Minun mielest tää freud-setä oli ihan hakuteil ku se väitti naisten kärsivän molokateudeta. En mä pysty vaihtaa autoni renkait, mutta eipä pysty kukaan mies ompeleen mekkoa, eli tasois ollaan pojat =)
Naisten peniskateus =)
5
371
Vastaukset
- olla..
provoo. Sinut on jo tunnistettu.
mitäköhän helvettiä tämäkin lässytys tarkoitti? :) Harvempi nainen pystyy ompelemaan itsellensä sellaisen vaatekappaleen jonka kanssa kehtaa mennä ihmisten ilmoille, mutta miehen täytyy kyllä olla aikamoinen raparperihattu ellei hän osaa vaihtamaan auton renkaita. Eli ollaanko me tasoissa?
"No ollaan ollaan"
MarttyyriMallari-TTt- eimikäänhienohelma (n)
Olen mä kerran tehny itelleni mekon ja siit tuli about tällänen:
http://www.englishrussia.com/images/russian_brides/russian_bride4.jpg
:D :D
- .....
en tunnne yhtään naista joka osaisi ommella mekon, tai mitään muutakaan. mummoni neuloi minulle parit villasukat, mutta sekin tapahtui 1900-luvun alussa.
- ku sulla saattaa
olla tarvetta vaihtaa autoos renkaat mutta miehellä ei taida olla tarvetta mekkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685