Olisi kiva kuulla miehiltä miten usein he haluavat seksiä muutaman vuoden ikäisessä suhteessa.
Mikä saa miehen haluamaan ja mikä ei.
MIkä on normaalia; kerran viikossa vai kerran kuussa.
Jos miestä ei kiinnosta seksi, mikä voisi olla syynä?
Nämät askarruttaa. Olenko huolissani turhaan.
Miesten seksihalut
12
945
Vastaukset
- ZX 6 R
ei kiinnosta. Siihen on monta syytä. Ei kai sullakin ole vauvakuume? Se ainakin säikäyttää. Vetäytyy luumut takaisin vatsaonteloon. :C
- Ninnuska78
kas kun mä en ole huomannut,että ne "luumut" olis mihkään vetäytyneet.:)Hyvinpä ne on matkassa lätisseet.;) *BÖÖ*
- pannaan...
Turha olla huolissasi. Jos olet suomalainen nainen jolla on pillu niin seksiä kyllä piisaa. Nou hätä.
- monte1
kerran kuukaudessa,usein ei niinkään usein:)
- totta että
miehet haluavat noinkin harvoin kuin kerran kuukaudessa. Minä rakastan miestäni ja haluaisin olla paljon useammin.
Jotenkin hassusti ajattelen, että se on rakkauden mitta kuinka usein haluaa toista, mutta ymmärrän ettei asia noinkaan ihan ole. - sanoin:
totta että kirjoitti:
miehet haluavat noinkin harvoin kuin kerran kuukaudessa. Minä rakastan miestäni ja haluaisin olla paljon useammin.
Jotenkin hassusti ajattelen, että se on rakkauden mitta kuinka usein haluaa toista, mutta ymmärrän ettei asia noinkaan ihan ole.Monta kertaa viikossa
meidän täytyy suudella
ettet sinä sekoa
ja väitä etten rakasta
väitä etten rakasta
ja väitä etten halua
Monta kertaa tunnissa
minun täytyy sanoa
ettei ole ketään muuta
että olet ainoa
Monta kertaa päivässä
täytyy olla lähellä
Monta kertaa viikossa
meidän täytyy nussia
Monta kertaa viikossa
ennen kuin oot rauhassa
Jos en poistu kotoa
yhtään kertaa viikossa
jos en soita kellekkään
niin onko tyytyväisempää
naamaa silloin tarjolla
vai ootko yhtä hankala
Monta kertaa viikossa…
Tammi-, helmi-, maaliskuu ja huhtikuu
parisuhde talven myötä kieroutuu
touko-, kesä-, heinä-, elo-, syyskuukin
samanlaista seksin määrän laskemista
tämän vuoden loppuunkin
Monta kertaa vuodessa
meidän täytyy nussia
Monta kertaa vuodessa
ennen kuin oot rauhassa
Monta kertaa viikossa
Monta kertaa päivässä
Monta kertaa vuodessa
ennen kuin oot rauhassa - monte1
totta että kirjoitti:
Jotenkin hassusti ajattelen, että se on rakkauden mitta kuinka usein haluaa toista, mutta ymmärrän ettei asia noinkaan ihan ole.mitä enemmän naisestani välitän, sitä vähemmin viitsin omalla kiihkollani naistani rasittaa.
eli seksittömyys on se suurin rakkauden osoitus.
himo ja rakkaus eivät kuulu yhteen.
rakkauta ja himoa varte pitäisi olla eri naiset.
- totuuden puhuja
joka päivä.
"kellarissani on orjia" - happy woman
Yllätyin että tosi harvoin jotkut miehet haluaa seksiä.
Mun mies haluaa ainakin 3-5 kertaa viikossa ja sitä hän kyllä saakin ;)
Olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Seksi sujuu oikein hyvin! - myytikki
se ole miehestä kiinni, ja siitä kuinka huolehtii itsestään silloinkin, kun ei enää tarvitse olla hakupäällä. Kuolisin kyllä puutteeseen tuommosella kerran-kuussa-mentaliteetilla; sekin osuis varmaan hilloviikoille :C
Muutaman vuoden ikäinen suhde...hmmm.
Silloin oli vuosi 1997 ja olimme noin parikymppisiä. Asuimme eri paikkakunnilla ja seksiä harrastettiin 2-6 kertaa viikossa.
"Jos miestä ei kiinnosta seksi, mikä voisi olla syynä?"
Ehkä se ei ole tyytyväinen parisuhteeseen, itseensä tai sinuun. Ehkä se on kyllästynyt samaa kaavaa toistavaa seksiin. Ehkä alkuaikojen intohimo on ihan muuten vaan haihtunut...- voi olla totta
"Ehkä se ei ole tyytyväinen parisuhteeseen, itseensä tai sinuun. Ehkä se on kyllästynyt samaa kaavaa toistavaa seksiin. Ehkä alkuaikojen intohimo on ihan muuten vaan haihtunut..."
Juurikin noita asioita olen itsekin miettinyt:
- eikö hän ole tyytyväinen minuun
- parisuhteeseemme
- seksiimme, joka todella noudattaa samaa kaavaa
Ehkä halusin kuulla sen joltain muultakin etten luule sen olevan vain minun kuvitelmaani.
Itsellä kaikki muu edellä mainittu on kunnossa, mutta tuo samaa kaavaa noudattava seksielämä joskus mietityttää.
Olen vain hirveän epävarma ehdottamaan mitään muuta kun häntä on jotenkin vaikea saada innostumaan mihinkään muuhun ja helposti tulee sellainen nolostunut fiilis jos toinen ei ymmärrä tai innostu heti mukaan.
Ihan selvää on se, että alkuhuuma on meillä ohi. Seurusteluamme on kestänyt neljä vuotta. Alkuaikoina sitä oltiin monta kertaa viikossa, peräkkäisinä päivinä jne. Myöhemmin se tasaantui kahteen joskus kolmeen kertaan viikossa.
Nyt on pitkään ollut kerran viikossa ja joskus vielä harvemminkin.
Minusta tämä on outoa, siksi se mietityttää.
Siksi halusin kuulla miesten noin yleensä kertovan mitä he ajattelvat tästä, siis miehen logiikan kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027661Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855989Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921885Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san201733- 361599
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661406