Olen lenkkeillyt pari kuukautta. Alkuun menikin hyvin, mutta nyt tuli ongelmia. Hölkätessä on alkanut tuntua kipua polven ja nivelen kohdalla. Normaalisti kävellessä se ei tunnu, mutta hölkätessä ja varsinkin jalan tärähtäessä maahan kipu tuntuu selvästi.
Mikä voisi olla? Olen pitänyt kohta viikon paussia ja toivon, että kipu lähtisi pois ja pääsisi hölkälle taas. Ahdistaa.
Kipu
4
321
Vastaukset
- .....
tossut sulla on? Jos on vanhat ja kuluneet kengät, niin vika voi olla niissä. Kunnolliset juoksutossut pitää olla niin kestää paikat...
- laadukkaatkin..
...eli ei siitä ole kyse. Olen jo juossut ne "sisään". Eli kipu tuntuu jalan tömähtäessä maahan ja ennen kaikkea polvitaipeessa. Toinen polvi ok.
Kummallista. Pitänee vaan pitää taukoa. - Corredor
laadukkaatkin.. kirjoitti:
...eli ei siitä ole kyse. Olen jo juossut ne "sisään". Eli kipu tuntuu jalan tömähtäessä maahan ja ennen kaikkea polvitaipeessa. Toinen polvi ok.
Kummallista. Pitänee vaan pitää taukoa.Sun vaiva vaikuttaa juoksijan polvelta. Pitäisi aina muistaa venytellä juoksun jälkeen, kun nopeasti lisää juoksumääriä, polvi alkaa helposti oireilemaan. Lepo siihen auttaa ja tosiaan toi venyttely. Mulla vaivaan kyllä auttoi myös lenkkareiden vaihtaminen, laadukkaatkin kengät voi olla omaan jalkaan epäsopivat.
- vaan vinkeistä..
Corredor kirjoitti:
Sun vaiva vaikuttaa juoksijan polvelta. Pitäisi aina muistaa venytellä juoksun jälkeen, kun nopeasti lisää juoksumääriä, polvi alkaa helposti oireilemaan. Lepo siihen auttaa ja tosiaan toi venyttely. Mulla vaivaan kyllä auttoi myös lenkkareiden vaihtaminen, laadukkaatkin kengät voi olla omaan jalkaan epäsopivat.
...tuntuu hankalalta pysyä lenkiltä pois, mutta parempi niin kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050