Mä en tiedä,mikä mua vaivaa.Olen onnellisesti avoliitossa,kaikki pitäisi olla kohdallaan,avomieheni on ehkä maailman ihanan ja ymmärtäväisin..seksi on vaan vuosien mittaan "laantunut",eikä se kyllä ole ikinä parasta ollutkaan!Nyt tapasin sitten yhden mukavan miehen,meillä luisti juttu tosi hyvin,jossain vaiheessa suudeltiin,mutta siihen se sitten jäi.Nyt en ole saanut miestä mielestäni.Hän lupasi soittaa,kun eksyy taas samaan kaupunkiin,jotta tavataan...En voisi kuvitellakaan jättäväni avomiestäni,mutta toisaalta en taas voi mitään,että toisen miehen ihastuminen minuun ja perhoset mahassani saavat myös minut levottomaksi...niitä tunteita kun en ole kokenut enää moneen moneen vuoteen!!!Ois kiva kuulla mielipiteitänne....
sama "ongelma"?
Minä vaan
3
661
Vastaukset
- tytsy
No, ei voi muuta sanoa kun että kaikki ei selvästikään ole kunnossa! Muuta en osaa sanoa..
- korppikotka
koskaan kunnossa. Aina on jotain nokankoputtamista.
- kokenut
Kyllä ne perhoset kuule aina alussa lentelee huomattavasti paljon tuntuvammin kuin myöhemmin. Jos olisit pari vuotta tän uuden kanssa, niin varmasti taas tapaisit jonkun, joka saa ne lepattelemaan tehokkaammin kuin hän. Koita nyt vain aikuistua ja löytää niitä hyviä puolia nykyisestä suhteestasi. Tai jos niitä perhosia kaipaat niin sitten voit vaihtaa äijää aina puolen vuoden välein loppuelämäsi ajan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780