Hei!
Olen 17-vuotias tyttö ja opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi ensimmäistä vuotta. Suunnitelmissani on käydä tämä koulu loppuun, ja sen jälkeen vaihtaa liikunta-alalle. Olen itse aktiiviurheilija, ja olisi mahtavaa työskennellä urheilun parissa. Mitä kaikkea liikuntaan liittyvää voisin opiskella jatkossa? Esimerkiksi liikunnanohjaajaksi, personal traineriksi tms? Tiedättekö Helsingissä tai Turussa olevan tällaista liikunta-alan koulutusta, ja minkä niminen tämä ala ja koulu mahtaa olla?
Kiitos jos autatte haaveilevaa tietämätöntä tyttöä :>
Liikunta-alan ammattilaiseksi
3
1168
Vastaukset
- ainakin
tuolta linkistä saat kouluihin linkit http://fi.wikipedia.org/wiki/Liikunnanohjaaja
ja ainakin personal trainer/ Gym traineriksi koulutetaan FAF:n ja FISAF:n kursseilla (maksullisia). Ja jos suoritat lähihoitajan tutkinnon siitähän voit jatkaa mm. fysioterapeutiksi, jotka käsittääkseni työllistyvät myös kuntosaleille vaikkapa omaohjaajiksi. - Liikunnan alan ammatilainen
On paljon urheilu opistoja jotka tarjoavat eri koulutus mahdollisuuksia liikunnan alalla.
Ei muuta ku googletat urheilu opistot, ja siitä sitten valitsemaan.
Töitä riittää , mutta ala on rankka, mutta mikä ala ei olisi, ja kun rakastaa sitä mitä tekee,se on sen arvoista.
Ei muuta ku stemppii valitsemallasi tiellä;)- Pirkko Sipilä
Hei! Miten olisi, jos opettelisit kirjoittamaan yhdyssanat oikein? Luulen, että vaikutelma, jonka annat itsestäsi, olisi paljon parempi. Siis: urheiluopisto ja koulutusmahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673