Nalkutus toimii

tutkimuksen mukaan

190

32227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannibal L.

      Tämä vaikuttaa kapitalistiselta ostotutkimukselta. Tuskin esimerkiksi makkaratehdaskaan tilaa tutkimusta, joka kertoo, että makkara on epäterveellistä.

      Enpä ihmettele, vaikka kyseinen tutkimuslaitos julkaisee piakkoin tutkimuksen, jonka mukaan diktatuuri on parhain hallintomuoto.

      Odotin kumminkin tutkimukselta sitä kohtaa, jossa olisi kerrottu ajankohta, jossa uhri väsyy lopullisesti nalkutuksen lähteeseen ja lähtee nostelemaan tai turvautuu äänenvaimentimeen.

      • parisuhteeseen?

        Mieheni on nalkuttanut 20 vuotta, ja sekös minua vituttaa? En kuitenkaan ole miestä vaihtamassa, vaikka se kusipää onkin, ....koska se on ainoa mies, jonka kanssa voin kuvitella eläväni...


    • mikä oli

      verrokkitoimintaa? Se ettei sano mitään? Varmasti jokin muu menetelmä toimii paljon paremmin kuin nalkutus.

      • menetelmä

        on se, että mies tekisi ihan oma-alotteisesti kotitöitä.


      • tai sitten....

        nalkutuksen "uhri" tirvaisee kerran kuontaloon kun ei jaksa kuunnella. itse ainakin olen sellainen, että nalkuttaminen saa vain kapinoimaan että en varmasti tee mitään.. ainahan voi lähteä´pois, siinähän yksinään jää nalkuttamaan.


    • Poika tulevaisuudesta

      Mies tappaa ja nainen raatelee hengiltä.

      Suomen naiset tietävät jo tämän nalkutuksen ynm voiman maailman parhaiten ja siitä syystä juuri olemme erojen ykkösmaa, samoin miesten masis, alkoholi, itsari ynm maa...

      Nyt ei auta muu kuin tehdä tasa-arvoisesti kummallekin sukupuolelle palkaton siviili/asetyö velvollisuus, niin naisetkin edes yhden vuoden oppivat olemaan oikeasti tasa-arvoisia ja nalkuttamatta...

      Hyvinhän tätä kaikkea käsitellän tuossa kirjassa
      MIES VAILLA TASA-ARVOA
      Kirjoitajan lähes 30 eri Suomalaista akateemista vaikuttajaa...

      • nalkuttaa jatkuvasti

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.


      • kerran aina
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        pitää saada uutta, vaihda nuorempaan eukkoon.


      • .....
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        Tasa-arvoisesti vaan palkaton velvollisuus myös toiselle sukupuolelle -täysin muuttuneessa feministi suomessa.

        Näin oppivat edes hiukan aikaa olemaan elämästään nalkuttamasta, syyttelemästä ja vaatimasta.

        T.MIES VAILLA TASA-ARVOA


      • mies nalkuttaa

        nalkuttaa ja nalkuttaa kunnes todellakin väsyn psyykkisesti ja annan periksi, mutta kapinoiden.


      • nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        .. mie sen eropaperin vein ja Vapaus on Ianaa!
        Tosi on, että telaketjufemakot ovat jyränneet miehet alaihmisiksi. Se mennyt sellaisiin sfääreihin, ettei paremmasta väliä. Eivätkä anna tuumaakaan periksi. En tietenkään tarkoita, etteikö miehissä ole paljon käytössikoja, mutta miksi eivät näe mitään hyvää? Ja ettei joka nainen ole alistettu!


      • mieskö sitten
        asanteri kirjoitti:

        .. mie sen eropaperin vein ja Vapaus on Ianaa!
        Tosi on, että telaketjufemakot ovat jyränneet miehet alaihmisiksi. Se mennyt sellaisiin sfääreihin, ettei paremmasta väliä. Eivätkä anna tuumaakaan periksi. En tietenkään tarkoita, etteikö miehissä ole paljon käytössikoja, mutta miksi eivät näe mitään hyvää? Ja ettei joka nainen ole alistettu!

        on jotenkin alistettu? Nalkuttajia löytyy myös miehistä! Luultavasti siksi, että nalkutus mielletään naisten viaksi, ei nalkuttavista miehistä kovin julkisesti puhuta. Lisäksi on tämä asenne, että akka nalkuttaa ja mies puhuu asiaa;)

        Meiän ukko saapi nalkuttaa vapaasti, itse annan periksi jossain asioissa ja toisissa en. Itse olen vinkunut ja nalkuttanut vain yhdestä asiasta ja sen saatuani olen ollut hiljaa. Toisinaan kyllä ketuttaa, kun mies nalkuttaa jostain tyhjänpäiväisistä jutuista, kuten vessapaperirullasta tai tiskirätin oikeasta sijoittamisesta...plääh:P


      • ....
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        sulla on vain yksi elämä turha tuhlata sitä tuollaiseen, aina löytyy parempi kumppani.


      • nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        hae heti ero .huomenna meet kärää oikeuten tekeen paperin .mitä enemmän teet vaimon mukaan sen enemmän se vaatii. nyt toimit heti huomenna .haet eron heti. t. kuurankukka 47


      • se niin
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        helpottaa ihana rauha...juuh ekax natkutti mutsi ja sitte eukko,nyt ei kukaan enää koskaan.


      • semmonen____
        asanteri kirjoitti:

        .. mie sen eropaperin vein ja Vapaus on Ianaa!
        Tosi on, että telaketjufemakot ovat jyränneet miehet alaihmisiksi. Se mennyt sellaisiin sfääreihin, ettei paremmasta väliä. Eivätkä anna tuumaakaan periksi. En tietenkään tarkoita, etteikö miehissä ole paljon käytössikoja, mutta miksi eivät näe mitään hyvää? Ja ettei joka nainen ole alistettu!

        käsitys että naiset nalkuttavat. Ootteko miettineet miksi pitää "nalkuttaa"? koska mies ja nainen ajattelevat joistakin asioista toisin. Joten älkää syyttäkö toinen nalkuttajaks. Jos kerran "eukko" nalkuttaa niin miettikää miksi on erimielisyyksiä. Onko sitten mies aina niin täydellinen ja asiallinen vai?
        Ja tiedoksi, en laita kaikkia miehiä, tai naisia, saman katon alle.;)


      • BubbleGirl
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        Kiittämätön akka, jos saan sanoa. Kannattaa tosissaan miettiä, oletko onnellinen kyseisen ihmisen kanssa. Jos et, mene nyt äkkiä sinne toimistoon. Kohta voi olla jo vaikeaa saada uutta tilalle. x)
        Älä tuhlaa elämääsi toisen vuoksi, jos se ei tuo sinulle onnea.


      • Nimetön
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        Jos päätyt eroon niin ilmoittele..tykkään miehestä jolla oma vahva fiksu mielipide..parempi tietysti olisi että saisit vaimosi ymmärtämän ettei raha/uusi auto onnea tuo, se tulee eläen :)


      • nalkuttaa
        kerran aina kirjoitti:

        pitää saada uutta, vaihda nuorempaan eukkoon.

        Mihille PITÄÄ nalkuttaa.. ne on luonnostaa ku eläimet.. monesti pitää opettaa samat taidot!!!!!!


      • Kimono

        Totta töriset. Suomessa tasa-arvo asioissa ollaan menty jo monessa asiassa yli. Tulee mieleen, että onko feministeillä tarkoitus pistää miehet tossun alle(joka ei mielestäni ole tasa-arvoa).


      • meillä...
        mies nalkuttaa kirjoitti:

        nalkuttaa ja nalkuttaa kunnes todellakin väsyn psyykkisesti ja annan periksi, mutta kapinoiden.

        mies nalkuttaa ja syyttelee ja arvostelee. Itse olen tosi väsynyt, kyllästynyt ja masentunut.
        Nykyisin olen omaksunut asenteen "tee mitä lystäät, ei kiinnosta ..kunhan et sisällä mitään minun tekemisiäni ja olemisiani siihen"...silleen olen jaksanut tähän päivään ja mieskin kait jotain huomannut ja vähentynyt. Muuten ero olisi jo ollut aikaa sitten. Jonkinlaista hulluutta kait tämäkin.


      • ...................
        nalkuttaa kirjoitti:

        Mihille PITÄÄ nalkuttaa.. ne on luonnostaa ku eläimet.. monesti pitää opettaa samat taidot!!!!!!

        ....ja samasta syystä useaa naista PITÄÄ lyödä.. Ei ne muuten opi...


      • asepalvelun käynyt

        Kai ne naiset nalkuttavat sitten enemmän ruotsissa ja belgiassa euroopan maista ja vielä enemmän amerikassa jne.
        Suomessa avioeroja on Belgian ja Ruotsin jälkeen kolmanneksi eniten Euroopassa. Erotrendi on 2000-luvulla solmituissa liitoissa, jolloin kyseessä on usein lapsiperheen vanhemmat.

        Miehet tekevät itsareita siinä missä naisetkin.
        Naiset nimetään aina nalkuttajiksi, vaikka yhtälailla miehet nalkuttavat. Sitä vain ei kutsuta sillä nimellä.

        Naiset mielellään menisivätkin asetyohon, jos vain niin sovittaisiin ja lastenhoito ym. naistentyo sitten sovittaisiin miehille, koska jonkunhan nekin on hoidettava, vai onko molemmat isi ja äiti yhtaikaa asetyossä ?


      • Kippari
        nalkuttaa jatkuvasti kirjoitti:

        ja alkaa tympimään koko homma. Uskon, että tää nalkutus-juttu toimii ihan käytännössä, kun meilläkin toimii.Eukko jaksaa nalkuttaa niin kauan, että multa palaa päreet ja käyn ostamassa sen uuden auton taikka jotain muuta.

        Yhtään autoa ei ole eukko hommannut meidän kattilakuntaan ja silti ajaa joka päivä töihin autolla. Nyt on menossa nalkutus, että pitää saada uusi talo, vanhassa on vaikka mitä vikaa. Aina on jotain vikaa jossain ja pitää saada uutta.

        Jumprahuiti, joskus tuntuu, että mihin tämä hullutus oikein päättyykään, milloin tulee eukolle mitta täyteen ja ei tarvii enää mitään.

        Itte oon aatellu jo monta kertaa, että vien erohakemuksen käräjäoikeuteen, nii loppuu tää ikuinen nalkuttaminen.

        Taidat olla mun kaksoisolento kun kirjoitat noin tarkaan miten minullakin on asiat., vai oletko ollut meillä vakoilemassa meidän elämäämme....


      • Kyllä se siitä johtuu, suur...

        No, sinä sen sanoit, miksi suomalaiset miehet ovat niin allapäin. Naisten jyrääminä, kotona ja jo työssäkin. Kuka sellaiselle ovea viitsii avata taikka auttaa takkia päälle? Pahinta on se, että nainen ei edes odota sitä ja tuiskaisee äkäisesti, että kyllä minä sen takin päälleni saan itsekin, jos mies yrittää olla kohtelias ja auttaa takin päälleen.

        Eräs etelä-eurooppalainen kerran sanoikin, että saa nähdä, miten teille suomalaisille vielä käy, kun annatte naisille tämän kaiken. Sehän on nähty, kun naiset saivat ns. "tasa-arvon", heille ei avata ovia, ei auteta takkeja päälle, he saivat palkkatyön ja kotityön ja miehet stressin ja nalkutuksen. Kyllä siinä jo mieheltä pumppu pettää, pakko ottaa pari kaljaa, masentua taikka muuten olla lapanen. Taivahan tosi. Nalkutus tehoaa TODELLA!


      • TimoPerttilä

        Terve Sinulle "Poika tulevaisuudesta!"


        Avioerot eivät liene vaimojen nalkutuksien takia yleistyneet-turha naisia syytellä on...

        Armeijaan nainen-jos niin itse tahtoo...

        Mies ei ole vailla tasa-arvoa läheskään siinä määrin kuin on nainen...

        Akateemiset vaikuttajat voivat olla omaa mieltään asiasta;kuin asiasta-olkaamme me itse omaa mieltämme-keskustellaan kaikki avoimina toisillemme...

        Nainen ja mies ovat ihmisiä kumpikin-hyvää ja huonoa;löytyy meistä jokaisesta-kun olemme "huonoimmillamme"-olemme kaikki "nalkuttajia"-kun "parhaimmillamme"-olemme kaikki "rakastettavia" yksilöitä-inhimillisiä ihmisiä!

        Nainen ja mies-ihmisiä vain...


    • wagner2

      Juu,ja kyseisen aiheen tutkijat ovat selvästikkin NAISIA!!

    • tuli väsymys,

      ja lähdin omilleni. Joten jos aijotte pitää toisen siinä vierellänne, nii älkää ainakaan nalkuttako. Puhukaa mielummin ja jos sekään ei auta nii lähtekää erillenne.

    • kiitos nalkuttajien

      Tehokasta joo, mut ei sit tarvii ihmetellä miks ukkomiehet käy huorissa

      • Naiset juonii

        Naisethan tänkin juonii. Eukko saa nautintonsa nalkuttamisesta ja ilotyttö siitä, että antaa seksiä miehelle. No, eihän siinä mitä. Naisten ehdoilla siinäkin mennään, mies maksaa molemmissa tapauksissa. Ilmaista seksiä ei olekaan.


    • viper acktion

      ...Että ukko häippäsee ja akka jää nalkuttamaan tyhjille seinille. Siinä sitä sitten kadutaan että miks ei voinu antaa toiselle rauhaa vaan piti nalkuttaa ja kiusata tämä henkihieveriin. Helevetin nalkuttavat lehmät! Onneksi oma ihana tyttöni ei ole sellainen

    • luulen ma

      Nalkutus kai johtuu parisuhteessa jommankumman osapuolen aidosta tyytymättömyydestä tai sitten perusnegatiivisesta luonteesta. Ensimmäisessä tapauksessa jatkuvalla käskyttämisellä ja valittamisella siis yritetään korjata jokin pielessä oleva asia. Tilaipäisratkaisuna nalkutus voikin toimia: likaiset sukat voivat kerran ja toisenkin päätyä lopulta pyykkikoriin tai hujan hajan levitellyt ehostusvälineet kaappiin. Varsinaiset ongelmat eivät kuitenkaan näin korjaannu, ja parisuhteen yleisen hyvinvoinnin kannalta nalkutuksesta on enemmän haittaa kuin hyötyä.

      Tutkimuksesta kertovassa artikkelissa on aika ohuenlaisesti määritelty, _missä mielessä_ nalkutus toimii. Sitä lukiessa tuli tunne, että nalkutus muka kannattaisi. Ei kannata, minun mielestäni. Nalkutuksen taustalla vaikuttavat ongelmat ovat parisuhteessa paljon syvemmällä kuin siinä lattialla lojuvassa yksinäisessä sukassa tai tiskaamattä jätetyissä astioissa. Esimerkiksi suhteen vuorovaikutuksessa voi olla perustavan laatuisia heikkouksia. Toinen tai kummatkin puolisoista/ kumpaaneista saattavat kokea jäänensä yksin ilman kuuntelijaa ja ymmärtäjää tai edes ymmärryksen yritystä. Toisaalta vaikeudet voivat johtua myös vaikkapa parisuhteen osapuolten erilaisista arvomaailmoista: toiselle tasa-arvoisuus tai edes jonkinlainen lojaalius kotitöissä on itsestäänselvyys, kun taas toinen ehkä pitää tiettyjä juttuja automaattisesti vain toisen velvollisuuksina. Eipä taida nalkutus näitä ongelmia ratkaista.

    • vai niin

      kiitos tiedosta. Mielummin pistän ukon ulkoruokintaan, jos ei hoida osuuttaan kotitöistä ilman että täytyisi jatkuvasti olla 'suostuttelemassa'.

      • Darth Wader

        Miesten vastaisku on olla hiljaa ja lähteä ulos reippailemaan, joka kerta kun nalkutusmäärä ylittää sallitun määrän, niin eiköhän tuo nalkkukone, jossain vaiheessa ehdollistu pitämään suunsa kiinni. Mielestäni juuri nämä prinsessa tyypit ovat niitä kovimpia nalkuttajia, jotka ovat tottuneet saamaan kaiken ja helpolla ja sitten kun mies ei vastaakaan niitä harlekiini-kirjan miesihanteita, eikä ylitä hänen narsistisia toiveitaan, niin johan nalkutus alkaa nalkun nalkun nalkun.......
        eikä määrälla ole mitään rajaa. Tämän päivän media tarjoaa näille narsisti prinsessoille hyvää voimanlähdettä nalkutukselle ja vertailukohteitahan löytyy naapurit, sukulaiset, ystävät jne...

        Paras keino on olla hiljaa ja ostaa apteekista itsellensä korvatulpat. Kun nalkutuskone alkaa lämmittelemään, niin tulpat korvaan ja sohvalle löhöilemään. Tärkeää on vielä, että muistaa ottaa kaikesta ilon irti eli kun nalkutuskone käy jo melkein ylikierroksilla niin sitten vain mairea ilme kasvoille, nouset sohvalta ja sanot rauhallisesti lähteväsi kaverien kanssa kahville teboilille ja tuovasi sieltä voiteluöljyä vaimokkeen ylikuumenevaan koneistoon. Pahin virhe on jäädä tuleen makaamaan ja vastata samalla tavalla. Siis älä provosoidu, älä anna vasta väitteitä, vaan ole hiljaa ja lähde reippailemaan ulos, kunnes nalkkukone on jäähtynyt. Näinhän vanhaan aikaan miehet tekivät ja se kyllä toimii... passiivinen vastarinta on paras


      • yksikään
        Darth Wader kirjoitti:

        Miesten vastaisku on olla hiljaa ja lähteä ulos reippailemaan, joka kerta kun nalkutusmäärä ylittää sallitun määrän, niin eiköhän tuo nalkkukone, jossain vaiheessa ehdollistu pitämään suunsa kiinni. Mielestäni juuri nämä prinsessa tyypit ovat niitä kovimpia nalkuttajia, jotka ovat tottuneet saamaan kaiken ja helpolla ja sitten kun mies ei vastaakaan niitä harlekiini-kirjan miesihanteita, eikä ylitä hänen narsistisia toiveitaan, niin johan nalkutus alkaa nalkun nalkun nalkun.......
        eikä määrälla ole mitään rajaa. Tämän päivän media tarjoaa näille narsisti prinsessoille hyvää voimanlähdettä nalkutukselle ja vertailukohteitahan löytyy naapurit, sukulaiset, ystävät jne...

        Paras keino on olla hiljaa ja ostaa apteekista itsellensä korvatulpat. Kun nalkutuskone alkaa lämmittelemään, niin tulpat korvaan ja sohvalle löhöilemään. Tärkeää on vielä, että muistaa ottaa kaikesta ilon irti eli kun nalkutuskone käy jo melkein ylikierroksilla niin sitten vain mairea ilme kasvoille, nouset sohvalta ja sanot rauhallisesti lähteväsi kaverien kanssa kahville teboilille ja tuovasi sieltä voiteluöljyä vaimokkeen ylikuumenevaan koneistoon. Pahin virhe on jäädä tuleen makaamaan ja vastata samalla tavalla. Siis älä provosoidu, älä anna vasta väitteitä, vaan ole hiljaa ja lähde reippailemaan ulos, kunnes nalkkukone on jäähtynyt. Näinhän vanhaan aikaan miehet tekivät ja se kyllä toimii... passiivinen vastarinta on paras

        nainen haluaisi elää tuollaisen miehen kanssa?


      • huomannut
        Darth Wader kirjoitti:

        Miesten vastaisku on olla hiljaa ja lähteä ulos reippailemaan, joka kerta kun nalkutusmäärä ylittää sallitun määrän, niin eiköhän tuo nalkkukone, jossain vaiheessa ehdollistu pitämään suunsa kiinni. Mielestäni juuri nämä prinsessa tyypit ovat niitä kovimpia nalkuttajia, jotka ovat tottuneet saamaan kaiken ja helpolla ja sitten kun mies ei vastaakaan niitä harlekiini-kirjan miesihanteita, eikä ylitä hänen narsistisia toiveitaan, niin johan nalkutus alkaa nalkun nalkun nalkun.......
        eikä määrälla ole mitään rajaa. Tämän päivän media tarjoaa näille narsisti prinsessoille hyvää voimanlähdettä nalkutukselle ja vertailukohteitahan löytyy naapurit, sukulaiset, ystävät jne...

        Paras keino on olla hiljaa ja ostaa apteekista itsellensä korvatulpat. Kun nalkutuskone alkaa lämmittelemään, niin tulpat korvaan ja sohvalle löhöilemään. Tärkeää on vielä, että muistaa ottaa kaikesta ilon irti eli kun nalkutuskone käy jo melkein ylikierroksilla niin sitten vain mairea ilme kasvoille, nouset sohvalta ja sanot rauhallisesti lähteväsi kaverien kanssa kahville teboilille ja tuovasi sieltä voiteluöljyä vaimokkeen ylikuumenevaan koneistoon. Pahin virhe on jäädä tuleen makaamaan ja vastata samalla tavalla. Siis älä provosoidu, älä anna vasta väitteitä, vaan ole hiljaa ja lähde reippailemaan ulos, kunnes nalkkukone on jäähtynyt. Näinhän vanhaan aikaan miehet tekivät ja se kyllä toimii... passiivinen vastarinta on paras

        että nalkuttajamieheni vaan yltyy jos annan samalla mitalla takaisin. Täytyy kokeilla taktiikkaasi ja lähteä ulos.


      • DoM_DoM
        yksikään kirjoitti:

        nainen haluaisi elää tuollaisen miehen kanssa?

        Eikö parempi kysymys ole, miksi kukaan haluaisi elää nalkuttajan kanssa? Minulla on vähän radikaalimpi tapa pistää ovet paukkumaan lopullisesti, jos moista typeryyttä vastapuolesta ilmenee.


      • epäoikeudenmukaista
        DoM_DoM kirjoitti:

        Eikö parempi kysymys ole, miksi kukaan haluaisi elää nalkuttajan kanssa? Minulla on vähän radikaalimpi tapa pistää ovet paukkumaan lopullisesti, jos moista typeryyttä vastapuolesta ilmenee.

        kun mies ei ollut kuullakseenkaan ja jätti minulle yksin kotihommat ja nimitteli nalkuttajaksi, otin eron. Sitten kyllä olisi keskustellut ja halunnut jatkaa. Sorry liian myohään .

        En ole koskaan nalkuttanut, sen vertaa enempää kun miehetkään, joten turha nimittely on alhaista.

        Nykyään olen ollut naimisisa mieheni kanssa 14vuotta ja ei nalkuteta kumpaisellekaan, vaan keskustellaan ja jaetaan hommat.


      • Obi-Wan Kenobin
        Darth Wader kirjoitti:

        Miesten vastaisku on olla hiljaa ja lähteä ulos reippailemaan, joka kerta kun nalkutusmäärä ylittää sallitun määrän, niin eiköhän tuo nalkkukone, jossain vaiheessa ehdollistu pitämään suunsa kiinni. Mielestäni juuri nämä prinsessa tyypit ovat niitä kovimpia nalkuttajia, jotka ovat tottuneet saamaan kaiken ja helpolla ja sitten kun mies ei vastaakaan niitä harlekiini-kirjan miesihanteita, eikä ylitä hänen narsistisia toiveitaan, niin johan nalkutus alkaa nalkun nalkun nalkun.......
        eikä määrälla ole mitään rajaa. Tämän päivän media tarjoaa näille narsisti prinsessoille hyvää voimanlähdettä nalkutukselle ja vertailukohteitahan löytyy naapurit, sukulaiset, ystävät jne...

        Paras keino on olla hiljaa ja ostaa apteekista itsellensä korvatulpat. Kun nalkutuskone alkaa lämmittelemään, niin tulpat korvaan ja sohvalle löhöilemään. Tärkeää on vielä, että muistaa ottaa kaikesta ilon irti eli kun nalkutuskone käy jo melkein ylikierroksilla niin sitten vain mairea ilme kasvoille, nouset sohvalta ja sanot rauhallisesti lähteväsi kaverien kanssa kahville teboilille ja tuovasi sieltä voiteluöljyä vaimokkeen ylikuumenevaan koneistoon. Pahin virhe on jäädä tuleen makaamaan ja vastata samalla tavalla. Siis älä provosoidu, älä anna vasta väitteitä, vaan ole hiljaa ja lähde reippailemaan ulos, kunnes nalkkukone on jäähtynyt. Näinhän vanhaan aikaan miehet tekivät ja se kyllä toimii... passiivinen vastarinta on paras

        Vaikeneminen on tyhmää ja vanhanaikaista. Kyllä naistaan täytyy arvostaa ja pitää naisensa tyytyväisenä ja arvokkaana. Itsekin olisit tyytyväisempi kauniiseen ihanaan tyytyväiseen vaimoosi kun kuuntelisit häntä.

        Ei saa olla tyhmä ja antaa naisensa olla murheellinen kotitöineensä ja murheinensa. Ole fiksu ja tarjoa apuasi, tee joskus mitä naisesi tahtoo. Minä tajusin sen liian myöhään.


      • Niin nainen
        epäoikeudenmukaista kirjoitti:

        kun mies ei ollut kuullakseenkaan ja jätti minulle yksin kotihommat ja nimitteli nalkuttajaksi, otin eron. Sitten kyllä olisi keskustellut ja halunnut jatkaa. Sorry liian myohään .

        En ole koskaan nalkuttanut, sen vertaa enempää kun miehetkään, joten turha nimittely on alhaista.

        Nykyään olen ollut naimisisa mieheni kanssa 14vuotta ja ei nalkuteta kumpaisellekaan, vaan keskustellaan ja jaetaan hommat.

        Meinasin kerran heivata äijäni minäkin, kun asiasta huomauttaessani ei osannut muuta kuin sanoa: "Älä inise." - Minulle ininä on lähes mahdotontakin, koska ääneni on lähestulkoon bassotasoa mataluudeltaan, on ollut aina. :)

        Joka tapauksessa onneksi mies ei ole ottanut tavaksi tuollaisia täysin perättömiä nimittelyjä, niin on tämä suhde pysynyt koossa.


    • Supercup

      ...että (parisuhteessa/naimisissa) nalkutuksella voit saada asioita tapahtumaan, mutta jokaisesta nalkutuksesta pieni pala kerrallaan kohteen rakkautta nalkuttajaa kohtaan häviää...
      Negatiivinen nalkutus toimii hetken...

      Nalkutus on perseestä!

      Minä pidän naisista, jotka osaavat sanoa ystävälliseen sävyyn, mitä haluavat.

      Se, että naiset nyt puolustelevat, että ei ole tehonnut, vaikka kuinka monta kertaa olen asiasta sanonut, (Lue:moittinut miestäni), niin kannattaa kokeilla jotain toista lähetymistapaa!

      Ensi kerralla kun vastapuoli tekee jotain oikein, niin anna vilpitön kehu ja hali! Voin luvata, että suurimpaan osaan tämä toimii pitkässä juoksussa tehokkaasti. Mutta jos haluat rikkoa parisuhteen pala pala, jatka ihmeessa nalkustusta!

      -Kaitsu

    • pitemmän päälle. Aika kauheeta elämää olis jos pitäis aina räksyttää joka asiasta. Toki tiedän muutman lajinsa parhaan nalkuttajan. Se on luonteenpiirre. Muutama miesnalkuttajakin löytyy tuttavapiirissä. Jotenkin aina nalkuttajaksi mielletään nainen. Meitä on moneksi :)

      • puhallan kyllä yhteen hiileen

        mutta, meidän suhteessa nainen ei nalkuta. sillä tietää että se ei edistä asioita ollenkaan. mutta ei se nalkuttaja tosiaankaan aina ole se nainen.tiedän yhden pariskunnan jossa mies on se nalkuttaja.tosin huono on ollut silläkin tuo menestys kyseisen lajin suhteen.


    • ......

      naiset saavat nalkuttamalla miehen viemään roskat ulos, mutta samalla mies väsyy psyykkisesti ja tappaa naisen viikonloppuna ryypätessään.

      • miksihän näin

        miksei roskia voi viedä oma-aloitteisesti ulos. nainenkin väsyy kun viikonloppuna sohvalla makaa haiseva puolikuollut krapulainen otus. mielummin olen nalkuttamatta ja annan ukon maata roskiensa kanssa krapulaa rauhassa


    • kulnattaja

      NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA
      NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA
      NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA NALKUTA

    • tavoitteesta....

      Kun on aikansa nalkuttanut ja päässyt päämääräänsä, onkin aika vaihtaa uuteen uhriin...

    • KAIKILLA

      PÄÄ -KOPPA TOIMI..HEH..

    • Poikaystäväni on hieman laiskanpuoleinen nörttisihminen, eli istuu tietokoneella lähes kaiken vapaa-aikansa.
      Hän ei saisi mitään aikaiseksi, ellen muistuttelisi tärkeistä asioista, kuten hammaslääkäreistä, talvirenkaiden vaihdosta ja tällaisesta.

      Itsekin mies vastahakoisesti myöntää, että "nalkutuksestani" on hyötyä.

      En tietenkään huuda ja painosta, vaan muistutan lempeästi - lähes kymmenen minuutin välein, kunnes poju vihdoin tottelee. :)

      • ...Ja tietenkin muistan kehua ja kiitellä, kun poju vihdoin tekee hommansa loppuun.

        Tuntuu kyllä sinänsä hölmöltä, koska jokaisen on parisuhteessa kannettava kortensa kekoon ja tehtävä kotihommia yhteisessä asunnossa...


      • Kokenut tietää, että ääni k...

        No, tuossa iässä sitä vielä sanotaan lempeästi, kunhan 20 vuotta on takanapäin yhteistä taivalta, voi olla jo toinen ääni kellossa....valitettavan ikävää todeta näin, anteeksi.

        Nauttikaa olostanne nyt kun vielä voitte! Elämä on elettävä silloin kun se on, ei ole mitään tulevaisuutta, on vain nykyhetki!


    • naiset saa kaiken muun haluamansakin, paitsi avioeroa, sen ne joutuu hakee sitte iha itte.

    • nalkutusta?

      Siis jos nainen pyytää miestä tekemään jotain, eikä saa vastausta ja toistaa kysymyksen kerran tai ehkä useammin, niin missä vaiheessa normaali kysyminen muuttuu nalkutuksesksi? Ja jos toinen ei vastaa tai tee mitään, niin siihenkö pitäisi tyytyä? Eikö toinen käytöksellään aiheuta ns. nalkutusta?

      Ja entäs jos mies pyytää naiseltaan jotain, eikä saa vastausta? Sehän ei ilmeisesti ole nalkutusta, vaan ihan asiallista huomauttamista, vaikka tapahtuisi useasti?

    • Paskakasa

      Niimpä ja monen mielestä myöskin Hitler Staalin Mengele ja Sipman olivat kaikki hyviä ihmisiä ja tekivät oikein !?

    • Sorivaan

      Näyttää tomivan paremmin tuo provosointi jota jotkut luuserit näyttävät harrastavan tämän-tästä esittämällä tämänlaatuisia vähä-älyisiä väittämiä !?

    • minuun

      Yks vittumaisempia tapoja "yrittää" vaikuttaa toiseen ihmiseen! Yleensä aina nalkutuksessa on negatiivinen sävy joka ei pure kyllä yhtään niin hyvin kuin asiallinen juttelu tai lempeä pyyntö. Positiivinen ajatus malli tuo paremman tuloksen!!

      Helpompi siis mukautua jos asioita tuodaan esille itsekin mukautuen!

    • werrew

      Kusetusta,ei kukaan tressaavan yhteiskunnan Ihminen jaksa kuunnella nalkutusta vaan vaientaa sen erinäisin keinoin. Mihinkään myöntymisiin se johda kuin Ressukoilla.

    • turpaan

      Ja akka pihalla huutamaan. MInä en lyö mutta en myöskään kuuntele jatkuvaa nalkutusta se on saletti. Akka lähtee perse edelellä ulos tai minä häivyn. Ero on varma jos muija nalkuttaisi vähän väliä.

      • vaimo vai

        nalkuttaja pitäisi viedä lääkäriin siellä annetaan oikeat lääkkeet


    • paikkaansa.

      Nalkutus ei vie mitään asiaa eteenpäin. Nalkutus kertoo ihmisen tyhmyydestä ja ettei nalkuttaja hallitse vuorovaikutusta.

      • lkfefe

        Mutta koska, toisinkuin esim. kidutukselle alistettujen vankien, miesten ei ole pakko elää sellaisessa suhteessa, he osaavat jättää nalkuttavan naisen taakseen ja etsiä itselleen parempaa seuraa.


    • .tarlu

      NALKUTTAVA AKKA ON KUN VUOTAVA KATTO! xD

    • Mikko-vaari

      Ei toimi ainakaan mun kohdalla,
      en pidä nalkutuksesta, siksi vaiennan naökuttajan
      takaisin nalkutuksella.

    • myytikki

      vaan siinä vaiheessa, kun se psyykkinen väsymys on vallannut, ei mies enää kykene kun seinää tuijottamaan. Ja kuinkas nopeasti naisilta muuten menee käämi, kun joku koko ajan neuvoo vieressä? Mikä ihmeen pakko on murtaa toisen hermot?

    • ..........

      ja pah... ehkä joillaki mut jos mulle nalkutetaan tarpeeksi nii lähen käveleen.. se on sit sen eukon vika.. kyllä mie hoidan kotihommia siinä missä toinenki..

    • Kavereiden kanssa

      Niin minä teen joka kerta kun muija määkii korvaan, seuraavan päivänä tulen takaisin hyvin saaneena, täysin stressitömänä. Muijalla taas syytä nalkuttaa, joten lähden kaljalle uudelleen. Hyvin on mennyt tähän asti, muija jää yksiksee kotiin nalkuttamaan kun minä pidän hauskaa ja nusasen kaupan päälle kipumelja, jotka huokailevat nalkutuksen sijaan. Lopetun työnteonkin, jotta akalla olisi syytä nalkutta nyt myös rahasta yhä enemmän ja minulla syytä elää täysipainoista elämää.
      Hyvin toimii, hinjaa vinkuu himassa minä riennän riennoissa.

      • 123

        No, mutta tuohan on hyvä konsti. Taidanpa kokeilla minäkin. On vain yksi ongelma-Miten saisin miehen nalkuttamaan???


      • Lähde kaljalle
        123 kirjoitti:

        No, mutta tuohan on hyvä konsti. Taidanpa kokeilla minäkin. On vain yksi ongelma-Miten saisin miehen nalkuttamaan???

        Josta palaat seuraavan päivänä, taatusti saat miehen nalkuttamaan, sitten sulla onkin jo erinomainen syy lähteä uudelleen ja lopulta otta loparit duunista.

        Oikeasti tuo oli vitsi, tuo aloitusviesti, kuten ehkä ymmärsitkin, tai sitten luulit alkoholistiksi. Meillä ei nalkuteta! eikä sellaista kuunnella!


    • Eräs mies

      Niin, kyllähän se nalkutus toimii, ongelma (yleensä mies) lähtee lopulta yhteisestä kodista pois. Sen jälkeen nainen voi vaikkapa halutessaan "räksyttää" seinille.

      Tässä nalkutuksessa pitäisi kait mennä sinne perimmäisten kysymysten ääreen, että mikä syy saa naisen nalkuttamaan miehelleen?

      Seuraavasta pohdinnasta kannattaa jättää ulos ns. elämäntapanalkuttajat, joille ei mikään kelpaa vaikka mikä ois, syy nalkutukseen etsitään vaikka "kiven alta".

      Onko se sitten ne kuuluisat hikiset sukat (tai muu vaatekappale) lattialla, roskapussi täynnä, pölyä nurkissa tai tiskit tekemättä? Lyhyesti sanottuna mies ei osallistu (kunnolla) kotitöihin vaan jättää ne puolisonsa kontolle.

      Seuraava johtopäätös tai kysymys lieneekin, että miksi tämä mies sitten on tuontyylinen? Onko se laiskuutta, saamattomuutta, asennevammaa vai kasvatuksen satoa? Tai kaikkea yhdessä?

      Eiköhän se liene kasvatuksen syy ja esimerkki kotoa? Jos oma isä ei ole pistänyt tikkua ristiin kotitöiden suhteen ja oma äiti on marttyyrimaisesti tehnyt kaikki, aina sängyn petaamisesta lähtien. Niin silloinhan ei liene mikään ihme jollei mies viitsi (lue osaa) tehdä kotitöitä.

      Summa summarum; kotikasvatuksella on iso rooli miehen kotitöiden tekemisessä/tekemisessä jättämättä. Unohtamatta asennetta.

      No, seuraavaksi voikin sitten pohtia syitä, miksi nainen on juuri valinnut tuonkaltaisen miehen jolle ei kotityöt "maistu"?

      Ehkä tässäkin olisi pienen tutkimuksen paikka?

      Itse henk.koht. en katselisi hetkeäkään (tyhjästä) nalkuttavaa naista, vaan etsisin itselleni luonteeltaan toisenlaisen naisen, niitäkin löytyy ja olen myös sellaisen löytänyt.

      Nimimerkillä, kotitöitä tehnyt, jo 12-vuotiaasta lähtien.

      Kun "puhaltaa yhteen hiileen" noissa kotitöissä, niin säästyy paljolta mielipahalta, puolin ja toisin....

      • välttämättä löydy

        Sillä minun ollessa 8v kuoli mutsi ja isä jäi yksihuoltajaksi, meitä oli kolme lasta ja jokainen osallitui kotitöihin, ihan kaikkeen, tehtiin vuorot mitä milloinkin. Siltikään nykyään en tee mielelläni kotitöitä, vihaan tiskaamista ja imorointia etc. Pääasiassa ne jäävät avekin kontille, toisinaan kyllä teen minäkin, mutta harvemmin ja melkoisen vastahakoisesti myös ama-aloitteisesti. Nalkutusta ei tavitse kuunnella, enkä sitä kuuntelisi. Aina ei siis syy löydy lapsuudesta, saamattomuudesta kenties, ei vaan viitsi niin ei huvita.


      • MUTTA MUTTA

        ongelma onkin siinä kun nalkuttaja haluaa saada hommat tehtyä juuri sillä sekunnilla. Ei kelpaa, että sanoo tekevänsä ne tänään myöhemmin tai huomenna. Ja siitä syntyykin sota, kun minähän en toisia nöyrästi tottele, teen kyllä kotitöitä sitten kun itse jaksan ja viitsin. Meidän äijä kun haluaisi siivota ja rempata joka päivä.

        Ja VIELÄ LISÄKSI, sitten kun teen asiat, hän tulee viereen kyttämään ja "ohjeistamaan" miten kannattaa tehdä paremmin. Ensiksi ärjyn hänelle, että painu v.ttuun tai en tee mitään, mutta lopulta luovutan ja annankin hänen tehdä asian. Sitten hän taas motkottaa kun en tehnyt mitään enkä kuunnellut häntä.
        AAAAAAAA, miten olen näinkin kauan jaksanut tätä. Vaikea persoona kyseessä. Onhan meillä silti hauskaakin yhdessä... muuten ei jaksaisikaan.


      • Eräs mies
        MUTTA MUTTA kirjoitti:

        ongelma onkin siinä kun nalkuttaja haluaa saada hommat tehtyä juuri sillä sekunnilla. Ei kelpaa, että sanoo tekevänsä ne tänään myöhemmin tai huomenna. Ja siitä syntyykin sota, kun minähän en toisia nöyrästi tottele, teen kyllä kotitöitä sitten kun itse jaksan ja viitsin. Meidän äijä kun haluaisi siivota ja rempata joka päivä.

        Ja VIELÄ LISÄKSI, sitten kun teen asiat, hän tulee viereen kyttämään ja "ohjeistamaan" miten kannattaa tehdä paremmin. Ensiksi ärjyn hänelle, että painu v.ttuun tai en tee mitään, mutta lopulta luovutan ja annankin hänen tehdä asian. Sitten hän taas motkottaa kun en tehnyt mitään enkä kuunnellut häntä.
        AAAAAAAA, miten olen näinkin kauan jaksanut tätä. Vaikea persoona kyseessä. Onhan meillä silti hauskaakin yhdessä... muuten ei jaksaisikaan.

        Se onkin vaikea kysymys, koska jokin homma pitää saada valmiiksi. Ei kait sitä juuri sillä siunaamalla sekunnilla tarvitse, ja miksi pitäisi rempata ja siivota joka päivä?

        Jos näin pitää toimia, niin ei kait auta muuta kuin antaa sen "Puuha Peten" tehdä hommat itse? Ehkä miehesi ei osaa olla hetkeäkään paikallansa, aina tarvii tehdä jotain?

        Joo-o, miehesi tuntuu aikas vaikealta tapaukselta jos tarvii vieressä kytätä toisen tekemisiä. Auttaisiko asiaa että annat sitten miehesi tehdä ne hommat?

        Tosin, tämä voi johtaa siihen että miehesi valittaa siitä kun et tee mitään :-).....

        Mutta ihmekös se jos toinen aina vaan viitsii valittaa toisen tekemisistä. Loppuu (aito) yrittämisenhalu.


      • Eräs mies
        välttämättä löydy kirjoitti:

        Sillä minun ollessa 8v kuoli mutsi ja isä jäi yksihuoltajaksi, meitä oli kolme lasta ja jokainen osallitui kotitöihin, ihan kaikkeen, tehtiin vuorot mitä milloinkin. Siltikään nykyään en tee mielelläni kotitöitä, vihaan tiskaamista ja imorointia etc. Pääasiassa ne jäävät avekin kontille, toisinaan kyllä teen minäkin, mutta harvemmin ja melkoisen vastahakoisesti myös ama-aloitteisesti. Nalkutusta ei tavitse kuunnella, enkä sitä kuuntelisi. Aina ei siis syy löydy lapsuudesta, saamattomuudesta kenties, ei vaan viitsi niin ei huvita.

        Sinulla onkin sitten ollut ikävä syy aloittaa ne kotityöt, ja nuorena. Kuvittelin jo että mulla oli vaikeeta kun vanhemmat erosi ja jäin isäni luo. Jolloin oli todellakin pakko opetella mm. siivoamaan, koska en viitsinyt asua peen keskellä.

        Myöntää tarvii, että joskus otti itseäni pattiin kun piti siivota, tiskata, pestä pyykkiä ja silittää vaattensa, koska kavereillani heidän äitinsä tekivät noi hommat. Sehän oli pois mun harrastuksista, kun tuohon vielä lisää noi läksytkin, niin joskus oli aika kortilla.

        Toisaalta, olen helpottunut että "jouduin" oppimaan noi hommat, sitä oppi itsenäiseksi. Alkuun vaimoani ihmetytti minun "siivousvimma" ja paitojen silitykset ym., mutta nyt hän on jo tottunut siihen :-).

        Mutta mikään siivousfriikki minä en ole, kaiken ei pidä olla tip-top, ei edes joka päivä.

        Mut jos vihaa tiskaamista niin siihen on ratkaisu, astianpesukone (ja tällä en tarkoita sitä kauniimpaa sukupuolta) :-)....


    • väkivaltaa

      Olen 26 nainen, ja juuri eilen viimeksi onnistuin jälleen pitämään suuni supussa vaikka mieleni teki alkaa nalkuttamaan. Meillä on puolison kanssa hieman ongelmia, ja kun olen tosi väsynyt, päähäni pulpahtaa mitä tyhmempiä lauseita ja muita nalkutuksia, joita haluaisin päästää ulos suustani, tuntuu jotenkin että olen (mukamas) oikeutettu siihen.

      Mutta en nalkuta. Puhun asioista järkevästi ja selvästi, näin molemmat saa helpommin hyödyn. En kävele puolison perässä vaikka paskahuussiin inisemään vastausta, annan aikaa ajatella.

      Olen oikeastaan aika ylpeä siitä, etten ole millään tavalla katkera ja pistelevä ihminen, vaan jaksan puurtaa hiljaisuudessa oman osani suhteesta ja taloudesta, ja nautintoni saan sitten omilla tavoillani esim. pelaten ja urheillen. Tiedän että tavoiltani olen aika moinen saalis, mutta sitten kun ulkokuori on mitä on, niin eipä ole paljon valinnanvaraa.. On kestettävä katsella näitä juntteja, kun paremmat miehet ei katso vahingossakaan toista kertaa päin. :(

      • Eeqil

        Tunnut ymmärtävän oman fiksun toimintatapasi hienouden, mutta olet samalla tyytymätön ulkonäköösi ja haluaisit elää samanlaista pinnallista elämää kuin iso osa tämän maan kansalaisista? Sitäkö tarkoitit tällä?

        "Tiedän että tavoiltani olen aika moinen saalis, mutta sitten kun ulkokuori on mitä on, niin eipä ole paljon valinnanvaraa.. On kestettävä katsella näitä juntteja, kun paremmat miehet ei katso vahingossakaan toista kertaa päin. :("

        Todistelet ettet ole katkera mutta silti sinua kaivelee sinun ulkonäkösi aiheuttamat rajoitteet?!? Kukapa "parempi" mies sinua voisikaan huolia...

        Oletko koskaan miettinyt kuinka vähän arvostat miestäsi kun kirjoittelet tuollaisia? Ota ero jos ärsyttää, meillä on vain yksi elämä.


    • Kehäkettu...

      Olen nuoresta pojasta lähtien laittanut heti tytön/naisen kanssa homman poikki jos alkaa tulemaan nalkutusta. Suorilta homma poikki. kiitos, anteeksi ja näkemiin.

      Nykyisen vaimon kanssa olen ollut 14 vuotta naimisisissa ja kaikki asiat keskustellaan sivistyneesti ja rauhallisesti. Ilman nalkutusta. Laittaisin mtyös tämän avioliiton poikki jos nalkutus alkaisi jostain syystä näiden vuosien jälkeen.

    • lyhyt mies

      suomessa ei ole mitää järkeä lyhempin jätkine opiskella edes,kun kaikki parhaa isotissisemmät muijat on kytillä ja lääkäreillä täällä.Puuttukaa jo muutkin tähän touhuun tääläl sumessa ja katselkaa ympärillenne esim. sairaaloihin.

      • kannattaisikohan

        nimenomaan sun katsella sairaaloihin ja hakea jonkinlaista hoitopaikkaa?


      • Ilkkapossu

        Mitä vittua sää horiset?


    • Lahtari

      Joo... kyllä toimii, miten toimii...

      Niin moni mies on Linnassa naisen nalkutuksen vuoksi...kun tuli pistettyä Femakko kylmäksi :)

      Sitä voisi sanoa evoluutioksi :))

    • jarre

      Nalkuttajan saa kyllä hiljaiseksi jos vaan tahtoa riittää. Käyttäkää vaan vähän mielikuvitusta.

    • gefa

      Johonkin tossukkaan toimia, allekirjoittaneeseen nalkutuksella ei ole mitään vaikutusta, ei ole koskaan ollut.

      Tarpeeksi kauan kun kuuntelen nalkutusta alan piruilla urakalla takaisinpäin...

      • tosiasia

        Minä olen miettinyt mistä tulee sana nalkuttaa?
        Ehkä siitä,kun joutuu sanomaan montakertaa samasta asiasta eikä sittenkään tapahdu mitään.Esim.Jos minä en osaa käyttää porakonetta ja kysyn voisiko ukko porata pari reikää et saan hyllyn seinälle,joudun sanoo montakertaa samasta asiasta,jo rupee omissa korvissa tuntuu nalkuttamiselta.Tekis asian mahdollisemman pian niin asia olisi siinä.Olen nyt opetellut käyttää kyseistä konetta ettei tartte enään ruikutella ja homma sujuu.Siis miehet miettikää mistä se nalkutus tulee???????????


      • Eeqil
        tosiasia kirjoitti:

        Minä olen miettinyt mistä tulee sana nalkuttaa?
        Ehkä siitä,kun joutuu sanomaan montakertaa samasta asiasta eikä sittenkään tapahdu mitään.Esim.Jos minä en osaa käyttää porakonetta ja kysyn voisiko ukko porata pari reikää et saan hyllyn seinälle,joudun sanoo montakertaa samasta asiasta,jo rupee omissa korvissa tuntuu nalkuttamiselta.Tekis asian mahdollisemman pian niin asia olisi siinä.Olen nyt opetellut käyttää kyseistä konetta ettei tartte enään ruikutella ja homma sujuu.Siis miehet miettikää mistä se nalkutus tulee???????????

        Oletko kuitenkaan miettinyt ihan loppuun asti miksi se hylly ei nouse sinne seinään heti kun pyydät? Ehkä miehesi ei halua että se hylly laitetaan seinälle, tai ettei sitä laiteta juuri sille seinälle, tai ehkei halua tehdä sitä juuri silloin kun sinä haluat? Anna hyvä ihminen toiselle tilaa tehdä asioita vapaaehtoisesti. Sinulla on vaan surkea tunneäly etkä osaa peruspsykologiaa kun joudut turvautumaan nalkutukseen.


      • gefa
        Eeqil kirjoitti:

        Oletko kuitenkaan miettinyt ihan loppuun asti miksi se hylly ei nouse sinne seinään heti kun pyydät? Ehkä miehesi ei halua että se hylly laitetaan seinälle, tai ettei sitä laiteta juuri sille seinälle, tai ehkei halua tehdä sitä juuri silloin kun sinä haluat? Anna hyvä ihminen toiselle tilaa tehdä asioita vapaaehtoisesti. Sinulla on vaan surkea tunneäly etkä osaa peruspsykologiaa kun joudut turvautumaan nalkutukseen.

        Porakoneet kun toimii usein akuilla, on paljon mahdollista, että se hylly ei nouse seinälle siksi kun akku on tyhjänä, eikä se akku juuri nalkuttamalla lataudu...


    • Samboy

      Tyttöystäväni ei nalkuta oikeastaan koskaan. Nahistelemme joskus, mutta nalkuttaminen on itselleni täysin vierasta [paitsi äitini kautta] En usko että jaksaisin kuitenkaan tyttöystävältäni kuunnella moista kovin usein

    • Nimetön

      Eihän sitä hullukaan kestä pitkään...

      Jää siis kaksi vaihtoehtoa: lähteä ryyppäämään tai sitten pitää tehdä jotain ainakin näön vuoksi.

      Aikaisemmin miehet taisi enemmänkin lähteä ryyppäämään, nykyiset haivenleukaiset tohvelisankarit taitavat enemmänkin ottaa lusikan kauniiseen käteen...

    • Pohjan-Akka

      määräileväisistä ihmisistä. jos pitää komennella jota kuta koko ajan, on se vain merkki huonosta itsetunnosta. Kyllä miehetkin nalkuttaa. Eivät esim. osaa olla neuvomatta, jos istuvat auton kyydissä. Kerran otin hyvää hyvyyttäni kyytiläisen, kun oli sama kotimatka. Hoki koko ajan: "älä aja niin lujaa, älä aja niin lujaa". Ihan tavallista vauhtia vain ajelin, kun oli suora tie...Tosi outo tyyppi, ajattelin. Vaan se olikin polliisi. Hyvä kun oli siviilit päällä.

      Kuka sellaista napinaa kestää puolta tuntia kauempaa!

      • nimetön100

        tässä keskustelussa on jostain syystä leimattu nainen valittajaksi. meillä sen homman hoitaa kyllä toi mun mies. Ei sillon valita kun on levännyt ja kaikki sujuu mut sit ku se on väsynyt niin se oikeen kyttää "virheitä" että pääsis vähän naputtamaan esim. lapsille ja sit ku oikeen väsyttää ni se alkaa sen valituksen mulle. Joskus onneks ymmärtää lopettaa kun sen sille vaan sanoo että pitäiskö mennä nukkumaan tai jotain ku on noin paljon virheitä maailmassA ;)


      • Pohjan-Akka
        nimetön100 kirjoitti:

        tässä keskustelussa on jostain syystä leimattu nainen valittajaksi. meillä sen homman hoitaa kyllä toi mun mies. Ei sillon valita kun on levännyt ja kaikki sujuu mut sit ku se on väsynyt niin se oikeen kyttää "virheitä" että pääsis vähän naputtamaan esim. lapsille ja sit ku oikeen väsyttää ni se alkaa sen valituksen mulle. Joskus onneks ymmärtää lopettaa kun sen sille vaan sanoo että pitäiskö mennä nukkumaan tai jotain ku on noin paljon virheitä maailmassA ;)

        vaikka kuinka paljon miehiä, jotka kohtelee kuin aivovammasta. Kuvittelevat kait olevansa jotain ainstaineja. En mie jaksais semmosia. Eri asia joskus jotain sanoa, mutta jos asenne on se, ettei toisella ole aivoja ollenkaan, kyllä siinä rakkaus hyytyy. Voi se silti olla, että enemmän naisten vika on nalkutus...että tee noin ja miksi et tee noin, ja miksi sinä noin teit. On minullakin isosisko.


    • Samoin puhumattomuus

      Nalkutus tarkoittaa mielestäni sitä, että nalkuttavaa ei kuuntele kukaan. Joskus nalkutin itsekin, mutta sitten istuimme koko perhe keskustelemaan aina kun ilmapiiri kävi kireäksi. Mehän emme omista puolisoamme ja lapsiamme, mutta silloin kun eletään yhdessä, perheessä pitää olla "pelisäännöt", joita myös noudatetaan. Toinen ääripää on puhumattomuus, joka on mielestäni henkistä kiusaamista. Toisen ihmisen kunioittamiselle perustuu koko avioliitto. Silloin ei myös tarvitse nalkuttaa koskaan, koska jokainen hoitaa tehtävänsä niinkuin on sovittu. Nyrkkiä ja alistamista tarjoavat vain heikot raukat.

    • ilkkapossu

      En naura millekään muulle yhtä paljon ku sellasille miehille jotka elää parisuhteessa ja kuuntelee naisensa nalkutusta. Sitten kavereille [tai mahdollisesti internetissä] sitä puretaan ja ollaan kovaa äijää "VITTU MUN MUIJA VALITTAA KOKO AJAN SAATANA" vaikka valitus usein johtuu siitä ettei äijä viitti tehä mitään. ON vain yksinkertasesti niin saatanan laiska [tai sitte niin oman äitinsä paapoma ja ei vain osaa tehä mitään ite.] Mutta tälle omalle akalle ei uskalleta päin naamaa sanoa mitään; huorissaki voidaan käydä, mutta parisuhde pysyy. Eli tällaset kovaaki kovemmat jätkät, menkääs sanoon päin naamaa muijallenne että ootte käyny vieraissa ettekä jaksa enää kuunnella valitusta. Sen jäläkeen ootte aika kovia hemmoja. Sitä ennen ootte säälittävää äidin lellikki kansaa josta pitäis päästä mahollisimman pian ja kivuttomasti eroon. MUAHAHAHAHAHHA

      • jarre

        Et taida osata lukea, ääliö? Kyllä niitä koviakin jätkiä löytyy, ja arvaappa missä niitten nalkuttavat akat on?


    • kun kyllästyy nalkutukseen, voi miettiä kannattaako erota.

    • artturivm56

      Nalkuttaja kalkkunat painukoon sinne ja syvälle.

      Ei ihme jos kunnon kundi lähtee litoo kiitos mussukat

    • Väsyttää

      Omalla kohdalla oma mies nalkuttaja nalkuttajien planeetalta. Nalkutusta kuulee niin siivoamisesta, ruuan valmistamisesta, rahasta, opiskelustani, kissoistani, omasta kasvatushistoriastani jne...ja lista senkun jatkuu. Mitään en tunnu oikein tekevän ja sitten välillä pato murtuu oikein olan takaa.

      Ymmärtäisin jos en siivoaisi, tekisi ruokaa, kävisi koulussa vaikka opiskelen, antaisi niistä pienistä tuloista rahaa menoihin yms, mutta en ymmärrä kuinka helvetin tarkaan pitäisi esimerkiksi siivota, että herralle olisi sopiva?
      Ruokaa teen aina silloin, kun on mahdollisuus tehdä ja kissan karvoista en tietenkään pääse kokonaan eroon, mutta imuroin joka päivä.

      Olen vittumaisen säälittävästi tossun alla, myönnän.

      • tympääntynyt

        Hei!

        Et ole ainoa jonka mies nalkuttaa.. Samoista asioista mullekkin nalkutetaan, et siis ole ainoa.. eniten mulle nalkutetaan siitä miten "huonosti" mut on kasvatettu.. mitä hemmetin vikaa mus vois olla, koska minä siivoan, tiskaan, pesen pyykit, teen ruokaa ym.., mut ikinä ei ole hyvä.. jos jotain näistä olen tehny niin aina kuuluu; miks sä ny ton noin teit ei toi oo viel hyvä... mä oon miljoona kertaa sanonu et tee itte ku tiiät miten tehdään.. mut mies ei oo sen jälkeen moksiskaan vaan menee sohvalle laiskotteleen tai jotai muuta vastaavaa..Meillä siis mä teen kotityöt ja mies laiskottelee, mä tosin olen nalkuttanu sille siitä.


      • Eräs mies
        tympääntynyt kirjoitti:

        Hei!

        Et ole ainoa jonka mies nalkuttaa.. Samoista asioista mullekkin nalkutetaan, et siis ole ainoa.. eniten mulle nalkutetaan siitä miten "huonosti" mut on kasvatettu.. mitä hemmetin vikaa mus vois olla, koska minä siivoan, tiskaan, pesen pyykit, teen ruokaa ym.., mut ikinä ei ole hyvä.. jos jotain näistä olen tehny niin aina kuuluu; miks sä ny ton noin teit ei toi oo viel hyvä... mä oon miljoona kertaa sanonu et tee itte ku tiiät miten tehdään.. mut mies ei oo sen jälkeen moksiskaan vaan menee sohvalle laiskotteleen tai jotai muuta vastaavaa..Meillä siis mä teen kotityöt ja mies laiskottelee, mä tosin olen nalkuttanu sille siitä.

        niin mikä ihme on teidät ajanut yhteen? Oliko miehesi samanlainen nalkuttaja jo suhteenne alussa?

        Eli jos et itse (muka) osaa tehdä kotitöitä oikein, niin kerro sille miehellesi että herra on hyvä ja tekee itse. Luulisi sitten menevän oikein, eikä pitäisi asiasta valittaa?

        Kenenkään ei ole pakko tuhlata elämäänsä tuollaiseen nalkuttajaan ja ehkä pilalle paapottuun miehen-irvikuvaan, eihän? "Mies" vaihtoon, jollei rakentava keskustelu johda mihinkään.

        Melkein voisin pikkuilkeästi todeta tähän mielipidejuttuusi, että miehesi pitää sinua jonkinlaisena "hotellina", jolle ei mikään kelpaa.

        Miksi tehdä yksinkertaisista asioista niin h-vetin vaikeita, se ei ole mulle koskaan selvinnyt...?


      • tympääntynyt
        Eräs mies kirjoitti:

        niin mikä ihme on teidät ajanut yhteen? Oliko miehesi samanlainen nalkuttaja jo suhteenne alussa?

        Eli jos et itse (muka) osaa tehdä kotitöitä oikein, niin kerro sille miehellesi että herra on hyvä ja tekee itse. Luulisi sitten menevän oikein, eikä pitäisi asiasta valittaa?

        Kenenkään ei ole pakko tuhlata elämäänsä tuollaiseen nalkuttajaan ja ehkä pilalle paapottuun miehen-irvikuvaan, eihän? "Mies" vaihtoon, jollei rakentava keskustelu johda mihinkään.

        Melkein voisin pikkuilkeästi todeta tähän mielipidejuttuusi, että miehesi pitää sinua jonkinlaisena "hotellina", jolle ei mikään kelpaa.

        Miksi tehdä yksinkertaisista asioista niin h-vetin vaikeita, se ei ole mulle koskaan selvinnyt...?

        Ei se todellakaan ollu alussa tämmöstä.. Se alkoi melkein heti kun muutettiin yhteen.. jotenki tuntuu et se halus heti ruveta pomottaan täs taloudes..

        Me ollaan jo muutenki pitkän aikaa suuniteltu eroa, ei pelkästään ton nalkutuksen takia.. mut kuitenkaan me ei olla erottu, jokin tässä suhteessa on ettei se pääty eroon, vaikka se olisi ainut keino "ongelmien" loppumiseen..Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta, ens sit tiiä onko tässä kyse "kyllästymisestä" tai jostai..


      • sinkku
        tympääntynyt kirjoitti:

        Ei se todellakaan ollu alussa tämmöstä.. Se alkoi melkein heti kun muutettiin yhteen.. jotenki tuntuu et se halus heti ruveta pomottaan täs taloudes..

        Me ollaan jo muutenki pitkän aikaa suuniteltu eroa, ei pelkästään ton nalkutuksen takia.. mut kuitenkaan me ei olla erottu, jokin tässä suhteessa on ettei se pääty eroon, vaikka se olisi ainut keino "ongelmien" loppumiseen..Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta, ens sit tiiä onko tässä kyse "kyllästymisestä" tai jostai..

        Voin kokemuksesta kertoa että tossa kohtaa ero OIKEASTI on ainoa vaihtoehto. Elin ite viisi vuotta vastaavanlaisessa suhteessa ja uskottelin itelleni että kaikki vielä muuttuu. Ja paskat. Kun oisin tajunnu lähteä jo useampi vuosi sitten! Sitä kun elää vain yhden elämän niin miksi hukata sitä huonoon suhteeseen? Tänäpäivänä olen oppinut elämään sydäntäni kuunnellen ja joka aamu herätessäni huomaan olevani onnellinen. Kaikkien niiden vuosien jälkeen kun nalkuttavaa ukkoa kuuntelin voin käsi sydämellä kertoa että MIELETTÖMÄN upea olo päivästä toiseen! Eli tässä kaiklle nalkuttajille tiedoksi mihin se päättyy...


      • tympääntynyt
        sinkku kirjoitti:

        Voin kokemuksesta kertoa että tossa kohtaa ero OIKEASTI on ainoa vaihtoehto. Elin ite viisi vuotta vastaavanlaisessa suhteessa ja uskottelin itelleni että kaikki vielä muuttuu. Ja paskat. Kun oisin tajunnu lähteä jo useampi vuosi sitten! Sitä kun elää vain yhden elämän niin miksi hukata sitä huonoon suhteeseen? Tänäpäivänä olen oppinut elämään sydäntäni kuunnellen ja joka aamu herätessäni huomaan olevani onnellinen. Kaikkien niiden vuosien jälkeen kun nalkuttavaa ukkoa kuuntelin voin käsi sydämellä kertoa että MIELETTÖMÄN upea olo päivästä toiseen! Eli tässä kaiklle nalkuttajille tiedoksi mihin se päättyy...

        Toi onkin todella hyvä kysymys.. mun suhde on ollu viimesen vuoden todella raskas.. mut kuitenki se jokin pitä mut tässä suhteessa, vaikka järki kyl sanois tai pikemminki huutais jo toista:et lähe ny jo hyvän sään aikana...on päiviä, jolloin on aikomus lähteä mut sit taas jotenki olo helpottuu ja jään, ilmeisesti olen miehen tossun alla.. ja oon tottunu elää sen rinnalla, mut oikeesti alan hissukseen olla enempi sillä kannalla et pitäs lähteä. lähes joka päivä ajattelen sitä millaista olis asua yksin eikä kuunnella jonkun valittamista, ja millasta olis olla "taas" sinkku..


      • sinkku
        tympääntynyt kirjoitti:

        Toi onkin todella hyvä kysymys.. mun suhde on ollu viimesen vuoden todella raskas.. mut kuitenki se jokin pitä mut tässä suhteessa, vaikka järki kyl sanois tai pikemminki huutais jo toista:et lähe ny jo hyvän sään aikana...on päiviä, jolloin on aikomus lähteä mut sit taas jotenki olo helpottuu ja jään, ilmeisesti olen miehen tossun alla.. ja oon tottunu elää sen rinnalla, mut oikeesti alan hissukseen olla enempi sillä kannalla et pitäs lähteä. lähes joka päivä ajattelen sitä millaista olis asua yksin eikä kuunnella jonkun valittamista, ja millasta olis olla "taas" sinkku..

        Voin kertoa että tiedän mitä käyt läpi! Elin viimeiset kaks-kolme vuotta just tota samaa läpi! Viikko menee hyvin ja kolme huonosti, ei tiedä onko tulossa vai menossa. Lisäks mun exä oli kaikin puolin muutenkin hankala tapaus, koitti muuttaa mua ihmisenä parhaansa mukaan ja melkein onnistu siinä! Se jatkuva jäkätys, älä tee niin ja näin alkoi oikeesti vaikuttaa!!! Huomasin heti eron jälkeen että oon taas oma itteni ja ylpeä siitä! Eropäätös on aina hemmetin vaikea mutta usko pois, sen kun tekee niin asiat helpottuu heti! Mä veikkaan että sulle käy samanlailla kun mullekin: aikas jaksat mutta kun kuppi menee yli ni sillon se on kerralla täysi! Mä tiedän että nää on kuluneita juttuja mutta koita miettiä sitä asiaa että kerran täällä vaan eletään! Mä aion elää tän mun ainoan elämän onnellisena ja toivon onnea kaikille muillekin ihmisille! :)


    • juutto

      juu

    • BubbleGirl

      Onkin tosi kivaa uuvuttaa jatkuvalla vinkumisella puolisoaan niin kauan, kunnes tämä suostu kaikkeen. Pidemmän päälle mies alkaa varmasti vihaamaan muijansa ääntä ja ärsyyntyy, kun tämä edes avaa suunsa, vaikka tarkoituksena olisi kysyä, mitä ruokaa saisi olla. On parisuhde menossa hyvään suuntaan.
      Itse en voi sietää minkäänlaista v***n nalkutusta tai vikisemistä, enkä tee niin itsekään.

      Älkää hitossa nalkuttako, tulee vaan hirveän ämmän maine.
      Asiat voi esittää toisinkin.

      • 456...

        monilla työpaikollakin on nalkuttajia nämä ei osaa ymmärtää kanssa ihmisiä sitten on perheitä missä juopotellaan nalkutus on valmis


      • BubbleGirl
        456... kirjoitti:

        monilla työpaikollakin on nalkuttajia nämä ei osaa ymmärtää kanssa ihmisiä sitten on perheitä missä juopotellaan nalkutus on valmis

        ...mitähän tää nyt yritti sanoa?


    • toimi vaihtoon

      menee...

    • ironmann

      Jos mulla akka nalkuttaa niin ärähdän pari kertaa. Jos siihen ei nalkutus lopu niin vedän luuviitosella. Loppuu nalkutus kuin seinään ja ah sitä ihanaa rauhaa .

      • turaaja

        ja toimii!


    • nufcmaster

      Nalkutuksella menee nainen vaihtoon ... mies kuitinkin perheen pää ;)

      • ja mikähän hitto siitä teke...

        Mikäs vittu miehestä tekee perheenpään, muutakuin jos on kusipää.

        Tasa- arvoisiahan parit ovat.
        Törkee oot


    • perimägeenit

      on tutkittava ensten,että ymmärrettäisiin asian syvemmät syy ja seuraus suhteet --Lapissa kun sota aikana oli suuri määrä saksalaisia silmiin puukottaja natseja "vallannussijoina" pökkimässä täkäläisi naisia ,niin asiaa pitää tutkia sitä taustaa vasten ainakin täällä Lapissa.

      • on nalkuttaa

        Miehethän on ku eläimet.. ei ne opi kerralla yhtään mitään.. joten pakko NALKUTTaa!!!


      • johhohhoh

    • mies vain

      kyllä se munan puutetta on ,,ei muuta kunnon panot,, siitä se lähtee,,varmasti nalkutus loppuu..

    • Mamma Vaihtoo

      Jos liikaa nalkuttaa prkl!!!!

    • xxxxx

      Jos meillä alkaisi nainen nalkuttamaan, kantapäät vastakkain ja eri suuntiin. EN MISSÄÄN TAPAUKSESSA SUOSUISI SITÄ KUUNTELEMAAN, ENKÄ HARRASTA SITÄ ITSEKKÄÄN. Tähän lainaan Nasaretin Puusepänpojan sanoja;" Sen minkä tahdotte toisten tekevän teille, tehkää se heille". Ei kukaan omista ketään, näinollen on täysin turhaa ruveta sanelemaan kenellekkään sääntöjä, miten tulisi elää MUN MIELESTÄ!!!!!? Haloo Terveisin Hetero Mies.

    • Jopasjotain.

      Terve.

      Nyt kyllä alkaa jo todella keittää koko tämä setti..
      JOKA tuutista tulee koko ajan JOTAIN "katastrofia".. Tässä ehkä mun suosikki:
      JOssain verovirastossa joku nai jotain toista työajalla... MITÄ SITTEN!!?? Hieno homma jos multa kysytään! M I T E N tuosta saadaan niin saatanan iso asia tehtyä taas...?
      Ja tosiaan tämä joku joka oli nähnyt VUODEN painajaisia tuon takia, on AIVAN VARMASTI NAINEN!

      Mutta asiaan...
      Feministit ja feministiliike on nyt todella pinnalla. Siis siinähän on ryhmä millä ei tee yhtään mitään.
      Itse reagoisin nalkutukseen ja feministien vaateisiin "toisesta korvasta sisään toisesta ulos" -periaatteella. Kumpikaan ei kiinnosta ja kummallakaan tavalla tulosta minun kanssa ei saa. Ellei sitten haluttu tulos ole se, jossa akka heivataan pihalle. Ja ennenkuin joku välkky ehtii sanoa jotain niin minä EN ole sovinisti! Pidän naisista ja kohtelen heitä KUULEMANI mukaan hyvin. Tasa-arvo on mielestäni hyvä asia, mutta feministit eivät aja tasa-arvoa! Valtaisa ristiriita kun miettii että ovat ajavinaan naisen asiaa... Hulluja munankipeitä narttuja kaikki tyyni!

      ...ja hittoako mä tässä aikaani tuhlaan... Tässä maassa kuitenkaan mitään muutosta tapahdu...
      Akat nalkuttaa... Toivottavasti muutkin miehet osaavat sulkea korvansa täydellisesti tuolta melusaasteelta..

      Hei hei...

      • mies vaan

        Tarviiko siitä lehdissä kirjoittaa jos työpaikalla joku "kiksauttaa", kateellisten panettelua koko juttu.
        Ainahan naiset on nalkuttanut, taitaa olla ominaisuus ja ihan tervettähän se on tiettyyn rajaan asti. Osoittaa ainakin että välittää ainakin vähän miehestään.
        Ennen oli miesten työt ja naisten työt. Nyt niin sanotun "tasa-arvon" aikaan on miesten työt ja yhteiset työt. Ei per....


    • toimii toimii

      Kuiva nalkutus, kuiva nalkutus. Mistä näin typerä juttu?

    • antonim

      Suomessa nalkutukseen väsynyt mies helposti turvautuu väkivaltaan ja silloin lähtee muijalta henki. Nämä amerikan malliet eivät sovi suomeen.

      • toisinpäin

        Meillä just mies aina nalkuttaa mulle kaikesta mahollisesta ja kyllä sitä aina välissä sitte ryhdistäytyy tiskaan ja siivoon ja syömään vähempi jätskiä ja laittaan tavarat paikoilleen jne jne jne....

        :)


      • Samanarvoinen
        toisinpäin kirjoitti:

        Meillä just mies aina nalkuttaa mulle kaikesta mahollisesta ja kyllä sitä aina välissä sitte ryhdistäytyy tiskaan ja siivoon ja syömään vähempi jätskiä ja laittaan tavarat paikoilleen jne jne jne....

        :)

        Nii että ihan yks paskan hailee nalkuttaaks mies tai nainen mut jos nalkuttaa ni kandee uhkata itsaril, alkaa pakata omii tavaroitaa ja lähtee pois vaikka hotlaan vähäks aikaa.

        Tän jälkee anna toinen tilaisuus ja tarkkaile tilannetta herkeämättä ja sama toistuu lähde lopullisesti.piste


    • tehonalkuttaja

      Juu oon myös huomannut, että nalktus toimii. Mut se on täyttä työtä. Vaikka mies on mielisairas, ni kyllä se kahdessa vuodessa on aikas paljon oppinut. Mulla urakka on ollutki vähän muutakin ku kotitöiden tärkeyden painottaminen... Mies ei alkuun pitänyt huolta hygieniasta, joten siitäki piti naluttaa, et pese hampaat, mee suihkuun, aja parta, jne..

      Hirveitä raiviksia se kyllä yhäkin saa jos pakotan tekemään jotai hommia. Mut jos kylmän rauhallisesti pitäydyn mielipiteessäni, ni parin minuuutin päästä se tekee homman, vaikkakin sadatellen. Mä oon nalkuttajana opetellut parhaat tekniikat, eli rauhallisuus, päättäväisyys, ystävällisyys, päättäväisyys, uhkailu, ja.. sanoinko jo päättäväisyys?

      Hmm.. oikeestaan aika perseestä, et joutuu aikuiselle opettamaan, et kotitöitä tekee molemmat. Sitten saa kuulla haukkuja, että oon pakottaja ja määräilijä. Oon kuitenki ite tehny isomman osan hommista. Itepää toisaalta oon vammasen kanssa menny naimisiin... mies sanoo, et jos hän ois terve, hän ois mitä paras mies, mut sairauden takia ei pysty täyteen suoritukseen, vaan hommat menee usein hutiloksi, joten joudun vahtimaan vieressä.

      Hitsi, silti... jos en ois uskovainen, ottaisin kai eron tosta miehestä. Väsyttää kouluttaa aikuista miestä, vaik ymmärränki hänen vammaansa. Oli kiva lukea täältä mielipiteitä, et jos nainen nalkuttaa, se on varma ero. Heh, se ois mulle pelastus! Ihmettelen nalkuttajanaisia, joilla on oikeesti syy nalkuttaa, ja mies on viel terve, et miks ne jaksaa.

    • ..jankutus, oli se kenenkään, jatkuva...ärsyttävä.

      ..loppumatolta tuntuva ... asia.

      • Nalkutettu

        Nalkutus on hirveää, sitä kun on kokenut,,,,nainen sen osaa, katsokaa pojat äitiä, tyttärestä tulee samanlainen, varokaa huutavien ja nalkuttavien äitien tyttäriä


    • uhhuh

      pälä pälä

    • juuso54

      Älyvapaata toimintaa...evk ,kuka miehistä haluaa tälläisen rinnalleen loppuelämäkseen?
      Harvinaisen kallista erotiikkaa.
      Halvemmalla selviää ilotytöistä

    • joopajoof

      Naiset on kyllä henkisen väkivallan mestareita : )

    • nalkutusta

      Kyllä asia on niin että ainakin itse olen antanut jatkuvasti nalkuttaville muijille tennaria hyvin nopeasti. Asiat kun voi hoitaa muutenkin ja on sellaisiakin naisia, jotka ovat asian ymmärtäneet.

    • tutkimus

      tulee mieleen joku feministien diipadaapa paskan taputtelu.

      päälle päin tuo nalkutuksen toimiminen varmaan näyttää kivalta.
      onneksi tutkijat olivat kumminkin huomioineet että kyseessä on mielen väsyminen ja tästä johtuva periksi antaminen.
      ongelma vaan tulee siinä vaiheessa, kun tälle mielen periksi antamiselle aletaan etsimään perustetta.

      seuraavaksi nämä tutkijat voisivat vaikka suunnata psykoterapeutin pakeille keskustelemaan mielen väsymisestä ja sen mahdollisista seurauksista.

      vittu mitä jengii.

    • ei miesten tarvi

      tehdä, oli se sitten siivousta, ruuan laittoa tai mitään kodin hoitoon liittyvää, jos ei naiselle kelpaa että kotona on siittäjä lapsille niin lähteköön käveleen.

    • Minuun

      Meilä ei toimi, muija kun tarpeeksi kauan jatkaa nalkuttamista niin eipäs ollakaan vähään aikaan kotona, kun täältä netistä saa helpolla tussua, niin pari yötä kun viettää vieraissa niin kyllä sitä ollaan taas niin lempeetä. Munattomille miehille se toimii.

    • yx-mies

      Minun kohdalla ainakin on toiminut

      Olen muutaman kerran väsynyt ja herpaantunut ja kerännyt tavarani ja lähtenyt

      Ensin olen kyllä koitanut puhua , ei ole mennyt perille ja nalkutus on vaaan jatkunut.

      Miksiköhän törmään aina noihin femakoihin

      Tosi huono tuuri

    • kuulolaite

      Jos aikansa kuuntelee nalkutusta ei hyvä peri. Mullakin oli naisystävä jonkin aikaa ja turvansoitto oli jatkuvaa jos mistäkin aiheesta. Varoitin neitiä että lopettaisi, vedoten että olen pienen ikäni kuunnellut tuota. Ei uskonut, joten panin käveleen. Että kaikkea ei tarvi kuunnella.

    • TOSIONNELLINEN

      Kyllä täytyy sanoa että TOIMII. Akan kannattaa nalkuttaa aina kun siihen on mahdollisuus, niin ei tarvitse enää nalkuttaa. Ainakaan ukolleen. Meillä miehillä on piiiiiiiitkä pinna, mutta jossain vaiheessa sekin katkeaa. Eli tällähetkellä olen onnellisesti yhdessä naisen kanssa, joka ei nalkuta. Nalkuttava akka sai jäädä ja miettii varmaan nyt tälläkin hetkellä, että olisi edes joskus voinut pitää turpansa kiinni. Elämä on... ;)
      Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla

      • akka lähtee lentäen

        Olemalla oma hurmaava itsensä.


    • Minä pistän lakin päähän ja lähden käveleen ,eihän rakkaan ihmisen kans viitsi riidellä.
      Meen vaikka lähi kuppilaan parantaan kavereitten mailmaa.

      • varsinkin rakkaan

        kanssa on riideltävä, mielipiteet julki se puhdistaa ilmaa, muutoin rakas on pian entinen rakas, ja mietit mikä meni vikaan, kun koskaan en riidellyt, olin niin hyvä mies, annoin akan huutaa mie vaan kuuntelin rauhallisesti.

        Kokemusta ei ole mutta näin se menee! Anna takasin samalla mitalla, ne tarvitsevat sitä, se on toisen kunnioittamista, ottaa kantaa. Sinulle nainen nyt näyttää olevan ilmaa (hänen näkökulmastaan) kun kävelet aina vain tiehesi konfliktin sattuessa. Miehessä on oltava munaa sanoa mielipiteensä rehellisesti. Ei tarvitse huutaa, sen voi tehdä asiallisestikin. Mutta riidelkää tavallanne, siis sanokaa ja puhukaa mikä mättää, muuten mätätte yksin, syystä tai toisesta, mutta syystä.

        Tietysti jos muija on jatkuvasti määkimässä niin silloin on parempi painua ulos ja mielellään jäädä sinne. Tai jos ei halua akalle antaa sitä nautintoa että sai taas savustettua pellolle, niin jäädä sisälle, laittaa musiikki kypälle ja kuunella sitä! Tai mikä parempi, olla mies talossa ja sanoa akalle, PIDÄ JO SE TURPASI KIINNI SAATANA! Vielä kun jatkat tota kitinääsi niin saat tahtosi läpi ja voit jatkaa sitä yksin lopun elämäsi.


    • poliisille vaan ilmoittamaan

      Mikäli joutuu nalkutuksen kohteeksi, niin se on selkeää henkistä väkivaltaa! Poliisille vaan tekemään asiasta tutkintapyyntöä. Kenelläkään ei ole oikeutta nalkuttaa.

      Ihmettelen miten lehdet voivat kannustaa naisia väkivallantekoon ilman vastuuta.

    • jopa nainen osaa tuon laskea

      Risto Aallonharja ei taida olla kovinkaan etevä matematiikassa; jos 50% menee nalkutukseen ja toiset 50% siivoamiseen, mistä se ylimääräinen 50% kutomiseen tulee?

    • Aragoth1980

      Akan kanssa kun tekee sopimuksen että kun pinna alkaa kiristymään, otetaan varusteet ja mennään kehään tuomarin silmien eteen ottamaan toisiltamme luulot pois. kuikki on sallittua paitsi munaisiin iskeminen, kynsiminen, nivusiin kohdistuvat iskut ja hiuksista repiminen.

      Aina parin kuukauden välein kun tekee näin, homma toimii ja kukaan ei nalkuta.

      Se mitä kehässä tapahtuu jää sinne ja sillä ei kavereille leveillä eikä toiselle vittuilla häviöstä.

      Tämä on jo lähempänä oikeaa tasa-arvoa kuin mikään. molemmat kohtelee toisiaan tasavertaisesti, vihollisena, maalitauluna, mutta vain kehässä.

    • ölli

      Miksi asetelma on useimmiten se, että nainen nalkuttaa miehen a) hulluksi, b) juopoksi c) eronneeksi d) joksikin muuksi?
      "Jätin nalkuttavan akan, uusi ei nalkuta, voi miksi nalkutan, mikä auttaa olemaan nalkuttamatta"...
      Mitä tekee mies joka toistuvasti huomauttelee kumppanin vioista, tekemisistä ja tekemättä jättämisistä? Sanoo varmaan vaan ihan aiheesta????
      Ja voisi joskus pohtia sitäkin miksi joistain asioista sitten joutuu sanomaan monta kertaa? Uutisen esimerkkinä oli kotityöt. Itse jätin kotityöt tekemättä kun toinenkaan ei vaivautunut mitään tekemään. Asuttiin kuukausi "tunkiolla" ja siinä vaiheessa kun puhtaat vaatteet loppui kumppanilta, alkoi pesukoneen käyttö. En vaan voinu sietää sitä, että kun kumpikin on tehnyt 8h duunia niin toisen osapuolen pitäisi vielä iltahommina pyörittää huushollia... Ehkä olen täysi paska kun näin ajattelen mutta sittemmin tyytyväinen paska!

    • jos pitää nalkuttaa

      Aika ettiä uus parteneri, jos menee nalkuttamiseksi.
      Nalkuttajaa raivostuttaa samaten sen kuuntelijaa.

      Tarkoittaa silloin sitä, että kummallakin on omat näkemyksensä tavoista toimia etc... Eikä yhteinen linja löydy muuten kuin tuommoisen henkisen väkivallan kautta. Se kertoo kyllästymisesta tai jomman kumman osapuolen liiallisesta joustamattomuudesta tai molempien joustamattomuudesta.

      Eikä se osapuoli ole aina nainen joka nalkuttaa.

      Se vain liitetään naisiin.
      Miehet ilmaiseekin itseään sitten toisin silloin kun asiat suhteessa nyppii. Ovat hiljaa ja vetäytyvät omiin oloihinsa harrastuksiinsa yms...
      Tai valittavat.

      Sitten jos alkavat juoda ja bareissa ravata, niin onkin aika katsoa naisen peiliin, että jotain mättää, nyt suhteessa, kun ukko on tuohon tilaan päässyt.

      Samaten jos akka liikaa nalkuttaa niin ukon olisi syytä tarkkailla itseään ja suhdetta

    • räkättää,

      niin saan sykosomaattisia oireita ja rinnassa tuntuu ahdistava olo ja on lähdettävä saunamökille kaljottelee muutamaksi päiväksi,että helpottaa -onko vastaavia kokemuksia kertokaa ihmeessä? -mitä pitäs tehdä???- Apua auttakaa !!!

      • Oirehtiva

        Kyllä, näin se on.
        Nainen on kuin tehty nalkuttamaan. Oli se hyvä, että Jumala lopetti luomistyön naiseen, mitähän olisi tullut seuraavaksi. Avun miehelle, mutta ei sitä olisi koko pakettia tarvinnut antaa, olisi vain antanut ne hyvät puolet.

        Niin, kyllä se valitettavasti noin on, oireita tulee, ja sen kun sanoo vaimolle, se vaan yltyy entisestään ja alkaa siitäkin haukkua miestä.

        Luulen, että moni mies on kuollut vaimon nalkutukseen. He vain eivät uskalla taikka eivät jaksa nousta vastarintaan.


    • ex-kotisissi

      Kyllä se vaan on niin että minä olen ollut onnellinen kun sain eron miehestäni joskus -95.

      Olen ollut itseni kanssa hyvissä väleissä ja teen niin kuin itse haluan.

      Jotku miehet valittaa aina omasta vaimostaan, miksi? Itsehän he ovat valinneet sen "nalkuttajan"

      Minäkin valitsin joskus väärän miehen itselle ja menin hölmö naimisiinkin hänen kanssa, onneksi sain vihdoin eron hänestä.

      Exäni näin monien vuosies jälkeen sanoi minua muutama päivä sitten vielä kullaksi, mua iljetti.

    • *Tuli kuje kanssani*

      Miehet ovat lapsellisia niin paljon etteivät ymmärrä normaalia puhetta. He luulevat että vaimo ei ole tosissaan ja pistävät lekkeriksi koko asian.

      Naisen viha on kasvanut niin paljon että hän tietämättään jo inhoo miestään, tai sitten tietävätkin.

    • Riivatsalo

      Ei tartte meikäläiselle enempiä nalkutella, yksikin lause siihe suuntaa ja se on morjes... Yks pahimpia parisuhteessa on juur nalkuttava akka,ei meikä sellasta ainaka paljo kahtele...

      • kokemusta on

        Jos noin vähällä luovutat, taidat joutua vaihtamaan akkaa melko monta kertaa. Itse taidat olla sitten aivan virheetön...mistä muka löydät täydellisen ihmisen, virheettömän....että kaikki menee aina vaihtoon vaan tuolla asenteella, uso pois.


      • *Tuli kulje kanssani*

        Ehkä syy löytyykin sinusta. Ei kai se akka ihan turhaankaan kälkätä.

        Niin kuin aiemmin sanoin, että miehet ovat niin lapsellisia etteivät normaalia puhetta ymmärrä.

        Jos normaalisti yrittää sanoa jotain, niin se menee miehellä toisesta korvasta ulos.

        Olisiko miehen syytä käydä opettelemaan, kuunelemaan normaalia kekustelua ja ottamaan jotenkin kantaa asiaan, eikä vaan nostella olkapäitä.


      • Nimetön
        kokemusta on kirjoitti:

        Jos noin vähällä luovutat, taidat joutua vaihtamaan akkaa melko monta kertaa. Itse taidat olla sitten aivan virheetön...mistä muka löydät täydellisen ihmisen, virheettömän....että kaikki menee aina vaihtoon vaan tuolla asenteella, uso pois.

        Poikamieselämää nykysin,ei paremmasta väliä...


      • Nimetön
        *Tuli kulje kanssani* kirjoitti:

        Ehkä syy löytyykin sinusta. Ei kai se akka ihan turhaankaan kälkätä.

        Niin kuin aiemmin sanoin, että miehet ovat niin lapsellisia etteivät normaalia puhetta ymmärrä.

        Jos normaalisti yrittää sanoa jotain, niin se menee miehellä toisesta korvasta ulos.

        Olisiko miehen syytä käydä opettelemaan, kuunelemaan normaalia kekustelua ja ottamaan jotenkin kantaa asiaan, eikä vaan nostella olkapäitä.

        Akat on nalkuttajia,joitaki poikkeuksia lukuunottamatta,suurin osa,ei mikää ihme jos tulee käkee sillon tällön äijältä,kenen hermot sellasta kauaa kestää,tosin ite en harrasta väkivaltaa,poistun mielummi kentältä ku jään tappeleen jostai mitättömäst asiast...


      • *Tuli kulje kanssani*
        Nimetön kirjoitti:

        Akat on nalkuttajia,joitaki poikkeuksia lukuunottamatta,suurin osa,ei mikää ihme jos tulee käkee sillon tällön äijältä,kenen hermot sellasta kauaa kestää,tosin ite en harrasta väkivaltaa,poistun mielummi kentältä ku jään tappeleen jostai mitättömäst asiast...

        Huomaa että sinäkään et ymmärrä normaalia puhetta, annat puheen mennä rajuksi ja lähdet pakoon.


      • Riivatsalo
        *Tuli kulje kanssani* kirjoitti:

        Huomaa että sinäkään et ymmärrä normaalia puhetta, annat puheen mennä rajuksi ja lähdet pakoon.

        Eihä noista naise höpötyksistä ota selvää ite pirukaa,jonkkus karsinaa pitäis laittaa koko setti...


      • Riivatsalo
        *Tuli kulje kanssani* kirjoitti:

        Huomaa että sinäkään et ymmärrä normaalia puhetta, annat puheen mennä rajuksi ja lähdet pakoon.

        Latasta lärvi huonoon kuntoo...???


      • *Tuli kulje kanssani*
        Riivatsalo kirjoitti:

        Eihä noista naise höpötyksistä ota selvää ite pirukaa,jonkkus karsinaa pitäis laittaa koko setti...

        Siinä se tuli, "ei ota selvää".

        Sitä se juuri on kun ei ymmärretä eikä osata keskustella niin puheet menee ihan päin persettä.

        Mielestäni miehen kuin naisenkin pitäisi osata keskustella asioista, mistä sitten kiikastaa että keskustelu ei onnistu.


        Onko miehet tuppisuita ?


    • Riivatsalo

      Mihkä sitä tarttee naista ja vielä nalkuttavaa sellasta,korkeintaa ehkä jälkikasvun tehtailuu,eipä juur muuhun,poikamiehenä saa tehrä iha mite ite parhaaks kahtelee,eikä motkota ketää ja mikää "hallitus" koko aikaa niskasa... Riesaa semmosista luontokappaleista enimmäksee on...

      • kyllästetty

        hyvä että olet itse tajunnut pysyä erossa naisista, en ymmärrä kuka tuollaisen nalkuttajan ja naisen väheksyjän edes itselleen haluaisi !


      • Nimetön
        kyllästetty kirjoitti:

        hyvä että olet itse tajunnut pysyä erossa naisista, en ymmärrä kuka tuollaisen nalkuttajan ja naisen väheksyjän edes itselleen haluaisi !

        Heti hyvä esimerkki,sieltä sitä taas tulee,jäkäjäkä!


      • ^^^^^^
        Nimetön kirjoitti:

        Heti hyvä esimerkki,sieltä sitä taas tulee,jäkäjäkä!

        Miksi vaihdoit nimimerkkiä nimettömään ? kyllähän sun tekstistä huomaa kuka olet.

        Sinä olet se ikuinen sinkku joka ei ymmärrä naisen päälle mitään, homoile sitten jos nainen ei kelpaa.


      • Riivatsalo
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Miksi vaihdoit nimimerkkiä nimettömään ? kyllähän sun tekstistä huomaa kuka olet.

        Sinä olet se ikuinen sinkku joka ei ymmärrä naisen päälle mitään, homoile sitten jos nainen ei kelpaa.

        Sanaki homoilun suuntaa,saat käkees...


      • Riivatsalo
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Miksi vaihdoit nimimerkkiä nimettömään ? kyllähän sun tekstistä huomaa kuka olet.

        Sinä olet se ikuinen sinkku joka ei ymmärrä naisen päälle mitään, homoile sitten jos nainen ei kelpaa.

        Sen verra tajuan naisista et parempi pysyä loitolla mokomista otuksista ja pysyä iha iteksensä omalla kohalla... Hajotkaa te tossun alla lymyilevät pojut akkoihinne,oma vapaus se paras sellainen,ketään ei häslää tekemisiä... Poikamies elämää parempaa ei ole eikä tule... Vetäkää nössöt vaikka vittu päähänne...


      • ^^^^^^
        Riivatsalo kirjoitti:

        Sanaki homoilun suuntaa,saat käkees...

        Väärin ymmärsit, en siis sanonut sua homoksi vaan sanoin että homoile vaan jos nainen ei kelpaa, siinä on vissi ero.

        Oisko ymmärtämisessä jotain vikaa ?


      • tuumaat....
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Väärin ymmärsit, en siis sanonut sua homoksi vaan sanoin että homoile vaan jos nainen ei kelpaa, siinä on vissi ero.

        Oisko ymmärtämisessä jotain vikaa ?

        sullekin on kehitetty hieromalaitteet yms värkit, joilla kaltaisesi saatte "miestä" ihka omasta takaa.

        Tämän ymmärsin sinusta.


      • ^^^^^^^
        tuumaat.... kirjoitti:

        sullekin on kehitetty hieromalaitteet yms värkit, joilla kaltaisesi saatte "miestä" ihka omasta takaa.

        Tämän ymmärsin sinusta.

        Ymmärsit oikein. Minä omistan hieromasauvan, mutta kovassa käytössä se patteri korkki hajosi. :)) tarttis varmaan sitä oikeata.;)


      • tuumaat
        ^^^^^^^ kirjoitti:

        Ymmärsit oikein. Minä omistan hieromasauvan, mutta kovassa käytössä se patteri korkki hajosi. :)) tarttis varmaan sitä oikeata.;)

        kun sun juttusi evvk!


      • ^^^^^^^
        tuumaat kirjoitti:

        kun sun juttusi evvk!

        Itsehän johdatit siihen, höppänä.;)


    • enkä nalkuta

      Ja totta on. En turhista narise. Aina ihmetelly ku nätti olen ja sit nuo nalkuttavat naiset (nätit ja rumat) vaan vie miehen.

      I wonder why i am single i wonder why.

    • vaikuttaa, kuten nalkutus

      ei kai se ole uutinen?

      • näinhän se on

        Tosi kun vesi ja kumpainenkin sukupuoli syyllistyy tähän.


    • rewwer

      Onkohan tutkija itse ihan hyvässä hapessa kun tällaisia tutkimuksia laskee julkisuuteen.Mieluimmin näkisin tutkimuksen minkälaiset kustannukset koituu yhteiskunnalle nalkutuksesta.

    • jos_naputtaa

      SAA KERÄTÄ TAVARAT JA PAINUA MINUN PUOLESTANI HETI MINNE HALUAA...

      • ^^^^^^

        Tyhmä tollanen ajatustapa, sillä ei kai vaimo turhaan naputa, täytyy jokin syy olla.
        Mies voisi miettii miksi vaimo naputtaa ja tehdä jotain järkevää asialle, en tarkoita mitään negatiivista.
        Voihan syy olla miehessäkin, esim. laiskuus, alkoholisti, vieras nainen jne. syitä löytyy.


        Entäpä jos vaimo heittääkin sinut pellolle. ;)


      • tuumaat..
        ^^^^^^ kirjoitti:

        Tyhmä tollanen ajatustapa, sillä ei kai vaimo turhaan naputa, täytyy jokin syy olla.
        Mies voisi miettii miksi vaimo naputtaa ja tehdä jotain järkevää asialle, en tarkoita mitään negatiivista.
        Voihan syy olla miehessäkin, esim. laiskuus, alkoholisti, vieras nainen jne. syitä löytyy.


        Entäpä jos vaimo heittääkin sinut pellolle. ;)

        kun juuri akat niin usein unohtavat tärkeimän motiivin miehen johonkin toimintaan eli syyn.
        Kun sinäkin löydät tuon syyn omiesi korvien välistä, niin loppuu se naputtaminenkin juuri siihen paikkaan tai /ja huomaat monesti itsesi syylliseksi.


      • ^^^^^^^
        tuumaat.. kirjoitti:

        kun juuri akat niin usein unohtavat tärkeimän motiivin miehen johonkin toimintaan eli syyn.
        Kun sinäkin löydät tuon syyn omiesi korvien välistä, niin loppuu se naputtaminenkin juuri siihen paikkaan tai /ja huomaat monesti itsesi syylliseksi.

        Meinasi tämä viesti jäädä välistä pois, onneksi huomasin.;)

        Ja asiaan

        Minulla on kyky huomata jos miehellä ei mene hyvin ja näin ollen yritän parhaani mukaan kysellä mieheltä mikä on vialla jne.
        Eri juttu taas on jos mies ei halua puhua ongelmistaan niin se pahentaa vaan asiaa. Siksi minä vaadin mieheltä puhekykyä kommudikoida.


      • tuumaat..
        ^^^^^^^ kirjoitti:

        Meinasi tämä viesti jäädä välistä pois, onneksi huomasin.;)

        Ja asiaan

        Minulla on kyky huomata jos miehellä ei mene hyvin ja näin ollen yritän parhaani mukaan kysellä mieheltä mikä on vialla jne.
        Eri juttu taas on jos mies ei halua puhua ongelmistaan niin se pahentaa vaan asiaa. Siksi minä vaadin mieheltä puhekykyä kommudikoida.

        kun nuo sun "vaatimukset" on tuomittu jo etukäteen epäonnistumaan.

        Sinulle kuuluu sama vastaus kuin niin monelle naispuoliselle ja joillekuille miehillekin: huolehdi /korjaa vain omat asiasi.


      • ^^^^^^
        tuumaat.. kirjoitti:

        kun nuo sun "vaatimukset" on tuomittu jo etukäteen epäonnistumaan.

        Sinulle kuuluu sama vastaus kuin niin monelle naispuoliselle ja joillekuille miehillekin: huolehdi /korjaa vain omat asiasi.

        Mistä sinä voit sen tietää miten käy minun vaatimuksille, onhan suomessa paljon puhekykyisiä miehiä.
        Tuossakin huomaa että "asia ei kuulu sinulle" tyyliin, se on just sitä tuppisuumaista.

        "ei puhu eikä pussaa"


    • henkistä väkivaltaa

      mutta sallittua naiselle. Jos mies käyttää samaa niin se on muka joku narsisti.

    • ^^^^^^

      Minä ainakaan en siedä luuseri miestä joka ei voi sanoa omaa mielipidettään.
      Itse olen vahvaluontoinen ja sanon suoraan mitä ajattelen, minulta saa rehellisen vastauksen. Jos suorapuheeni järkyttää, sillon on vikaa miehessä jonka kanssa ei voi kommunikoida.

      Peräkammaripoikien on turha marista.;)

      • tuumaat

        Minä ainakaan en siedä luuseri akkaa joka ei voi sanoa omaa mielipidettään.
        Itse olen vahvaluontoinen ja sanon suoraan mitä ajattelen, minulta saa rehellisen vastauksen. Jos suorapuheeni järkyttää, sillon on vikaa akassa, jonka kanssa ei voi kommunikoida.

        Vanhojenpiikojen on turha ulista.;)


      • ^^^^^^
        tuumaat kirjoitti:

        Minä ainakaan en siedä luuseri akkaa joka ei voi sanoa omaa mielipidettään.
        Itse olen vahvaluontoinen ja sanon suoraan mitä ajattelen, minulta saa rehellisen vastauksen. Jos suorapuheeni järkyttää, sillon on vikaa akassa, jonka kanssa ei voi kommunikoida.

        Vanhojenpiikojen on turha ulista.;)

        Voi sen niinkin sanoa, hyvä että sinäkin olet samaa mieltä. ;) Me varmaan sovittaisiin hyvin yhteen noin luonteemme puolesta. ;)


      • onkin jo aivan

        eri juttu kuin nalkutus ja pidänkin...
        Miltäs kuullostaa?


      • ^^^^^
        onkin jo aivan kirjoitti:

        eri juttu kuin nalkutus ja pidänkin...
        Miltäs kuullostaa?

        Niin on eri juttu, toiset vaan voi olla herkempiä ja luulla että se on nalkutusta. Siksi laitoinkin esille nuo kriteerit jotta nalkutus ja suorapuhe erotetaan toisista, tosin kaikki ei sitä erota.


    • nalkuttaisi

      kotitöistä, nainen voi kertoa miehelle päättäneensä, että kumpikin tekee kotityöt vuoroviikoin. Siinä sitten ollaan tiskivuoren alla jonkun aikaa - eiköhän mies ala hoksata, miten paljon työtä nainen on tehnyt. Pidä vaan huoli siitä, että sinun viikkosi alkua ennen työt on tehty, muuten miehen vuoro jatkuu, kunnes tiskit on pesty.

      Toisaalta, jotkut ovat siistimpiä kuin toiset. Minä pesen astiat vain kerran viikossa, vaikka olen nainen. On paljon muuta mielenkiintoisempaa tekemistä. Jos mies alkaisi nalkuttaa (jos olisi mies), käskisin pestä itse, jos asia häiritsee.

    • Sentsa

      Mutta onko se oikein tehdä niin? Mitä jos se toinen kyllästyy siihen ja lähtee kävelee? Jos toista tönii tarpeeksi kauan se joko taipuu, menee poikki tai tönii takaisin.
      Jos haluaa jotain, neuvotelkaa. Lahjokaa.
      Nalkuttava ihminen on sellainen joka haluaa helpolla, mutta ei osaa pyytää kauniisti.

    • jo 20 vuotta.

      Mittari tuli täyteen, soromnoo!!!

    • lammasss

      Nalkutuksen tarkoitus on alistaa toinen valtaansa. Silkkaa väkivaltaa.

    • eps

      minuun, entinen vaimo asuu nyt viiden kilometrin päässä, ja nyt ei enää nalkutus kuulu edes myötätuulella.

    • Anonyymi

      Miksi se että sanoo ja keskustelee tai puhuu jostain, vejetään heti "nalkuttamiseksi"? sitten sanotaan, että en minä tienny että sä tunnet noin tai mikset sä puhu mitään? suurin ongelma on kommunikoimattomuus suhteissa, siksi ne loppuu. Miksi mies ei arvosta naista ja kaikki mitä koittaa kertoa/puhua/jutella on heti nalkuttamista?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe