Kaipailisin apua ongelmaani: huulteni väri on tositosi epätasainen - yleensä väri on aika vaalea niin että huulia tuskin erottaa, siellä täällä on erittäin violetihtavaa läikkää ja alahuulen keskiosa on tulipunainen siksi että se rohtuu helposti. Saan kokoajan rasvailla, monesti Bepanthenilla koska se tuntuu olevan ainoa rasva joka tepsii...
Oon tosi arka käyttämään huulipunia, enkä tiedä millainen väri minulle sopisi, joten yleensä vain rajaan huuleni Lóréalin rajauskynällä (655 "rose beige").
Kaiketi saatan kärsiä myös raudan puutteesta, olen kuullut että se vaikuttaa huulten väriin. :/ Syön kalanmaksatabuja perus monivitamiineja.
Aiemmin kun meikkasin laitoin rajauskynää ja kevyesti jotain kiiltoa/huulirasvaa ja hyvältä näytti. Ei enää! Roosan värinen rajauskynä ja violetit/valkoiset huulet näyttää karsealta. Oudonväriset huulet tuntuvat vievän huuliltani myös muodon. Joskus saatan kuoria huulten ihon ja sen jälkeen ne näyttää ehkä hetken tasaisemman värisiltä, mutta tätäkään en voi harrastaa kuivuuden/haavojen vuoksi kovin usein. Huoh.
Helps!
Epätasainen huulten väri
3
1591
Vastaukset
- Tätä mieltä
Myös minä olen Bepanthenin uskollinen käyttäjä; se hoiti huuleni kuntoon ja pitää ne edelleen ihmishuulten näköisinä.
Jos huulesi ovat kuivat tai rohtuneet, ei kannata käyttää huulipunaa ollenkaan, koska se näyttää vain pahemmalta. Rajaus yksinään on myös höpsön näköinen ratkaisu, kuten sanoitkin.
Hommaa värillistä huulikiiltoa ja jätä rajaus kokonaan pois. Tuubeissa sävyt ovat ihan erinäköisiä (vahvempia) kuin huulilla, joten kannattaa kokeilla vaikka sitten kämmenselkään.
Toinen vaihtoehto on se, että rajaat huulesi sillä lempiroosallasi ja töpöttelet rajauskynällä myös itse huuliin vähän väriä, sitten lisäät vaikka Bepathenia ja painelet sen ja värin huuliin tasaiseksi. Näin saat pitkään pysyvän sävyn ja myös muotoa huuliisi.
Laita muuten viikon verran iltaisin kunnon kerros (siis oikein näkyvästi) Bepathenia huulille. Käy tehohoidosta. Ja lopeta kuoriminen joksikin aikaa; saatat yllättyä.- Agyness
...vinkeistä :) Kokeilunarvoisia.
- kalpeathuulet
mistä johtuu huulten vaalea väri? huulet eivät ole kuivat, käytän vaseliiniän. En ole kyllä syönyt lihaa kauheasti lähiaikoina...voisiko johtua siitä, raudan saannista tms..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726243- 1471734
- 1131518
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46942Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759