...kyselin jo aiemminkin ja ei paljon vastauksia tullut. Huonoin liike ilmeisesti tuli esille, eli se kierretään kaukaa. Vain yksi hyvä ehdokas löytyi!?
Kaipaisin lisä infoa osaavasta trenditietoisesta parturikampaamosta keskustassa.
Mistä muuten sais tigin tuotteita?
OULU paras ja huonoin
5
897
Vastaukset
- blondykitty
moikka, suosittelen lämpimästi kauppurienkadulla olevaa sara-kampaamoa. ihana palvelu, kohtuullinen hinta ja asiantuntevat kampaajat! kävin siellä juuri pari päivää sitten ja jäi tosi hyvä mieli! :)) tigi tuotteita saat samasta sara-liikkeestä, mutta niitä löytyy nykyään myös stockmannilta. tervetuloa ouluun!
- oohui
studio 44 on kans tosi hyvä itse oon sieelä käyny eikä mitään moitittavaa !
nuita tuotteitakin sieltä saa - Someb.
oohui kirjoitti:
studio 44 on kans tosi hyvä itse oon sieelä käyny eikä mitään moitittavaa !
nuita tuotteitakin sieltä saaSaraa minäkin suosittelen :) Paras paikka ja kivat työntekijät.
- salon
siis salon virho on paras.....
- sanna54
Hedgame on ihan ehdottomasti paras. Kauaksi jää virhon taso siitä.
Virholla oli joskus oihan huippukampaajat, ajan kuluessa tilanne muuttunut.
Maine on yhä korkealla vanhasta muistista mutta taso laskenut kuin lehmän häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559