Trial, Dirtti tai BMX

Stuntpyöräiliä

Missä kaupassa ois Trial polkupyöriä, Dirttejä tai halpoja bemaxeja?

5

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....
    • joku haluu alottaa

minkälainen pyörä mun pitäs hommata ku oon n. 150cm enkä haluis trialia vaan dirtin, jolla ajaisin trialia. Et onks 26" mulle liian iso ja vaikee hallita, osaan tasapainotella paikoillaan niin kauan kun vaan haluan ja alamäki/maasto pyöräilen, eli perusteet kunnossa. Eli ostanko 26" vai 24" dirtin trialiks?

• sama probleemo

Mulla sama juttu... oon jtn. 160 ja veikkaan että 26" liian iso koska MUN tietääkseni Danny Macaskillikin ajaa 24"... eli veikkaan et 26" liian iso... mäkin ostin mtb:n ja sillä kikkaillu ja osaan tasapainotella kanssa nii kauan ku vaa haluan... nyt oon laittamas mtb:tä myyntiin ja aattelin ostaa 24" trial/dirtin ja sinkula eestä mutta taakke voisin laittaa 8 pykäläisen pakan koska soratiet :)

• sama probleemo

ps. kirjota youtubeen "think bikes tutorials" ;)

• köntsät

mulla on kakka housussa!!;(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4608
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      87
      4444
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3789
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3722
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3007
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2864
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2731
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2203
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1778
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1356
    Aihe