Hyvää Vappua! :D :D

ex-Wastaaja

Ja chillatkaa ankarasti tänään ja huomenna. Ei oteta turhan vakavasti näitä höpötyksiä! :P :D

44

1338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maa sinulle

• Kunnon Äiti

Minunkin puolesta ja chillailkaa tyylillä =)

• vänkyrä-nainen

Huomenna meinaan kyl nukkua ens yön väsymyksen pois.
      Ei näin vanhana jaksa enää montaa päivää.

• sarvikuonokas

Hukuttaa kaikki murheeni tänään

• pidät itsesi pinnalla :)

• ex-Wastaaja

..kovakin syyllisyydentunto, kun siinä niin piipität tota palstan naurettavinta itkulaulua, että "ei pidä ottaa vakavasti", "ei pidä ottaa vakavasti", "ei pidä ottaa vakavasti"?

Tottakai on tietysti itsestään selvää, että en ota ainakaan sua vakavasti. Sullahan ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle oikean keskustelun käymisen kannalta... Joku katkera ja kateellinen raakkuja tai muuten m*naton yläasteiän alistustraumaansa purkava ja siihen ikään nolosti juuttunut ihminen olet. Eniten säälität siksi, ettei sulla ole mitään logiikkaa.

Kirjoittaa nyt jonnekin "Miehen logiikka"-nimiselle palstalle jonkun toisen säännöllisesti käyttämällä nimimerkillä...;D Oikeesti: eikö sua edes vähän punastuta?

• eimikäänhienohelma (n)

Sinulla ei ole siihen nokan koputtamista jos joku käyttää tota nimmaria. Otat nyt lusikan kauniisti kätees ja lakkaat voivottelemasta.

• ex-Wastaaja

täähän ei oo rekattu nimmari ja mä käytän sitä ihan ilman omantunnon tuskia. Tiedoksesi vaan että olen aikuinen nainen ja olen käyttänyt tätä nimmaria paljon kauemmin kuin sinä :P

Relaa ja chillaa, baby! ;D ;D

• ex-Wastaaja
        eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

Sinulla ei ole siihen nokan koputtamista jos joku käyttää tota nimmaria. Otat nyt lusikan kauniisti kätees ja lakkaat voivottelemasta.

..tuonlaista veemäisyyttä. Oletko muuten miten epämiellyttävänä ihmisenä livessä tunnettu?

Miten huono muuten olet kirjoittajana, jos sun pitäis kirjoittaa esimerkiksi historiaan, yhteiskuntaan, politiikkaan, ihmisuhteisiin liittyvistä asioista älyllisemmin? Eikö tule mitään sanottavaa mieleen, käykö sellainen tilanne usein? Miehiä palstalla katsastelemassa, niinkö?

Sen oman (jonkun muun) nimimerkin voi keksiä.

• eimikäänhienohelma (n)
        ex-Wastaaja kirjoitti:

..tuonlaista veemäisyyttä. Oletko muuten miten epämiellyttävänä ihmisenä livessä tunnettu?

Miten huono muuten olet kirjoittajana, jos sun pitäis kirjoittaa esimerkiksi historiaan, yhteiskuntaan, politiikkaan, ihmisuhteisiin liittyvistä asioista älyllisemmin? Eikö tule mitään sanottavaa mieleen, käykö sellainen tilanne usein? Miehiä palstalla katsastelemassa, niinkö?

Sen oman (jonkun muun) nimimerkin voi keksiä.

sehän on fakta homma ettei tota nimmaria oo rekattu ja siksi sulla ei oo siihen mitään sanomista jos joku sitä käyttää :) En mä yritä teeskennellä olevani joku hyvä kirjoittaja niin kuin eräät...

En hae myöskään miesseuraa täältä niin kuin eräät...

Se näkyy kauas kun joku yrittää herättää miesten mielenkiinnnon.

Ihan vaan vihjeeksi sinulle :D

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

täähän ei oo rekattu nimmari ja mä käytän sitä ihan ilman omantunnon tuskia. Tiedoksesi vaan että olen aikuinen nainen ja olen käyttänyt tätä nimmaria paljon kauemmin kuin sinä :P

Relaa ja chillaa, baby! ;D ;D

..käyttänyt kauemmin kuin minä. Minä olen tän nimimerkin lanseeraaja.

Aikuinen nainen? Tarkotaks sä jopa, että sä olet se pelle, joka kirjoitti tälle palstalle aloituksia tyyliin "olen manipuloinut teitä jo kuukausia" ja muut keskustelupalstaa koskevaa häiriökäyttätymistä osoittavaa? Oliks kenties myös se pelle, joka ahdisteli mua myös muuten aggressiivisena? Se keittiöpsykologitampioko kyseessä?

Lyö kolme kertaa pääs seinään ja hoe sen jälkeen itsellesi, että "FOKUS ON PIELESSÄ, FOKUS ON PIELESSÄ". Voit toistaa tuota myös aina nukkumaan mennessäsi niin kauan, kunnes alat tiedostaa oman noloutesi. Häpeän tunteen syntymisestä alkaa toipumisesi vinosta orientoitumisesta.

Mitäs nainen mua ahdistelet?

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Aikuinen nainen? Tarkotaks sä jopa, että sä olet se pelle, joka kirjoitti tälle palstalle aloituksia tyyliin "olen manipuloinut teitä jo kuukausia" ja muut keskustelupalstaa koskevaa häiriökäyttätymistä osoittavaa? Oliks kenties myös se pelle, joka ahdisteli mua myös muuten aggressiivisena? Se keittiöpsykologitampioko kyseessä?

Lyö kolme kertaa pääs seinään ja hoe sen jälkeen itsellesi, että "FOKUS ON PIELESSÄ, FOKUS ON PIELESSÄ". Voit toistaa tuota myös aina nukkumaan mennessäsi niin kauan, kunnes alat tiedostaa oman noloutesi. Häpeän tunteen syntymisestä alkaa toipumisesi vinosta orientoitumisesta.

..mitä sukupuolta hyvänsä ( musta olet joku anomalia), niin nainen nimitystäkään et ansaitse.

• Kunnon Äiti
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Sä et niinkuin tajuu mitä tytöt sulle sanoo? Ei kukaan ole sinua pilkannut ja mitä tulee tuohon "sinun"-nimmariisi niin se on sun sen jälkeen kun olet rekannut sen. Ootko sä vähän tyhmä? =)

• ex-Wastaaja

sehän on fakta homma ettei tota nimmaria oo rekattu ja siksi sulla ei oo siihen mitään sanomista jos joku sitä käyttää :) En mä yritä teeskennellä olevani joku hyvä kirjoittaja niin kuin eräät...

"En mä yritä teeskennellä olevani joku hyvä kirjoittaja niin kuin eräät..."

Mun ei tarvitse teeskennellä. Tietopohjani ainakin on ehkä vähän eri levelillä kuin melko monilla.

Ja nyt "aikuinen nainen": Minä toivon, että jätät mut rauhaan persoonaltasi. Olen aina inhonnut ihmisiä, jotka hokee kuin transsisssa "en ole mikään hienohelma" , "en ole mikään hienohelma"...

Mä uskon, ettet ole. Sä olet sellainen, jota on aina väheksytty. Ja olet luultavasti sikäli yksioikoinen myös, ettet tajua edes sitä, että tuo tähän ketjuun lainaamani kommenttisi osoittaa kateutta ja alemmuudentuntoa.

Anna olla. Sä olet varmasti ihan hyvä ihmisenä ja ihan ok. kaikin puolin, mutta älä osallista mua aivo-oksennuksiisi. Sussa ei ole mitään syvyyttä, eikä tule ikinä olemaankaan, vaikka _kuinka_ yrittäisit. Kaiken tarvittavan siitä kertoo kommentointisi tässä ketjussa.

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Kuka ehtii rekisteröimään ensimmäisenä?

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Kuka ehtii rekisteröimään ensimmäisenä?

..jotain.

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Onko teillä muilla lääkitys kohdallaan?

• puskista :?

taas pyrkii häiriköimään ja väkivaltaisuuteen turvautumaan :)

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

..jotain.

Kävisikö narsistille narsissi?

• Papupata.
        puskista :? kirjoitti:

taas pyrkii häiriköimään ja väkivaltaisuuteen turvautumaan :)

Tulilla on ja porisee.

• arvasin :
        Papupata. kirjoitti:

Tulilla on ja porisee.

että se nyrkkisankari on tämän takana...

• ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Kävisikö narsistille narsissi?

..aloittajalla on mielstäni vaikeuksia itsensä kanssa.

Olis ihan kamalaa, jos keskustelupalstalla kyttäis jotain tyyppiä siten, että haluaa pilkata ja viedä kirjoittajan kaikki jutut lokaan tietoisesti käyttämällä toisen säännöllisesti käyttämää nimimerkkiä. Varmaan aika syvällinen ( ehkä tiedostamaton?) arvottomuuden tunne ihmisellä siinä tapauksessa.

En haluais, että mun persoonastani ollaan kiinnostuneita käyttämällä samaa nimimerkkiä kuin minä *vinkki*. Mut ehkä analyyttisyys vetoaa juuri niihin, jotka siihen rationaalisesti aika vähän kykenee. Poljetaan jalkaa, että "paska ei toi SAA olla, kun se ei ole samanlainen kuin mä ja se vie huomiota multa". Säälittävää.

• tuo *vinkki*
        ex-Wastaaja kirjoitti:

..aloittajalla on mielstäni vaikeuksia itsensä kanssa.

Olis ihan kamalaa, jos keskustelupalstalla kyttäis jotain tyyppiä siten, että haluaa pilkata ja viedä kirjoittajan kaikki jutut lokaan tietoisesti käyttämällä toisen säännöllisesti käyttämää nimimerkkiä. Varmaan aika syvällinen ( ehkä tiedostamaton?) arvottomuuden tunne ihmisellä siinä tapauksessa.

En haluais, että mun persoonastani ollaan kiinnostuneita käyttämällä samaa nimimerkkiä kuin minä *vinkki*. Mut ehkä analyyttisyys vetoaa juuri niihin, jotka siihen rationaalisesti aika vähän kykenee. Poljetaan jalkaa, että "paska ei toi SAA olla, kun se ei ole samanlainen kuin mä ja se vie huomiota multa". Säälittävää.

sitä että sinusta saisi olla kiinnostunut muuten, jos tuo nimimerkki unohdetaan?

Taidan vähän olla ;)

Hyvää Vappua!

• ex-Wastaaja kirjoitti:

Onko teillä muilla lääkitys kohdallaan?

Olkoot ap sitten oikea tai väärä ex-Wastaaja niin uskon vakaasti että hän halusi vilpittömästi toivoittaa hyvää Vappua kaikille.

Sitten alkoi tälle palstalle niin ominainen piilo-vittuilu, että oikein harmittaa :(

Mitäkö mieltä olen tälläisestä temppuilusta?

"Että lisää vaan! :)"

MarttyyriMallari-TTt

• ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

Olkoot ap sitten oikea tai väärä ex-Wastaaja niin uskon vakaasti että hän halusi vilpittömästi toivoittaa hyvää Vappua kaikille.

Sitten alkoi tälle palstalle niin ominainen piilo-vittuilu, että oikein harmittaa :(

MarttyyriMallari-TTt

No minä toivotan vielä kertaalleen kaikille hyvää vappua. Toisten nikkejä ilkeämielisessä tarkoituksessa pölliville feikeille toivotan itkuja vessassa.

Hyvää vappua.

:)

• ex-Wastaaja...
        tuo *vinkki* kirjoitti:

sitä että sinusta saisi olla kiinnostunut muuten, jos tuo nimimerkki unohdetaan?

Taidan vähän olla ;)

Hyvää Vappua!

..vinkisssä luki. Saa musta kiinnostua, mutta toivon, että kiinnostutaan kirjoittamastani.

Hyvää Vappua sinnekin.:)

(Apua, nyt tulee oikeasti kiire...)

• eimikäänhienohelma (n)
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

MarttyyriMallari-TTt

Varmasti ap tarkotti sitä mitä se sano ja tollaset muka oikeat ex-Wastaajat saavat ainakin minulta kyytiä. Muijan pitäs tajuta ett se nimmari ei oo hänen ennen kun se on rekattu...

• ex-Wastaaja....
        ex-Wastaaja... kirjoitti:

..vinkisssä luki. Saa musta kiinnostua, mutta toivon, että kiinnostutaan kirjoittamastani.

Hyvää Vappua sinnekin.:)

(Apua, nyt tulee oikeasti kiire...)

Oli varmaan suuri nautinto jollekin (kuka nyt olikaan..) rekisteröidä nimimerkki ex-Wastaaja! Tuleeko ihan kicksejä: saitko peräti orgasmin, sääliö?

Kiitos epäonnistuneesta vappuni pilaamisesta. Ja sille paskalle saa takuulla nauraa, mitä sillä nimimerkillä jatkossa kirjoitetaan. R**nqvisti kiitos!

Ei kiitos mitään kovin lapsellista ja typerää. Ehkä hommaan vielä jonkun poistamaan kaikki kirjoitukseni, mitä kirjoitin nimimerkeillä Wastaaja ja ex-Wastaaja. Kiitän tällaisesta vuorovaikutuksen avustamisesta keskustelupalstalla!

Jos kyseessä on joku lossoperse, jonka ainoa älyllinen anti maailmalle on kytätä, keitä muita naiskirjoittajia palstalle kirjoittaa ja vertailla itseään näihin tai jos kyseessä on joku miespuolinen realiteeteilta vajaa raasu (mitä siis naispuolinenkin olisi yhtälailla), otan vilpittömästi osaa tyhmyyteen ja junttiuteen. Toi on nimittäin niissä sfääreissä, että paremmaksi olis paha laittaa.

"Ihanaa", miten tällä palstalla arvostetaan ajattelua ja ajattelemista!

• se vappu
        ex-Wastaaja.... kirjoitti:

Oli varmaan suuri nautinto jollekin (kuka nyt olikaan..) rekisteröidä nimimerkki ex-Wastaaja! Tuleeko ihan kicksejä: saitko peräti orgasmin, sääliö?

Kiitos epäonnistuneesta vappuni pilaamisesta. Ja sille paskalle saa takuulla nauraa, mitä sillä nimimerkillä jatkossa kirjoitetaan. R**nqvisti kiitos!

Ei kiitos mitään kovin lapsellista ja typerää. Ehkä hommaan vielä jonkun poistamaan kaikki kirjoitukseni, mitä kirjoitin nimimerkeillä Wastaaja ja ex-Wastaaja. Kiitän tällaisesta vuorovaikutuksen avustamisesta keskustelupalstalla!

Jos kyseessä on joku lossoperse, jonka ainoa älyllinen anti maailmalle on kytätä, keitä muita naiskirjoittajia palstalle kirjoittaa ja vertailla itseään näihin tai jos kyseessä on joku miespuolinen realiteeteilta vajaa raasu (mitä siis naispuolinenkin olisi yhtälailla), otan vilpittömästi osaa tyhmyyteen ja junttiuteen. Toi on nimittäin niissä sfääreissä, että paremmaksi olis paha laittaa.

"Ihanaa", miten tällä palstalla arvostetaan ajattelua ja ajattelemista!

nyt näin vähästä voi mennä pilalle. Lähdet nyt vaan liikekannalle. Jos ei käy flaksi, niin minä odottelen sinua sitten täällä.

• ex-Wastaaja...
        se vappu kirjoitti:

nyt näin vähästä voi mennä pilalle. Lähdet nyt vaan liikekannalle. Jos ei käy flaksi, niin minä odottelen sinua sitten täällä.

..koskaan ole kiinni. Lähinnä siitä, miten jaksaa ja haluaa bilettää.:) Ny on tunti aikaa valmistautua.

• AIdon kyllä tunnistaa aina. Joten olkaa huoleti.

Hyvää vappua silti kaikille.

• ex-wastaaja

samoin

• ex-wastaajista on tän takana? :D

• ex-wastaaja
        Frederico kirjoitti:

ex-wastaajista on tän takana? :D

rupes vituttaan toi mussutus. Tästä eteenpäin mä olen se ainoa oikea, kun kerran kukaan muu ei rekannu. Live with it.

• ex-Wastaaja...
        ex-wastaaja kirjoitti:

rupes vituttaan toi mussutus. Tästä eteenpäin mä olen se ainoa oikea, kun kerran kukaan muu ei rekannu. Live with it.

Voi kun saiskin jonkun venyttelemään sun rumia poskias.

Häpeä!

• ???

Voi kun saiskin jonkun venyttelemään sun rumia poskias.

Häpeä!

Rekkautuminen oli sullekin mahdollista. Ite valitsit toisin.

• ex-Wastaaja...
        Frederico kirjoitti:

ex-wastaajista on tän takana? :D

EI ole alkuperäinen.

Säälittävä ja harvinaisen yksinkertaisen oloinen ihminen. Ilkeä ihminen, joka ei ajattele omaa nenäänsä pidemmälle...Se tuo rekkaaja on. Ei edes tajua, mitä teki nyt mulle.

Haistakoot vattumarja. Joku sääliö, joka ei osaa keskustella kuitenkin.:D Ei pilkkuvirheitä liikaa sitten exis, eikä mitään naurettavia kuvitelmia yhteiskunnasta.

Varmaan sait oikein orgasmin tosta. Olis hirveää olla tollanen ala-arvoinen lämänäppi. Sääliö!

• tää on vaan keskustelupalsta

EI ole alkuperäinen.

Säälittävä ja harvinaisen yksinkertaisen oloinen ihminen. Ilkeä ihminen, joka ei ajattele omaa nenäänsä pidemmälle...Se tuo rekkaaja on. Ei edes tajua, mitä teki nyt mulle.

Haistakoot vattumarja. Joku sääliö, joka ei osaa keskustella kuitenkin.:D Ei pilkkuvirheitä liikaa sitten exis, eikä mitään naurettavia kuvitelmia yhteiskunnasta.

Varmaan sait oikein orgasmin tosta. Olis hirveää olla tollanen ala-arvoinen lämänäppi. Sääliö!

älä ota tätä niin vakavasti!

• ex-Wastaaja...
        ??? kirjoitti:

Rekkautuminen oli sullekin mahdollista. Ite valitsit toisin.

..on oma lukunsa.

Mä katon tän jutun. Katsotaan myöhemmin, mitä sanon.

Inhoan yksinkertaisia ihmisiä.

• ex-wastaaja kirjoitti:

:D Hyvä veto siulta. Loppuu se kiukkuaminen ku se pannaan loppumaan.

Ottelu viety kyllä täydellä tyrmäyksellä. Pisteet sulle siitä.

• ex-Wastaaja...
        Frederico kirjoitti:

:D Hyvä veto siulta. Loppuu se kiukkuaminen ku se pannaan loppumaan.

Ottelu viety kyllä täydellä tyrmäyksellä. Pisteet sulle siitä.

Valitettavasti en vieläkään ole saanut puettua päälleni, koska piti keskustella kaverin myyntitavoitteista, jotka ovat (onneksi) ylittyneet reippaasti.

Toi ei ole mikään "täystyrmäys" toi toisen ( =mun) säännöllisesti käyttämän nimimerkin rekkaus, vaan osoitus täydellisestä idiotismista.

Ps. Ottelu on ton aloittajan päässä. Itse en "ottele" keskustelupalstalla. Mä keskustelen.

• ex-Wastaaja...
        tää on vaan keskustelupalsta kirjoitti:

älä ota tätä niin vakavasti!

Vaan vaan mutta vaan vaan. Miksei kirjoittajien voi antaa olla, JOS KERRAN on "vaan, vaan, vaan"? Miks pitää esimerkiksi häiriköidä ihmisiä rekisteröimällä nimimerkkejä, joita joku muun on selkeäsri nähty käyttävän?

Inhoan itseäni, että vaivaudun kommentoimaan tolla tavalla kirjoittavalle. Inhoan syvästi.

Ja: mulle on kylmä lasi skumppaa kuulemma heti kohta kaveerin luona tarjolla...kunhan jätän tän epäsosiaalisuuden. *yök..ravistelee itseään..ettei palstan paska tartu*

Inhottavaa, että normaalisosiaalisia ihmisiä yritetään saastuttaa paskalla, jonka ilmaisemisessa on käytetty mun usein käyttämää nimimerkkiä.

• ex-Wastaaja....
        ex-wastaaja kirjoitti:

Sua vituttaa kaikki, mitä et ymmärrä. Kummeli on sulle huumorin syvin ydin ja jos joku kertoo onnistuneesa jossakin, sua alkaa "vituttAAN"...

Jätä toi naurettava murre sinne perähikiän syntysijoilles. Jos sua alkaa vituttAAN, laske kymmeneen. Ja yritä ymmärtää, että äitis ja isäs ei käy keskustelupalstoilla. Jos sua alkaa vituttAAN lukemasi, se johtuu siitä, että sun tunnekontrollisi ei pelaa. On se niin maan ikävää, kun kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä.;(

Jotkut ymmärtää nyanssien päällekin. Sä olet ainoastaan naurettava. Kuolisin, jos olisin esimerkiksi sun lapsesi ( eihän sulla niitä ole, eihän?).

Onneksi olen itse sivistyneestä perheestä ja perheestä, jossa mua arvostettiin.

• ZX 6 R

vappua meiltäkin!

-Pete & Ansku-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1432
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1337
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1098
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      141
      1048
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe