Ostin kerran sen kehutun Maybellinen pinkissä putkilossa olevan ripsivärin ja petyin pahasti. Se oli koostumukseltaan vetistä ja valjua, ja ei lähtenyt millään pois. Ripsiä ei ainakaan tuuheuttanut. Minkälaisia kokemuksia muilla on siitä? Tykkääkö siitä joku?
Maybellinen "pinkki" ripsari
8
1169
Vastaukset
- Marjuska666
semmonen, ja ihan tyytyväinen oon ollu... Ja nyt ostin sen uuden Lash Discoveryn ja sekin on ihan hyvä...
- joku
Olen kokeillut sitä Maybellinen missä on pinkki purkki ja vihreä korkki. Todella pettynyt. Itseasiassa kaikki muut mitä olen kokeillut ovat olleet parempia. Lähtee todella helposti pois päivän aikana -> silmien alle tulee mustat viivat.
- Dido
Olen myös itse pahasti pettynyt kyseiseen Great Lash- maskaraan. Ei siis mistään kotoisin.. En ymmärrä sitä kohua GL:n ympärillä..
- Herkkis
Mun mielestä se oli kans harvinaisen huono.
Mullakin on sellanen putkilo tuolla mätänemässä. kaveri oli ihan innoissaan siitä, mutta mä en voinu sietää. ei se vaan ollu mitenkään hyvä! =/- Minä täällä hei.
Ei tod. tuuheuta, ja ripset liimautuu yhteen.
- nesc
Kaveri kehu sen maasta taivaisiin ja aattelin sitte itekki kokeilla. Pettymys oli! Aivan surkea..ei pysy ja muutenki sellanen epämiellyttävä tahma. Great Lash..yeah right!
- ...
nesc kirjoitti:
Kaveri kehu sen maasta taivaisiin ja aattelin sitte itekki kokeilla. Pettymys oli! Aivan surkea..ei pysy ja muutenki sellanen epämiellyttävä tahma. Great Lash..yeah right!
Just sieltä on tuo ripsari.
- Mari
Tees näin.Laita alle tosi ohut kerros tavallista maskaraa ja anna kuivua.Laita sitten kerros värillistä maskaraa.Tai parikin ja anna kuivua välillä kerrokset ihan kuiviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857