Koettakaa etenkin naiset tajuta, että täällä pyörii oikein huijarien kerho. Miehilläkin ainakin kaksi profiilia, jos eipi enempiä. Valehtelevat minkä kerkeevät.............tervettä maalaisjärkeä saa käyttää
Koettakaa tajuta
5
751
Vastaukset
- on ainakin...
Siitä lähtien kun tuonne kirjauduin tasan yksi profiili joten voit lopettaa tuollaiset vitun paska puheet tykkänänsä. Jos olet yhtä aasi kuin suurin osa noista huijatuista S24treffeillä niin se on vain sinun omaa tyhmyyttäs jos uskot kaikkia paskapuheitta sinisin silmin, terve varovaisuus kannattaa aina niin tuolla kuin ulkomaailmassakin!
- -qwerty-
Kaikkihan on huijareita joojoo.. täälläkin yksi huijari metsästää naisia kuin lapset kesäisin ötököitä purkkeihin!! voi jessus, pilaat muuten tällaisten kunnollisten tositarkoituksella etsivien maineen tuolla paskanpuhumisella..
mulla yks profiili, joka niin todenmukainen kuin itse siitä vaan voi saada ja viestin viestiä ei naisilta ole tullut, ainoastaan ne käyvät katsomassa profiiliani, joiden profiilia itse käyn katsomassa ensin!!
Naiset ilmeisesti vaativat profiileihin kuvallisen ilmoituksen ennenkö ottavat kantaa siihen tai edes vaivautuvat sitä lukemaan..
hyvää loppuelämän jatkoa sinulle ja toivottavasti löydät sen mitä etsitkin, kiitos!! - keskittyä
Niihin profiileihin joissa ei ole turhaa kehua ja retostelua tai jopa niihin miehiin jotka eivät mielin kielin sulle lirkuttele.
Itselläni ollut vain ja tasan tarkkaan yksi profiili, eikä siinäkään mitään keksittyä.
Siksi varmaan ei ole tulosta kertynyt.- kokemusta kertynyt
mullakin. On yksi profiili ja on ollut jo vuoden. Tulosta ei ole tuottanut vaikka kuvakin on. Syynä on varmaankin se, että olen yh isä, enkä ole juuri viitsinyt itseäni kehua. Olen laittanut jopa oman kotisivn linkin siihen. Siellä näkyy kyllä minkälainen mies olen. Naiset vaan taitavat tykätä viina juovista spurguista jotka humalapäissään esittelevät voimia joita heillä ei oikeasti ole. Joten siitä kysymys jonka on yksi fiksu ihminen joskus kysynyt " Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
- Maarit 77
jolla oli useampi profiili.
Uskomaton kuvatus! Tapailtiin aktiivisesti 4 kk ja leikki täällä kunnon miestä myös kotitöitä tehden ja lapsieni kanssa leikkien. Mutta kiinni jäi.
Onneksi teitä kunnon miehiäkin on olemassa mutta varovaiseksi tällainen kokemus tekee.
En olisi ikinä hänestä uskonut, antoi niin vakuuttavasti rahellisen ja jämäkän miehen kuva itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756