uimarin ihonhoito

saku sammakko..

Miten uimarit hoitaa ihoaan varsinkin miehet? Kuuluuko siihen säännöllinen karvojen poisto ja jonkin voiteen käyttö vai mikä on homman nimi??
Kuvittelis, että iho kuivuu aika pahasti ja liika karvoitus on rumaa. Asiallisia vastauksia vain kiitos.

7

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

mitään ihovoiteita tarvitsee. Jos on yli 7-kymppinen, sitten iho voi olla kuivempaa. Karvat ei kasva sen paremmin altaassa kuin muuallakaan.

• Posliini on rumaa

Pesu miedolla saippualla, talvella tarvittaessa perusvoidetta, siinä mitään erityisiä konsteja tarvita.

Aikuisella miehellä kasvaa karvoja ja sillä siisti. Minä ainakin tulen uimahalliin uimaan, en esittelemään itseäni enkä tiirailemaan toisia, sen enempää miehiä kuin naisia.

• purvelo

Moi!

Itsekin olen käynyt usein uimassa hallissa ja voin kyllä sanoa että jotkut tai aika ueat miehet kattelee siellä toisia "vaivihkaa" tai ihan törkeesti suoraan. Vähän haiskahtaa homojen touhulle kun kyylää suihkusta pää alaspäin ja silmät heiluu kun hullun se mielettömän siellä!

• Posliini on rumaa
        purvelo kirjoitti:

Moi!

Itsekin olen käynyt usein uimassa hallissa ja voin kyllä sanoa että jotkut tai aika ueat miehet kattelee siellä toisia "vaivihkaa" tai ihan törkeesti suoraan. Vähän haiskahtaa homojen touhulle kun kyylää suihkusta pää alaspäin ja silmät heiluu kun hullun se mielettömän siellä!

Moi Purvelo!

Miten sä voit olla toista mieltä siitä mitä minä teen uimahallissa kun ei kerta edes tunneta? Kirjoitin näet:"Minä ainakin tulen uimahalliin uimaan." En kirjoittanut sinusta tai muista miehistä.

Varmaan joku vilkuilee, mutta vilkuilkoon. Moni mieshän vertailee kikkeliään muitten vastaaviin olematta homo.

• Nimetön
        Posliini on rumaa kirjoitti:

Moi Purvelo!

Miten sä voit olla toista mieltä siitä mitä minä teen uimahallissa kun ei kerta edes tunneta? Kirjoitin näet:"Minä ainakin tulen uimahalliin uimaan." En kirjoittanut sinusta tai muista miehistä.

Varmaan joku vilkuilee, mutta vilkuilkoon. Moni mieshän vertailee kikkeliään muitten vastaaviin olematta homo.

Urvelo on aivan oikeassa homojen suhteen.
        Käyn viikottain uimassa ja ja näihin törmää jatkuvasti.
        Epäilen olevani näiden mieleen, kun saan jatkuvasti seuraa viereen suihkussa, joka kyylää avoimesti alavartaloon ja perään seurailee ym. muuta hieman ahdistavaa. Kaipa pitää lätskästä muutama pääkallo tatuointi vartaloon näiden karkottamiseksi.
        Nykyään pyrin käyttämään pyyhettä mahdollisimman paljon välttääkseni/estääkseni tämmöiset rauhan häiritsijät edes osittain.

• Neutraali uimari
        Nimetön kirjoitti:

Epäilen olevani näiden mieleen, kun saan jatkuvasti seuraa viereen suihkussa, joka kyylää avoimesti alavartaloon ja perään seurailee ym. muuta hieman ahdistavaa. Kaipa pitää lätskästä muutama pääkallo tatuointi vartaloon näiden karkottamiseksi.
        Nykyään pyrin käyttämään pyyhettä mahdollisimman paljon välttääkseni/estääkseni tämmöiset rauhan häiritsijät edes osittain.

Tämä keskustelu osaltaan vahvisti käsityksiäni 24-käyttäjistä. Ei suakaan kukaa ole seurannu. Hirvittäviä fobioita tyypeillä.

• Vittuilu on kivaa
        Nimetön kirjoitti:

Hih!

Jos pitäisi kliseitä laukoa, niin purvelo ja Nimetön edeltä voitaisiin laittaa kaappiin. Mutta asiallisemmin totean vain, että on ihan normaalia välillä vähän vilkasta - minä ainakin naisten puolella vilkuilen ja vertailen. Suoranaista tuijottamista en harrasta, mutta joskus ajatuksissani huomaan silmieni tuijottavan jonkun nahkaa, vaikken sitä varsinaisesti näe kun omiani mietin.

Jos sinua suihkussa muitten tuijotus pelottaa, niin laita silmät kiinni. Ei haittaa enää yhtään "kyttääminen". ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2113
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1543
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      102
      1432
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1191
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1111
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      945
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      895
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      823
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      789
    Aihe