millä vahalla voisi poistaa kaikki alapään karvat, myös häpyhuulista ja muutenkin intiimialueilta? useissa bikiniraja vahoissakin lukee ettei saa käyttää intiimialueilla. mitä itse käytätte?
alapään vahaus
5
2386
Vastaukset
- koska
Sattuu niin helvetisti!!!!!
- keino
on että unohdat koko asian. karvaton muotivillitys on jo ohi ja hyvä niin.
- joo.
naisilla metsikkö on järkyttävän näkönen... kaikki pois vaan. tuskin ketään miestä miellyttää naamaansa tunkea karvojen keskelle.
- landenainen
Minulla toimii Bodyshopin-sugar vaha erinomaisesti myös sinne ihan alemmaksi häpyhuulialueellekin. On jo vuosien kokemus tästä. Säännöllisesti 4-5 viikon välein siippani avustuksella tulee otettua kaikki pois.
- tämä tuote
Onko ylipäätään kivuliasta? Kokeilin täällä jo aikaisemmin olleen kirjoituksen perusteella tehdä itse sokerimassaa. Niin kivuliasta oli, kun sääreen pienelle alueelle sitä kokeilin, että piti pestä sokerit iholta pois. Kantti ei kertakaikkiaan tätä kestänyt. Entä miten tekniikka Body Shopin sokerin kanssa noin muuten? Revitkö pois, rullaatko massan pois vai miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693