Auttaisiko joku osaava demon teossa?

Evanna^

Elikkäs, olen kirjoittanut pari englannin kielistä biisiä, mutta en ole säveltänyt niitä. Sävel on kyllä päässä... Ensin, auttaisiko joku sävellyksessä? Toiseksi, minulla ei ole bändiä, olisiko joku luotettava soittotaitoinen halukas soittajaksi? Musiikkityyli on pop/rock/punk. Lisäksi, kannattaako demon tekemisen jälkeen lähettää demo johonkin levy-yhtiöön, mihin? Mutta kuitenkin se demo! Osaako joku auttaa? Eli kaikistä näistä asioista ottakaa yhteyttä sähköpostiini [email protected] ja tietenkin vastatkaa tänne. Olen muuten 12-vuotias tyttö, ja asun Turun saaristossa. Jos asuisit jossain lähellä niin demon tekeminenkin voisi olla helpompaa.

7

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuottaja

      Voin tarjota seuraavaa:
      - Teen sulle biisejä niin monta kuin haluat
      - Äänitän omassa studiossani rummut, basson,
      kitarat ja kaiken muun paitsi lauluosuudet
      jotka ilmeisesti jäävät sinulle?
      - Lähetän biisit sulle jotta saat opetella ne,
      sen jälkeen menemme Finnvoxille ja äänitämme
      laulut siellä, ja miksaamme myös biisit
      loppuun.
      - Masteroin biisit itse, ja tämän jälkeen sulla
      demo, joka kestää jopa radiosoittoa, ja
      otetaan varmasti vakavasti levy-yhtiöissä,
      mikäli sinulla todella on jotain annettavaa
      tällä alalla =)

      Tämä kaikki tulee tietysti maksamaan, mutta
      mikäli haluat itsellesi huippuluokan demolevyn,
      niin ota yhteyttä, niin näytän myös
      esimerkkinä aiempia töitäni!

      • Evanna^

        ...olenkin tässä miettinyt, että onko minulla tarpeeksi lahjoja laulun suhteen. Pidän laulamisesta kovasti,ja mielestäni osaan myös laulaa (: minua vain jännittäisi kauheasti vain marssia jonnekkin että "tehdääs nyt se demo jne.." mutta mietin tosissani asiaa. Olenko mielestäsi liian nuori, -1995? pitäisikö odottaa pari vuotta? (: Kun jännittää vaan niin kauheasti. Sitten niin kuinka paljon koko homma tulisi maksamaan? Kun näin koululaisena rahaa ei ole kauheasti... Mutta jos lähettäisit mulle jotain aiempia töitäsi, niin voisin kuunnella mimmosta teet (: Kiitos mahdollisuudesta!!


      • Tuottaja
        Evanna^ kirjoitti:

        ...olenkin tässä miettinyt, että onko minulla tarpeeksi lahjoja laulun suhteen. Pidän laulamisesta kovasti,ja mielestäni osaan myös laulaa (: minua vain jännittäisi kauheasti vain marssia jonnekkin että "tehdääs nyt se demo jne.." mutta mietin tosissani asiaa. Olenko mielestäsi liian nuori, -1995? pitäisikö odottaa pari vuotta? (: Kun jännittää vaan niin kauheasti. Sitten niin kuinka paljon koko homma tulisi maksamaan? Kun näin koululaisena rahaa ei ole kauheasti... Mutta jos lähettäisit mulle jotain aiempia töitäsi, niin voisin kuunnella mimmosta teet (: Kiitos mahdollisuudesta!!

        No ei minusta 13 vuotias ole ollenkaan liian nuori demon tekemiseen, eikä mitään syytä jännittämiseen todellakaan ole, ja voin kyllä taata että me saadaan sut saundaamaan hyvältä studiossa :)

        Voisit kertoa mikä sun ns. ehdoton katto on, mitä enempää et pysty maksamaan, niin voin sen perusteella miettiä että mitä voisimme tehdä.
        Voin sanoa sen verran että jos ajatellaan kahden biisin demoa, niin ne on yleensä tullut maksamaan noin 200-250 e 100 e / tunti.
        Eli 200-250 euroa itseltäni, ja sitten se Finnvox studion tuntihinta 100 e koskien laulunäänitystä, miksausta ja masterointia.
        Ja jos laulunäänitykset kestävät 2 tuntia niinkuin yleensä ja miksaus samanverran niin silloin ollan siellä 600 euron paikkeilla.
        Mutta kerro se sun ehdoton katto mulle ja sitten voidaan miettiä etta haluatko käyttää minua esim. miksauksessa ja/tai masteroinnissa, jolloin hinta putoaa merkittävästi.
        Saisinko vielä maili osoitteesi niin voin antaa linkkiä aiempiin töihini.


      • Evanna^
        Tuottaja kirjoitti:

        No ei minusta 13 vuotias ole ollenkaan liian nuori demon tekemiseen, eikä mitään syytä jännittämiseen todellakaan ole, ja voin kyllä taata että me saadaan sut saundaamaan hyvältä studiossa :)

        Voisit kertoa mikä sun ns. ehdoton katto on, mitä enempää et pysty maksamaan, niin voin sen perusteella miettiä että mitä voisimme tehdä.
        Voin sanoa sen verran että jos ajatellaan kahden biisin demoa, niin ne on yleensä tullut maksamaan noin 200-250 e 100 e / tunti.
        Eli 200-250 euroa itseltäni, ja sitten se Finnvox studion tuntihinta 100 e koskien laulunäänitystä, miksausta ja masterointia.
        Ja jos laulunäänitykset kestävät 2 tuntia niinkuin yleensä ja miksaus samanverran niin silloin ollan siellä 600 euron paikkeilla.
        Mutta kerro se sun ehdoton katto mulle ja sitten voidaan miettiä etta haluatko käyttää minua esim. miksauksessa ja/tai masteroinnissa, jolloin hinta putoaa merkittävästi.
        Saisinko vielä maili osoitteesi niin voin antaa linkkiä aiempiin töihini.

        Joo okei.. no ainakaan vielä en saa tuommoisia rahoja kasaan, mutta jos kuitenkin sen pari vuotta odottaisi? :) mutta joo lähetä mulle vanhempaa materiaalia osoitteeseen [email protected]


    • Ansariini

      Minä suosittelisin, että yrität löytää itsellesi bändiä soittamaan. Oman bändin kanssa on tavallaan turvallisempi olla, ja saa varmasti tehdä seelaista musiikkia josta pitää. Demon voi lähettää levy-yhtiölle tai laittaa esille esimerkiksi mikseri.nettiin, joka on aika hyvä tapa päästä ihmisten tietoon. Ei millään pahalla, mutta mä en suosittele mitään kamalan isoa juttua vielä noin nuorena, pää ei välttämättä kestä jos alkaa tapahtumaan liikaa, ja on vielä monta vuotta aikaa kasvaa, sekä tietysti kehittyä äänenä. :)

      • Evanna^

        Kiitos rohkaisevasta viestistä! ..Olen samaa mieltä.


    • blv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe