Napakorun ikäraja

kertokaaas

Niin elikkä mikäs on napakorun ikäraja?? Olen itse 15vuotta viime vuonna täyttänyt ja haluaisin tuon napakorun :)

14

5283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ericaz

..ikäraja vaihtelee.Jossain paikoissa se on 15v ja jossain 18vee..Onko sulla vanhempien lupa?? Jos on niin ne mieluusti mukaan liikkeeseen,niin kohta varmaan onki jo koru navassa ((:

• gvjouvjn

Mielestäni napakorulla ei ole mitään ikärajaa! kunhan vain saa vanhemmintaan suostumuksen jos on alle 18. itse sain napakorun 14v.

• jamefah

entäs jos ei oo vanhempien lupaa mutta menis kahden kaverin kanssa ja toiseltä niistä lähtin vanhempi mukaan. kysyisköhan ne sitten enään erikseen multa vanhempien puhelin numeroa tai jotain kirjallista lupaa ??

• naparetkeilijä
    • Täysi-ikäisyys
    • abcdefghijklmnopgrstuvwxyzå...

No sä saisit jo ottaa sen napakorun jos sul on vaik sun mami mukana. :p Ite otin 10 v napakorun.

:>

• haluaisin ite napakorun.

Missä sää otit sen napakorun ?

• Anonyymi

Et varmasti oo saanu

• napakoruuuu

no siis elikkä kävin tänää yhess lävistys liikkees ja se oli tual jäkes nii siel sanottii ett 16.v ilma holhoojaa eikä ne ota vastaa mitää kirjallisia lupalappuja onkohan näin joka paikoissa ku oon itte 12.v ja täytän 13. v iha just ja mull on mun äitilt lupa ottaa se nii et oisin tänää saanu jos ois ollu vanhempi muka nyt kyll harmittaa :(

• mummosaaaaaaaaaaaaaa

Ite otin napakorun jo 10 vuotiaana kun äiti oli mukana. Lävistysten ikäraja on 16 v, ja silloin saa ottaa ilman vanhempien lupaa. Sä saat sen jo ainakin jos on vanhemmat mukana

• napakoruuuuuuuuuuu

mäki haluisin napakorun mut en saa äitiltä siihen lupaa :( oon 13 v ja oon halunnu sitä jo aika kauva ja yhessä kohtaa olin tekemässä ite. mun kaveri saa synttäri lahjaks ja aateltiin jos saisin samalla reissulla, mutta äiti ie oo siihen _vielä suostunu :((:(:(:(

• Napakoru

Ite otin napakorun 12-vuotiaana, siellä lävistysliikkeessä sai yli 13-vuotiaat vanhemman luvalla ja yli 16-vuotiaat yksin. Väitin et oon 13 :PP

• mo i

minaä sain äitini luvalla ottaa napakorun olen 7 vyötiäsa tyttö SOMpiost a

• kanttii kysyy lupa

Mä vaan menin sinne liikkeeseen ja kun ne kysy ikää niin väitin vaan olevani just 16 täyttänyt eikä ne muuta sit kysynyt laitto vaan sen napakorun, maksoin ja lähdin. Kotona oksensin sisuskalut ulos ja siinä Se. sit kun äippä sai tietää mun napakorusta niin ensin Se sai aivan hirveen raivarin siitä et en ollu kysynyt lupaa siltä sen jälkeen se ei puhunut mulle pariin päivään ja lopuksi se sitten piti saarnaa itsensä lävistämisestä. Nyt siitä on jo pari vuotta ja äippä pitää mulle (vähintään) kerran viikossa tuon saman saarnan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      274
      2445
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1324
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1211
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1211
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1165
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1106
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      972
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      907
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      777
    Aihe