Kuka hän on

ex-Wastaaja on palstan paras kirjoittelija. Hän on naispuolinen ja aivan varmasti jonkun rekkautuneen alter ego. Ei hän muuten osasi kettuilla niin taitavasti vakiokirjoittelijoille.


http://www.youtube.com/watch?v=82XMJHRSb-o


"Todella loistava tyyppi"


MarttyyriMallari-TTt

39

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo mieshän

      löi naista.

      Onkos se nyt laillista peliä?


      "Taitaa olla marttyyrin alterego."

    • ZX 6 R

      sinäkin selvinnyt hengissä. Mikä pahan tappaisi. Ei vaan. Kettuilusta nousee pojot?

      • kettuilu on tämän saitin parasta antia.


        Ps: eikö sinun ex-nikki ollut tuttu heebo...


        "Villi arvaus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ZX 6 R
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kettuilu on tämän saitin parasta antia.


        Ps: eikö sinun ex-nikki ollut tuttu heebo...


        "Villi arvaus"


        MarttyyriMallari-TTt

        entinen nikki. Kyllä. Myös Pate D. Sama jätkä.


      • ZX 6 R kirjoitti:

        entinen nikki. Kyllä. Myös Pate D. Sama jätkä.

        ja sä tykkää fire-rosesta ja moottoripyöristä.


        "Ja ilmeisesti olet pannut jonkun muijan paksuksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ZX 6 R
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja sä tykkää fire-rosesta ja moottoripyöristä.


        "Ja ilmeisesti olet pannut jonkun muijan paksuksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        tykkään. Paksuksi en ole pannut ketään. Ei ainakaan kukaan ole perään soitellut.


    • Luulet olevasi fiksukin mut...

      epäilen erääksi rekkautumattomaksi mieheksi, jolla on erittäin suuri kyky muunnella kirjoitustyylejään hölmöstä älykkääksi ja tekee tahallisia kirjoitusvirheitä saaden nautinnon jos joku alkaa korjailemaan ja opastamaan. Runoilee hölmösti ehkä tahallaan muttei ole runontaja vaan jokin nuorempi mies selvästi mutta osaa leikkiä naistakin.

      nimimerkkiä en muista mutta niitä onkin useita.

      • sinusta ainakaan etsivää tule :)


        "Typerys"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sen tietää vaikka soisit sie itte:

      • Toi mallari on kukkuluuruu

        Luultavasti on. Toi jätkä ei kehu muita kuin itseään alter egoillaan ja alter egojaan sitten tämän tapaisin kehuin: kuka lienee tuo älykäs ja paras keskustelija, joka vittuilee voitokkaasti ja taitavasti ihan kelle tahansa muulle alempiarvoiselle.


      • olen vain hyväntahtoinen hölmöilijä.


        "Hän on jotain muuta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ex-lastaaja

      monilta osin hyvin ennalta arvattava ja toimii usein
      itsensä ympärille kangistuneiden kaavojen mukaan.
      Mutta siltikin yllättää hyvin usein hyvillä kirjoituksilla ja ajatuksilla, silloin kun ei pyöri oman narsistisen itsensä ympärillä.

      "mallarin huumori taas on purevaa"

    • eimikäänhienohelma (n)

      Mä pistin sitä eukkoo eilen turpiin :D
      Ett ei mikään kovin viksu...

      • teit, mutta hän iskee vielä takaisin :)


        "Varaudu siihen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • paras kirjoittaja

      olen minä.

      "Kukaan ei tunnista hyvää, vaikka kompastuisi siihen tuhansia kertoja päivässä"

      • minun mielestä sinä olet vain yksi niistä lukemattomista typeryksistä jotka matkivat minua.


        "Hanki elämä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on hyvin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minun mielestä sinä olet vain yksi niistä lukemattomista typeryksistä jotka matkivat minua.


        "Hanki elämä"


        MarttyyriMallari-TTt

        vähän matkittavaa, vaikka ihan rakastettava hahmo oletkin omassa yksinkertaisuudessa.

        "Elämää ei voi hankkia. Elämä on vaan ON"


    • ZX 6 R
      • siinähän oli actionia.


        "Ja sitä täällä tarvitaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-lastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siinähän oli actionia.


        "Ja sitä täällä tarvitaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        mopoja.. booooooooring.


      • ZX 6 R
        ex-lastaaja kirjoitti:

        mopoja.. booooooooring.

        golfaaminen booring.


      • ZX 6 R kirjoitti:

        golfaaminen booring.

        ollut aikoinaan vapauden symboli ja siksi en vaivaudu morkkaamaan alan harrastajia.


        "Ainakaan tällä erää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ZX 6 R
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ollut aikoinaan vapauden symboli ja siksi en vaivaudu morkkaamaan alan harrastajia.


        "Ainakaan tällä erää"


        MarttyyriMallari-TTt

        pois. Huomena lähden leikkimään. Katsotaan paikkailenko katteita viikonlopun.

        http://www.youtube.com/watch?v=Fjl_FDK0tHw


    • mun mielestä paras. Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi.

      PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut.

      • ent.Wastaaja

        "PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut."

        Tuskin...Mistäs tollasia olet tietävinäs? Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle muistaakseni vuonna 2004. En ollut erityisesti aktiivinen kirjoittaja. Mun mielestä tällä palstalla on monia, jotka on takuulla kirjoittaneet kauemmin kuin mä.

        "Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi."

        Aha? Voi miten "innovatiivista".

        Äläkä viitti puhua PiiaM:sta, ex-w:sta etc. samassa yhteydessä yhtään mitään. Sen verran sentään kohteliaisuutta, kiitos, kun kys. ex-wastaaja kerran rekisteröitiin, etten itse sillä nimimerkillä enää voi kirjoittaa. Ja jos viittaat ihmisten vanhoihin nimimerkkeihin, niin voit sitten varmaan viitata samalla myös muiden nimimerkkiään vaihtaneiden aiempiin nimimerkkeihin, eikä tehdä niin vain mun kohdallani.
           
              
           


      • ent.Wastaaja kirjoitti:

        "PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut."

        Tuskin...Mistäs tollasia olet tietävinäs? Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle muistaakseni vuonna 2004. En ollut erityisesti aktiivinen kirjoittaja. Mun mielestä tällä palstalla on monia, jotka on takuulla kirjoittaneet kauemmin kuin mä.

        "Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi."

        Aha? Voi miten "innovatiivista".

        Äläkä viitti puhua PiiaM:sta, ex-w:sta etc. samassa yhteydessä yhtään mitään. Sen verran sentään kohteliaisuutta, kiitos, kun kys. ex-wastaaja kerran rekisteröitiin, etten itse sillä nimimerkillä enää voi kirjoittaa. Ja jos viittaat ihmisten vanhoihin nimimerkkeihin, niin voit sitten varmaan viitata samalla myös muiden nimimerkkiään vaihtaneiden aiempiin nimimerkkeihin, eikä tehdä niin vain mun kohdallani.
           
              
           

        että tää on turha alotus.


      • nimi
        ent.Wastaaja kirjoitti:

        "PiiaM, eli ex-w on kirjotellu tääl pidempään kuin lähes kaikki muut."

        Tuskin...Mistäs tollasia olet tietävinäs? Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle muistaakseni vuonna 2004. En ollut erityisesti aktiivinen kirjoittaja. Mun mielestä tällä palstalla on monia, jotka on takuulla kirjoittaneet kauemmin kuin mä.

        "Eikä varmasti ole kenenkään rekatun alter ego, mut on toki voinut luoda rekatun nikin itselleen alter egoksi."

        Aha? Voi miten "innovatiivista".

        Äläkä viitti puhua PiiaM:sta, ex-w:sta etc. samassa yhteydessä yhtään mitään. Sen verran sentään kohteliaisuutta, kiitos, kun kys. ex-wastaaja kerran rekisteröitiin, etten itse sillä nimimerkillä enää voi kirjoittaa. Ja jos viittaat ihmisten vanhoihin nimimerkkeihin, niin voit sitten varmaan viitata samalla myös muiden nimimerkkiään vaihtaneiden aiempiin nimimerkkeihin, eikä tehdä niin vain mun kohdallani.
           
              
           

        Piia ja kirjoitellut täällä ennen nimimerkillä PiiaM?

        Olipa turha tieto.


      • ent.Wastaaja
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että tää on turha alotus.

        Siinä tapauksessa ettet tarkoittanut loukata, on mun velvollisuuteni pyytää sulta anteeksi.:)


      • ent.Wastaaja
        nimi kirjoitti:

        Piia ja kirjoitellut täällä ennen nimimerkillä PiiaM?

        Olipa turha tieto.

        Nimeni ei ole Piia. Ei mitään siihen viittaavaakaan.

        Noin arviolta viisikymmentä kertaa olen asian sanonut. Nimimerkillä Piia etceterallaa kirjoitin joskus vuonna elvis. Nimimerkillä Piia on ollut myös muita käyttäjiä.


      • jos
        ent.Wastaaja kirjoitti:

        Nimeni ei ole Piia. Ei mitään siihen viittaavaakaan.

        Noin arviolta viisikymmentä kertaa olen asian sanonut. Nimimerkillä Piia etceterallaa kirjoitin joskus vuonna elvis. Nimimerkillä Piia on ollut myös muita käyttäjiä.

        uteliaisuuteni merkityksetöntä asiaa kohtaan aiheutti tuohtumusta.

        En lukenut palstaa vuonna elvis enkä silloinkaan kun sulta on asiaa ennen kysytty.

        Minulle on tuttu vain ex-Wastaaja ja hänen eriskummalliset edesottamukset palstalla. Tarkoitin siis vaihtelevat edesottamukset.


      • ent.Wastaaja
        jos kirjoitti:

        uteliaisuuteni merkityksetöntä asiaa kohtaan aiheutti tuohtumusta.

        En lukenut palstaa vuonna elvis enkä silloinkaan kun sulta on asiaa ennen kysytty.

        Minulle on tuttu vain ex-Wastaaja ja hänen eriskummalliset edesottamukset palstalla. Tarkoitin siis vaihtelevat edesottamukset.

        Lue uudelleen. Luulet väärin. En ollut tuohtunut.

        Mut, öitä sullekin.:)


      • ent.Wastaaja
        ent.Wastaaja kirjoitti:

        Lue uudelleen. Luulet väärin. En ollut tuohtunut.

        Mut, öitä sullekin.:)

        Tottakai ne mainitsemasi edesottamukset on kohtuullisen vaihtelevia olleet, eikä vähiten siksi, että "ex-wastaaja"-nikillä(kin) on ollu kohtuullisen monta sen nikkikenttään raapustanutta. Kiusantekotarkoituksessa mulle...

        Mut paskan hailee.;) Joskus jos jonkun ihmisen/asian/toiminnan säälittävyys ylittää tietyn lakipisteen, jotakin asiaa voi pitää niin järjettömänä, että se on pakko katsoa merkityksettömäksi, vaikka ällistystä ja huvitusta aiheuttaisikin...


    • ent.Wastaaja

      Toivottavasti tolla aloituksella ei tarkoiteta minua(?).

      Mulla ei muuten ainakaan ole mitään "alteregoja", enkä koskaan ole rekisteröitynyt. Tiedoksi myös, että mielestäni puhe niistä on nössöjen (ja joidenkin osalta ehkä myös vähän vinksahtaneidenkin?) naurettavaa pelleilyä. Siksi ne nynneröt puhuu "altergoistaan", kun ei pokka riitä kertomaan kaikkia mielipiteitään yhdellä nikillään... Vähän turhan syvällä mielikuvitussuossa sellaset tyypit mun makuun.

      Tajuatko muuten ap., miten omituiselta läppäsi näyttää?

      • Minä en yleensä anna mitään tunnustusta kenellekään, mutta nyt teen poikkeuksen.

        Tiedän kuka olet.


        "La Vie en Rose"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ent.Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Minä en yleensä anna mitään tunnustusta kenellekään, mutta nyt teen poikkeuksen.

        Tiedän kuka olet.


        "La Vie en Rose"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olen sanaton.


      • ent.Wastaaja kirjoitti:

        Olen sanaton.

        Olet sanaton, mutta minä en ole.


        "Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ent.Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Olet sanaton, mutta minä en ole.


        "Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"

        Viimeistään nyt huomasin.

        " Sitaatissasi sanojen määrä lisääntyy silloin, kun et jää sanattomaksi"

        Ei mut... Nyt riittää "miehen logiikka" taas tältä erää. Öitä.:)


      • ent.Wastaaja kirjoitti:

        "Ja sen sinä varmasti olet jo huomannutkin"

        Viimeistään nyt huomasin.

        " Sitaatissasi sanojen määrä lisääntyy silloin, kun et jää sanattomaksi"

        Ei mut... Nyt riittää "miehen logiikka" taas tältä erää. Öitä.:)

        öitä vaan sullekin :)


        "Yllätä minut huomenna"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ent.Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        öitä vaan sullekin :)


        "Yllätä minut huomenna"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Yllätä minut huomenna"

        Niin, olen mä varmaan joskus niinkin tehnyt (yllättänyt).;D

        Huomenna en mitenkään ehdi palstailemaan, mutta ehkä myöhemmin sitten. Nyt rakas sänkyni tossa huutaa mut kaatumaan syleilyynsä.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe