Vieläkö on toiminnassa.Näytti nettisivut olevan aika vanhat.Joku kertoi,että häneltä saa edullisimmin sukelluskamat.
Vastaukset 5
- ohan se
On toiminnassa edelleen. Sivuilla oleva aikataulukin pitänee paikkansa, soittamalla sen voi vielä varmistaa. Myöskin maileihin vastataan.
Hinnoista en kommentoi kun ne vaihtelee ja monella liikkeelläkin useasti edullisia tarjouksia, varsinkin netin kautta tilattuna.- kyllä
googlesta hakusanalla auvo puurtinen niin saat auvon sukeauton aikataulun näkyviin
- kirjastoauton vakiasiakas
bussi kulkee ja tavaraa on hyvin.ite ollaan hankittu kaikki kamppeemme sieltä ja palvelu pelaa, suosittelen
- Anonyymi
Tosi vanha lanka, mutta kulkeeko bussi pääkaupunkiseudulle vielä vuonna 2019?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522