Olen ostamassa noin 800-900€ maantiepyörää ja vahvimmalta ehdokkaalta tuntuu tällä hetkellä Focus Variado. Pyörässä on mm. hiilikuitu haarukka, Shimano 105 osasarja ja Shimano RS10 vanteet.
Larunpyörä Helsingissä myy fillaria 899€ (kahden viikon toimitusaika).
Onko kenelläkään kokemusta ko. fillarista, kun ainakin paperilla fillarilla on kohtuullisen hyvä hinta/laatu suhde. Esim. vastaavalla osasarjalla varustettu Bianchi kustantaa noin 300€ enemmän.
Onhan se Focuksen pyörä ruma kuin mikä, mutta palkkataso ei tahdo riittää kalliimpaa...
Focus Variado
Kenelläkään kokemuksia?
2
1646
Vastaukset
- larunpyörä
Yksi Focus ostettu Larunpyörästä.
Pyörä hyvä. Mutta..
Jälkihoito....
Takuuta ei ole. Ensihuolto maksaa (valohoito)
Kun pyörä on maksettu. Olet omillasi.
Käy toisessa Lauttasaaressa olevassa autotalli-
liikkeessä niin saat palvelua ja sinulle tehdyn
vieläpä hyvän näköisen pyörän. Ja jälkihoitokin
pelaa.- onko näin
Ainakin laurunpyörän nettisivuilla mainostetaan 3v takuuta kun noudattaa Focuksen huolto-ohjelmaa. En tiedä mitä huolto-ohjelma vaatii, mutta luulisin, että kerran vuodessa huollossa käyttäminen riittää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255