Miksikähän näin on? miksi se on suosittua heidän keskuudessa?
golffarit on usein homoja...
32
4292
Vastaukset
- Golffari
Ikävä kyllä minun on näin golffarina kerrottava, ettei luulosi pidä paikkaansa. Ikävää siis sinun kannaltasi, koska joudut sittenkin hakemaan seurasi muualta. Sen sijaan heteroita kentiltä löytyy paljon, joten meille kenttä on hyvä iskupaikka.
Olen kuullut, että uimahallien saunoissa käy paljon homoja. Kannattaisiko sinun kokeilla sieltä?- urheilija
...ja ilmeisesti monet heistä on myös tyhmiä.
Enkö sanonut "heidän keskuudessa"?
Ja ensiksikin, minun ei tarvitse etsiä yhtään mitään. mä oon seurustellu saman tytön kanssa jo kaheksan kuukautta.
ja toisekseen, meidän koulussa on kolme jätkää jotka pelaa golfia. heistä kaksi on homoja, kolmannesta en tiedä, mutta hänkin näyttää siltä, kuin viettäisi puolet päivistään peilin edessä poseeraamassa ja laittamassa geeliä hiuksiin.
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi? - jepjep
urheilija kirjoitti:
Ja ensiksikin, minun ei tarvitse etsiä yhtään mitään. mä oon seurustellu saman tytön kanssa jo kaheksan kuukautta.
ja toisekseen, meidän koulussa on kolme jätkää jotka pelaa golfia. heistä kaksi on homoja, kolmannesta en tiedä, mutta hänkin näyttää siltä, kuin viettäisi puolet päivistään peilin edessä poseeraamassa ja laittamassa geeliä hiuksiin.
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi?Koulussasi on varmaan hyvät homobileet. No, kukin tahollaan..
- k21
urheilija kirjoitti:
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi?>Ja ensiksikin, minun ei tarvitse etsiä yhtään
>mitään. mä oon seurustellu saman tytön kanssa jo
>kaheksan kuukautta.
Siinähän sitä onkin jo meriittiä. Itse olen 'seurustellu' saman tytön kanssa jo 12 vuotta.
>ja toisekseen, meidän koulussa on kolme jätkää
>jotka pelaa golfia. heistä kaksi on homoja,
>kolmannesta en tiedä, mutta hänkin näyttää
>siltä, kuin viettäisi puolet päivistään peilin
>edessä poseeraamassa ja laittamassa geeliä
>hiuksiin.
Kylläpäs otoksesi golffareista onkin tosi laaja. Tekeekö se sitten ihmisestä homon jos hän pukeutuu siististi ja huolehtii muutenkin ulkonäöstään?
>nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin
>pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan
>miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö
>että saa pukeutua ja laittaa hiukset
>trendikkäästi?
Niin, no puolustuslinjallehan tässä tuli lähdettyä. Tästä näkökulmasta en osaa sanoa, kun olen sen verran rajoittunut tuttavapiiriltäni etten tunne ketään (julki)homoa. Mutta kai sitä saa pukeutua ja laittaa hiukset muissakin harrastuksissa kuin golfissa? Itse asiassa jos menisit seuraamaan golf kierroksille lähtevien pukeutumista niin kyllä siellä aika harvassa varmaankin kuvaamasi laiset henkilöt ovat. Kyllähän kentällä tietysti joskus näkee 'ylipukeutumista' ja meinaa silloin kyllä vähän vetää suuta virneeseen.
Tämä palsta taitaa olla vähän väärä jos haluat tietää miksi laji on suosittua homojen parissa. Uskoisin heidän kuitenkin olevan vähemmistönä tämän palstan lukijoissa ja paremmin vastauksia voisi ehkä saada jostain tuolta ihmissuhdepalstoilta. - k21
urheilija kirjoitti:
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi?>nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin
Tartun nyt vielä tähän.
Alkuperäinen juttusi oli otsikoitu "golffarit on usein homoja". Jos tarkoituksesi oli ihmetellä golfin suosiota homojen keskuudessa niin eikös otsikon olisi pitänyt olla "homot ovat usein golffareita"? - Hintin mies
urheilija kirjoitti:
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi?...jos homo on sellanen joka on miehistä kiinnostunu, ni varmaan se on tosi. Mun vaimo on innokas golffari ja kauhee miesten perään. Varmaan se on homo...
- %%%
k21 kirjoitti:
>nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin
Tartun nyt vielä tähän.
Alkuperäinen juttusi oli otsikoitu "golffarit on usein homoja". Jos tarkoituksesi oli ihmetellä golfin suosiota homojen keskuudessa niin eikös otsikon olisi pitänyt olla "homot ovat usein golffareita"?Siinä olikin varmaan tarkoitus selvittää sitä, miksi homous on niin suosittua golfarien keskuudessa. Jos nyt 3 golfarista on 2 homoa ja ehkä se kolmaskin niin tästä ei kovinkaan kummoisella merkitsevyystasolla voi päätellä mitään golfareista yleensä - jos edes otos oli satunnainen.
Sen sijaan muistuu mieleen tutkimus jostain 10 vuoden takaa jossa oli selvitetty että kuntosaleilla on eniten piilohomoja ja baletissa eniten avoimesti homoja. Eli jos se "tyttöystävä" ei enää anna kakkosta niin voi yrittää jompaa kumpaa noista. - hhhhhhhhhhhhomoooooo
urheilija kirjoitti:
nii sitten vielä, mä en sanonu kaikkien golfin pelaajien olevan homoja, vaan päivittelin vaan miksi se laji on heillä niin suosittua. Siksikö että saa pukeutua ja laittaa hiukset trendikkäästi?no homoja on jokasessa mies/naisvaltasilla aloilla..oli kyse työ tai harrastuksesta
- Anonyymi
Enemmän taitaa olla homoja taitoluistelun parissa? Vaikka on niin miehekästä hommaa?
- Anonyymi
%%% kirjoitti:
Siinä olikin varmaan tarkoitus selvittää sitä, miksi homous on niin suosittua golfarien keskuudessa. Jos nyt 3 golfarista on 2 homoa ja ehkä se kolmaskin niin tästä ei kovinkaan kummoisella merkitsevyystasolla voi päätellä mitään golfareista yleensä - jos edes otos oli satunnainen.
Sen sijaan muistuu mieleen tutkimus jostain 10 vuoden takaa jossa oli selvitetty että kuntosaleilla on eniten piilohomoja ja baletissa eniten avoimesti homoja. Eli jos se "tyttöystävä" ei enää anna kakkosta niin voi yrittää jompaa kumpaa noista.Niin sitten on myös niitä golfareita jotka iskee lähes kaikki naiset lähettyviltä, menettää sitten suuren osan omaisuudestaan avioerossa. Nyt jo lopettanut ammattilaisuransa yli miljardin reilusti ansainnut ?
- ..............
Miks suomalaiset on niin saatanan kateellist porukkaa????
- Äliboma
Siis määki oon kuullu et golfarit on HOMOJA! Mut minkä ne itelleen mahtaa, kuhan eivät tuu mulle tyrkyttää...
- jokainen on vähän ho
Tämähän siis tarkoittaa että suurin osa salibandynpelaajista on homoja, koska niillähän tunnetusti vierähtää peilin edessä pitkäkin tovi ennen kuin saavat hiukset riittävän trendikkäästi sekaisin voidakseen pelata kyseistä lajia...
- Bunkkerissa_ollaan
Jep! :D
- voi pyhä 1:n x:isuus
Ja jääkiekkoilijat ne vasta homoja ovat. Nytkin loppuottelussa vähän väliä toisiaan halailivat ja loppuvihellyksen jälkeen oikein porukalla painittiin, eikä se vielä siihen loppunut, kentällä heti rappusista selvittyä oli yksi jo perse pystyssä.
- iupoiupou9p709p
Täällä taas viisaus kukkii.
Tehdään nyt ensin selväksi, että oon yli viiskymppinen ja hetero. Saman miehen kanssa ollut yhdessä 30 vuotta.
Minä ainakin ihastuin lajiin, siis golfiin. Sopii hyvin tällaiselle vanhemmalle, saa kävellä, olkapäät, hartiat saa liikettä, saa olla ulkona jne. Minua ei pätkääkään häiritse vaikka kaikki muut pelaajat olisivat homoja tai lesboja. Mitä helevetin väliä sillä on mitä kukin on seksuaalisesti. Jos harrastuksen parissa on kivaa, ihmiset on mukavia olkoon sitten mitä ovat.
Kummallista rasismia tämä Suomen maa täynnä. Otetaan ihmiset ihmisinä olkoon sitten rodullisesti, poliittisesti tai seksuaalisesti mitä tahansa. - sdffdsf
vai etsiskelee joku kaappihomo täällä golfkentältä sulhasta, elä tuhlaa aikaas, kauniita naisia on vaan tarjolla. sen sijaan menepä uimaseuraan tai salibändi porukoihin, siellä on kuulemma paljon homoja. onnea ja menestystä!
- Omin silmin nähty
Golf kentällä todellakin peltaan ihan muuta peliä kuin golfia, on rättisulkeista, kaikki ei kelpaa, sielläå on golfopettajilla mesta päästä käsiksi naispelaajiin, kun liikkeita opettaa. Mielestäni hänheikit siellä pelaavat peliään. Nääs köyhän on turha golf kentille haaveilla. Tosin jotkut pelaavat vippien kustannuksella.
Saattaa olla homojakin, sillä eihän suomalainen mies oikein muuten vaatteilla koristele.
Todellakin ihan muu kuin urheilun areena monilla "ketuille".
Turha kenenkään edes puhua kateudesta. Vihaan golffareita, niin paljon pahaa olen nähnyt. - Hundra prösent bög
Hej siis mää oon todently hundra% bög ja golffii pelaan...Ingen panik ja kakkonen laulamaan.
- Ei varmasti ole !
Olen golffannuut 6 vuotta ja tunnen monia golffareita ympäri suomen mutta en ole törmännyt kun yhteen golffariin joka on homo ! Eli noin 1000/1 on homoja eli tämä väite ei pidä paikkaansa.
- lopetingolfin
Sikailijoita, etulijoita, händärikusettajia ja muita laskutaidottomia, oman edun ajajia, öykkäreitä, hitailijoita, "firman piikkiin" -rahoilla juhlijoita, lihavia äänekkäitä euroopanomistajia.
Saavutaan 30 sec ennen tii-aikaa leasing-autolla parkkipaikalle kovalla ylinopeudella paidankaulukset puoliks villapaidan sisässä. Sit hirvee huuto miks on muiden syytä, että meni niin hilkulle. Nortin tumpit jätetään palaan keskellä väylää, eikä lyöntijälkiä paikata, puhumattakaan greenihaarukan omistamisesta.
Tätä roskasakkia kerääntyy vuosivuodelta enemmän kentille tonkimaan ja tukkimaan kentät pilalle ilman pienintäkään käsitystä golf-etiketistä. Kaikki se old-time glamour on menetetty ja tilalle on tullut junttikultti.
Kohtelias homo tai huomaavainen hetero on todellinen poikkeus golfissa nykyään.
Sama junttiöykkäröinti pätee veneilykansaan satamissa. - hetero golffari
Olet varmaan tehnyt asiasta empiirisen kokeen. Mikä oli otanta?
- Liikunnallisuutta
Voihan kakaroita.
Jos ei muuta huolta huomisesta, niin pienet on ongelmat. Pistää pitkäkseen, jos on paha olla.
Kesä tulossa, mahtavaa. Pääsee kivan liikunnallisen harrastuksen pariin, jossa mieli lepää.
Suosittelen
Itse olen tehnyt kokemusperäisen tutkimuksen. Erinomaisen reilua ja rehtiä sakkia. Varsinkin Golf seniorit. Joka ainossa harrastuksessa on omat tiukkapiponsa, mutta yleiskuva valtavan positiivinen.
Jos harrastus ei innosta, niin mitä tuota jauhamaan. Pysyy poissa kentältä.
Kohta mennään taas ..- 3Mice
Ei vois enempää olla samaa mieltä!
- Senkin puppeli
Oletko varma että homofobiaasi ei löydy kätkettyä syytä? Himoitsetko kenties salaisissa fantasioissasi karvaisten golffarimiesten kovaa rautaa?
- helm.
Sen voi sanoo että Tiger Woods ei ole homo ;) siitä on todisteita...
- Juuriseidari
No mä tunnen läheisesti 25ihmist jotka golfaa ja ei ole homoja.
okei jotkut ehkä mun mielest pukeutuu golfiin aika homohtavasti esim pinkki paita ja jotkut valkoset housut mutta tämäkö tekee heistä homoja? - Zxcdxcz
Olen kuullut että tennareita käyttävistä suurin osa on gay poikia ja i-phonen käyttäjistä 95 % on saman suuuntauksen poikii
- lintunen, kotka...
Siis usein muttei koko ajan, muutun siis ajoittain heteroksi, määhän olen taitava !
- Anonyymi
Kyllähän golf on yleisesti homojen peli. Olen kuullut että niissä sosiaalitiloissa homostellaan. Ja lattioilta löytyy kortonkeja. Nurmenleikkuu on kuulemma hankalaa, koska kortongit jumittaa leikkuria
- Anonyymi
No, minä ja Håkan ja mailapojat ei olla homppeleita, me vaan puttaillaan...
- Anonyymi
Yleinen sanonta golf on homojen hommaa on jostain kyllä saanut alkunsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311638- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251316Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1021174Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121170- 391152
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1311118Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91112