UNELMAMIES olisi sellainen joka ajattelisi aivoillaan eikä munallaan.Joka aamulla ensimmäiseksi herätessään halaisi hellästi naistaan ja sanoisi "nuku kulta vaan!keitän kahvit ja syötän vauvan että sinä saat kerrankin levähtää..."sen sijaan että kuunneltuaan vauvan ääntelyä 2 sekunttia ennen vaimon havahtumista,potkii vaimoaan perseelle herättäen tämän ja kääntää samalla omaa kylkeään,pieraisee vielä siihen päälle ja önisee "keitä kahvia!!!et sä kuitenkaan enään nuku!!!"Mua väsyttää vielä!"!!!"Äläkä unohda aamupalaa!!!"
UNELMAMIES on sellainen mies joka töihin lähtiessään siivoaa jälkensä,antaa hellän suukon poskelle,silittää hiuksia tai muuta ihanaa sen sijaan että jättää likaiset aamiaisastiansa ja ruoat pöydälle lämpenemään.
UNELMAMIES on sellainen joka töissä tauolla ollessaan soittaa tai lähettää kaipaavan rakastavan viestin vaimolleen ja toivottaa mukavaa päivää sen sijaan että jättää soittamatta tai jos soittaakin niin ilmoittaa vaan lähtevänsä työkaverin kanssa kaljalle töiden päätyttyä (aina ei ilmoita sitäkään)tai antaa siivousohjeita ja ruuanlaitto-ohjeita vaimolleen.Kämppähän pitää olla siivottuna ja ruoka pöydässä kun hän tulee kotiin.Eihän lapsenhoito ole mitään etenkään kun lapset sairastavat!
UNELMAMIES on sellainen joka töistä tullessaan halaa rakasta vaimoaan ja kiittää että tämä on jaksanut valmistaa aterian hänelle ja vieläpä kerennyt siivota kodin kauniiksi.Ja jos vaimo ei ole kerennyt laittaa ruokaa niin lähtisi itse kauppaan vaimon ja lasten sijasta hakemaan tarvittavat ainekset ja valmistaa aterian itse eikä hauku vaimoaan kun on juuri tällaista ruokaa laittanut! UNELMAMIES EI hyökkää ensimmäisenä tekstitv:n kimppuun katsomaan uusimpia urheilu-uutisia ruuan samalla jäähtyessä tai niin kuin pahimmassa tapauksessa... jätä ruokaansa syömättä koskaan.Kun hän sitten viimeinkin jaksaa raahautua pöydän ääreen,vaimo saa huudot siitä että ruoka on jäähtynyttä...tai vaimon istuessa sekunniksi pöydän ääreen huutava lapsi sylissään jolla on nyt juuri se neljäs hammas puhkeamassa sanoo "eikö ole muuta tekemistä kuin istua?...Pese vaikka pyykkiä!".
UNELMAMIES on sellainen mies joka näyttäisi kiitollisuutensa vaimon tekemää "työtä"kohtaan sen sijaan että jättäisi likaiset työsukkansa ja -vaatteensa lojumaan ja haisemaan keskelle olohuoneen lattiaa,nenäliinansa pitkin pöytiä ja wc-pöntön vetämättä käytyään heittämässä kunnon läjät sinne.....(Vaimo tyhjentää ruokapöytää kiltisti vauva toisessa kainalossa ja uhmaikäisen roikkuessa hameen helmassa)ja äijä makaa sohvalla ja parhaimmassa tapauksessa nukkuu...Vaimo joutuu tyhjentämään ruuantähteet miehensä lautaselta jonka mies on jättänyt pöytään.Sehän on niin vaikeaa nostaa se lautanen tiskipöydälle...
...UNELMAMIES on sellainen mies joka syötyään ja laitettuaan ruuat kaappiin ja omat astiansa pois pöydältä sanoo vaimolleen että nyt on sinun oma aikasi.Hoidan lapsia että saat olla hetken rauhassa ja mennä vaikka kylpyyn jos tahdot... sen sijaan että vaimon on ensin nukutettava lapset päästäkseen edes suihkuun saatikka sitten vessaan.
UNELMAMIES on sellainen mies joka hellisi ja hyväilisi naista hänen sitä halutessaan uneen saakka tai antaisi nukkua rauhassa jos hän niin tahtoo... sen sijaan että ukko vaatii vaimolta viimeisen päälle laitettua ja runsasta iltapalaa vaimon ollessa menossa nukkumaan.Syö ja jättää taas siivouksen vaimolleen...
UNELMAMIES on myös sellainen mies joka hyväilisi antaumuksella omaa rakasta naistaan kysellen mistä tämä pitää kun ovat viimeinkin päässeet sänkyyn.Pitää huolen siitä että myös nainen saa oman tyydytyksensä.Ja antaa vaimon nukahtaa omaan kainaloonsa silittäen samalla tämän hiuksia ja toivotellen hyvää yötä hellän suudelmaan kera...sen sijaan että kerran kuussa makaa humalapäissään kyrpä pystyssä sängyllä ja sanoo "ime sitä!"...ja kun ollaan pääsemässä tositoimiin viimeinkin tämä yrittää "lerppaansa" saada sisälle ja kysyy vanhalle viinalle haisten "tykkäätkö sä?" "eikö tunnukkin hyvältä?" vaimon halutessa vajota sängyn läpi jonnekin maanrakoon piiloon...Pahimmassa tapauksessa mies vieläpä sammuu kesken kaiken joka toisaalta on myös ihana asia vaimosta kun saa viimeinkin olla rauhassa...HUOH!!!
Tässä kuvaus unelmamiehestä!!!
Naisen unelmamies
55
5255
Vastaukset
- unelmamies
jos nuo jutut mitä kirjoitit ei-niin-unelma-miehestä on totta niin eipä voi todellakaan kehua elämääsi. Itse olen kuvailemasi mies mutta eipä tuo exälle riittänyt ja ei tajunnut arvoani ennekuin lähdin rakkaudettomasta liitosta.
Oikeat unelmamiehet vaan eron jälkeen saattavat aika nopeasti löytää unelmanaisensa, joka tajuaa heidän arvonsa...- lady love
läheltä liippaa...valitettavasti!...Jos saisin itselleni sinun kaltaisen unelmamiehen.en koskaan irti päästäisi vaan kynsin hampain kiinni pitäisin! -lady love-
- Kerran läpikäynnyt
Mutta tuollaisen kokemuksen jälkeen naisella menee maku parisuhteesta ja kynnys katsella uutta on todella korkea. Hellästä ja huomaavaisesta poikakaverista tulee avioliiton / yhteen muuttamisen takia juuri kuvailemasi puoliso.
Vaimohan on se varma nakki, ei tarvitse enää teeskennellä. Näin sanoi minunkin EX. Uutta ei paljon kiinosta hakea, yhdestä kerrasta oppii varomaan näitä luomakunnan kruunuja. Siinä lahjasta (siis miehessä) oli ihan liikaa "hoidettavaa ja passattavaa"
Kaikkihan se kuvailun mukaisen haavemiehen haluaisivat... niitä vain ei vapaalla jalalla paljon pyöri. - lässynlässyn
lady love kirjoitti:
läheltä liippaa...valitettavasti!...Jos saisin itselleni sinun kaltaisen unelmamiehen.en koskaan irti päästäisi vaan kynsin hampain kiinni pitäisin! -lady love-
ja niinpä niin ja joopa joo. Kyllä taas riittää lässytystä suuntaan sun toiseenkin. Sanonpa vaan, että tuollaisen miehen, kun sattuisin haaviisi saamaan niin ehkä vuoden jaksaisit katsella moista jonka jälkeen sitten vaihtaisit sen toiseen, koska a) liian kiltti on tylsä, b) jokapäiväinen siirappi alkaa yököttää ja c) haluat menoa ja meininkiä eikä mitään teinisöpöilyä.
- LadyLove
lässynlässyn kirjoitti:
ja niinpä niin ja joopa joo. Kyllä taas riittää lässytystä suuntaan sun toiseenkin. Sanonpa vaan, että tuollaisen miehen, kun sattuisin haaviisi saamaan niin ehkä vuoden jaksaisit katsella moista jonka jälkeen sitten vaihtaisit sen toiseen, koska a) liian kiltti on tylsä, b) jokapäiväinen siirappi alkaa yököttää ja c) haluat menoa ja meininkiä eikä mitään teinisöpöilyä.
...itse lässytä!En toivokkaan että se olisi joka päiväistä!Kun edes kerran viikossa saisi tuntea olonsa rakastetuksi ja muutenkin hyväksi kuulemalla pienen kiitoksen jostain asiasta...tai pienen rakkaudentunnustuksen,silityksen jne...mutta kun ei niin mitään!On mulla onneksi kaksi pientä päivänsädettä elämässäni joille äiti on kaikki kaikessa ja jotka pitävät minua tärkeänä.Heiltä saan voimaa jokaiselle päivälle!...Vielä kun löytäisin kunnollisen,kivan miehen jolle omaa pää ei ole tärkein!Hakusessa on!!!Kiitos myös sinulle vastauksestasi!
- hrdafd
LadyLove kirjoitti:
...itse lässytä!En toivokkaan että se olisi joka päiväistä!Kun edes kerran viikossa saisi tuntea olonsa rakastetuksi ja muutenkin hyväksi kuulemalla pienen kiitoksen jostain asiasta...tai pienen rakkaudentunnustuksen,silityksen jne...mutta kun ei niin mitään!On mulla onneksi kaksi pientä päivänsädettä elämässäni joille äiti on kaikki kaikessa ja jotka pitävät minua tärkeänä.Heiltä saan voimaa jokaiselle päivälle!...Vielä kun löytäisin kunnollisen,kivan miehen jolle omaa pää ei ole tärkein!Hakusessa on!!!Kiitos myös sinulle vastauksestasi!
hänen pitäisi vain osata olla sellainen kuin sinä haluat, mutta vain juuri silloin kuin sinä alitajuisesti sitä kaipaat. Silloin et saa liikaa huomiota, vaan kaipaamasi huomio tulee sopivina annoksina juuri oikeaan aikaan iloisena yllätyksenä.
- Onnekas vaimo
Mun mies on tuollainen!
Eikä ole mikään tylsä lössykkä vaan osaa repäistä ja revitellä ja löytyy tempperamenttia. Mulle hänenlainen mies on lottovoitto, kun olen itse joutunut elämään vähän ikävämmän lapsuuden kuin ihmiset yleensä, hänen huolehtivaisuutensa ja avoimet runsaat rakkauden osoitukset saavat multa arvostusta. Kerrankin olen saanut kokea olevani rakastettu. Ei, eikä nyt ole kysymyksessä läheisriippuvuussuhde. Ihan tavallinen suhde meillä on kaikkine tavis erimielisyyksineen ja omine menoineen ja ysävineen. Mutta suhteemme sydän on juuri tuollainen.
- Mies
... viestiäsi lukiessani, koska täytän KAIKKI esittämäsi "unelmamiehen" kriteerisi enkä ole aavistanutkaan olevani jokin "unelma". :-)
Mielenkiintoista on elämäsi, jos tuo unelmamiehen vastakohta on elämääsi. Mutta itsehän naiset tuntuvat opettavan miehensä sellaisiksi.
Tsemppiä! - dreamer
Tavattuasi miehen joka vastaa kuvaustasi arvaan mitä tapahtuu. Tälläinen mies pyytäessään naista vaikka kahville/teelle tai mitä tahansa josta voisi aloittaa mahdollisesti suhteen rakentamisen ihan keskustelemalla, nainen vastaa kauniisti miehelle, olet ihan kiva, mutta... mutta! niin juuri ja mutta on tässä yhteydessä "vain ystäviä". Mikäs kumma siinä on että haikaillaan noiden piirteiden perään ja kun ne osuvat kohdalle "mies onkin aivan liian kiltti", nössöksikin sanottu. Ehkäpä sitten kuitenkin kaipaat sen "ronskin" ja "miehisen" miehen seuraa joka osoittaa miehisyytensä viimeistään perheriidassa menettäessään hermonsa ja iskiessään naista nyrkillä. Kiva tai se nössö mies ei tekisi noin mutta eihän siitä löydykään sitä miestä tarpeeksi.
- unelmamies
Tämähän riippuu ihan naisesta, miten käyttäytyy, ei kannata yleistää. Joku nappaa sen mukavan ja kiltin, toinen ei kun kemiat ei synkkaa ja kolmannelle se on vain haavetta. Ei sillä että on kiltti isketä ketään. En ainakaan minä pitäisi minään ominaisuutena naista valittaessa, sehän on ihan perusolettamus. Mutta jos muuten ei ole mitään ominaisuuksia, luonnetta, ihmistä mihin tarttua niin ei se kiltteys pelkästään auta.
Kiltin ja nössön vastakohta ei ole ronski, renttu tai miehinen vaan toimiva, aikaansaava ja jämäkkä. Toista kunnioittaen, rakastaen ja hellien. - surr
Kummallist, olen itsekin havainnut itsessäni saman piirteen, joskus sitä toivoo, että voisi valittaa tai pyöriä itsesäälissä, kun mies on niin kamala.
Itselleni on kiltti ja komea, aivan upea mies. Väliin pelkään, etten osaa tarpeeksi arvostaa häntä, kummallinen tämä into ronskiuteen...Naisten pitäisi antaa kilteille miehille enemmän mhdollisuuksia.
- cgr
Lähes kaikki unelmamiehen kriteerit pitävät myös minun kohdallani paikkansa ja olisin valmis tekemään vaikka vähän enemmänkin joinain päivinä, jotta saisin pidettyä puolisoni iloisempana ja pirteämpänä. Silti saan kuulla tekemättömistä töistä ja siitä kuinka en anna tarpeeksi hellyyttä ja kuinka itse vaadin liikaa hellyyttä jne. Välillä tietysti tympäännyn ja hoidan vain päivittäiset askareet ja jätän hellimisyritykset ym. vähemmälle ja siitäkös vasta riemu ratkeaa. Tuntuu kohtalaisen vaikealta saada välillä arvostusta ja hyväksyntää vaikka mitä tekis. No mitäpä näistä, tämä oli vain minun tarinani. Pointtini vain oli se, että ei se mitään meinaa vaikka olisi unelmamies noiden kriteerien mukaan. Sillä kohtelulla mitä minä saan en itseäni sellaiseksi ainakaan tunne!
- unelmamies
arvosta ennenkuin menettää. Arkipäivässä ottaa monet asiat itsestään selvyytenä ja kun johonkin jamaan on liiton saattanut niin eipä siitä se parane kuin jonkun kunnon herätyksen kautta...
Sitä on helppo elää kokoajan eteenpäin ja toiseen kunnolla panostamatta sitä arkea.
Naiset ei aina tajua, että mies tarvitsee arjessa kannustusta, arvostusta, kehumista. Sillä käydään sitten se kuu vaikka taivaalta. - haloo
niinpä! äNnällä!!!!!!!!
- grc
haloo kirjoitti:
niinpä! äNnällä!!!!!!!!
VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA! Tiedän kyllä oikeinkirjoitussäännöt, mutta en tietääkseni ole ottanut osaa äidinkielenkokeeseen, joten kirjoitan kuten haluan!
- m25
miten hauska sattuma että kaikki miehet tällä palstalla sattuivatkin olemaan juuri kuvailemiasi "unelmamiehiä".
Pyh...- että
tuo ei-unelma-mies on aika paska. ja jos viisi vastaa niin lukijamäärään nähden on aika pieni otos. Rentut on hiljaa.
- cgr
Mun pointtini ei ollutkaan se, etta ollakko vai eikö olla unelmamies. En tarvitse mitään kunniamainintaa tai jatkuvaa ylistystä tekemisistäni, mutta jokin tasa-arvo mielestäni olisi suotaa. HUOM en yleistä, että kaikki naiset jättäisivät puolison huomioimatta ja jatkuvasti esittäisivät lisää vaatimuksia. No iteppähän olen valintani tehnyt, enkä voi muuta kuin odottaa parempaa huomista.
- unelmamies
cgr kirjoitti:
Mun pointtini ei ollutkaan se, etta ollakko vai eikö olla unelmamies. En tarvitse mitään kunniamainintaa tai jatkuvaa ylistystä tekemisistäni, mutta jokin tasa-arvo mielestäni olisi suotaa. HUOM en yleistä, että kaikki naiset jättäisivät puolison huomioimatta ja jatkuvasti esittäisivät lisää vaatimuksia. No iteppähän olen valintani tehnyt, enkä voi muuta kuin odottaa parempaa huomista.
naisesi on tottunut suhun ja ei älyä arvostaa minkälaisen miehen kanssa on. Jostain syystä jotkut naiset on sellasia tuosta 24- eteenpäin.
- Minni
Unelmamies on sellainen joka jää kotiin lasten kanssa ja huolehtii kotitöistä kun minä menen töihin...
- Tonttu
Tämä kuvailemasi unelmamies... Olen tavannut muutaman tälläisen miehen ja olisin voinut sellaisen itselleni saadakkin, mutta sellainen pieni juttu, että yhdenkään näiden miesten ulkonäkö ei miellyttänyt minua missään mielessä! Valitettavaa mutta niin totta, että nämä "unelmamiehet" ovat useimmiten rumia!
- cgr
kukaan on synnynnäinen unelmamies. Itsekkin olin edellisessä suhteessa aika kusipäinen ja välinpitämätön. Jatkoin samaa kusipäisyyttäni hetken nykyisen suhteeni alussa, kunnes koin "herätyksen" ja tajusin parisuhteen tasa-arvon. Varmasti, jos lähdet hakemalla hakemaan unelmamiehiä, saat vastaasi todennäköisimmin mitä kummallisemman näköisiä otuksia.
- Suohirviö.
Kovin on laaja otos sinulla, ja eikös tuo sitten päde yhtähyvin naisiinkin.
- vanha varis
Nainen, joka arvottaa miehen vain ulkonäön perusteella ei mitään unelmamiestä ansaitsekaan. Hänen kuuluukin saada komea paskiainen. Sitä saa, mitä tilaa ja mitäs väliä käytöksellä on, jos vaan ulkonäköä riittää...
Toinenkin tosiseikka: on takuuvarmaa, että aikanaan (ellei jo nyt) sinäkin olet rupsahtanut ruppana. Mitenkäs sitten suu pannaan? - Tonttu
vanha varis kirjoitti:
Nainen, joka arvottaa miehen vain ulkonäön perusteella ei mitään unelmamiestä ansaitsekaan. Hänen kuuluukin saada komea paskiainen. Sitä saa, mitä tilaa ja mitäs väliä käytöksellä on, jos vaan ulkonäköä riittää...
Toinenkin tosiseikka: on takuuvarmaa, että aikanaan (ellei jo nyt) sinäkin olet rupsahtanut ruppana. Mitenkäs sitten suu pannaan?En arvosta miestä ainoastaan ulkonäön perusteella, mutta tuskin itsekkään pystyisit katselemaan päivästä toiseen ihmistä jonka ulkonäkö ei miellytä sinua laisinkaan? Se ettei muka miehen/naisen ulkonäöllä oo MITÄÄN väliä on clichee! en etsi itelleni mitään adonista mut täytyy miehen ulkonäössä olla se jokin, mikä hivelee MUN silmää =)
- vanha varis
Tonttu kirjoitti:
En arvosta miestä ainoastaan ulkonäön perusteella, mutta tuskin itsekkään pystyisit katselemaan päivästä toiseen ihmistä jonka ulkonäkö ei miellytä sinua laisinkaan? Se ettei muka miehen/naisen ulkonäöllä oo MITÄÄN väliä on clichee! en etsi itelleni mitään adonista mut täytyy miehen ulkonäössä olla se jokin, mikä hivelee MUN silmää =)
No myönnetään, että on sillä ulkonäöllä sen verran väliä, että juuri nimeksi. Minä nyt tunnen melkoisen joukon väkeä, kun asiakaspalvelussa olen toiminut ja siihen ei montaa mahdu, joita ei "kestäisi" katsella, jos muuten synkkaa. Turhaa vouhotusta koko ulkonäkövouhotus... 90% ihmisistä on sen näköisiä, että sillä ei ole mitään merkitystä puoleen eikä toiseen viihtyvyyttä ajatellen, 7% kauniita ja 3% sietämättömän rumia. Minun mielestäni.
On se nyt aika epätodennäköinen sattuma, että muuten täydellisesti natsaava tyyppi sattuisi kuulumaan juuri siihen marginaaliseen 3% ryhmään.
- Mindy
Luin tässä noita vastauksia, ja pari juttua pisti silmään: ensinnäkin, monen miehen mielestä kuvailtu "unelmamies" on naisten mielestä nössö. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei siinä mitään mitän miehisyydestään menetä, että tekee osansa kotitöistä ja hellii naistaan. Edellinen poikaystäväni oli todella miehekäs ja silti teki noita kaikkia juttuja.
Lisäksi omasta mielestään unelmamiehet kaipasivat kovasti kiitosta tiskauksesta jne. Mielestäni, jos niistä kauheasti alkaa kiittelemään, tulee juuri se asetelma, että ne ovat periaatteessa naisen hommia, ja mies tekee ne palveluksena naiselle. Kun ne oikeasti kuuluukin jakaa! Eihän mieheltäkään koskaan kuulu kiitoksen sanaa, kun nainen vaikka tiskaa. Eipä silti, aina olen kyllä tehnyt miehelle selväksi, kuinka paljon arvostan sitä, jos hän osaa hoitaa osuutensa, sellaisia miehiä kun on harvassa.- cgr
kyllä asiaa. Siinä mielessä, että ei siinä mitään miehisyyttä menetä, eikä kiitossanoja tarvitse kotitöistä jankuttaa. Kunhan vain naiset tämän ns. unelmamiehen saatuaa jaksaisivat myös omalta osaltaan pitää parisuhdetta yllä. Mutta niinhän se taitaa olla, että nälkä kasvaa syödessä...
- M35
"Eihän mieheltäkään koskaan kuulu kiitoksen sanaa, kun nainen vaikka tiskaa."
Olen kyllä aina kiittänyt kun puoliso tiskaa tai siivoaa tms. Hyvät tavat kun ovat itsestään selvyys. - Nainen espoo
Juuri tuo asetelma on tuttu. Jos minä siivoan tai pesen ikkunat, niin mies ei edes huomaa. Mutta jos hän sivoaa,pesee ikkunat niin siitä pitäisi kiittää ja ylistää. Ja viikonkin jälkeen hän vielä muistuttaa että olipa rankka homma...
Tämmöistä tämä on...
- Vimpeli
sitten varmaan? Ainakin hän muistuttaa tuota kuvausta jonka lady love antoi. Pitäisi varmaan olla onnellinen..
- (ML)
...on juuri mainitsemasi unelmamies :) Kaikki nuo asiat ovat hyvin tuttuja, ja hyvin arvostettuja meidän perheessä :)
- Dooris
Tekee varmaan oman listan unelmanaisestaan? Mikset laita ruotuun miestä? Sano sille mitä toivoisit, perustele... Minun mieheni on MELKEIN unelmamies kun listaasi katsoo mutta hyvä näin koska en minäkään ole täydellinen... Ei sitä voi kukaan tietää tai huomata joitain asioita mikä ärsyttää jos niistä ei mainitse ja perustele?
Ainahan sitä voi erota jos ei asioihin tule muutosta, ainakin olisi yksi passattava vähemmän mutta sehän on aika rankka juttu kaikil ja ei siitä tämän enempää.. Hyvää syksyä teille!- Kauhistunut
Jos miehesi todella on sellainen, kuin rivien välistä on luettavissa, niin on pakko kysyä: miksi ihmeessä vielä katselet häntä? Oikein alkoi pahaa tehdä, kun luin kuvauksesi. Täytyy olla itsessäsikin JOTAIN vikaa (vaikka hiven masokismia), kun et lähde lätkimään!
- LadyLove
Pokkana esille vaan "tulostinpa netistä tuollaisen"!!Tartteekin kokeilla!Olen yrittänyt sanoakin.Hän muistaa sen tasan 10 minuuttia.Tänäkin aamuna oli leivät taas pöydällä kuivumaassa (aamulla avattu paketti).Mulle on siis aamupalaksi kuivunutta leipää jonka PITI olla tuoretta!
En itsekään ole maailman täydellisin nainen mutta eikö parisuhde perustu juuri sille että on hyvä olla yhdessä ja asiat sujuu muitta mutkitta...Ja juuri tuo ettei suihkuunkaan saa mennä illalla jos lapset eivät nuku...Se on niin vaikeaa "hoitaa" lapsia edes sen 5-minuuttisen ajan että pääsen suihkuun...Kyllähän miehenkin pitää edes jollain tavalla osallistua kodin-ja lastenhoitoon...edes silloin viikonloppuna kun ei ole töitä.Mutta kun ei niin ei.Nyt sitten panin kovan kovaa vasten ja sanoin että olen kyllästynyt jatkuvaan toisten jälkien siivoamiseen ja jos ne hänen työvaatteensa ym. eivät ala löytämään omia paikkojaan niin häivyn lasten kanssa!...Oli siinä mies ihmeissään!!!...Mutta voit vaan kuvitella kuinka hyvä olo itsellä oli sen jälkeen kun oli edes jotain päässyt sanomaan!Olen itse siinä mielessä vähän liian rauhallinen että vaatii aika paljon ennen kuin ärähdän ja ehkäpä sekin vähän vaikuttaa siihen ettei mies jaksa huolehtia asioista vaan ns.kokeilee rajoja kuin 4-vuotias konsanaan! - LadyLove
Kauhistunut kirjoitti:
Jos miehesi todella on sellainen, kuin rivien välistä on luettavissa, niin on pakko kysyä: miksi ihmeessä vielä katselet häntä? Oikein alkoi pahaa tehdä, kun luin kuvauksesi. Täytyy olla itsessäsikin JOTAIN vikaa (vaikka hiven masokismia), kun et lähde lätkimään!
monesti meinannutkin häipyä mutta sitä aina ajattelee että kun on nuo lapset hänen kanssaan että miten lapset kestäisivät tilanteen ja suhtautuisivat asiaan? Heille isä on kuitenkin melko tärkeä siitä huolimatta ettei hän heille paljoa aikaansa suo...Voishan se olla lapsillekin parempi erota koska kyllä pienet lapset sen vaistoaa ettei kaikki ole ihan kohdallaan!Kerroin jo toiselle ihmiselle laittaneeni kovan kovaa vasten.Yritän olla jämerämpi ja jos se ei auta,lähden lasten kanssa kävelemään! Hassua mutta totta... kun olen lukenut näitä kommentteja kirjoitukseeni niin jokainen teksti/henkilö antaa minulle voimia lähestyä sitä lopullista ratkaisua (eroamista tässä tapauksessa).Kiitos kaikille!Vielä se aurinko paistaa minullekin.Sen uskon!
- mies 45
Täytyy todeta että kyllä sitä vähällä pääsee unelmamieheksi. Ei tarvitse olla pitkä tumma komea atleetti eikä rikaskaan.
- unelmamieskö?
"UNELMAMIES olisi sellainen joka ajattelisi aivoillaan eikä munallaan."
OK
"Joka aamulla ensimmäiseksi herätessään halaisi hellästi naistaan..."
TOISINAAN
"ja sanoisi "nuku kulta vaan!keitän kahvit ja syötän vauvan että sinä saat kerrankin levähtää..."
OK
"sen sijaan että kuunneltuaan vauvan ääntelyä 2 sekunttia ennen vaimon havahtumista,"
EI O VAUVAA
"potkii vaimoaan perseelle herättäen tämän ja kääntää samalla omaa kylkeään,pieraisee vielä siihen päälle ja önisee "keitä kahvia!!!et sä kuitenkaan enään nuku!!!"Mua väsyttää vielä!"!!!"Äläkä unohda aamupalaa!!!"
OK
"UNELMAMIES on sellainen mies joka töihin lähtiessään siivoaa jälkensä,antaa hellän suukon poskelle,silittää hiuksia tai muuta ihanaa sen sijaan että jättää likaiset aamiaisastiansa ja ruoat pöydälle lämpenemään. "
NO JAA... puolet OK
"UNELMAMIES on sellainen joka töissä tauolla ollessaan soittaa tai lähettää kaipaavan rakastavan viestin vaimolleen ja toivottaa mukavaa päivää"
EN SOITA ELLEI OO ASIAA. Töis tehdään hommia tai pian ei ole töitä......
"sen sijaan että jättää soittamatta tai jos soittaakin niin ilmoittaa vaan lähtevänsä työkaverin kanssa kaljalle töiden päätyttyä (aina ei ilmoita sitäkään)"
EN KÄY KALJALLA
"tai antaa siivousohjeita ja ruuanlaitto-ohjeita vaimolleen.Kämppähän pitää olla siivottuna ja ruoka pöydässä kun hän tulee kotiin."
OK, en anna ohjeita
"Eihän lapsenhoito ole mitään etenkään kun lapset sairastavat!
OK (ei edelleenkään ole lapsia)
"UNELMAMIES on sellainen joka töistä tullessaan halaa rakasta vaimoaan ja kiittää että tämä on jaksanut valmistaa aterian hänelle ja vieläpä kerennyt siivota kodin kauniiksi.Ja jos vaimo ei ole kerennyt laittaa ruokaa niin lähtisi itse kauppaan vaimon ja lasten sijasta hakemaan tarvittavat ainekset ja valmistaa aterian itse eikä hauku vaimoaan kun on juuri tällaista ruokaa laittanut! "
OK, Minä valmistan ruuan ja käyn kaupassa, aina.
"UNELMAMIES EI hyökkää ensimmäisenä tekstitv:n kimppuun katsomaan uusimpia urheilu-uutisia ruuan samalla jäähtyessä tai niin kuin pahimmassa tapauksessa... jätä ruokaansa syömättä koskaan.Kun hän sitten viimeinkin jaksaa raahautua pöydän ääreen,vaimo saa huudot siitä että ruoka on jäähtynyttä...tai vaimon istuessa sekunniksi pöydän ääreen huutava lapsi sylissään jolla on nyt juuri se neljäs hammas puhkeamassa sanoo "eikö ole muuta tekemistä kuin istua?...Pese vaikka pyykkiä!".
OK (en edes katsele urheilua, lapsia ei ole vieläkään...)
"UNELMAMIES on sellainen mies joka näyttäisi kiitollisuutensa vaimon tekemää "työtä"kohtaan sen sijaan että jättäisi likaiset työsukkansa ja -vaatteensa lojumaan ja haisemaan keskelle olohuoneen lattiaa,"
OK (pistän pyykit koriin ja korjaan roskani, useimmiten...)
"nenäliinansa pitkin pöytiä ja wc-pöntön vetämättä käytyään heittämässä kunnon läjät sinne.....(Vaimo tyhjentää ruokapöytää kiltisti vauva toisessa kainalossa ja uhmaikäisen roikkuessa hameen helmassa)"
OK, vedän pöntön
"ja äijä makaa sohvalla ja parhaimmassa tapauksessa nukkuu..."
OK, (luen sohvalla lehteä...)
"Vaimo joutuu tyhjentämään ruuantähteet miehensä lautaselta jonka mies on jättänyt pöytään.Sehän on niin vaikeaa nostaa se lautanen tiskipöydälle... "
OK
"...UNELMAMIES on sellainen mies joka syötyään ja laitettuaan ruuat kaappiin ja omat astiansa pois pöydältä sanoo vaimolleen että nyt on sinun oma aikasi.Hoidan lapsia että saat olla hetken rauhassa ja mennä vaikka kylpyyn jos tahdot... sen sijaan että vaimon on ensin nukutettava lapset päästäkseen edes suihkuun saatikka sitten vessaan. "
OK, eiköhän tuo onnistu kun saadaan niitä lapsia...
"UNELMAMIES on sellainen mies joka hellisi ja hyväilisi naista hänen sitä halutessaan uneen saakka tai antaisi nukkua rauhassa jos hän niin tahtoo... sen sijaan että ukko vaatii vaimolta viimeisen päälle laitettua ja runsasta iltapalaa vaimon ollessa menossa nukkumaan.Syö ja jättää taas siivouksen vaimolleen... "
OK
"UNELMAMIES on myös sellainen mies joka hyväilisi antaumuksella omaa rakasta naistaan kysellen mistä tämä pitää kun ovat viimeinkin päässeet sänkyyn.Pitää huolen siitä että myös nainen saa oman tyydytyksensä."
OK
"Ja antaa vaimon nukahtaa omaan kainaloonsa silittäen samalla tämän hiuksia ja toivotellen hyvää yötä hellän suudelmaan kera..."
OK, joka yö
"sen sijaan että kerran kuussa makaa humalapäissään kyrpä pystyssä sängyllä ja sanoo "ime sitä!"...ja kun ollaan pääsemässä tositoimiin viimeinkin tämä yrittää "lerppaansa" saada sisälle ja kysyy vanhalle viinalle haisten "tykkäätkö sä?" "eikö tunnukkin hyvältä?" vaimon halutessa vajota sängyn läpi jonnekin maanrakoon piiloon...Pahimmassa tapauksessa mies vieläpä sammuu kesken kaiken joka toisaalta on myös ihana asia vaimosta kun saa viimeinkin olla rauhassa...HUOH!!!
Tässä kuvaus unelmamiehestä!!! "
Joopa joo... taidan sitten olla unelmamies. Valitettavasti olen varattu...- Niin...
...Valitettavasti!Jospa minäkin löytäisin kaltaisesi unelmamiehen joskus jostain!Etsiminen jatkuu....Siihen asti on vain kestettävä*huoh*! Lady(looking for)love!
- -----------
----------------
- mies logiikalla
Vau tietääköhän vaimo omistavansa unelmamiehen
- se unelmamies
on.
Vaan mistäs löydät/löytänyt sen? - kirpela
No, ton luettuani voin siis palkata yhden playboyn kodinhoitajaks ja kutsua sitä miehekseni.
*paitti etten halua*- play nro1
Olet sä mun mieleen, mutten siltikään tulisi
*en pääsiskään vaikka haluaisin* - kirpela
play nro1 kirjoitti:
Olet sä mun mieleen, mutten siltikään tulisi
*en pääsiskään vaikka haluaisin*Jollai muullaki viiraa taas.
*kilauta kaverille*
- au-liskot
tästä lällylää-painajaisesta
- vänksy
pötköä pysty ees lukemaan ellei tietentahtoen haluu silmäsärkyä itselleen..
- peppe81
Kuule nainen ei tahdo mitään fiksua ja ihanaa miestä! Professori ei ole naisten mieleen vaan karski ja tyhmä perusjätkä! Kaikkihan sen tietää! Te naiset toivotte että tykkäisitte ihanista täydellisistä viisaista miehistä, mutta mitenkäs sinäkin olet sitten päätynyt tämmöisen kusipään vaimoksi joka on ihan täysi idiootti ja kusipää kun maailma on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä!!? Minä kerron: fiksu mies ei saa sinua märäksi, tahdot kusipäisen apinan koska se sytyttää sinut ja olet fiksumpi kuin se!
Jos sä haluat miehen joka on tollainen ku kuvailet niin jos sinussa on yhtään dominoivaa niin ota alistuva mies palvelijaksi pillupalkalla, moni alistuva mies on varmasti tyytyväinen ja seksielämä toimii 100% varmasti eikä ole lörppöä munaa jos ukko tykkää alistua... tai sitten jos tahdot passata itse miestäsi kertomallasi tavalla niin alistu itse ja anna ukon pompottaa. Kokeile jotain uutta siellä sängyssä jos miehesi on niin tylsistynyt perus "rakasteluun" ettei kukko seiso! Nainen on se, jonka ympärillä kaikki seksuaalisuus pyörii niin nainen on myös se, jonka tulee ehdottaa uusia asioitakin sängyssä! Vitun tyhmät feministit kun itkevät vaan eivätkä ymmärrä mistään mitään!! Sitäpaitsi olet todennäköisesti itse aika samalla tasolla kuin miehesi koska valitessasi miehesi otit vain vähän itseäsi tyhmemmän yksilön. - mutta kun
Tiesitkö, että miehet toimivat eri suhteissa eri tavalla. Kuvaamasi unelmamies voi jossain suhteessa olla tosi kamala ja toisessa juuri kuvailemasi kaltainen. Myös sinun miehesi voi toiselle naiselle olla ihana. Kyse on siitä mitä sinä sallit ja myös siitä miten paljon toisesta välittää.
Naisetkin toimivat eri lailla eri suhteissa, miehissä se ero on vain räikeämäpi. - jakaan
Katkeran naisen vuodatus ja itse puoliskonsa valinnut...en jaksa ymmärtää moista .
Vaimoni antaisi ihanne miehestään kyllä hieman toisenlaisen kuvauksen ja ne toiveetkin olisivat jotain muuta.
En tarkoita että olisin täysin se mitä vaimo haluaa kun olen välillä ressaantunut ja kiireinen , välillä unohdan ne tärkeät päivät mutta kuitenkin vaimoni monessa yhteydessä on läsnäoleville ilmoittanut ettei tästä huoneesta löydy miestä johon hän minut vaihtaisi. Minun tavoite on ja on aina ollut että molemmilla on hyvä olla. Silloin kun lapset oli pieniä ja alkoivat pulloruokinnalle hoidimme ne yö herätykset puoliksi sillä ne pienet kurttunaamat tuli yhdessä tehtyä ja yhdessä ne myös hoidetiin ja hoidetaan vaikka ovatkin jo aikuisia mutta aina silti meidän pieniä.
Mutta painottaisin sitä että älkää naiset olko tyhmiä... se upea ulkokuori ei tarkoita että olisi hyvä aviomies ,pitäisi ajatella muutakin kuin sitä että polvet notkahtaa kun kaveria katsoo se hauskan pito on asia erikseen mutta jos puolisoa hakee kannattaa miettiä sillä ne maailman miehen elkeet alkaa myöhemmin ns. vittamaan.
Itse yritn jopa nykyistä vaimoa hätistellä pois kun en ollut valmis sitoutumaan mutta onneksi vaimoni oli sitkeä sillä nyt päivääkään en vaihtaisi pois .... - jkdp
Ilmeisesti itse olet haaveissa, et reaalimaailmassa elävä nirppanokka, joka kuvittelee vain satuja. Ei ihme, että tuollaiset eivät voi elää parisuhteessa.
- sirpamaikkarilta
löytäny unelmamiehensä näiden kuluneiden kuuden vuoden aikana?
Onkohan myös ite oppinu antamaan eikä vaan vaatimaan suhteessa? - Nainen<3
Unelmamies:
-Hellä ja romanttinen
-Komea ja puhdas XD
-Kiltti
-Huumorintajuinen
-Luotettava!
-Reilu ja rehti
-Sellainen joka pitää samanlaisista asioista
-Aktiivinen (eikä mikään sohvaperuna) (liikunnallinen)
-Sosiaallinen (ei liian)
-Epäitsekäs (ei liian)
-Leikkisä (mielikuvituksellinen/luova)
-Suorapuheinen (ei liian)
-Sellainen joka kuuntelee sinua ja ottaa mielipiteesi huomioon
-Rakastavainen
Jne... - Saat munaa
Vivvijjhhv voi kvittu mitä jauhantaa mies on mies ja nainen on nainen jos ei miellytä niin voit elää yksin tai tappaa ittes two advice
- määmy
Vähä nössölt vaikuttaa tuo unelmamies ja mua häiritsis, jos puolisoni soittelis duuniin. On muutaki tekemist. Viestitellään ainoastaa tärkeis jutuis ja siloinki safkiksel. Lisäks mun oma kapula o äänettömäl.
Aamul toivotetaan muksaa duunipäivää. Duunipäiväst ei juuri voi kertoo, salassapitovelvollisuus ju see.
Alus hää vaikutti turhan lällylt, toisel deitil selvis hänen siskonsa (frendini) pelotelleen "Jos sanot/teet niin/näin saat määmylt turpiin, eli deittailut päättyy siihe". Totesin "Oo kuule oma ittes, ku sanon "Ehdoton ei" se tarkoittaa sitä".
Safka lomil duunataa yhes, arkisin mä, ku oon ensin himas.
No tuos alotukses ei kuiteskaa o kaikkee, hiukka unelmamieheen suolaa ja pippurii on paketti erittäin hyvä ellei täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234