laihdutusyritys ja epätoivoinen

marilotta

Hei!
onkohan täällä ketään niin toivotonta luonnetta kuin minä?
Olen kaksi kertaa laihduttanut painonvartijoissa, lihoin ne takaisin. Nyt kesän jälkeen aloitin painonvartijoiden ohjeilla pelkästään tehdä ruoat.
Ja sorruin tänä viikonloppuna karkkiin ja pizzaan. Tosin teen ruoat pelkästään painonvartijain ohjeilla mutta syön niitäkin liikaa. Joskus ottaa aivoon ja tulee hirveän huono itsetunto kaikesta!Luulen että kuukautisten tulokin syötättää niin tajuttomasti, etten tiedä millä taistella aina.

6

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihis

onhan meitä vaikka kuinka surkeita tapauksia.
      itse oon ollu painonvartijoissa muistaakseni 3 kertaa.lopulta mua alko ottaa aivoon heidän systeemit.paras ja helpoin tapa mulle oli laskea kalorit ihan itse.olen liian läski vieläkin ja laihduttaa pitäis!painoa on pysynyt poissa,mutta nyt ei tipu.5kg seilaa edes takas jatkuvasti.

eilen söin sipsejä ja karkkia menee melkein päivittäin.itse ruokaa syön kaloreiden mukaan aika hyvin oikean määrän,mutta sitten tämä kaikki muu!

joskus ottaa niin pannuun että oksennan.
      katselen laihoja ihmisiä ja aina päätän,että minä kans!mutta olen saamaton laiska vätys ja se suututtaa!itsetunto on huono ja hävettää nää kilot.paksut reidet ja löllyvät läskit.masentaa.

joka maanantai alotan taas.huomennakin,mä tiedän sen.sitten illalla taas karkkia ja huono olo..

• synnytyksen jälkeen

Viimekeväänä kokeilin painonvartioita.Ajattelin kokoajan ruokaa ja pisteitä,kokoajan ruoka mielessä.Nyt olen saanut muuta ajateltavaa.Ja käyn 3xviikossa tanssimassa sauvakävalyt päälle.Ei pyöri enää pisteet mielessä.Ja olen laihtunut.

• Wilma

Minä olen laihduttanut nyt jo yli 20 kiloa....
      Ennen söin useasti pizzaa, hampurilaista ja karkkia.... Nyt kun sitten todella on saanut painoa putoamaan, niin sitä miettii kahdesti... Karkki vai ei...

Tein ruokaremontin viime joulukuussa... Heitin kaapeista ja pakkasesta kaiken "pahan" pois... Ja päätin että sellaista ei tähän taloon enää tule... Ja se kannatti....

Nykyisin olen sinut jo itseni kanssa.. syön välillä karkkia... Ja välillä jopa hampurilaisenkin... Syön pullaa ja jäätelöä... Mutta kunhan sitä ei tee joka päivä... Esim karkkipäivä auttaa asiaan... Kerran viikossa esim. voi vähentää karkin kulutusta jo kilotolkulla!!! Jos esim ennen olet syönyt karkkipussin/päivä... Mietippä' monta pussi/kiloa se on esim vuoteen??? Tai sitten pizza... Jos vaikka vain puolikas...? Nykyään ostamme mieheni kanssa pizzan puoliksi.... Se on vain puolet siitä kalorimäärästä jonka oikeasti söisi... Ja sitten hampurilaiset...Eikö se pieni ateriakin jo auttaisi himoon??? Ja light-limulla ja ranskalaisten sijaan salaatti???

Pienistä puroista syntyy joki!!!

• marilotta

Kiitoksia kommenteista.
        Light limu auttaa tosiaan asiaa ja se karkkipäiväkin on näköjään tehtävä kuin omalle tenavalleni!
        Toivoo Marilotta

• Norm.painoinen
        marilotta kirjoitti:

Kiitoksia kommenteista.
        Light limu auttaa tosiaan asiaa ja se karkkipäiväkin on näköjään tehtävä kuin omalle tenavalleni!
        Toivoo Marilotta

Miksi ihmeessä juot limua ja miksi suunnittelet karkkipäiviä, jos kerran kärsit ylipinosta... ei ymmärrä!! Älä edes osta niitä kotiisi niin ei tule syötyä, jos et pysty olemaan syömättä!

• Tanni
        Norm.painoinen kirjoitti:

Miksi ihmeessä juot limua ja miksi suunnittelet karkkipäiviä, jos kerran kärsit ylipinosta... ei ymmärrä!! Älä edes osta niitä kotiisi niin ei tule syötyä, jos et pysty olemaan syömättä!

No juuri sen takia hän pitää karkkipäivän hyvällä omallatunnolla, jottei tarvitsisi pitää karkkipäivää joka päivä huono omatunto niskassa. Ymmärrän oikein hyvin tämmöisen karkkipäivän. Kun pitäisi laihduttaa ja kieltää itseltään kaiken hyvän, niin pienikin vastoinkäyminen elämässä saattaa johtaa karkin ahmimiseen.(Kokemusta on)Sitä ajattelee, että karkki helpottaa sen ajan murheeseen, mutta tosiasia onkin että sen jälkeen tulee vielä huonompi olo! Ei saa olla liian ankara itselleen. Karkkipäivää voi ajatella pienellä palkintona muuten onnistuneesta laihdutusviikosta. Onnea kaikille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe