Joku näsäviisas kyselee täällä Irakin tilanteesta
ja pelkään pahoin että hukkaan menee hänen-ilmeisesti vilpittömät-kirjoitukset.
Eiväthän palstan lukijat ole mistään muusta kiinnostunut kuin että joku kehuisi heitä ja
sitten onkin päivä pelastettu.
"Eivät he tajua mistä on kyse"
MarttyyriMallari-TTt
Irakin tilanne ja palsta
20
523
Vastaukset
- väliaika
Ok.
Mallari, olet järkyttävä persoona.- kehuttu :
koiran oksennuksesta
- väliaika
kehuttu : kirjoitti:
koiran oksennuksesta
järkytyksen laadustahan ei ollut mitään merkkejä ruudulla.
- tosin :
väliaika kirjoitti:
järkytyksen laadustahan ei ollut mitään merkkejä ruudulla.
että koiranoksennus muuttuu viikossa valkoiseksi ja lakkaa haisemasta
- sirpamaikkarilta
Mulla ehti melkein tulemaan jo ikävä sua. Nytki iltapäivän kytänny sun alotuksia.
"Mitä teit vappuna?"
Vappunsa viettänyt suomalainen akka- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Vappu tuli ja se myös meni :)
"Olet ajatuksissani"
MarttyyriMallari-TTttunnustaa mutta sä tulit mun mieleen nyt vasta kun avasin Miehen Logiikan. Mutta sen jälkeen oon oikeestikki oottanu koko ajan sun alotuksia.
"Odotukseni palkittiin"
Irakin tilanteesta tietämätön sekä kiinnostumaton suomalainen akka
- cookos
maailamanpoliittinen tilanne on liian haasteellista keskusteltavaa näin kevätkiiman aikaan.
ja tärkeää on myös edullinen bensiinin hinta.
"Mahtaako hän ymmärtää vihjeeni"
MarttyyriMallari-TTt
- ZX 6 R
oikeasti kiinnostaa vatvoa Irakin tilannetta?
- pappaa ?
kiinnostaa?
- ZX 6 R
pappaa ? kirjoitti:
kiinnostaa?
jotain kiinnostaa. Suomessa riittää ongelmia. Iraki hoitakoon omansa.
he (palstalaiset) edes tiedä mistä tässä puhutaan.
"Olen itsekin hieman ulalla"
MarttyyriMallari-TTt- ZX 6 R
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
he (palstalaiset) edes tiedä mistä tässä puhutaan.
"Olen itsekin hieman ulalla"
MarttyyriMallari-TTtvie hyvää filminpätkää uutisista kuinka monetta vuotta? Ei jaksa kiinnostaa koko vitun show.
on välistä ihan hyviäkin ajatuksia, mutku sä ilmaiset kaiken epäuskottavasti ulos, ni ei näitä jaksa.
- "ajatukset" :
on kopsittu suoraan muiden aiheista
"ajatukset" : kirjoitti:
on kopsittu suoraan muiden aiheista
'ajatukset' sit ei olis muilta kopsattu?
(paitsi mun tietty)- omaperäistä :
relaxed_eyes kirjoitti:
'ajatukset' sit ei olis muilta kopsattu?
(paitsi mun tietty)mutta kaikki on apinoitu suoraan palstalta
- jos kirjoittaisit
pelkästään siitä volvosta ja jättäisit muut viisaammillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
