MIES ON LUOMAKUNNAN KRUUNU JA NAINEN HÄNEN JALKARÄTTINSÄ NYT JA AINA.
EHKÄ OLEN JUONUT LIIKAA VAPPUSIMAA, KUN HUOMASIN, ETTÄ TOISESTA KORVASTANI LENSI RUSINA.
Kiribatille vapputerveisiä
4
497
Vastaukset
- Royston76
haukkuisi fiksua naista, joka tänne kuitenkin jaksaa kirjoittaa ihan aidon naisen tuntemuksia?
- kiribati
Royston. Eiköhän tuokin kirjoittaja kerro viestissään enemmän itsestään kuin allekirjoittaneesta :-)
- Vappuneniä jaossa
kiribati kirjoitti:
Royston. Eiköhän tuokin kirjoittaja kerro viestissään enemmän itsestään kuin allekirjoittaneesta :-)
huumorinkukka puhjennut edes vappuna. Marraskuun harmaana yönäkö sinä odotat sen puhkeamista eli kuihtumista....
Vappuhuumori saa olla "sairasta", jos et tiennyt, yritä edes, ennenkuin vanhuuden dementiat ja alzit ottaa vallan.
Minä olen pysynyt päästäni kunnossa, kun osaan heittää herjaa kuin paha katujätkä ja kirjoittaa taas sitä täysin toista laatua, josta sinä et tiedä etkä tule tietämään mitään, vaikka sen melkein "kaikki muut" tietävätkin. - Royston76
kiribati kirjoitti:
Oman elämäni vaikempia aikoja tässä eletään, ja mä todella arvostan älykkäitä vastauksia ja kirjoituksia. Ne ovat sun alaa. Vaikka en olisi aina samaa, mieltä joka tapauksessa tiedän kirjoittajan kirjoittavan älyllä ja kokemuksella. Kun itse tunnen ehkä omaavani sitä älyä mutten kokemusta, myönnän rehellisesti etten tiedä läheskään niin paljon kuin pitäisi. Eipä sitä tarvitse miettiä että pidänkö sun puolta vai en, sama juttu kuin jos kysyttäisiin että onko Black Sabbath paras. Ei oikeita asioita tarvitse pohtia, ne tulevat luonnostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362