Kiitos.
Menkää nyt joku naimaan tuota gekkoa.
28
1707
Vastaukset
- gek-ko
En mä neitien kanssa.
- siltä että
relaxed_eyes kirjoitti:
Näähän pelkää naisia siinä kohtaa, ku niitä pitäis ottaa tukasta kiinni ja panna.
olet ensimmäiseksi panemassa nieluun.
siltä että kirjoitti:
olet ensimmäiseksi panemassa nieluun.
että jotkut naiset nauttii siitäkin, toiset taas eivät voi sietääkään.
- kaikki ei
relaxed_eyes kirjoitti:
että jotkut naiset nauttii siitäkin, toiset taas eivät voi sietääkään.
kakoa limaa.
- kaikki ei
kaikki ei kirjoitti:
kakoa limaa.
tykkää
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Näähän pelkää naisia siinä kohtaa, ku niitä pitäis ottaa tukasta kiinni ja panna.
Sinä myös. Oliko kiva pyöräretki?
gek-ko kirjoitti:
Sinä myös. Oliko kiva pyöräretki?
Mul on jo tarpeeks naispuoleisia kavereita olemassa, ja olis väärin naistani kohtaan yrittää tutustua vielä uusiin naisiin. Mä olisin meiliä sulle jo asiasta laittanu, jos olisin vapaa mies, vain silloin se on kaikkia kohtaan reilua, vaikkakin kyse on vain pyörästä.
Ja kiitos kysymästä. Oli mukava retki, vaikkakin vain vajaan tunnin lenkillä kävin.- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
Mul on jo tarpeeks naispuoleisia kavereita olemassa, ja olis väärin naistani kohtaan yrittää tutustua vielä uusiin naisiin. Mä olisin meiliä sulle jo asiasta laittanu, jos olisin vapaa mies, vain silloin se on kaikkia kohtaan reilua, vaikkakin kyse on vain pyörästä.
Ja kiitos kysymästä. Oli mukava retki, vaikkakin vain vajaan tunnin lenkillä kävin.Sähän et harrasta esmes sellasia palstatapaamisia?
Eli vain silloin jos ehdottomasti pidetään kiinni siitä, että tapaat vain miehiä. gek-ko kirjoitti:
Sähän et harrasta esmes sellasia palstatapaamisia?
Eli vain silloin jos ehdottomasti pidetään kiinni siitä, että tapaat vain miehiä.kahdenkeskinen tapaaminen on vähä eri asia, kuin useemman henkilön tapaaminen. Etenkin, jos toinen niistä on vapaa ja toinen varattu. Mun mielestä ainakin.
Emmä tiedä. Meilläpäin näin, kai muualla nussitaan sitte ristiin.- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
kahdenkeskinen tapaaminen on vähä eri asia, kuin useemman henkilön tapaaminen. Etenkin, jos toinen niistä on vapaa ja toinen varattu. Mun mielestä ainakin.
Emmä tiedä. Meilläpäin näin, kai muualla nussitaan sitte ristiin.tavallaan oikeessa, mutta lähinnä tossa pihalla niinku kuitenkin... sen pyörän kans...
No. gek-ko kirjoitti:
tavallaan oikeessa, mutta lähinnä tossa pihalla niinku kuitenkin... sen pyörän kans...
No.kyllä sä niin kauniisti pyydät, että jos mul vaan mitenkään olis mahdollista jeesata, ni mä sen tekisin.
Toivonmukaan joku sellanen mies joka uskaltaa, ja jolle se auttaminen on mahdollista, ni tuon kommentin lukee.
- sirpamaikkarilta
taida olla ketään miestä siihen hommaan. Mä otan ja vien Gekon Hamlettiin. Siellä lihatiskillä on hyvä katella äijiä! Neitejähän siellä ei edes suvaita.
- sirpamaikkarilta
Marie-Cecile kirjoitti:
Piti ihan googlata. Onks se toi ravintola?
http://www.ravintolaopas.net/hamlet/Siellä käy urbaanilegendan mukaan poliisit ja palomiehet. En oo yhtään heikäläistä vielä tavannu mutta upseereita senki edestä. Tosin upseereita ei kannata katella sillä silmällä. Käskytettävää porukkaa, eivät mitään tee oma-aloitteisesti vaikka ihan suoraan vihjaiski.
- Marie-Cecile
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Siellä käy urbaanilegendan mukaan poliisit ja palomiehet. En oo yhtään heikäläistä vielä tavannu mutta upseereita senki edestä. Tosin upseereita ei kannata katella sillä silmällä. Käskytettävää porukkaa, eivät mitään tee oma-aloitteisesti vaikka ihan suoraan vihjaiski.
Ei upseereille. :D
En nyt ole lähdössä miehiä ihan kauhiasta katsomaan, mutta jos joskus tulee tarve, niin voi tämänkin tiedon laittaa korvaantaakse. :) - orange-x
Ei saakeli, vieläkö se on olemassa?
Mä luulin että Hamu katosi jonnekin kultaiselle 90-luvulle, historiaan. No, ilmeisesti sillä on niin hyvä kantis että se pitää sitä pikku juottolaa joten kuten pystyssä...
Jos mun pitäis viedä joku daami paikkaan joka vilisee [innokkaita] miehiä, se olis kyllä Sir Eino. Se on aina ihan täynnä miehiä. Testosteronit jyllää ikkunoista ja ovista. Täytyy olla melkoinen harakka jos ei sieltä seuraa saa... - sirpamaikkarilta
orange-x kirjoitti:
Ei saakeli, vieläkö se on olemassa?
Mä luulin että Hamu katosi jonnekin kultaiselle 90-luvulle, historiaan. No, ilmeisesti sillä on niin hyvä kantis että se pitää sitä pikku juottolaa joten kuten pystyssä...
Jos mun pitäis viedä joku daami paikkaan joka vilisee [innokkaita] miehiä, se olis kyllä Sir Eino. Se on aina ihan täynnä miehiä. Testosteronit jyllää ikkunoista ja ovista. Täytyy olla melkoinen harakka jos ei sieltä seuraa saa...Täytynee sitten vaihtaa kantista. Alkaaki jo kyllästyttää ne samat pässit siellä Hamletissa.
- ku silimät pijässäs
aina muilta appuu norkoomassa
- paljon..
kiinnosta gekko.
Kyllä se siitä rauhottuu, ku hormoonitasapaino palautuu.- gek-ko
näyttää kiusallisen paljon siltä että kuvittelisit mun huolivan sut.
Sori. Kiitti ei. - sittenhän
gek-ko kirjoitti:
näyttää kiusallisen paljon siltä että kuvittelisit mun huolivan sut.
Sori. Kiitti ei.olemme asiasta yksimielisiä. Tässähän ei ole mitään ongelmaa.
- gek-ko
sittenhän kirjoitti:
olemme asiasta yksimielisiä. Tässähän ei ole mitään ongelmaa.
korjaamaan sitä pyörää, vaikken edes tiedä että olet olemassa!
Tää on ihanku joku Tukkijoella-elokuva. Toinen toistaan pölkympiä verukkeita ja selityksiä, väliin aina uskomatonta uhoamista ja sitten taas keksitään sähkölamppu joka toimii sahanpurulla. - saa...
gek-ko kirjoitti:
korjaamaan sitä pyörää, vaikken edes tiedä että olet olemassa!
Tää on ihanku joku Tukkijoella-elokuva. Toinen toistaan pölkympiä verukkeita ja selityksiä, väliin aina uskomatonta uhoamista ja sitten taas keksitään sähkölamppu joka toimii sahanpurulla.ajattelemaan että täysin tuntematon merkkirykelmä näytöllä olisi valmis jeesaamaan toista täysin tuntematonta merkkirykelmää jossain arkipäiväisessä asiassa?
Eiköhän pidetä tämä vaan ihan näin digitaalis-virtuaalisena maailmana. - miksi kukaan
saa... kirjoitti:
ajattelemaan että täysin tuntematon merkkirykelmä näytöllä olisi valmis jeesaamaan toista täysin tuntematonta merkkirykelmää jossain arkipäiväisessä asiassa?
Eiköhän pidetä tämä vaan ihan näin digitaalis-virtuaalisena maailmana.atomirykelmä viitsii koskaan jeesata toista atomirykelmää ei-virtuaalisessa maailmassa?
- noihin
miksi kukaan kirjoitti:
atomirykelmä viitsii koskaan jeesata toista atomirykelmää ei-virtuaalisessa maailmassa?
atomirykelmä sanojen eteen liittää sanaparin "täysin tuntematon", niin kyllä jää jeesaukset minulta tekemättä, ja niin jää 99,5 prosentisesti kaikilla muillakin atomirykelmillä.
- melko kyyninen
noihin kirjoitti:
atomirykelmä sanojen eteen liittää sanaparin "täysin tuntematon", niin kyllä jää jeesaukset minulta tekemättä, ja niin jää 99,5 prosentisesti kaikilla muillakin atomirykelmillä.
maailmankuva sulla. Pidä kivaa itsesi kanssa.
- mauno kuuppa
...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875