Kummastuttaa kun yökerhojen tanssilattialla naiset käy kimppuun kuin yleinen syyttäjä, nuoleskellaan, puristellaan perseestä ja jopa etumuksesta, mutta silti illan päätteeksi jätetään kuin nalli kalliolle. Mitä se sellainen peli on? Tiedän että olen pitkä ja lihaksikas ja kohtuunäköinen, mutta eikö seksi kelpaa? Niin vaan annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa. Vai onko kyseessä pakollinen "ei eka treffeillä sänkyyn"-päätös, vaikka kuinka haluttaisi?
Naiset antaa ymmärtää...
8
2148
Vastaukset
- äippä
ei pysty meneen sen pitemmälle ku on kotona mies ja perhe =) mutta hys hys se on salaisuus
- Been there, done that
Monilla naisilla on epätoivoinen tarve kohottaa omaa itsetuntoaan, koska me suomalaiset miehet emme ole kohottaneet sitä tarpeeksi roikkumalla perässä,vinkumalla,anomalla ja tuomalla tähdet taivaalta. Tämä kaikki yleensä tietenkin turhaan ja säälittävyyksiin asti. Sitten naiset kuitenkin valittavat että "miehet,älkää luovuttako niin helpolla". Ja pahimmat tapaukset ovat yleensä siinä juuri raflaanpääsy-iässä jotka huomaavat että miehet pyörii ympärillä kuin kärpäset - mikä ei suurimmaksi osaksi johdu naisesta itsestään vaan siitä että panettaessa miehille(varsinkin kännisille) kelpaa melkeinpä mikä vaan.
Jossain vaiheessa elämäänsä tämän huomatessaan nainen joko jatkaa tyhjääkäyvää leikkiänsä tai sitten tajuaa että parhaimmat ihmiset yleensä löytyvät muualta kuin ravintoloista. Monet miehet ovat tajunneet sen jo, eivätkä hae muuta kuin käyttölelun rafloista - kun kerran parempaan käyttöön löytyviä ei siellä ole! Testatkaa itse: teinihelvetissä on enemmän naisia ja helppoja saaliita - ja mitä vanhempien ihmisten paikkoihin mennään, sitä vähemmän naisia(kauniita) mutta sitä enemmin leikittelyä miehillä. ...onneksi tälläisen naurettavan pelleilyn kanssa ei tarvitse enää olla tekemisissä...- Mies
Itseniäkin kyllästyttää mainitsemasi asiat. Enkä haluisi olla myöskään enää tekemisissä niinkään paljon tuon ravintola kulttuurin kanssa. Miten oot päässy eroon siitä muka? Löysitkö naiset, ravintolasta kenties?
- Been there, done that
Mies kirjoitti:
Itseniäkin kyllästyttää mainitsemasi asiat. Enkä haluisi olla myöskään enää tekemisissä niinkään paljon tuon ravintola kulttuurin kanssa. Miten oot päässy eroon siitä muka? Löysitkö naiset, ravintolasta kenties?
En ottanut varsinaisesti koko raflakulttuurista eroa, koska tykkään musiikista ja nähdä ihmisiä. Poistin vain itseltäni sen ajatuksen ja toiveen,että joku kunnollinen voisi sieltä joskus löytyä.(ärsyttävä ristiriita: juuri sieltä, mistä se olisi helpointa, ei TIETENKÄÄN löydy -luonnon keino estää liikakansoitusta, hmm?)
Klubeilta kylläkin löytyy paremmin käyttäytyviä ihmisiä, mutta suosittelen kumppanin löytämiseksi mitä tahansa muuta.
Jos saat katseesta takaisin,mene juttelemaan
missä vaan. Vaikka kadulla vastaan kävellessä. Jos ei käykään mitään, mitäs sitten? Ei sitä ihmistä kuitenkaan olisi saanut eikä sillä, mitä hän ajattelee sinusta, ole mitään väliä. Sitten vain seuraava. Ei ainakaan voi sanoa ettei ole yrittänyt. Ja vielä jonain kauniina päivänä löydettyäsi jonkun naurat mielessäsi kaikelle sille,mitä(tai ketä)olet joutunut kestämään ja iloitset siitä ettei niiden kanssa tarvitse enää koskaan olla tekemisissä! Tämä maailma on niin täynnä itsekkäitä ääliöitä että kyllä voi sanoa olevansa onnekas jos löytää tämän roskan seasta jotain arvokasta. - Asiamies
Been there, done that kirjoitti:
En ottanut varsinaisesti koko raflakulttuurista eroa, koska tykkään musiikista ja nähdä ihmisiä. Poistin vain itseltäni sen ajatuksen ja toiveen,että joku kunnollinen voisi sieltä joskus löytyä.(ärsyttävä ristiriita: juuri sieltä, mistä se olisi helpointa, ei TIETENKÄÄN löydy -luonnon keino estää liikakansoitusta, hmm?)
Klubeilta kylläkin löytyy paremmin käyttäytyviä ihmisiä, mutta suosittelen kumppanin löytämiseksi mitä tahansa muuta.
Jos saat katseesta takaisin,mene juttelemaan
missä vaan. Vaikka kadulla vastaan kävellessä. Jos ei käykään mitään, mitäs sitten? Ei sitä ihmistä kuitenkaan olisi saanut eikä sillä, mitä hän ajattelee sinusta, ole mitään väliä. Sitten vain seuraava. Ei ainakaan voi sanoa ettei ole yrittänyt. Ja vielä jonain kauniina päivänä löydettyäsi jonkun naurat mielessäsi kaikelle sille,mitä(tai ketä)olet joutunut kestämään ja iloitset siitä ettei niiden kanssa tarvitse enää koskaan olla tekemisissä! Tämä maailma on niin täynnä itsekkäitä ääliöitä että kyllä voi sanoa olevansa onnekas jos löytää tämän roskan seasta jotain arvokasta.Asiallinen ja kannustava kirjoitus,Moppe.
- hah haa
jospa sulla oli pieni pili pöksyissä, ettei niitä munahaukkoja enää sun seuras kiinnostanutkaan..
- tämmöstä taas
Sitä ihmettelinkin, että jos minun etumusta naiset puristelee, niin varmasti huomaavat, että hieman keskimääräistä suurempaa löytys. Kumma kun ei heti kelpaa, ehkä se on vain huonoa tuuria että minun kohdalle ei ne "pahat" tytöt satu.
- minä
tämmöstä taas kirjoitti:
Sitä ihmettelinkin, että jos minun etumusta naiset puristelee, niin varmasti huomaavat, että hieman keskimääräistä suurempaa löytys. Kumma kun ei heti kelpaa, ehkä se on vain huonoa tuuria että minun kohdalle ei ne "pahat" tytöt satu.
oot väärässä paikassa. sinun pitäisi olla meillä, mä sulle pahat jutut näyttäsin ;)
sori oon vähä tuhmalla päällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925