Tuota.. Olen tässä jo tovin miettinyt, että mistä voi OSTAA esimerkiksi Proteuksen, Infected Mushroomin, Neonin ym. kelpo artistien musiikkia?? Kun ei Anttilasta saa.. :)
mistä ostaa musaa??
6
388
Vastaukset
- ............
Streetbeatist mä ostan mutta siel nyt ei muistaakseni oo Proteusta, Infectedii jne jne.....Spine Farm Recordsist kannattaa mennä kysyy....tai sit meet free Record Shopii ja pyydät että ne tilaa sulle sen levyn minkä haluta (pitäis toimii Street Beatissa kans)
- BassKiller
Streatbeat, missä sijaitsee?
Kuulin että spinefarm on lopettanut vai onko se siirtynyt jonnekin, jos niin minne?
ReCreation lopetti toimintansa joten pitäänee etsiä stykee muualta :( - ...............
BassKiller kirjoitti:
Streatbeat, missä sijaitsee?
Kuulin että spinefarm on lopettanut vai onko se siirtynyt jonnekin, jos niin minne?
ReCreation lopetti toimintansa joten pitäänee etsiä stykee muualta :(Aikatalossa....siina Ateneumin takana
Proteus ja neon ei oo artisteja!
- MxM
Proteus ja Neon on DJ:tä, ei artisteja. Joten kannattaa tästä lähin etsiä ko. tyyppien mixauksia.
- Sunflower
Kiitos tiedoista ja myöskin oikaisusta. :) Lähden heti shoppailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535