Mitkä on suosikki hajuvesiänne?
Gootti
6
1565
Vastaukset
- FrozenCorpse
Miten hajuvedet liittyy goottimusiikkiin, joka tämä osa on? Eikös nää tyyliasiat kuulu tonne muoti-ja kauneus-palstalle?
- ...
miten ihmeessä tuoksut kuuluvat muotiin(=pukeutumistrendeihin ja muihin) ja kauneuteen (=ulkonäköjuttua myös)?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Tämä sama kyseinen ihminen vinkuu joka vitun aloitetussa ketjussa että "tämä ei ole goottia", "ei tää kuulu tänne" ja vittu hirvee valitus kaikesta!!!
Eikö se ole vaan hyvä jos ihmiset keskustelee täällä edes jostakin!?!?!
Tämä nyt sattuu olemaan ainoa tämmöinen suomi24:en goottiaiheinen keskustelu palsta.
Paha sitä on mennä jostain Kinky chatista etsimään jtn goottimuijia joilta kyselemään hajuvesimieltymyksistä...
Olen jo pitkään tätä keskustelupalstaa lukeneena huomannut että kys. käyttäjä "frozencorpse" häiritsee palstaa ihan turhilla ja ärsyttävillä avauksillaan.
Mielipiteitä saa olla, mutta ärsyttävää kun niitä on joka keskustelussa, mikä nyt ei vaan satu olemaan neidin mielestä "goth".
Itse tykkään Lancomen Hypnosesta vaikka puteli kallis onkin, mutta kuitenkin sen arvoinen ^^
- kenkäfetissi
itse löysin lentokentältä saksasta tuoksun, jota oli pakko haistaa ihan nimensä takia. se oli juuri tuo black rose, melko raikas kukkaistuoksu, joka kestää ja on kohtuullisen edullinen. En muista valmistajaa. Myös yves rocherin iris noir on yksi suosikkejani.
kirjoitan kuten haluan, älkää valittako.- tinkey
Teillä ihmisillä on sitten outoja kysymyksiä....-.-
mutta tässäpä pari kysymystä jos olette vampyyreja?(goottiki käy)
-Pystyttekö olla auringon paisteessa kauan ilman varjoa?
-Selviättekö ilman verta tai elinvoimaa?
-Jos olette vampyyreja niin käytättekö aina tummia vaatteita?
-Onko aina pakko nukkua arkussa?
-Voitteko nukkua jos olette yöeläimiä ja tarvitsette käydä kaupassa?
-Onko teillä valkea iho?
-Onko meitä olemassa??????????????????????????????????????????
Ai niin en pidä oikein vahvoista hajuvesistä ku saan niistä pään säryn..............................
- Gothic chic
Aamuin ja illoin ulkoisesti ja sisäisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843