Miehet valehtelee iästään

Talvikaura

Jo kaksi kertaa olen törmännyt samaan: deitti-ilmooni vastannut mies on "nuorentanut" itseään, toinen viidellä vuodella, toinen n. kymmenellä. Eikä kyseessä ole mitkään teinejä vaanivat pedosedät, vaan viisikymppiset, jotka ovat vastanneet minulle nelikymppiselle (joka oli pyytänyt vastausta max.neljävitosilta). Jopa toisen meiliosoite sisälsi jo feikin tyyliin "matti.45@xx". Ensimmäinen jäi nalkkiin, kun tarkkaavaisena huomasin pientä häikkää historiatiedoissa ja toinen paljastui live-tapaamisessa. Mitään järkevää selitystä en saanut, vain tämmöistä: 'tunnen itseni todellisia ikävuosiani nuoremmaksi', ja 'eihän kukaan oikeesti näin vanhalle kirjoittaisi', ja 'näytän 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta'. Voi hyvät hyssykät sentään! Muuten olivat suht. täyspäisen tuntuisia herroja. Onko tällainen ikävalehtelu yleistä?

9

1807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Absoluuttinen

Vähemmän yleistä kuin naisilla. Nuoret tytöt valehtelevat olevansa vanhempia ja vanhemmat valehtelevat olevansa nuorempia.

• ikäisensä

Miehillä nykyään tuntuu ikä olevan ongelma, ollaan juuri niin nuoria ja nuorekkaita kuten alkup kirjoittaja kertoi.
        Epätoivoista nuoruudesta kiinni pitoa, sama kuin se hiusten kapaus kaljun päälle.
        Minä olen keski-ikäinen nainen ja aina ikäiseni, ihan sama minkä ikäisen näköinen olen.

• M41

Miks muutella ikäänsä, jos kuitenkin meinaa tavata, paljastuu se lopulta kuitenkin.

• Nainen51

Jotkut miehet haluavat tutustua nuoreen naiseen, mutta epäilevät menestystään, jos kertovat ikänsä. He tietysti toivovat, että tavattuasi heidät silti haluat tutustua paremmin, vaikka ikä paljastuisikin.

Eräs viisikymppinen, jolla ei ole lapsia, ei ole niitä lakannut toivomasta ja etsii lisääntymisikäistä naista. Ihan hyvä syy minusta. Huijaamista en silti hyväksy.

• michelle

Semmoseenkin olen törmännyt että 29-vuotias mies on sanonut olevansa 25-vuotias... Kuvitteli näin saavansa seuraa 20-25 vuotiaista naisista. Ja kun totuus on se, että ei kymmenenkään vuoden ikäero olisi mikään ongelma jos mies on muuten mukava ja kiinnostava. Mutta miten tällaista huijaria voisi enää pitää "mukavana"??? Tuohan kertoo vain huonosta itsetunnosta ja vilpillisestä luonteesta. Minulta ainakin meni maku koko tyypistä.

• mies
        michelle kirjoitti:

Semmoseenkin olen törmännyt että 29-vuotias mies on sanonut olevansa 25-vuotias... Kuvitteli näin saavansa seuraa 20-25 vuotiaista naisista. Ja kun totuus on se, että ei kymmenenkään vuoden ikäero olisi mikään ongelma jos mies on muuten mukava ja kiinnostava. Mutta miten tällaista huijaria voisi enää pitää "mukavana"??? Tuohan kertoo vain huonosta itsetunnosta ja vilpillisestä luonteesta. Minulta ainakin meni maku koko tyypistä.

pitääkin kokeilla. mun ikäset on jo naimisissa.

• zaphod

hittojako siinä valitat, naiset on valehdellu iästään aina. tasa-arvoa kun huudatte, sitä myös saatte!

itse valehtelen ikäni milloin mihinkin suuntaan, miten vaan parhaimman vaikutuksen saan aikaiseksi.

vähemmän empiirisen tutkimuksen tuloksena voin sanoa että ihmiset pitää kakarana liian helposti itseään muutaman vuoden nuorempiaan ja taasen muutaman vuoden vanhemmat ovat jo "liian pitkällä elämässään". itse olen 26 vuotias ja ikäni olen valehdellut aina 18 vuotiaasta 31 vuoteen, joka kerta on mennyt läpi. toisinaan olen sitten jälkeenpäin paljastanut todellisen ikäni, mutten ikinä ole saanut negatiivista palautetta moisesta tempusta.

• Talvikaura

Tossa sun iässä sillä ei ole mitään väliä, jos ikä heittää jompaankumpaan suuntaan muutamia vuosia, mutta me keski-ikäiset kohdennetaan jo ajatusmaailmamme tulevaisuuteen eri tavalla, enkä minä ainakaan halua taakakseni mitään papparaista, joka luulottelee olevansa ikinuori. Siksi toivon, että ilmooni vastaisi edes suht.koht. omanikäiseni tyypit eikä mitkään yli-ikäiset feikkikalevit.

• Erkki
        Talvikaura kirjoitti:

Tossa sun iässä sillä ei ole mitään väliä, jos ikä heittää jompaankumpaan suuntaan muutamia vuosia, mutta me keski-ikäiset kohdennetaan jo ajatusmaailmamme tulevaisuuteen eri tavalla, enkä minä ainakaan halua taakakseni mitään papparaista, joka luulottelee olevansa ikinuori. Siksi toivon, että ilmooni vastaisi edes suht.koht. omanikäiseni tyypit eikä mitkään yli-ikäiset feikkikalevit.

... niin ei ainakaan pysty puhumaan itseään pussiin. Tästä periaattesta on apua, varsinkin jos on kirjeenvaihdossa useamman kanssa yhtä aikaa. Ei tarvitse muistella, mitä on valehdellut kenellekin.

Talvikaura, jos haluat tulkita tämän (ontuvaksi) iskuyritykseksi, niin siitä vaan. Olen 43 v, parin viikon päästä 44 v. Muita tietoja saat, jos meilailet [email protected] (kerro myös missä se alkuperäinen ilmosi oli).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe