Hei! Ex-mieheni hakkasi minut pari päivää sitten. Tein sen virheen, että otin pakastimesta mitä löysin, ja pidin silmäni päällä useita minuutteja suoraan, ei mitään pyyhettä tms välissä.
Turvotus on vähentynyt, mutta osa "jälkialueesta" on ihan punaisenvioletti, eli uskon, että tämä liian kylmä liian pitkään aiheutti sen. Nyt pelkään, että tämä jälki ei lähde koskaan pois, tai ainakaan kokonaan, tai että siihen menee useampi kuukausi. Muistan, kun lapselleni sattui palovamma käteen, se kesti monia kuukausia parantua kokonaan.
Lyömisen jäljistä
4
1003
Vastaukset
- edellinen
siis onko kenellekään kokemusta tai tietoa aiheesta? Olin niin paniikissa hakkaamisen jälkeen, etten ajatellut sen kummemmin, pidin vain mahdollisimman kylmää mahdollisimman kauan, että turvotus laskisi jne. Nyt tosiaan turvotus on kyllä jo vähentynyt, mutta jälki on paha, jonka siis itse aiheutin sillä kylmällä. Voisin jo kävellä ihmisten ilmoilla varmaan, jos olisin antanut jäljen vain olla ilman mitään hoitoja. Voinko nyt mitenkään nopeuttaa jäljen paranemista?
tv. ketjun aloittaja- rohkeasti...
lääkäriin tai esim. terveyskeskuksen terveydenhoitajan luo. Varmista minkälaatuinen vammasi on, vaatiiko vielä toimenpiteitä. Älä jää yksin ihmettelemään.
- PekkaPekka
Tärkein asiasi on peittää tuo väkivallanjälki ja suojella miestäsi. Laita meikkiä ja ole poissa töistä tarvittaessa.
- Arvosta itseäsi
Mitä jäljistä, mutta ilmoita rikos vaikka olisi exä! Mikään ei oikeuta käymään toiseen käsiksi. Et ole syyllinen eikä lyöjää pidä eikä saa suojella. Hakekoon apua itselleen. Etsi sinä apua ja hanki vaikka lähestymiskielto ja soita apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818