Tanssiiko teidän naiset teille?

Vai pitääkö mennä strippibaariin?

67

2207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

ja patjatanssia sekä yksjalkamasurkkaa :D

• Perkele. Okei, olis voinu vähä taas miettiä miten alotuksen muotoilee.

Mulle vaan tuli mieleen, et järjestääkö miesten naiset sellasia privaesityksiä, jotta on ite vaan yleisössä ja oma nainen pyörähtelee siin edessä. Ku mä en usko, että sitä paljoakaan tapastuu.

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

Perkele. Okei, olis voinu vähä taas miettiä miten alotuksen muotoilee.

Mulle vaan tuli mieleen, et järjestääkö miesten naiset sellasia privaesityksiä, jotta on ite vaan yleisössä ja oma nainen pyörähtelee siin edessä. Ku mä en usko, että sitä paljoakaan tapastuu.

en mä ainakaan viitti kertoilla kovin yksityiskohtaisesti mitä kaikkee tulee harrastettua, mut sen verran voin kertoo, että kyllä C tykkää "esittää".

• Sä?
        relaxed_eyes kirjoitti:

Perkele. Okei, olis voinu vähä taas miettiä miten alotuksen muotoilee.

Pyörähteletkö ja pyllisteletkös itse naisesi iloksi?
        Mun mies tekee niin ja voin sanoa, että se on varma pano:)

• scale kirjoitti:

en mä ainakaan viitti kertoilla kovin yksityiskohtaisesti mitä kaikkee tulee harrastettua, mut sen verran voin kertoo, että kyllä C tykkää "esittää".

Sehän on sun lasten äiti. =P

Mut, entäs sitte muut elämäsi naiset? Muistelin tos, ja mulle ei oo esitetty ku yhen naisen toimesta kotona privana. Baarissa kylläkin on useemmankin toimesta, mut siin on sillo muillekin showta.

• Sä? kirjoitti:

Pyörähteletkö ja pyllisteletkös itse naisesi iloksi?
        Mun mies tekee niin ja voin sanoa, että se on varma pano:)

mut oon vaan tosi huono siinä. Mielummin kokkaan alasti, silläkin irtoo heleposti.

• Huhuh.........

mies voikaan sokeutua kerran saatuaan..

• mäkään
        relaxed_eyes kirjoitti:

mut oon vaan tosi huono siinä. Mielummin kokkaan alasti, silläkin irtoo heleposti.

en pidä mitään esityksiä.
        Nolaan vaan itseni eikä sillä oo toivottuja vaikutuksia kun mun mies nauraa vatsansa kuralle.
        Myönnettäköön, että mun "tanssi" on koomista:)
        Ehkä pitää kokeilla tota sun kokkausta...

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sehän on sun lasten äiti. =P

Mut, entäs sitte muut elämäsi naiset? Muistelin tos, ja mulle ei oo esitetty ku yhen naisen toimesta kotona privana. Baarissa kylläkin on useemmankin toimesta, mut siin on sillo muillekin showta.

Mutta ei ne muut ole keskittyneet, kuin noihin kolmeen ekana mainitsemaani.

Ne baariesitykset on sitten oma lukunsa.

• hymy:)

Mitä hiton väliä se on sinulle, kuinka me akat täällä ukoille tanssahdettais?

Mee nyt sinne strippibaariin, siellähän se "totuus ja perhe-elämä, "tanssista" puhumattakaan tulee julki.

Älä kysy mitä tarkoitan.

• että oon niin jumalattoman utelias.

Ja siks toisekseen. Mun mielestä naisten pitäis tanssii privana miehilleen.

relaxed_eyes kirjoitti:

että oon niin jumalattoman utelias.

Utelias ja tiedonhaluinen olet, mutta ihmettelen, miksi täällä netissä?

Anteeksi mettis, mutta minun on nyt pakko sanoa, katso peiliin, elämä olisi paljon rikkaanpaa siellä "ulkona". Ja enkä tarkoita srippibaaria, aloita esson-baarista.

"Hae se oma otus irlistä "privatanssiin", uskoisin ettei se tältä sivulta sinulle tule.

"Ihan hyvällä"

• hymy:) kirjoitti:

Utelias ja tiedonhaluinen olet, mutta ihmettelen, miksi täällä netissä?

Anteeksi mettis, mutta minun on nyt pakko sanoa, katso peiliin, elämä olisi paljon rikkaanpaa siellä "ulkona". Ja enkä tarkoita srippibaaria, aloita esson-baarista.

"Hae se oma otus irlistä "privatanssiin", uskoisin ettei se tältä sivulta sinulle tule.

"Ihan hyvällä"

mul on jo ikioma entinen kilpatanssija, eikä se oo näiltä sivuilta.

relaxed_eyes kirjoitti:

tyytyväisenä, ilman "pakkoa" srippitanssista. Se tulee ihan luonnostaan, jos on tullakseen.

"Vastauksesi oli hieman varauksellinen"?

Ei tarvi vastata.

Kirjoitukseni viesti oli kyllä jotain muuta.

• Mary Bee..
        relaxed_eyes kirjoitti:

on mahdollista..?? Ethän ole poistunut koneelta miesmuistiin:)

tyytyväisenä, ilman "pakkoa" srippitanssista. Se tulee ihan luonnostaan, jos on tullakseen.

Ei tarvi vastata.

mä tiedän mitä sä viestiisi sisällytit.

relaxed_eyes kirjoitti:

mä tiedän mitä sä viestiisi sisällytit.

itseäsi "sarvista kiinni" ja ala elämään tätä oikeata kanssakäymistä toisten ns, "lähelläsi olevien kanssa".

Suosittelen lämpimästi.

Ei tarvi vastata.

>ilman "pakkoa" srippitanssista

Kukaan ei pakota ketään mihinkään. Asia voi olla myös niinpäin, et naisen tekis mieli tanssii, tai esittää privashow miehelleen, mut se ei vaan kehtaa, ku 'pelkää' miehen reaktiota tähän. Sitte vaan pannaan kerta viikkoon peiton alla pimeessä 3 minuuttia ja siinä on se mitä erotiikasta irti keskenään saadaan.

Enkä mä nyt täs taaskaan tarkota, et mul olis tollanen tilanne, vaan tässä(kin) alotuksessa on monta puolta asioille. Miehetkin voivat olla estosia.

itseäsi "sarvista kiinni" ja ala elämään tätä oikeata kanssakäymistä toisten ns, "lähelläsi olevien kanssa".

Suosittelen lämpimästi.

Esimerkiksi eilen olisin halunnu nauttia omasta olemassaolostani ihan 'yksin'. Ni eiköhän saamari kaveripariskunta tule kylään samantien kun olin ajatuksen ääneen sanonut. Tässä linkki:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000034897719

Mut se on sellasta. Sanon sullekin sellasen asian, että sä et nää mitään, vaikka sä luulet näkeväs.

relaxed_eyes kirjoitti:

>ilman "pakkoa" srippitanssista

Kukaan ei pakota ketään mihinkään. Asia voi olla myös niinpäin, et naisen tekis mieli tanssii, tai esittää privashow miehelleen, mut se ei vaan kehtaa, ku 'pelkää' miehen reaktiota tähän. Sitte vaan pannaan kerta viikkoon peiton alla pimeessä 3 minuuttia ja siinä on se mitä erotiikasta irti keskenään saadaan.

Enkä mä nyt täs taaskaan tarkota, et mul olis tollanen tilanne, vaan tässä(kin) alotuksessa on monta puolta asioille. Miehetkin voivat olla estosia.

nyt ei ollunnakaan miun puolelta kyse mistään "srippitanssista" ja kolomen minuutin senssistä (jessus, se on mitä parhainta) vaan siun himoistasi olla täällä ML-palstalla aamusta iltaan,

Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta omalla nikillä uskalsin sen sanoa

nyt ei ollunnakaan miun puolelta kyse mistään "srippitanssista" ja kolomen minuutin senssistä (jessus, se on mitä parhainta) vaan siun himoistasi olla täällä ML-palstalla aamusta iltaan,

Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta omalla nikillä uskalsin sen sanoa

Nähdään taas myöhemmin palstalla.

(alotuksen aihe oli mikä?)

• näi o... :)
        relaxed_eyes kirjoitti:

että oon niin jumalattoman utelias.

pitäis myös huljutella tissejä ja heiluttaa persettä

• sulautunut :
        Mary Bee.. kirjoitti:

on mahdollista..?? Ethän ole poistunut koneelta miesmuistiin:)

koneensa kanssa yhdeksi kokonaisuudeksi joita ei voi enää erottaa toisistaan edes siamilaisleikkauksella

• ...mutta kyllä se sellaisessa alkuhuumassa varmaan vois vieläkin vetää jonkilaisen "privaattishown".
      Riippuu paljon siitä saisko mies sen tuntemaan itsensä riittävän seksikkääksi ja kauniiksi.

"pitääkö mennä strippibaariin?"

Ai sun vai? Ei pysty tietään.
      Minua ei kiinnosta strippibaarit.

• "Riippuu paljon siitä saisko mies sen tuntemaan itsensä riittävän seksikkääksi ja kauniiksi. "

Siis miehen pitää saada nainen vakuuttuneeksi siitä, että nainen on miehen silmissä suunnnattoman kaunis ja seksikäs. Sitten se vetää vaikka minkälaisen shown...

• Felix Krull.

"miesstrippibaarit"..?

• Felix Krull. kirjoitti:

"miesstrippibaarit"..?

..sellaisia niinku ihan erikseen? Mä oon luullut, että niissä samoissa luolissa ne miehetkin strippaa.

• olet silti edes alkuhuumassa privashown saanu.

Mä oon käyny ihan riittävästi strippabaareissa, taitaa olla 10 vuotta edellisestä kerrasta.

• Pera Kakkonen
        Richartti kirjoitti:

..sellaisia niinku ihan erikseen? Mä oon luullut, että niissä samoissa luolissa ne miehetkin strippaa.

tiedä mis miesstrippibaarit on?? Hahhahhaa..Yhessä ollaan oltu..:-)

• Pera Kakkonen kirjoitti:

Ihan kaikista reissuista ei oo muistikuvia.

Ainoa muistikuva strippibaareihin liittyen on eräistä polttareista. Olisimme käyneet strippibaarisssa , mikäli ko. paikkakunnalta sellainen olisi löytynyt. Paikkakunnan ainoa strippibaari oli kuulemma sulkenut ovensa lopullisesti vuosia sitten.

• Pera Kakkonen kirjoitti:

...vaikka pitää paikkaansakin, jos joku ois keksinyt tuollaista ehdottaa esim. polttaripilaksi. Kyllä mun pokka, uteliaisuus ja huumorintaju riittäis stripparihomobaarissa istuskeluun.

• onkin jokaisen äijän unelma, nähdä oman eukon yrittävän jotain surkeaa strippiesitystä.

• Felix Krull.

vuosisadan kestävä impotenssi.

• ...ois jo huomattavasti parempi vaihtoehto.

• Richartti kirjoitti:

...ois jo huomattavasti parempi vaihtoehto.

vaan suoraan tattiin, vittuks tota alkaa pelleileen mitään.

• Felix Krull. kirjoitti:

vuosisadan kestävä impotenssi.

ehkä noinkaan. Jotenkin se vaan on aika helvetin typerä idea että sama muija jota oot pannu pari vuotta alkais strippaamaan sulle, vilauttas ehkä pikkasen tissiä ja vähän viivaa ja niin edelleen, hip hip hurraa, noitahan mä en ollu vielä nähnykkään ko miljoona kertaa aikasemmin.

• yrmio kirjoitti:

vaan suoraan tattiin, vittuks tota alkaa pelleileen mitään.

...sellainen iho-ihoa vasten "pelleily" kelpaisi varsin mainiosti. Jotenkin toi suoraan itse asiaan ilman mitään fiilistelyitä, ei oikein oo minua koskaan sytyttänyt.

• Felix Krull.

Hyvä herra Aloittaja: Suurimmassa osassa Suomea eletään jo 2000-lukua - ja naiset eivät enää tansahtele korkokengissä makuuhuoneen ja keittiön väliä läpikuultavaan sisäkön essuun sonnustautuneena.

Valitettavasti.

• Ei oo kumma, että erotaan niin paljon.

• erota
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei oo kumma, että erotaan niin paljon.

palstalta.

• rähmä :

"naiset eivät enää tansahtele korkokengissä makuuhuoneen ja keittiön väliä läpikuultavaan sisäkön essuun sonnustautuneena"

Miksei...?

• Mä en välttämättä hallitsis strippausta niin hyvin, että viitsisin alkaa mitään sen hurjempia showta pitämään. Se on vähän sellanen juttu et tulee itsellekin koominen olo jollei sitä oikeasti hallitse, joten kyllä mä jätän sellaiset kunnon showt ammattilaisille.

• Mr Superpotenz

Mä voin mieluusti toimia "harjoittajana":))

• Mr Superpotenz kirjoitti:

Mä voin mieluusti toimia "harjoittajana":))

Onko sulla jotain tehokkaita menetelmiä miten saa tällaisesta arkipäiväisestä harmaahaperosta seksiä tihkuvan kissan?

• Mister SuperpotenZ
        Aurinko79 kirjoitti:

Onko sulla jotain tehokkaita menetelmiä miten saa tällaisesta arkipäiväisestä harmaahaperosta seksiä tihkuvan kissan?

pullonpohjasilmälasit, olematon potenssi sekä rollaattori:))

• Mister SuperpotenZ kirjoitti:

pullonpohjasilmälasit, olematon potenssi sekä rollaattori:))

Noilla jopa musta kuoriutuu seksipommi, joka saa joka miehen kuolaamaan ;)

• sarvikuonokas

Että miten nuo 2 asiaa liittyy toisiinsa?

• että jos naiset tanssis miehilleen, ni miesten ei tarttis käydä strippibaareissa kiusaamassa itteensä. Noin yhtenä osana kokonaisuutta.

• sarvikuonokas
        relaxed_eyes kirjoitti:

että jos naiset tanssis miehilleen, ni miesten ei tarttis käydä strippibaareissa kiusaamassa itteensä. Noin yhtenä osana kokonaisuutta.

Epäilen vahvasti että oman naisen keikuttelu vähentäisi kyseisen miehen kiinnostusta strippibaareja kohtaan.

• sarvikuonokas kirjoitti:

Epäilen vahvasti että oman naisen keikuttelu vähentäisi kyseisen miehen kiinnostusta strippibaareja kohtaan.

Hävettäiskö kattoo omaa naista keikuttelemassa?

• sarvikuonokas
        relaxed_eyes kirjoitti:

Hävettäiskö kattoo omaa naista keikuttelemassa?

Miksi kahden ihmisen väliset asiat voisivat hävettää?

Miksi kahden ihmisen väliset asiat voisivat hävettää?

olin vain lukevinani sellaista lähes kaikkien vastanneiden kommenteista. Monikaan ei kyennyt itse aiheeseen mitään sanomaan. Luuloja kyl esitettiin sitäkin enemmän ja mulle se kertoo siitä, että asioista ei puhuta.

• sarvikuonokas
        relaxed_eyes kirjoitti:

olin vain lukevinani sellaista lähes kaikkien vastanneiden kommenteista. Monikaan ei kyennyt itse aiheeseen mitään sanomaan. Luuloja kyl esitettiin sitäkin enemmän ja mulle se kertoo siitä, että asioista ei puhuta.

on tärkeämpiäkin asioita.

on tärkeämpiäkin asioita.

on tärkeempää?

• tanssi, ei....

Strippibaarit ei silti houkuttele,
      ei pidä ( tarvitse ) mennä.
      Tähänastiset kokemukset ko. paikoista senverta heikkoja...

Ei kiinnosta.

• Mahtaa strippibaareissa olla melkosta ruuhkaa jos sinne kerran "pitää" mennä kaikkien joiden omat naiset ei tanssahtele.

• ei ole naisia,

on vain yksi nainen ja se ei tanssahtele. En tunne jääväni mistään paitsi, joten aukkoa ei tarvitse täyttää muuallakaan.

• ei todellakaan

mutta mies tanssii senkin edestä.

• huhuhuuuuu

kännissä miehelleni. Olis varmaan näky :D Täytys videolle saada... Jäis varmaan strippaukset vähemmälle :D

Paras olis sellanen tanko, missä vois pyöriä ja esittää Carmen Elektraa.

Kyllä siitä strippaamisesta yleensä kunnon panot irtoo.

• tanssii

Se harrastaa tanssia ja joskus kun pyydän se vetää seksikkäät vaatteet päälle ja tanssii mulle. Ravintoloissa jos ollaan mua vituttaa kun kaikki jätkät katsoo kun se tanssii. Sehän näkyy heti jos harrastat tanssimista,erottuu porukasta. Muutaman kerran se on kunnon sylitanssit mulle esittäny, mut strippaus on parempi.

• vaan eipä mieskään tanssi.

Täytyy täst lähteä hunkseja kattoon.

• Tyypillistä..-jos ei omalta naiselta niin sitten muualta-miehen logiikkaa.. :/ :)Enemmän tai vähemmän tanssijana sylitanssit ja strippaukset poikaystävälle luonnistuvat, toivottavasti myös jatkossakin riittää hänelle..

• Juhuu!

Mä en voi ny sille mitään, mut mun pakko kehua sua oikeasta vastauksesta. Hieno vastaus.

Eihän sille sitte mitään mahda, jos se oman naisen tanssiminen ei miehelle riitä, mut nainen on ainakin sillo yrittäny. Ja suoraan sanottuna, mua nauratti tämän asian vähättelevä vastaanotto, siis muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

• ...montako vuosikymmentä jaksat vetää sylitanssia sen saman miehen sylissä? Onko tähän mennessä kertynyt vuosia kuinka paljon?

• Richartti kirjoitti:

...montako vuosikymmentä jaksat vetää sylitanssia sen saman miehen sylissä? Onko tähän mennessä kertynyt vuosia kuinka paljon?

mikään ei tässä elämässä ole täysin pysyvää -senhän oivalsi jo Buddha- niin en ainakaan toivoisi mitään kovin kertakäyttöistä suhdetta nykyajan malliin... Takana vasta noin vuosi, ja osittain etänä, mutta ja jos suhde syventyy vuosien tai jopa vuosikymmenien mittaiseksi, niin kai sitä sitten pitää kasassa muukin kuin miehen tarve saada strippausta ja sylitanssia....(Enkä nyt toki sano että se olisi nytkään ainoa yhdistävä asia..) Mitä tanssiin itseensä tulee, niin jatkan niin kauan kuin keho pysyy tanssimalla kunnossa...

• ...

ei nainen ole mikään kone.

• mauno kuuppa

kuten minäkin :D

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2020
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1849
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      52
      961
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe