Mies Sudanista..

huuuuuuuuuuuu

Tapasin kivan sudanilaisen miehen, mutta kun otin enemmän selvää Sudanista, tajusin että sehän onkin islaminuskoinen maa.. Nyt en uskalla miestä enää tavata. Onkohan ne kaikki islaminuskoiset täysin naisia alistavia? Onko kokemusta?

33

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo!!

Ollaanko me kaikki kristityt samanlaisia? Ei todellakaan! Eli eipä voi muslimejakaan tuolla tavalla yleistää!!! Harmittavaa, että näinkin fiksussa maassa kuin Suomessa ihmiset ovat noin ennakkoluuloisia ja kapeakatseisia. Toki muslimien joukosta löytyy varmaan moni naistenalistaja ja pettäjä ja huijari, mutta niin varmaan kaikkien uskontojen edustajista. Eli jos asia arvelluuttaa, niin ei sellaiseen suhteeseen kannata ryhtyä, mutta sanonpa vaan, että kaikki muslimit eivät todellakaan ole naistenalistajia.

• kylläovat....

Kyllä ne pääsääntöisesti ovat niitä pahimpia naisten alistajia ,johan sen määrää uskontokin!
        Mutta ei kaikki Sudanilaiset ole suinkaan islamisteja , etelän mustissahan on suuri joukko Kristittyjäkin ja osahan on myös niitä Pakanoita!

• kalexis

Käy ensin alakoulusi loppuun. Ala vasta sitten suunnitella Tunisialaismiehiä.

• balanbaalis

...tuolla asenteella en uskaltais lähtee suhteeseen... Ei varmasti kaikki islaminuskoiset ole naista alistavia, vaan miehet yleensä (jos antaa niin tehdä)! Sudanilaisista Suomessa oli muuten uutisiakin joskus, Oulussa olivat silponeet yhtä suomalaista tyttöä, heidät käännytettiin maasta takas Sudaniin. Ja sekin, mitä yhdelle brittiopettajalle kävi Sudanissa, no joo, itse en kyllä ole kuullut yhtään hyvää sanaa heistä. Itseäni lähestyi hi5:ssa yksi Suomen sudanilainen, ei kovin fiksu tapaus...

Olis mielenkiintoista kuulla, miten kiva se sun tapaamasi sudanilainen on? Millä tapaa hän on vakuuttanut sut että sä ajattelet hänestä niin positiivisesti? Kuulostat aika nuorelta, ja sanoisin jos oot alle 20 niin en edes miettis muslimimiestä (etenkin jos ajattelet että ne saattaa olla sellasia naisen alistajia että..)

• huuuuuuuuuuu

Niin no. Vaikuttihan se tosi ihanalta, niin kauan kunnes sanoin, etten haluakaan suhdetta. Nyt tulee puhelua, viestejä.. Olen särkenyt hänen sydämensä kuulemma. Tunnettiin siis yhden päivän verran. Tavattiin perjantaina baarissa ja sunnuntaina ilmoitin etten halua seurustella. Nyt ahdistaa ja pahasti. En oo enää kovin nuori, mutta naiivi. Olen päätökseni tehnyt, en uskalla tähän suhteeseen lähteä. Kiitos vastauksista.

• päätös moneltakin

kantilta katsottuna.

• mimikkeli

Hmm, niinku joku tossa kirjottiki että sudanissa on tosiaan paljo kristittyjäkin.

Mutta toi alistusjuttu varmaan on siellä maassa aika yleistä. Tunnen sudanilaisia naisia paljon ja ollaan puhuttu asiasta kerran jos toisenki :) Kun heidän kulttuurissaan mies on ylempänä ja nainen alempana. Nainen hoitaa lapset ja kodin ja tekee ruuan.

Ja toiset näistä tuntemistani ovat muslimeja ja toiset on kristittyjä. Mutta sama juttu kuitenki.

• Sudanilainen

Sudan on kristillinen maa :)

• dasdsa

Etelä-Sudan on kristitty maa. Sudanissa on pääosin muslimeja.

• Onnittelutpäätöksestä

Jos sanoo että kaikissa uskontoryhmissä on ihmiset erilaisia, niin kyllä islamin ryhmäpaine on oma lukunsa, kaikilla uskonnoilla ei sitä edes ole. Voisi heittää että kaikki muslimit ovat samanlaisia käytökseltään uskonnon määräämissä asioissa. Entäs ällöttävät löpinät sydämen särkymisestä, äijä luulee sinua idiootiksi.

• Envoijatkaaenää

Yritän parhaillaan jättää mielestäni sudanilaisen miehen, jonka koin itselleni oikeaksi. Syystä että on naimisissa sairaan naisen kanssa ja tämä näyttelee suurta roolia miehen elämässä. Kyllä taisimme kiintyä liikaakin ja vielä viime yönä mua kaipaili luokseen. Haluan että hän jättää vaimonsa jos haluaa minut.

• Anonyymi

Onko hän suhail? Rastamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän suhail? Rastamies

Tämä suhail, rsstamies asuu Helsingissä ja sanonut että hän on naimisissa suomalaisen kanssa ja että vaimo on vakavasti sairastunut muutama vuosi sitten. Mutta ei tunnu häntä haittaavan kun etsii muita naisia. Lapset hällä on Amerikassa, kuulemma sekin vaimo sairastui ja kuoli 🤔
        Kella on kokemusta tästä miehestä, siitä ei tunnu pääsevän eroon vaik ei kiinnosta pätkääkään hän

• Paljonnähnyt

Muslimit ovat usein naisia alistavia ja kristitty nainen on heille lähinnä käyttöesine. Muslimin jättäminen on naiselle hengenvaarallista, koska heidän heikko itsetunto ei sitä kestä.

• Anonyymi

Kaikki itämaiset samanlaisia

• Envoijatkaaenää

Mua ei oo kukaan kanssaan nähnyt, siihen melkein rakastuin, kävi meillä, tapas mun pari hyvää ystävää. Seksiä oli enemmän yhteensä kuin normi avioliitossa. Hän tietysti petti vaimoaan koska eihän siitä erota voi vaikkei suhdetta häneen ole vaimon sairastuttua. Kerroin etten pysty jatkamaan enää, että voidaan olla ystäviä. Ei se voi multa mitään vaatia koska on naimisissa.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa samalta mieheltä kuin minkä tiedän. Onkohan totta hänen tarinat?
        Mitä tiedät hänestä muuta?

• sinisilmäinenkö

Ethän oikeasti usko itsekkään siihen, että vaimo on sairas, kyllähän nämä jutut on täyttä valetta. Kyllä muslimimies osaa keinot miten naisen pää käännytetään. Tälläkin miehellä on varmasti kotona kaunis vaimo ja kaikki kunnossa, muslimimies vain haluaa seikkailla, ei niille yksi nainen riitä.

• Onnelllinen

Et viittis paskaa. Itse oon ollut jo lähes 10 vuotta muslimimiehen kanssa ja meillä on perhekeskeinen elämä. Mies pitää mua prinsessana eikä mun tarvitse ottaa suurta vastuuta. On tälläkin palstalla katkeria suomalaisjuoppoja ja mammanpoikia millaisia tapasin aikoinaan.

• Anonyymi

Tämä mies asuu yksin ja olen käynyt siellä

• Anonyymi

Mutta kauhee salaileen, näytti videon missä hänellä oli kotimaassaan vaimo ja lapsi, yritti kieltää sen, mutta mä en usko.
        Huijari on huijari ja monessa maassa

• Anonyymi

En ainakaan minä usko. He ovat naimisissa mutta asuvat eri soitteissa ja heillä on 3 yhteistä lasta

• Envoijatkaaenää

On mammanpoikia suomipojat varmasti. Minä olin suhteessa tähän mieheen syyskuusta lähtien ja nyt ilmaisin etten pysty jatkamaan eli olemaan toisena vaimona. Koeaika on nähty ja koeaikapurku osaltani tehty. Molemmat tiedetään mitä välillämme on ollut ja kuinka sovimme luonteiltamme yhteen muusta puhumattakaan. Tuon miehen haluan elämäni loppuelämäni kumppaniksi enkä halua, SIIS en suostu, että hän jatkaa suhdettaan vaimoon. Haluan että eroaa. Meillä on aikaa onneen vielä.

• Onnelllinen

Muslimimies on aikuisempi verrattuna suomalaisiin miehiin joilta ei vaadita aikuistumista. Kaiken tekee "äiti" (vaimo) kun suomalainen mieslapsi makoilee sohvalla. Muslimimies tekee miehen työt eikä laiskottele. On se kummallista tämä miesten paapominen suomessa ihan kuin he olisivat heikkoja. Me naiset olemme heikkoja ja meitä pitää juurikin suojella pahimmilta rasituksilta. Muslimimies sentään ymmärtää naisen hemmottelun päälle.

• lopetajo
        Onnelllinen kirjoitti:

Muslimimies on aikuisempi verrattuna suomalaisiin miehiin joilta ei vaadita aikuistumista. Kaiken tekee "äiti" (vaimo) kun suomalainen mieslapsi makoilee sohvalla. Muslimimies tekee miehen työt eikä laiskottele. On se kummallista tämä miesten paapominen suomessa ihan kuin he olisivat heikkoja. Me naiset olemme heikkoja ja meitä pitää juurikin suojella pahimmilta rasituksilta. Muslimimies sentään ymmärtää naisen hemmottelun päälle.

Vieläkin tämä typerä nainen jaksaa näitä tyhmiä juttujaan.

• Tyhjäähopotusta
        lopetajo kirjoitti:

Vieläkin tämä typerä nainen jaksaa näitä tyhmiä juttujaan.

Ei se ole oikea nainen vaan musut tehtailee nätä juttuja ryhmätyönä. Se nyt on totta että musunainen ei saa tehdä työtä eikä musumies viitsi. Perheen elatus tarkoittaa laajennettua pirttiviljelyä sossun tuella.

• Envoijatkaaenää

Ajattelin että pian olen omaishoitajan omaishoitaja jos jatkaisin. Jatkaisin kyllä jos hän eroaisi.
      Meillä luonteet natsas ja jos hän huomaisi sen itsekkin ja muuttais elämänsä ja alettais seurustelemaan , sitoutumaan toisiimme jättäen entinen elämä. Annan kaikkeni silloin toisin kun nyt iskin jarrun päälle pyyhittyäni vaimonsa pyörätuolin jäljet parketista. Pyyhkiessä kelasin, että en voi jäädä tähän rooliin koska ansaitsen kultaa= kullan.
      Taas tulee ystävänpäivää, pääsiäistä, vappua, juhannusta ja hoitokoti keksii yhteistä heille taas jolloin minä kelailisin rooliani toisaalla.
      Eihän tämä oo rotunaisen paikka olla seinällä varaviuluna.

• Yhtähulluja

Hyvin natsasi luonteet ja kaikki vajaan vuorokauden tuttavuuden perusteella.

• Envoijatkaaenää

Tunne syntyy sanattomasta viestinnästä ja kaikki muu menee omalla painollaan. Pahoillani olen vaimon puolesta. Mies kai joutuu elämään kaksoiselämää uskontonsa vuoksi. Ikävöinyt on minua.
      Olen itse maadoittanut itseni järkeen, että mun osalta tää on tässä jos ei eroa tuu.

• Anonyymi

Arvaa vaan kuinka monta naista odottaa hänen eroaan vaimostaan 🤣🤣🤣🤣🤣
        Tiedän jo 6 hlöä..... Tuskin jää siihen

• Anonyymi

Ja höpö höpö, hän ei ikävöi rehellisesti. Kaikille lässyttää tota samaa paskaa,... Että kuinka niin ikävä ja tarvin tulla yökylään ja pyh paska mikä paska ei vois enempää kiinnostaa tollaset.
        Oletteko oikeesti noin hiivatin naiiveja?? Come on

• Anonyymi

Voi olla ihan hyvä tyyppi, jos on sivistyneestä perheestä.
      Asuin aikanaan muslimimaissa ja mielikuva jäi usein siitä, että mies kulkee edellä ja vaimo kantamuksiensa kanssa muutaman metrin jäljessä. Siinä selitystä tasa-arvolle ja parisuhteelle.

• Anonyymi

On totta kai. Kaikki kristityt miehet ovat hulluja myös kuten Putin ja Hitler ja moni muu. Suomen vankilat ovat täynnä kristittyjä murhamiehiä ja rikollisia muistathan siin varoa myös kristittyjä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      69
      2596
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2543
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1461
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1447
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1161
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      1002
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      197
      965
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      80
      863
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      739
    Aihe