Kertokaahan miespuoliset, mikä ihme on kun kukaan ei uskalla sitoutua naiseen jolla on lapsia.
Minä kaunis ja muutenkin itsestäni huolta pidän.
Täältä käynyt treffeillä ja aikoinani mtv:n chatista, sama juttu: rumia, lihavia, juoppoja tai muuten outoja suurinosa miehistä. Eivät osaa pukeutua, hampaat kamalat, eli puuttuu tai likaset jne..
Ja minähän en sellasta ukkoa huoli.
Välillä iskee läheisyyden kaipuu, mutta eipä ole miestä kelle tunteita voisi ilmaista. No ehkä pysyn lopun elämän yksin.
tahtoisi ihastua ja rakastua
6
886
Vastaukset
- Neuvoja
Varmasti haluamiasi sitoutumishaluisia miehiä löytyy yllin kyllin.
Heräsi kuitenkin ajatus, että etsiskelet "oikeasti" miestä, joka olisi: urheilijavartaloinen, varakas, akateemisesti koulutettu, miellään lääkäri tai lakimies, kokkaamistaitoinen, lapsirakas, pitkä miel. tumma, keskustelutaitoinen, sinua varten elävä ja hyvin pukeutuva. Sellaiset on hiukkasen harvemmassa... eivätkä varmasti enää vapaana.
Miehenä voin sanoa sen, että pääosa miehistä on joko rumia, lihavia, juoppoja, huonosti pukeutuvia, muutenkin outoja tai edellä mainittujen yhdistelmiä
Ainut neuvo on se, että laske rimaa tai tosiaankin sitten elät elämäsi loppuun yksin.
Yleensä haaveet "valkoisella hevosella ratsastavasti prinssistä" tulisi unohtaa viimeistään hieman yli 20 vuoden iässä.- .........
koko viestin. taidat olla itse just sellanen mitä tuossa kuvailet.
- cgr
en osaa antaa, miten miehen itsellesi löytäisit. Se nyt on vaan yksinkertasesti niin, että miehet yleensä pelkäävät lapsia ja niistä tulevaa vastuuta. Miehet näkevät lapset ylimääräisenä taakkana, varsinkin, kun ne eivät ole omia. Itse otin vastuun kahdesta ihanasta lapsesta, mutta alussa oli hyvinkin tarkkaan mietittävä, onko minusta valmiiseen perheeseen isännän paikalle. Näin tilanteen niin, että minun on oltava varma tunteistani ja siitä mihin olen ryhtymässä, etten vain hetken huumassa käy sekoittamassa heidän perhettä. En kadu päätöstäni, vaikka sopeutuminen ym. asiat tuottavat välillä paljon pään vaivaa. Mutta helppoa se päätöksen teko ei ollut.
- m30
Itse en valmiiseen perheeseen sekaannu siitä syystä, että tuntisin kuitenkin olevani "se" ulkopuolinen. Lapsilla on jo isä, joka vaikuttaa taustalla halusit tai et. Perheessä ei kahta isää tarvita.
- tässä neuvoja
Ihan ekaksi: ex:n nykyistä ei haitannut vaikka oli varattu ja lapsia, haluatko sellaisen? Jos et, kokeileppa vkl- tai yh-isiä.
Eikö vieläkään kiinnosta?
No jospa varattu perheenisä, eikö?
Nuoria juuri murrosiän ohittaneita miehiä ei haittaa mikään, kiinnostaisko?
Entäpäs jos vain tutustuisit mukavaan tavalliseen mieheen? Kysyt muutaman tapaamisen jälkeen haluaisiko hän nähdä lapsesi. Jos ei halua, turha itkeä sellaisen perään.- akak
Koen jonkinlaiseksi elämäntehtäväksi omien geenieni siirtämisen seuraavalle sukupolvelle. En halua keskeyttää minun ketjuani joka on alkanut aikojen alusta. Haluan myös panostaa siihen, että minun geenini saavat mahdollisimman hyvät eväät jatkaa ketjuan. Koen vieraaksi tukea jonkun toisen geenejä niin paljon kuin kasvattajana ja perheen elättäjänä tulisin tekemään.
Olen myös varauksellinen eronneiden naisten suhteen. En voi välttyä ajattelemasta, että ero on ollut osittain heidän omaa syytään; joko väärä valinta, itsekkyys tai lyhytpinnaisuus. Ja tiedättehän lauseen: Kerran petturi, aina petturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872