Vieläkö on toiminnassa.Näytti nettisivut olevan aika vanhat.Joku kertoi,että häneltä saa edullisimmin sukelluskamat.
Auvon sukellusbussi
Matti111
5
4449
Vastaukset
- ohan se
On toiminnassa edelleen. Sivuilla oleva aikataulukin pitänee paikkansa, soittamalla sen voi vielä varmistaa. Myöskin maileihin vastataan.
Hinnoista en kommentoi kun ne vaihtelee ja monella liikkeelläkin useasti edullisia tarjouksia, varsinkin netin kautta tilattuna.- kyllä
googlesta hakusanalla auvo puurtinen niin saat auvon sukeauton aikataulun näkyviin
- kirjastoauton vakiasiakas
bussi kulkee ja tavaraa on hyvin.ite ollaan hankittu kaikki kamppeemme sieltä ja palvelu pelaa, suosittelen
- Anonyymi
Tosi vanha lanka, mutta kulkeeko bussi pääkaupunkiseudulle vielä vuonna 2019?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555