Varmaan jo aika moni tietääkin mutta kun en malta odottaa niin pitää purkaa intoa johonkin.
Eli siis KoRnin uus levy "Take a look in the mirror" ilmestyy "Did my time" -singlen kansitietojen mukaan tämän vuoden lokakuussa ja sisältääpi mm. KoRnin oman version Metallican "Onesta". Kyseinen kappale löytyy myös "Did my time" -singleltä liveversiona. Aivan saatanan hyvä.
KoRn tulee taas!
4
228
Vastaukset
- plasticdreams
juuh, ei uusia uutisia itselleni, mutta jos
korjaisin, tämä uusin levy onkin tulossa marraskuussa,
eikä lokakuussa; tämän varmisti itse kornin basisti.
ja se "one" ei ole liveversiona tuossa tulevalla
levyllä..luulisin että ihan studionauhoitus olisi
mahdollista. tästähän levystä tulee viimeinen
Epic/immortalilla vedetty teos, jonka jälkeen
varmaan vaihtavat levy-yhtiötä..mutta, tosiaan,
ei millään pahalla, mutta tuo levyn nimi kuullostaa pikkaisen..
noh, kliseisesti sanottuna räp-nimikkeeltä :-/- plasticdreams
tulen ostamaan levyn kummiskin :-)
- Shade
..se Did My Time- biisu kuulosti/kuulostaa hyvältä, mutta ei oikeen Kornin tyylistä. että tuleeko ne uudet biisit liia huoliteltuina/muokattuna ulos? se Did My Time- ainaki kuulosti vähän liian selvältä, onks se Kornin tyylistä. eipä ole.
- real Clow!!
Hyvä juttu kun tulee uus levy! tiedätkö koska se ilmestyy? Sä pöllit mun nimimerkin, mutta.. Prkl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185