Miksi pidät miehestä enemmän kuin naisesta?

Olen itse mies

Itse pidän miehestä siksi, että mies kohtelee tasapuolisesti ihmistä olipa ihminen pukeutunut miten tahansa. Ennakkoluuloisuus vähäisempää. Mies antaa hyvää takaisin hyvästä toisin kuin nainen.

Jos ihminen on masentunut niin mies ei katso masentunutta halveksivasti.

Mies ei valitse seksikumppania/aviopuolisoa koulutuksen/taloudellisen aseman perusteella.

Mies ei ole säälittävä vääristelijä.

11

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näi o...

naisia osaa pitää edes minään ihmisinä vaan eläiminä joihin pumpataan laastit

• Maanantai klo 16 tavoite

Eipä tuohon ole muuta lisättävää kuin se että poikkeuksiakin on mutta naisten eduksi ne poikkeukset ovat vähissä. Nämä mainitsemasi asiat ovat tuttuja jokaisen huomaamia asioita mutt aonkohan koskaan yhtäkään näistä mainittu televisiossa muuten kuin huumoriohjelmissa.

Nainen on kusipää mutta niin ei saa sanoa vaikka itse olen sitä mieltä, että vaikkapa pimmallisuuden eri ilmenemistavat ovat sellaisia, joista naiset eivät puhu ja valita kuin kahden kesken miehen kanssa. Muutenkin naisen epäasiallisuus loppuu samantien kun seuraan tulee kolmas henkilö. Alkaa teeskennelty hyväntuulisuus ja miehelle kahdenkesken osoitettu vihamielisyys on taitavasti piilossa.

• Naisesta eroon jos hyppii s...

Pimmallisuudella tarkoitan pinnallisuutta. Aika usein pinnallisista asioista naiset nalkuttavat ja siitä mitä miehen pitää naisen mielestä tehdä ja mitä mies ei saa naisen mielestä tehdä.

• hutsahtavuus :

on niin oleellista naiseudessa että niistä ei saa erikseen edes mainita saati muistuttaa

• pahuus :

"Kaikki johtuu nuorten suomalaisten naisten taistelevasta, hävittävästä, musertavasta, tuhoavasta, fasistisesta, stalinistisesta, apokalyptisesta, saatanallisesta, helvetillisestä, perkeleellisestä, infernaalisesta, ali-inhimillisestä, tunnottomasta, säälimättömästä, niljaisesta, limaisesta, rähmärihmaisestä, ripulipaskaisesta, visvavittuisesta, liejuisesta, rannattomasta, pohjattomasta, rajattomasta, määrättömästä, jumalattomasta, armottomasta, moraalittomasta, siivottomasta, viheliäisestä, inhottavasta, kuvottavasta, etovasta, vatsaa kääntävästä, ihmiskunnan omaatuntoa vavahduttavasta, avaruuksien syvyyksiä järkyttävästä, ajan ja paikan rajat rikkovasta, luonnonlait kaatavasta, nuorsuomettarelais-naisevasta pahuudesta.

Nuorten naisten fasistinen pahuus on juuri sitä miltä se kuulostaakin: fasistista pahuutta. Nuoret naiset halveksivat heikkoja ja sorrettuja sekä pitävät oman heikkouden myöntämistä merkkinä geneerisestä häviäjyydestä ja palvovat häikäilemättömyyttä, röyhkeyttä ja väkivaltaa - tätä kaikkea kutsutaan fasismiksi, aivan asiallisesti. Nuoret naiset valehtelevat, pettävät ja huijaavat röyhkeästi eivätkä pohdi menettelynsä moraalista tuomittavuutta hetkeäkään - tätä kaikkea kutsutaan arkikielessä pahuudeksi.

Feministiseen - ainakin "katufeministiseen", ts. naistenlehtikulttuurin feminisminsekaiseen, mutta edelleen vanhoja sukupuolirooleja tarpeen vaatiessa uusintavaan ajatteluun sisältyy perusluonteinen epäreiluus: miestä arvioidaan huonoimpien esimerkkien, naista teoreettisen parhaan mahdollisen mukaan."

http://www.geocities.com/Athens/8308/vanhanpojan-valitus.html

• hitleriläisiä

natsipaskoja ja sikoja kaikki

• vänkyrä-nainen

luotettavampia, kuin naiset. Jos kerron miespuoliselle ystävälleni jotain, voin olla ihan varma siitä että seuraavana päivänä sitä ei tiedä miehen toimesta kukaan muu.

Jos kerron saman asian naispuoliselle ystävälleni, niin hyvinkin mahdollista, et seuraavana päivänä sen tietää ainakin naisen mies, kenties lapsetkin, naisen vanhemmat, sisaret tai muut sukulaiset, jotka sattuvat juuri piipahtamaan kylään, satunnainen joukko naisen ystäviä, huonolla tuurilla vielä lähikaupan kassa ja naapurin seitsemänkymppinen juoruakkakin. Onpa joskus käynyt niin, et on jopa mun äidin korviin on asia päätynyt jotain muuta kautta kuin minun itseni kertomana.

Eli siksi pidän miehiä luotettavampina.

Onneksi on silti olemassa pari sellaistakin naista, jotka unohtaa asian samantien kun oon sen kertonut, ni ei tarvi pelätä sen jutun leviämistä :D

Sitten miehet on lojaalisempia, mun tuntemat miehet ei ainakaan harrasta selkäänpuukotusta, miehet on suvaitsevaisempia ja kaikki kaverit otetaan mukaan ja huomioidaan. Naisilla on aina jotain ihme "piirejä", joihin ei muut mahdu.

Paljon muitakin syitä varmasti on, mutta nuo tuli nyt ekana mieleen.

• Minä olen aina toivonut, että kaikki miehet minua lukuunottamatta olisivat joko homoja tai muuten vain niin naisvihamielisiä ja katkeroituneita, etteivät suostuisi pitkällä tikullakaan naisiin koskemaan.

Mitkä loputtomat mahdollisuudet se minulle, ainoalle naisista pitävälle heteromiehelle antaisikaan? Niin että jatkakaa vain pojat valitsemallanne tiellä ja levittäkää ilosanomaanne ympäriinsä.

• unohda :

että juuri natsisaksalaiset alakansakoulunopettajattaret nosti hitleriläiset murhaajat valtaan!

• Kimppahomoilkaa

oikein railakkaasti kun naiset ovat niin kamalia. Jää ne naiset sitten meille jotka ajatellaan eri tavalla. Ainiin, mutta niinhän nuo jäävät jokatapauksessa. Mutta jos se homoilu auttaisi tuohon katkeruuden määrään, saisitte vähän purettua paineita.

• scale

mutta sänkyyn menen mieluummin naisen kanssa.

Enkä haluaisi kattella telkkaria äijä kainalossa, hyi saatana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe