OHUET HIUKSET, VOIKO LEIKATA KERROKSITTAIN?

ohut hiuksinen

Olen lapsi. Olen aina haaveillut, kerroksittain leikatuista, suunnilleen tuollaisista hiuksista: http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs1598/hji/medium/2002-smooth-black.jpg mutta ongelma on, ohuet hiukseni. voiko ohuet hiukset leikata kerroksittain? ja miten ne suunnilleen pysyisivät paksun näkösinä? auttakaa joku mua, ja ottakaa yhteyttä, eli vastaamalla tähän viestiin, kiitos! Olette ihania jos autatte :)Eli voiko niitä leikata tuollaisiksi? Kun haluaisin niin paljon :)

12

9953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilovehair

Näkemättä hiuksiasi on melko mahdoton sanoa voiko vaiko eikö. Periaatteessa kuvan malliin on tarpeen karkea ja paksu hius, pienin sovelluksin vähän ohuenpikin tukka saa kyllä samantyyppisen vaikutelman. Onko tukkasi sitten oikeasti ohut, vai onko se sinun mielestäsi ohut? Ohut tukka kerrostettuna yleensä on entistä ohuemman näköinen ja vaatii paljon kotityötä pesujen jälkeen, jotta olisi minkään näköinen...mistään pese ja pidä kampauksesta siis ei ole kyse.
      Otappa kuva mukaasi kampaajalle, ja kysy paikanpäällä, miten onnistuisi? Joskus olen törmännyt ohuesta tukasta "valittaviin" joilla todellisuudessa onkin melko hyvä tukka. Kyse onkin siis paljon siitä, kenen tukkaan olet päässyt omaasi vertailemaan. Jos tukkasi siis todellakin on ohut, voi olla, että kampaaja ei mallia sinulle suosittele, silloin on paras uskoa...jos taas on sitä mieltä, että onnistuu, muista myös kuunnella ja ottaa oppia hiustenleikkuun yhteydessä, muotoilutekniikasta ja omille hiuksillesi sopivista tuotteista. Vaikka tukka olisi paksumpikin, kampaus ei tule leikkaamalla, vaan on aina pesun jälkeen muotoiltava fönillä, vahoilla, vaahdolla, lakoilla jne.

• ohut hiuksinen

Juu kyllä ne on oikeasti aika ohuet. Uskon että niitä voisi edes vähän leikata kerroksittain? Toivon mukaan :/ tässä vähän kuvia semmosista hiustyyleistä jotka olisi mun makuun: http://www.short-hair-style.com/images/razor-hair-cut-with-short-bangs-7572.jpg http://www.otishairdressing.com.au/media/bec fitzroy hairstyle.JPG http://www.megacalendars.com/images/8054_Kelly Clarkson.jpg http://i.ivillage.com/BS/spring06package/BS_ShagHairTrend_366.jpg no mitä mieltä olet kuvien hiusmalleista? olisiko mitenkään mahdollista? :)

• ohut hiuksinen

VASTAATHAN PIAN! :)

• Ilovehair
        ohut hiuksinen kirjoitti:

VASTAATHAN PIAN! :)

En lähtisi ohutta tukkaa raapimaan ja kerrostamaan noin voimakkaasti, varsinkaan, jos pituutta tukassa halutaan säilyttää. Reilusti lyhyemmässä, polkkapituisessa linjassa saattaisi kerrostus vielä toimiakin. Mutta kuten sanoin, vastauksen antaminen näkemättä ja kokeilematta hiuksiasi, on melko ympäripyöreää. Parikin kuvaa siis kampaajalle mukaan. Kysymässä voi hyvin käydä, vaikket siltä seisomalta tuoliin jäisikään...

• ohut hiuksinen
        Ilovehair kirjoitti:

En lähtisi ohutta tukkaa raapimaan ja kerrostamaan noin voimakkaasti, varsinkaan, jos pituutta tukassa halutaan säilyttää. Reilusti lyhyemmässä, polkkapituisessa linjassa saattaisi kerrostus vielä toimiakin. Mutta kuten sanoin, vastauksen antaminen näkemättä ja kokeilematta hiuksiasi, on melko ympäripyöreää. Parikin kuvaa siis kampaajalle mukaan. Kysymässä voi hyvin käydä, vaikket siltä seisomalta tuoliin jäisikään...

haluaisin säilyttää hiukseni kumminkin olkapäihin asti tai vähän lyhyempikin mutta vain vähän. hiukseni ovat olkapäistä noin 4-5cm pidemmät.

• Anonyymi

• pena----

Mulla on myös tosi ohuet hiukset, ja olen leikannut kerroksittain. Eli tottakai voi ja se muuten tuuhentaa aika paljon (: ainakin minun kohallani. Joten leikkaa nyt ihmeesssä! :D

• .......

Voi saada hiukset näyttämään ja tuntumaan tuuheammilta mutta useimmilla vaikutus on päinvastainen: ohuttakin ohuempi liruletti etenkin jos kerrostusta on voimakkaasti kuten sinun mallikuvissasi. Minulla itselläni on hiukset paksun ja ohuen väliltä eikä kerroksittainen leikkaus sovi yhtään, se todellakin vie kaiken volyymin hiuksistani. Hiuksiasi näkemättä suosittelen sinua menemään kampaajalle kysymään asiasta, kuvan kera. Kuuntele kampaajaa, äläkä missään nimessä leikkauta hiuksiasi jos hän niin sanoo.

• lirulettiii
        ....... kirjoitti:

Voi saada hiukset näyttämään ja tuntumaan tuuheammilta mutta useimmilla vaikutus on päinvastainen: ohuttakin ohuempi liruletti etenkin jos kerrostusta on voimakkaasti kuten sinun mallikuvissasi. Minulla itselläni on hiukset paksun ja ohuen väliltä eikä kerroksittainen leikkaus sovi yhtään, se todellakin vie kaiken volyymin hiuksistani. Hiuksiasi näkemättä suosittelen sinua menemään kampaajalle kysymään asiasta, kuvan kera. Kuuntele kampaajaa, äläkä missään nimessä leikkauta hiuksiasi jos hän niin sanoo.

mulla on ihan hemmetin ohuet hiukset, ne leijailevat tuulessa kuin mikäkin tuuliviiri eikä niihin saa millään lakalla/geelillä/vaahdolla minkäänlaista pitoa. Semmoiset tosi hauraat mummohiukset :( mulle on kampaaja ihan sanonut, että sulle ei sovi kerrokset, eikä vaan yksi kampaaja vaan melkein kaikki joiden luona oon käynyt. no täytyy tyytyä tämmöiseen lirulettiin :(((((((((((((

• liruletti
        lirulettiii kirjoitti:

mulla on ihan hemmetin ohuet hiukset, ne leijailevat tuulessa kuin mikäkin tuuliviiri eikä niihin saa millään lakalla/geelillä/vaahdolla minkäänlaista pitoa. Semmoiset tosi hauraat mummohiukset :( mulle on kampaaja ihan sanonut, että sulle ei sovi kerrokset, eikä vaan yksi kampaaja vaan melkein kaikki joiden luona oon käynyt. no täytyy tyytyä tämmöiseen lirulettiin :(((((((((((((

en oo toi sama tyyppi, joka aloitti tän ketjun, mut asia ny on ihan sama :)
        Mulla on siis tän tapaiset hiukset:
        http://img217.imageshack.us/img217/287/straighthairstylesfineh.jpg

• Kikka.....
        liruletti kirjoitti:

en oo toi sama tyyppi, joka aloitti tän ketjun, mut asia ny on ihan sama :)
        Mulla on siis tän tapaiset hiukset:
        http://img217.imageshack.us/img217/287/straighthairstylesfineh.jpg

äitini ainakin sanoi, että minulla on paksut hiukset: Hän sanoi, että minulle sopisi kerroksittain ja että (kun mulla on aika paksut) leikkaus ohentaisi niitä vähän kerroksittain. Eli se riippuu miten kampaus sulle sopii, ja miten ohuet ne on, sillä jos ne on íhan sika ohuet, nii en suosittele. Ja mulla on vähän, ehkä yhtä paksut (tai paksummat) hiukset kuin angelina joliella, mun mielestä. Mut Mulle ei ainakaan sovi tasaiset tai samanpituiset kaikki hiuskarvat...

En usko et toi mun juttu auttoi yhtään, mutta toivon että mietitte vähän sitten niiden hiuksien leikkausta.

• ::)
        Kikka..... kirjoitti:

äitini ainakin sanoi, että minulla on paksut hiukset: Hän sanoi, että minulle sopisi kerroksittain ja että (kun mulla on aika paksut) leikkaus ohentaisi niitä vähän kerroksittain. Eli se riippuu miten kampaus sulle sopii, ja miten ohuet ne on, sillä jos ne on íhan sika ohuet, nii en suosittele. Ja mulla on vähän, ehkä yhtä paksut (tai paksummat) hiukset kuin angelina joliella, mun mielestä. Mut Mulle ei ainakaan sovi tasaiset tai samanpituiset kaikki hiuskarvat...

En usko et toi mun juttu auttoi yhtään, mutta toivon että mietitte vähän sitten niiden hiuksien leikkausta.

Minäkin unelmoin juuri tuommoisista hiuksista! Tosin vaaleista. Tutullani on hyperpaksut hiukset ja kerroksittain leikkaaminen on kuin luotu hänelle! Ongelmani on ,että en saa hiusväri enkä pääse kampaajalle/parturiin! Äitini leikkaa hiukseni itse tai minä leikkaan ne. Onko kenelläkään tietoa tai neuvoja kuinka voisi leikata itse kerroksittain? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe