Ajattelitko panna?

Ajattelitko panna tulevana viikonloppuna? Jos ajattelit niin mitä tai ketä ajattelit panna?

25

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panna kukkia ruukkuihin ja penkkeihin, mutku en tiedä vielä että mitä kukkia. Ehdotuksia otetaan vastaan.

      • ncekl

        laita piikkivartisia ruusuja penkkeihin, kun niistä tulee niin hankalat istua.


      • orange-x

        Tuossa iltana eräänä panin jo kesän kukat kondikseen. Amppeleihin tuttuja horsmia, pihalle taas kaikkea kivaa uutta horsmaa, uusia asetelmia ja paninpa siinä samassa rytäkässä kaikki talven jämät pihalta pois kuleksimasta. Mies kävi siinä kullittelemassa, tyytyväisenä hyrisi.

        Panenpa tästä kahvit tulemaan. Ja pullat uuniin.

        Ai niin, viikonloppuna lupasin panna parastani kun on se äitienpäiväkin.


      • ncekl
        orange-x kirjoitti:

        Tuossa iltana eräänä panin jo kesän kukat kondikseen. Amppeleihin tuttuja horsmia, pihalle taas kaikkea kivaa uutta horsmaa, uusia asetelmia ja paninpa siinä samassa rytäkässä kaikki talven jämät pihalta pois kuleksimasta. Mies kävi siinä kullittelemassa, tyytyväisenä hyrisi.

        Panenpa tästä kahvit tulemaan. Ja pullat uuniin.

        Ai niin, viikonloppuna lupasin panna parastani kun on se äitienpäiväkin.

        on rentun ruusu, sanoi Irwin, ja se varmaan tiesi siitä asiasta.


      • orange-x
        ncekl kirjoitti:

        on rentun ruusu, sanoi Irwin, ja se varmaan tiesi siitä asiasta.

        Ja tosikko on henkilö, jolla ei ole huumorintajua.
        Eli huumorintajuton.

        Käännökset:
        englanti: humourless
        saksa: ernster

        Sen nyt tiesi jo naapurin koirakin.


      • cookos

        tälleen keväällä orvokit on hyvii, ne kestää pientä pakkastakin. Sitten on helppoja samettiruusut. Petuniakin on hyvä ja yleinen, vaan voi pakkanen vielä panna. Siniviuhko on amppelissa kestävä, kestää tuulta.
        Onhan niitä maan maalimat usia lajikkeita..

        Ja sitten se armas pelarkonia, ihania värejä :)


    • scale

      Panen veneen vesille, panen ruohonleikkurin tankkiin pensaa ja leikkaan nurmikon, panen tänään saunan päälle, panen huomennakin saunan päälle, panen fillarin renkaisiin ilmaa ja lähen fillariretkelle, panen koukkuun madon ja käyn ongella, panen matoja purkkiin, panen kahviin maitoa, panen margariinia leivälle.

      Kaiken tämän panemisen jälkeen ja siinä välissäkin aion kyllä panna.

      • ncekl

      • scale
        ncekl kirjoitti:

        Aika monet sun panemiset vaikuttavat kasvhuoneilmiöön, mut on siinä hyvätkin puolensa: osta maata ja tee lapsistasi miljonäärejä!

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805087627493_ul.shtml

        mahdollisuus alkaa miljonääriksi, on mennä lomalle Turkkiin.

        Ja kasvihuoneessahan kaikki kasvaa iloisesti, että nou hätää.


    • Mä aattelin panna puhtaat verhot ikkunoihin ja muutenki huushollin kondikseen.

    • rahamies

      Sovitaanko että jatkossa tällaiset siveettömät aloitukset jätetään sinne pöytälaatikkoon :)

    • monte1

      formula viikonloppuina ei panna.
      jotain pyhää ihmisillä tulee olla.

    • pikemminkin ottamiseen kuin laittamiseen / panemiseen, sitä vartenhan ne viikonloput on. Tosin ehkä siinä ottamisen tuoksinassa kerran kaks ehtii laittaankin jos oikein pinnistää.

    • alk

      miesten logiikkaa aidoimmillaan.

      Onko vieläpä niin, että parhaat(ja anteliaimmat) vosut löytyvät miesten logiikka-palstalta..?

    • SupremeSatan

      toisella paikkakunnalla asuva Herra Saatana ei välttämättä innostuisi asiasta.

    • Timanttia.

      Mokkalakua ajattelin taas saada. Menen vakipaikkaani ja - kuten aina viikonloppuisin - jaan persettäni, minkä ehdin..

      Heipparallaa - on ihanaa, että on kevät ja voi kulkea pitkin Hakaniemen rantaa minimekossa ja iso musta hieromasauva pyllyssä:-):DD

      • .Mocca .

        tykkäät jos panen moccaa valumaan? Tuutko päiväkahveelle?


      • ♥Mocca ♥

        tykkäät jos panen moccaa valumaan? Tuutko päiväkahveelle?


    • sirpamaikkarilta

      jotaki mitä panna johonki, ni panisin ilman mitään sen ihmeempiä kyselyjä. Mutta nyt täytyy tyytyä vaan painamaan duunia koko viikonloppu =(

    • la.ra

      ajattelin panna paikat kuntoon. Niin emännän kuin kodinkin. Ja pihan.

      Tiistaina sitten pääsen pitkän odotuksen jälkeen taas itse asiaan :P

    • olen pannut. Lisää taimia olen lähdössä anopilta hakemaan. Ilta sitten meneekin multaan panemisessa :)
      Viikonlopun pidän väliä kun on yhdet synttärit ja se äitienpäivä.
      Ensviikon olen myös suunnitellut panevani joka päivä jotain.
      Mulla löytyy vaikka mitä pantavaa..ISO PUUTARHA.

      Käy viherpeukaloiden nettisivuilla jos haluat lisää panovinkkejä :) Muutenkin netti on täynnä näitä panosivuja.

      On se niin ihanaa kun on hyvä ilma voi koko päivän panna pihalla sitä sun tätä.

      Välillä käydä sisällä keffella panojen välissä.

      Jepjep eiku jatkamaan.

    • Et ikinä arvaa.

    • pannaan :

      "rahaa pankkiin"

      heheheheeehehehe

      hu

      ha

    • röyh!

      ...

    • tipunen

      kaikkia halvalla
      panen jäitä hattuun
      panen töpinäksi
      panen koneen kiinni
      panin pillit pussiin
      viuh..pam!....panen ulko-oven lukkoon

      panen meneen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe