Jes 24:3
Autioksi maa autioituu, tyhjäksi se ryöstetään. Näin on Herra puhunut.
Jes 24:5
Maa muuttuu saastaiseksi jalkojen alla, sillä sen asukkaat ovat hylänneet lain, rikkoneet käskyt, tehneet tyhjäksi ikuisen liiton.
Jes 24:22
Heidät kootaan yhteen: yhteen ja samaan vankikuoppaan, samaan tyrmään heidät teljetään, ja vasta aikojen kuluttua heidän asiansa otetaan esiin.
Jesaja 24.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 24:1&rnd=1209846635876
Sunnuntain hyväksyjät näin tuomitaan ?
2
104
Vastaukset 2
- oikeesti,
oottako työ kaikki työssä ma-pe vai ettekö oo työssä ensinkään? Tarkotus on että vuorokausirytmi ja viikkorytmi menee ihmisillä sekaisin eikä ole aikaa levätä!
Ettekö tiiä, että antikristuksen henki saa aikaan sen ettei ole enää mitään erityisiä pyhäpäiviä, ei lauantaina eikä sunnuntaina.
Ja jos ootta sunnuntaina töissä niin kai teille palkan lisät kelpaa?
Olkaa nyt edes loogisia!Joos. 1:8
Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko, vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt, että tarkoin noudattaisit kaikkea, mitä siihen on kirjoitettu, sillä silloin sinä onnistut teilläsi ja silloin sinä menestyt.
Saunomisen myötä on puhdistunut keho ja mieli.
Nyt on hiljainen hetki Sanan ääressä ja sunnuntaina
maistuu hyvälle jumalanpalvelus.
Olisiko näistä viitekohdista hyötyä, kun tutkitaan
Maan tuomiota:
Miika 7:13 Ja maa tulee autioksi asukkaittensa tähden, heidän töittensä hedelmäin takia.
Dan 9:11 Vaan koko Israel rikkoi sinun lakisi ja poikkesi pois eikä kuullut sinun ääntäsi, ja niin vuodatettiin meidän päällemme se kirous ja vala, joka on kirjoitettu Mooseksen, Jumalan palvelijan, laissa; sillä me olimme tehneet syntiä häntä vastaan.
Jer 7:34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maa on tuleva raunioiksi."
Hes 26:13 Minä lakkautan laulujesi helinän, eikä kuulu enää kanneltesi soitto.
1. Moos 7:11 Ja sinä vuonna, jona Nooa oli kuudensadan vuoden vanha, sen toisena kuukautena, kuukauden seitsemäntenätoista päivänä, sinä päivänä puhkesivat kaikki suuren syvyyden lähteet, ja taivaan akkunat aukenivat.
Jes 13:10 Sillä taivaan tähdet ja Kalevanmiekat eivät loista valollansa, aurinko on pimeä noustessansa, kuu ei kirkkaana kumota.
Hes 32:7 Minä peitän taivaan, kun sinut sammutan, ja puen mustiin sen tähdet; auringon minä peitän pilviin, eikä kuu anna valonsa loistaa.
Apua noista Vanhan Testamentin kohdista on, jos
otamme huomioon myös Jeesuksen sanat Hänen toista
ja kolmatta tulemustaan edeltävistä ajoista.
Siis Matt 24. luku. Jeesushan puhuu siinä kuun ja
auringon pimenemisestä.
Matt 24:29
Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
KUKA HÄVITETÄÄN, KUKA JÄÄ JÄLJELLE?
- Miten prof. Jooel liittyy tähän, auringonpimennyksineen ja "tämän jälkeen" tapahtuvineen?
Ketkä siis hävitetään ja keitä jää jäljelle?
Ja mitä juuri ennen "näitä päiviä" ja mitä
"näitten päivien jälkeen"?
Jooel 2:28
Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
31
aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
Auttaisiko keskustelussa myös Jes 66. ja Sak 14. luvut:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 66:1&rnd=1209850132255
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Sak. 14:1&rnd=1209850202044
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671295
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52574