joitain avustuksia työkkäristä tai jostain? kun maksaa sellainen operaatio jonkin verran..
jos muuttaa työn perässä
4
219
Vastaukset
- Työmarkkintukimies
Saa 400 -700 euroa, riippuen muuttomatkan pituudesta.
Byrokratiasta johtuen tulet saamaan muuttoavustuksen viikkoja muuton jälkeen.
Itse sain kahden kuukauden päästä muuttoavustuksen tilille, muutosta. Muuttoa varten minun piti ottaa pankista kulutusluotto.
Minulle ei kuulu sen kummempaa.- Kuulla
Kiva kuulla sinusta. Olet työssä vai työtön? Jäit sinne, minne muutit?
- Työmarkkintukimies
Kuulla kirjoitti:
Kiva kuulla sinusta. Olet työssä vai työtön? Jäit sinne, minne muutit?
mieli muuttaa takaisin. Täällä puhutaan varsinaissuomalaista murretta. Saiskohan sitä muuttoavusta uudestaan ? Kyllä varmaan, muutin yli vuosi sitten.
- Asuin.
Työmarkkintukimies kirjoitti:
mieli muuttaa takaisin. Täällä puhutaan varsinaissuomalaista murretta. Saiskohan sitä muuttoavusta uudestaan ? Kyllä varmaan, muutin yli vuosi sitten.
Minäkin asuin samalla paikkakunnalla pari vuotta. Se riitti. Muutin takaisin Hesaan.
Nyt sitten olen vähän ristiriitaisissa tunnelmissa, kun alkanut tuntua siltä, puolensa on kummallakin. Käyn muutaman kerran vuodessa siellä, kun sukulaisia asuu seudulla.
Varsinaissuomalaiset ovat vähän vaikeita. He katsovat, että ovat ainoita 'oikeita' suomalaisia eivätkä tahdo hyväksyä muita joukkoonsa. Ainoat, joiden kanssa tuli jotain yhteistä, olivat muualta muuttaneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760