No tykkäät tai et, ni mä kerron sen silti.
Miksi vaivaat päätäsi sillä jos joku 'varastaa' nikkisi?
Miksi vaivaat päätäsi sillä onko tämä naurettava?
Miksi vaivaat päätäsi sillä kuka kenenkäkin kanssa on?
Miksi vaivaat päätäsi asioilla joilla ei ole edes sitä niin paljon puhuttua viihdearvoa?
Miksi vaivaat päätäsi palstalaisten nimimerkeillä/nimimerkittömyydellä?
Miksi et osaa asioiden antaa olla?
Miksi jne?
Siksi kun asetat itsesi asioiden alapuolelle.
Tykkäätkö kuulla totuuden?
40
1149
Vastaukset
- viilisniilis
sä aina vänkäät? Ainiin, olet pohjalaanen ;).
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
vieläkään karehdi niitä korkokenkiä.
Sulla on joku salainen korkkarifetissi. Oot hakenu Sirkan kengästä aina isoimpia korkkareita... Hei, kannattaa mennä Torikeskukseen, siä on Aleksi13:sta kovat alennukset. Siä oli sellaset hienot tosi korkeat korot, jotka olisin ostanut, jollen olisi laittanut tennareihin niin pirusti rahaa :´( .
viilisniilis kirjoitti:
Sulla on joku salainen korkkarifetissi. Oot hakenu Sirkan kengästä aina isoimpia korkkareita... Hei, kannattaa mennä Torikeskukseen, siä on Aleksi13:sta kovat alennukset. Siä oli sellaset hienot tosi korkeat korot, jotka olisin ostanut, jollen olisi laittanut tennareihin niin pirusti rahaa :´( .
korkkarifetissi, mut niit käyttää joku muu kuin minä. Ja ihan mun mieliksi käyttää, ku se tykkää siitä ku mä tykkään siitä ja niistä.
Ja mä en ole nähny(ja kuullu) kuin yhden toisen naisen jolla on yhtä varma askellus korkkareilla. Kaikil muil on päässy jotain epämääräsiä sivuääniä, tai sit on ollu visuaalista haittaa.- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
korkkarifetissi, mut niit käyttää joku muu kuin minä. Ja ihan mun mieliksi käyttää, ku se tykkää siitä ku mä tykkään siitä ja niistä.
Ja mä en ole nähny(ja kuullu) kuin yhden toisen naisen jolla on yhtä varma askellus korkkareilla. Kaikil muil on päässy jotain epämääräsiä sivuääniä, tai sit on ollu visuaalista haittaa.Sellasta se vähän on täällä pohjammaalla, kun likat opetetaan pienestä pitäen kävelemään vaan kumppareilla peltoja patsastelemassa.
viilisniilis kirjoitti:
Sellasta se vähän on täällä pohjammaalla, kun likat opetetaan pienestä pitäen kävelemään vaan kumppareilla peltoja patsastelemassa.
hyvä yritys. Ei pohjalaisplikat oo sen parempia, muttei kyl sen huonompiakaan korkkareilla kävelijöitä kun muutkaan.
Ai kas, ei tämä ketju ollutkaan minua varten :D
Hyvää yötä Zzzzzzzzzzzzzzzzz- cookos
mukavaa kuultavaa, varsinkin sinulta, hei. Se on vaan niin, että kaikkialla on säännöt ja niitä pitäs jotenkin noudattaa, että ei mentäs kuin päättömät kanat rastiin rastiin...onhan täälläkin säännöt, ainakin jonkinlaiset?
Jotakin joku asia potuttaa, toista taas ei yhtään, toinen nauttii jostakin, mitä toinen vihaa..mut se, että hyökätään henkilöitä eikä asioita kohtaan on jotenkin arveluttavaa. Pitäskö osata ottaa asiat asioina.?Asiat pitäsi osata ottaa asioina ja ihmiset ihmisinä, ei esmes nimimerkkeinä.
Jos tääl joku 'rikkoo' joko kirjoittuja tai kirjoittamattomia sääntöjä, ni kyllähän koko porukka siltä ihmisarvon tavallaan vie. Onks se tärkeetä?- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Asiat pitäsi osata ottaa asioina ja ihmiset ihmisinä, ei esmes nimimerkkeinä.
Jos tääl joku 'rikkoo' joko kirjoittuja tai kirjoittamattomia sääntöjä, ni kyllähän koko porukka siltä ihmisarvon tavallaan vie. Onks se tärkeetä?ihan eläviä ihmisiä nimmareiden takanaaantuvia, itkeviä, nauravia. Voiko täällä viedä porukalla ihmisarvoo keltään...joskus on taittun olla mustasukkaisutta tai sellaista olen havainnut :)...joku voi olla vaan niin silmiinpistävä, että se halutaan niitata. Tai en mä tiedä, tää palsta on mulle vieras kuitenkin, jonkinlainen fantasiamaailma, missä mikään ei ole totta. Ja niin kauan kuin se on niin, ollaan ihan ok. Jaa tärkeetä? Eihän kenenkään ihmisarvoo sa viedä, jokainen on yhtä tärkee, kaikkia tarvitaan :)
cookos kirjoitti:
ihan eläviä ihmisiä nimmareiden takanaaantuvia, itkeviä, nauravia. Voiko täällä viedä porukalla ihmisarvoo keltään...joskus on taittun olla mustasukkaisutta tai sellaista olen havainnut :)...joku voi olla vaan niin silmiinpistävä, että se halutaan niitata. Tai en mä tiedä, tää palsta on mulle vieras kuitenkin, jonkinlainen fantasiamaailma, missä mikään ei ole totta. Ja niin kauan kuin se on niin, ollaan ihan ok. Jaa tärkeetä? Eihän kenenkään ihmisarvoo sa viedä, jokainen on yhtä tärkee, kaikkia tarvitaan :)
>Tai en mä tiedä, tää palsta on mulle vieras kuitenkin, jonkinlainen fantasiamaailma, missä mikään ei ole totta.
Ku oikiasti 'kaikki' ajattelevat, olevansa jonkun ulkopuolella, seuraavansa näytelmää, mut kaikki kuitenkin ovat samalla osa sitä fantasiaa. Ovat ihmisten keskellä, tai pikemmin ympäröimänä. Ovat itsekin siinä fantasiassaan. Toiset sen tietää, toiset ei. Oletko sä itse omasta mielestäsikin fantasiaa itsellesi? Eli, et oo totta itsellesikään?- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
>Tai en mä tiedä, tää palsta on mulle vieras kuitenkin, jonkinlainen fantasiamaailma, missä mikään ei ole totta.
Ku oikiasti 'kaikki' ajattelevat, olevansa jonkun ulkopuolella, seuraavansa näytelmää, mut kaikki kuitenkin ovat samalla osa sitä fantasiaa. Ovat ihmisten keskellä, tai pikemmin ympäröimänä. Ovat itsekin siinä fantasiassaan. Toiset sen tietää, toiset ei. Oletko sä itse omasta mielestäsikin fantasiaa itsellesi? Eli, et oo totta itsellesikään?tarkotin vaan sitä, että ei täällä oi olla varma mistään, netissä. Kaikki on ihan hyvin, mutta tietty hajurako on pidettävä,...ja minä oon niin tallukka, että paras muistaa se aina.
Tää on silleen hauska näytelmä, että tää on totta ja elävästä elämästä. Ja kirjoitetaan sitä kässäriä koko ajan itse ...
- totuuden puhuja
kysymykseesi, kyllä.
Mites se kirja? pirikkö?
vai inhosikko?No ei se ihan helppoa luettavaa ollut. Mä oon sen nyt puoltoista kertaa lukenut ja voipi olla, että se täytyy sen kolme kertaa lukee.
Mut siis. Itse kirjaan. Jonkin verran on itsestäänselvyyksiä puettu hieman vaikeammin ymmärrettävään muotoon, mutta on siel uuttakin ajatusta, tai pikemmin sellasta, joka on herättänyt uutta ajatusta, että kyllä mä siitä kirjasta pidin. Täytyy aina välillä vähä sulatella sitä mitä siel on lukenut. En osaa oikein viel yksityiskohtia poimia sieltä, mutta pikkuhiljaa ja pukkaan sulle meiliin siit tarkempaa arviota, kunhan vaan saan sen prosessoitua.- totuuden puhuja
relaxed_eyes kirjoitti:
No ei se ihan helppoa luettavaa ollut. Mä oon sen nyt puoltoista kertaa lukenut ja voipi olla, että se täytyy sen kolme kertaa lukee.
Mut siis. Itse kirjaan. Jonkin verran on itsestäänselvyyksiä puettu hieman vaikeammin ymmärrettävään muotoon, mutta on siel uuttakin ajatusta, tai pikemmin sellasta, joka on herättänyt uutta ajatusta, että kyllä mä siitä kirjasta pidin. Täytyy aina välillä vähä sulatella sitä mitä siel on lukenut. En osaa oikein viel yksityiskohtia poimia sieltä, mutta pikkuhiljaa ja pukkaan sulle meiliin siit tarkempaa arviota, kunhan vaan saan sen prosessoitua.onhan siellä paljon itsestäänselvää, mutta ajatuksia myös jotka muuttuivat matkan varrella..
Tää nikki, noh tää ehkä aiheuttaa kielen kärkevyyttää siksi tällä on kiva joskus kirjoittaa. totuuden puhuja kirjoitti:
onhan siellä paljon itsestäänselvää, mutta ajatuksia myös jotka muuttuivat matkan varrella..
Tää nikki, noh tää ehkä aiheuttaa kielen kärkevyyttää siksi tällä on kiva joskus kirjoittaa.>mutta ajatuksia myös jotka muuttuivat matkan varrella..
Toi tekeekin siitä niin mielenkintoisen. Hyvä nikki sul.- kirja
relaxed_eyes kirjoitti:
>mutta ajatuksia myös jotka muuttuivat matkan varrella..
Toi tekeekin siitä niin mielenkintoisen. Hyvä nikki sul.sulla on luettavana?
kirja kirjoitti:
sulla on luettavana?
mulle itselle sen kirjan lukemisesta annettiin anonyymi vinkki meiliin erää aiheen yhteydessä, ni minä en ole ollenkaan varma, että kannattaako siitä ny niin kauhiasti täällä huudella.
Voin mä sen meilissä kertoa. Tai sit joku muu saa sen tääl kertoa.- saapunut
relaxed_eyes kirjoitti:
mulle itselle sen kirjan lukemisesta annettiin anonyymi vinkki meiliin erää aiheen yhteydessä, ni minä en ole ollenkaan varma, että kannattaako siitä ny niin kauhiasti täällä huudella.
Voin mä sen meilissä kertoa. Tai sit joku muu saa sen tääl kertoa.meiliä
- totuuden puhuja
relaxed_eyes kirjoitti:
Voin mä sen meilissä kertoa. Tai sit joku muu saa sen tääl kertoa.ihan hyvä näin, ettei mua ruveta pitämään liian pehmeenä täälä :D
- gek-ko
(ja onko se edes mahdollista, kun ottaa lähtötasoni huomioon), mutta miten mä nyt alan lämmetä Riläksitaisille?
Mutta sitä oon tässä katellu pari tuntia, että onpa tylsää mainituista syistä. Mulle on aika sama onko jonkun pärstä ollu kapakassa vai ei.
Pidän tavattomasti huonosta viihteestä, mutta tämänhetkinen tilanne ei täytä minkäänlaisen ( edes huonon) viihteen kriteerejä.
Jos ette keksi jotain muuta ja aika äkkiä, niin pidän taas jonkun oppitunnin.en tiedä miten on mahdollista, mutta kiitos.
Ehkä tää mun spämmäys on vaan aivopessy sut.- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
en tiedä miten on mahdollista, mutta kiitos.
Ehkä tää mun spämmäys on vaan aivopessy sut.että me ollaan kirjotettu jo kolme viestiä peräkkäin eikä vielä kahnata?
No, minkä oppitunnin mä tänään pidän :P gek-ko kirjoitti:
että me ollaan kirjotettu jo kolme viestiä peräkkäin eikä vielä kahnata?
No, minkä oppitunnin mä tänään pidän :PSä oot korkkarit, hameet yms. jutut jo opettanu palstalaisille. Mä en oikein tiedä, ku en osaa naisia pidemmälle täl palstal ajatella(tai yleensä muutenkaan).
Nonii. Opeta meille kuinka ajatellaan naista pidemmälle.- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä oot korkkarit, hameet yms. jutut jo opettanu palstalaisille. Mä en oikein tiedä, ku en osaa naisia pidemmälle täl palstal ajatella(tai yleensä muutenkaan).
Nonii. Opeta meille kuinka ajatellaan naista pidemmälle.koska ajatukseni rajoittuvat näihin saakelin naisenaivoihin.
(Sitä paitsi Mallari saattaa ihan hyvin olla oikeassa siinä, etten itsekään osaa kävellä niillä helvetin korkkareilla. No, enhän väittänytkään että osaisin :P )
Hmm-h-mm. Naisia pidemmälle? Mitä se on? Ai siis jotain muuta kuin naisia? gek-ko kirjoitti:
koska ajatukseni rajoittuvat näihin saakelin naisenaivoihin.
(Sitä paitsi Mallari saattaa ihan hyvin olla oikeassa siinä, etten itsekään osaa kävellä niillä helvetin korkkareilla. No, enhän väittänytkään että osaisin :P )
Hmm-h-mm. Naisia pidemmälle? Mitä se on? Ai siis jotain muuta kuin naisia?Kuinka vois aatella jotain muuta kuin naisia.
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuinka vois aatella jotain muuta kuin naisia.
että olis välillä kivaa ja leppoisaa olla ajattelematta naisia? Mä oon aina sanonu että naiset on hankalia.
Vippaskonsteja tiedän mutten sellaisia jotka oikeasti toimii. gek-ko kirjoitti:
että olis välillä kivaa ja leppoisaa olla ajattelematta naisia? Mä oon aina sanonu että naiset on hankalia.
Vippaskonsteja tiedän mutten sellaisia jotka oikeasti toimii.se iha amerikkaa olla joskus naisia ajattelematta.
Ja naiset on vaan teennäisen hankalia, oikeesti naiset on helppoja.- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
se iha amerikkaa olla joskus naisia ajattelematta.
Ja naiset on vaan teennäisen hankalia, oikeesti naiset on helppoja.tää Suomeen mitenkään, mutta musta tää on hemmetin vaikee ja älytön paikka just näissä asioissa. Kaikki yksinkertanen pitää tehä niin *itun monimutkaseks. Täällä tarttee kierrellä ja kaarrella ja kysellä suomi24-palstalla, että olikse mies kiinnostunu vai eikö ollu, ja mitä jos oli ja mitä jos ei ollu. Kauheeta nysväämistä.
Jossain muualla porukka lähtee kahville ja sillä selvä. gek-ko kirjoitti:
tää Suomeen mitenkään, mutta musta tää on hemmetin vaikee ja älytön paikka just näissä asioissa. Kaikki yksinkertanen pitää tehä niin *itun monimutkaseks. Täällä tarttee kierrellä ja kaarrella ja kysellä suomi24-palstalla, että olikse mies kiinnostunu vai eikö ollu, ja mitä jos oli ja mitä jos ei ollu. Kauheeta nysväämistä.
Jossain muualla porukka lähtee kahville ja sillä selvä.Maailman yksinkertaisimmasta asiasta tulee tääl maailman monimutkaisin prosessi.
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Maailman yksinkertaisimmasta asiasta tulee tääl maailman monimutkaisin prosessi.
oon aivan täydellisen samaa mieltä sun kans.
- totta :
Kirjoituksesi oli jälleen huono ja ala-arvoinen
- oletko
gek-ko kirjoitti:
tää Suomeen mitenkään, mutta musta tää on hemmetin vaikee ja älytön paikka just näissä asioissa. Kaikki yksinkertanen pitää tehä niin *itun monimutkaseks. Täällä tarttee kierrellä ja kaarrella ja kysellä suomi24-palstalla, että olikse mies kiinnostunu vai eikö ollu, ja mitä jos oli ja mitä jos ei ollu. Kauheeta nysväämistä.
Jossain muualla porukka lähtee kahville ja sillä selvä.koskaan ajatellut syntyneesi väärään sukupuoleen? Tai koska viimeksi tarkistit tilanteen systeemeiden osalta? Oletko varma, että olet nainen?
- Kysymys taitaa
kuuluakin, että miksi vaivaat päätäsi sillä, millä jotkut vaivaa omaa päätä?
Ja alhaalta ei näe ku ylöspäin. Näkee todella vähän. Ylhäältä taas näkee kaiken paljon paremmin ja selkeämmin.Mun mielestä jotkut asiat pitäis osata jättää sikseen ja elämään omaa elämäänsä, kunnes ne sitten kuolevat.
- sirpamaikkarilta
kaikkien yläpuolella kun en jaksa vaivata päätäni kyseisillä asioilla? Tosin mun päätäni vaivaa moni muu asia ja niissä asioissa sitä on täysin alistettu ja lannistettu.
Ei kukaan ole kaikkien yläpuolella. Mut asioista puhuttaessa(oli se asia mikä hyvänsä) voi itseään katsoa joko asian ylä- tai alapuolelta.
- dayum
kuin itsensä alentamista.
"Miksi vaivaat päätäsi sillä jos joku 'varastaa' nikkisi?"
Siksi koska se on vittumaista ja jos itselle vieras toimintamuoto, eli ei itse toimisi niin, niin saa myös miettimään nikkivarkaan lapsellisuutta. Koska tuollainenhan on todella lapsellista.
"Miksi vaivaat päätäsi sillä onko tämä naurettava?"
Totta. Parempi pitää ensisijaisesti pelkkänä ajankuluna.
"Miksi vaivaat päätäsi sillä kuka kenenkäkin kanssa on?"
Niinpä. Ei uskoisi kenenkään vakavissaan pohtivan moisia.
"Miksi vaivaat päätäsi asioilla joilla ei ole edes sitä niin paljon puhuttua viihdearvoa?"
Tähän "totuutesi" varmasti sopiikin.
"Miksi vaivaat päätäsi palstalaisten nimimerkeillä/nimimerkittömyydellä?"
Samoin tähän, osittain. Voi olla niinkin että jostain syystä persoona nimimerkin takana kiehtoo tai jonkun motiivi kirjoitella kuten joku kirjoittelee, eli taas palataan siihen joissakin tapauksissa säälittäväänkin persoonaan nimimerkin takana.
"Miksi et osaa asioiden antaa olla?"
Ja tähän. Tai sitten huomiohakuisuutta.
"Miksi jne?"
Tämä meni kyllä jo vähän liian vaikeaksi kommentoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2936859Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2526380Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai455723Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1625088Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493917Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2253835Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433529Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan183223HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3762981