Missä voin käydä vaihdattamassa kesärenkaat autooni? Euromasteria olen perinteisesti käyttänyt. Saako jossain halvemmalla. Arvostan nopeita vastauksia sillä lähden kohta pois koneelta.
Jos olisit tässä niin nappaisin sua kurkusta kiinni ja vähän puristelisin sua aikani kuluksi. On nimittäin tullut punttisalilla sen verran nosteltua että olisi aika pistää joku kynäniska/ämmä ojennukseen. Tosin aihettakin pitäisi löytyä. No, livekuttujahan ne on joissa pääsen käymään käsiksi tilanteissa, joissa sitä ei odoteta ja en muuten puristele kevyesti kurkusta vaan halveksunnan antamalla inholla itseäni alempiarvoista palvelijaa.
Renkaidenvaihto
6
307
Vastaukset
- äääää.
Aja ittes järveen...et tarvi enää renkaidenvaihtoja.
- tuttu heebo
sä osaa itse vaihtaa renkaita? Jos vaikka opettelisit. Säästyisi pitkä penni.
Etsi paikkakuntasi rengasliikkeet ja vaihtoa suorittavat paikat. Siitä yleensä on hyvä aloittaa. Peltivanteille pystyy vaihtamaan itsekin uudet kumit päälle. Vitukas homma,mutta pystyy.
Pelkkä renkaiden alle laitto ei pitäisi olla mikään ylivoimainen asia. Onko tässä kyse laiskuudesta vai herrasta,joka ei itse likaa käsiään? Työjarrut käsiin,niin ei likaannu kännyt. :D - tuollaisista
punttisalipelleistä ole mihinkään, h-miesten touhuja keimailla peilin edessä punttien kanssa..Todelliset miehet hankkii raamit nostelemalla tukkeja metsässä ja rämpii metrisessä lumihangessa ja ravinnoksi kaurapuuroa eikä mitään vitun proteiinimössöjä.
- jpn q
Sama miekkonen kuin tämän päätähuimaavan ketjun aloittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000095&posting=22000000034638762 - fewfffe
ei ole hankalampaa kuin punttien nostaminen ja sen voi tehdä raikkaassa ulkoilmassa.
- cookos
et kai oo napannut siellä salilla mitään ylimääräisiä pillereitä, ne saa aikaan just tuollaisia agressioita. Eräs heitti kerran tuolilla ravintolassa ja se hipas mua..joten jos, niin lopeta.
nii, et kait tarvii ohjeita, mut mä käytän sellasta pikkufirmaa, se oli kaikein edullisin ja on hyvä palvelu, kannattaa kilpailuttaa. Vaatii vaivaa, mut palkitsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575825Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773123Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232320No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402045- 191938
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61589Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191201Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057