan piristävä kokemus! Ja siit on hyvä lähtee taas eteenpäin.:) On saanu edellisen suhteen käsiteltyä kokonaan itekseen. Mun mielestä heti ei pidä juosta uuteen suhteeseen ku entinen on menny poikki. Jokainen tekee niinku haluu. Ja oon mä ehkä vähän vaativakin, kokonaisuus miehes pitää natsata.

• Ukkomies

Ainahan joku kumppani löytyy, jos ei välitä laadusta mitään. Monet sinkutkin olisivat tiukasti naimisissa, jos hyväksyisivät ensimmäisen kuolaavan idiootin, joka sattuu kadulla tulemaan vastaan.

• mies

Päivät kuluu töissä, sitten kauppaan. Niin se menee, toisin kuin kouluaikaan.

• Mou

Toi ei kyllä pidä paikkansa, että on helppoa pariutua. Olen kokeillu noita kaikkia,
      eikä kukaan ole mua halunnut tähän mennessä. Jos on ruma niin yksinäisyyteen on totuttava.

• jeaahh

Jos on "ruma", niin pyydä toista "rumaa" treffeille jostain paikasta joskus. Niin se homma etenee. Omatasoseen tai vähän huonompaa seuraan kun tyytyy, niin ei haittaa millainen olet !! Kaikille täällä on rakkautta ja itsensä tasoisia ihmisiä vaikka kuin !!

• mies
        jeaahh kirjoitti:

Jos on "ruma", niin pyydä toista "rumaa" treffeille jostain paikasta joskus. Niin se homma etenee. Omatasoseen tai vähän huonompaa seuraan kun tyytyy, niin ei haittaa millainen olet !! Kaikille täällä on rakkautta ja itsensä tasoisia ihmisiä vaikka kuin !!

omatasoista haluaisi? Kauppa on kauppa vasta kun kummatkin osapuolet on tyytyväisiä, eli kummankin pitää tuntea saaneensa enemmän...

• Hvb
        jeaahh kirjoitti:

Valitettavasti maailma ei toimi näin. Ainakaan naiset eivät koskaan tyydy "samantasoiseen" vaan vaativat parasta. Koko "taso"-käite kyllä naurattaa ja oksettaa vuorotellen, mutta se on toinen juttu..

Joka tapauksessa, rumat ovat ja pysyvät yksin. Valitettavasti. :(

• ruma?
        Hvb kirjoitti:

Valitettavasti maailma ei toimi näin. Ainakaan naiset eivät koskaan tyydy "samantasoiseen" vaan vaativat parasta. Koko "taso"-käite kyllä naurattaa ja oksettaa vuorotellen, mutta se on toinen juttu..

Joka tapauksessa, rumat ovat ja pysyvät yksin. Valitettavasti. :(

Mutta kuka sen ruman määtittää? Markkina-arvoko?
        Missä ikäluokassa se vaivaa eniten?
        Ulkonäköä paljon tärkeämpää on keskinäiset kemiat!
        Itse olen lintsnnut kemian tunneilta liikakin aikoinaan, sillä ei tunnu löytyvän oikeaa kemiaa millään... :-)

• Rääpäle

Täytyisi varmaan sanoa pomolle, ettei ehdi töihin, kun täytyy olla iskemässä naisia..?

No... Moni ei vain löydä kiinnostavaa kumppania. Joillakin Keijö Keskiverroilla taas on vain liian suuret luulot itsestään ja vaativat täydellistä kumppania, vaikka itsellä ei ole mitään tarjottavaa.

• Antsa

...elät hieman vanhemmaksi niin huomaat että ei asia ihan niin yksinkertainen olekaan...

• Jeaaahh

Mikä siitä tekee sitten niin monimutkaisen? Kysyy, haluisitko lähteä tänä iltana kahville?

• Antsa
        Jeaaahh kirjoitti:

Mikä siitä tekee sitten niin monimutkaisen? Kysyy, haluisitko lähteä tänä iltana kahville?

...tullut "joskus" kysyttyäkin. Vaan ei ole kukaan lähtenyt. Että näin.

• Mies25

Satun nyt olemaan sen verran nirso, ettei kuka tahansa naisihminen kelpaa...Tunnen vetoa vain sellasiin tavallista tallaajaa paremmannäkösiin neitokaisiin...

• no niin no

jokku on vaan niin ujoja ettei uskalla hyökätä jonkun kimppuun tai vaikka mennä ees juttelemaan sille.. jos vaikka on itseluottamus niin helevitin alhaalla niin ei sitä jokasen miehen/naisen jutuille mennä...
      onhan tietty aika helppo justiin chätissä tavata uusia tyyppejä, mutta otappa sitten selvää onko ne tosissaan, luotettavia, sekoja tai muita raiskaajia... :P
      et tää on vähä moni piippunen homma..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe