TOSI ONGELMALLINEN... SIIS minä:(

Enkuli

Olen tutustunut tosi ihanaan mieheen, kuten niin montakertaa kahdeksan vuoden aikana...Ihastunut! Noh, senhän pitäisi olla tosi ihana ja mahtava asia, onhan se mutta minua ahdistaa ja itkettää, oikeastaan jopa voin huonosti ja heikottaa kun tuntuu niin pahalta olla ihastunut! Tämä on tosi ärsyttävää koska murehdin jo etukäteen sitä että eihän minua kukaan voisi oikeasti RAKASTAA!! Eli suhde on tuhoon tuomittu ennenkuin se kunnolla edes alkaakaan. Olen taas ajatellut että lopetan suhteen ennenkuin se ehtii alkaakaan koska olen aina tosi rikki sen jälkeen kun tulee ero... Ja erohan mulle aina on tullut... Kuka huolii naisen jolla on heikko itsetunto, heikko mielenterveys ja kristalli sydän joka jo pienistä kolhuista särkyy... Olis todella mielenkiintoista jos joku osaisi ottaa kantaa ja neuvoa mua mitä ihmettä mä teen itselleni...!!!!!!! NEUVOKAA MINUA PIENTÄ!!!

5

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • revitty

Älä murehdi! Paras ystäväni sanoi minulle hyvin; nauti nyt kun voit. Nauti rakkauden tunteesta, mutta älä ala hermoilemaan sen kanssa. Asiat etenevät omalla painollaan, jos ovat edetäkseen. Ei kannata alkaa hätäilyllä pilaamaan hyvin alkanutta juttua. Kuten aiemmassa lukee...neljä vuottakin siinä voi mennä, heh...
      Mä olen katsos jo tullut hulluksi.....

• siru

Sama juttu täällä oon tosi herkkä..
      Annoin sitten periks ja ihastuin yhteen mieheen.
      Ystäviä kyllä aluks vaan oltiin.
      Mutta jotenkin meille kehitty juttua.
      Luulin että siitä olis tullu jotain ku mies niin kovasti sitä lupas ja oli varma että mä olen se ym. Kunhan vaan antaisin sille aikaa koska se ei ollu valmis seurustelemaan (tekosyy luulen minä..)...
      Nyt sitten yhtäkkiä ollaan vaan ystäviä.
      Eikä siihen edes ole mitään syytä kuulemma miks näin!:(
      Ite epäilen toista naista eikä mitään suhdekammoa.
      Tosin en oo vielä luopunu siitä toivosta että me vielä joku päivä ollaan yhdessä.
      Nyt olen sitten ihan rikki tämän takia enkä pysyt/halua enään rakastua. kaikki suhteet kaatu vaan. :(
      Liian herkkäkö?

• neuvoa

Viestisi voisi olla naiseni kirjoittama. Hänen ystävänsä neuvoivat että antaa palaa vaan. Naiseni lopetti suhteen kanssani eka treffien jälkeen, mutta jatkoi sitten. Hänkään ei uskonut että 7 vuotta eron jälkeen joku voisi rakastua häneen.

Nyt hän uskaltaa rakastua (on sanonut että jos juttu ei kestä niin ompahan nauttinut täysillä ainakin nämä hetket), minä olen parasta mitä hän on kohdannut ja minulle hän on Elämäni Nainen.

Ongelmallinen saa olla, ihmisissä on hyvät ja huonot puolet. Ihmistä rakastaa hyvine ja huonoine puolineen. Jos luovuttaa jo alussa niin se näkyy ja kuka haluaisi luovuttajan rinnalle? Todennäköisesti joutuisi kantamaan tätä kokoajan.

Jos luulee nähneensä onnen välähdyksen niin siihen kannattaa tarrata. Ja tiukasti.

• Nalle

...sinua varmasti ukkos rakastaa, jo siitä simppelistä syystä, ettei sulla ole kusta pää täynnä kuten niin kovin monilla tännekin kirjoittelevilla.

• Enkuli

No oltiin sit pojun kans viikonloppuna... Perjantai meni ihan kivasti Sunnuntaina se sitten pokas toisen muijan, lähti sen kanssa sanomatta mulle sanaakaan:/ Minä istuin hölmönä samassa pöydässä hänen ystäviensä kanssa... Eli se siitä sitten sen tarinasta. Nyt olen rikki ja häpeissäni! KIITOS VAIN TÄLLE POJULLE, TIEDÄN TAAS ETTEI MINUA KUUKAAN OTA VAKAVISSAAN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe