Olkaa niin kilttejä....

-sari-

..ja kertokaa mulle sattuuko nenäkorun otto?? Paljonko maksaa? Miten sitä pitää hoitaa? Kiitosh jo etukäteen kaikille vastanneille! :)

12

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katja

mulla sattu aika paljonkin, mutta kipu on ihan yksilöllistä.
      en oo hinnoista varma, mutta jotain 35 eurosta ylöspäin..??
      huuhtelet lämpimällä vedellä ja tarvittaessa haudot merisuolaliuoksella. (2 dl:aan kuumaa vettä liotetaan vajaa ruokalusikallinen merisuolaa.)
      korjatkaa jos oon väärässä!

• -sari-

mua kyllä pelottaa aika paljon, en tiiä kannattasko ottaa..vanhemmat lupas hoitaa maksupuolen, mut onhan tässä vielä aikaa myöhemminkin ku tarkemmin ajattelee:) Oon 14v.

• Nikke
        -sari- kirjoitti:

mua kyllä pelottaa aika paljon, en tiiä kannattasko ottaa..vanhemmat lupas hoitaa maksupuolen, mut onhan tässä vielä aikaa myöhemminkin ku tarkemmin ajattelee:) Oon 14v.

...et haluut sen vaik sua pelottaa. :) Mun mielestä ihan turhaan pelkäät, ei se niin paljoa satu ettet siitä selviäis (on kokemusta). Ei kun menoks vaan!

• -sari-
        Nikke kirjoitti:

...et haluut sen vaik sua pelottaa. :) Mun mielestä ihan turhaan pelkäät, ei se niin paljoa satu ettet siitä selviäis (on kokemusta). Ei kun menoks vaan!

Juu no pitää kai se sit ottaa..mistä päin sä Nikke oot?

• Nikke
        -sari- kirjoitti:

Juu no pitää kai se sit ottaa..mistä päin sä Nikke oot?

...nappi tytön nenässä näyttää aina nätiltä. :) Oulun suunnalta mä. Unohtu sanoo et älä sit laita sitä ampumalla millään korvispyssyllä...

• -sari-
        Nikke kirjoitti:

...nappi tytön nenässä näyttää aina nätiltä. :) Oulun suunnalta mä. Unohtu sanoo et älä sit laita sitä ampumalla millään korvispyssyllä...

...sellasta mä vähä aattelinki. Siis sellasta nappia. :) Niin millasella koneella se muute tehään?? Minkä ikänen sä oot? Tai minkä ikäsenä otit sen korun? En muute asu mitenkään hirmu lähellä sua...

• Nikke
        -sari- kirjoitti:

...sellasta mä vähä aattelinki. Siis sellasta nappia. :) Niin millasella koneella se muute tehään?? Minkä ikänen sä oot? Tai minkä ikäsenä otit sen korun? En muute asu mitenkään hirmu lähellä sua...

...laita millään koneella. Ne on vaan korviksia varten. Neulalla reikä ja siihen sit koru, oikeella lävistäjällä. Jos sun porukat maksaa niin turha säästää pari euroo tässä... :) Mähän oon jo ikäloppu ja korun laitoin itte joskus vuosia sitten, olin kai jo 20 tai jotain silloin.

• -sari-
        Nikke kirjoitti:

...laita millään koneella. Ne on vaan korviksia varten. Neulalla reikä ja siihen sit koru, oikeella lävistäjällä. Jos sun porukat maksaa niin turha säästää pari euroo tässä... :) Mähän oon jo ikäloppu ja korun laitoin itte joskus vuosia sitten, olin kai jo 20 tai jotain silloin.

no ikälopux vaikutat harvinaisen mukavalta...jokainen on tasan niin vanha ku ite haluaa! :) Hmm..mä en ikuna uskaltas itte tehä nenään reikää, paitsi korvaan oon kyl tehny kaks. Heh, tää alkaa kyl mennä jo chattailyn puolelle...:) Hyvät jatkot sulle ja kiitti iha hirveesti avusta!!!!!!

• Nikke
        -sari- kirjoitti:

no ikälopux vaikutat harvinaisen mukavalta...jokainen on tasan niin vanha ku ite haluaa! :) Hmm..mä en ikuna uskaltas itte tehä nenään reikää, paitsi korvaan oon kyl tehny kaks. Heh, tää alkaa kyl mennä jo chattailyn puolelle...:) Hyvät jatkot sulle ja kiitti iha hirveesti avusta!!!!!!

...sulle nenäkorun kanssa! Ja muutenkin hauskaa syksynjatkoa. Mä taas en tajuu miten se nenä eroo korvasta jos uskallat siihen tehdä reikiä ite... :)

• -sari-
        Nikke kirjoitti:

...sulle nenäkorun kanssa! Ja muutenkin hauskaa syksynjatkoa. Mä taas en tajuu miten se nenä eroo korvasta jos uskallat siihen tehdä reikiä ite... :)

...ja en mäkään tajua..!:)

• tyttö90
        -sari- kirjoitti:

...ja en mäkään tajua..!:)

se ei sattunnu yhtää ku mul ammuttii se=)ja ei sitä tartte ees hoitaa loppu vaihees.alku vaihees voit joka ilta ja aamu pestä sen saipualla sen reiän ja korun.niin ainaki mä tein=).mä saan vuoden pääst sen kielikorun ja arvaa pelottaaks. =) onnee ottoon!!

• Jenniina

Ei se kovin paljoa satu, vähän kirpasee ja silmät alkaa vuotamaan, puristappas kynsillä nenääsi siltä se tulee suunnilleen tuntumaan.

Lävistäjä tarttuu niillä pihdellä kiinni, jolloin iho puutuu vähäsen, eikä se neulanpisto satu sentaki paljoa jos yhtään.

Itse otin kaverinkanssa noin vuos sit, yhteensä maksettiin 30€ joskin lävistäjä oli tuttu, ja maksutti pelkistä koruista könttä summana.

Itse hoidin sitä samalla tapaa kuin muitakin lävistyksiä, suihkuttelin sitä haaleella vedellä ja pesin kädet jos koskin koruun tai lävistykseen.

Pyydä kaveri mukaan tues, silloin ei uskalla oikein enään perääntyäkkään, ilman, että saa kuulla millanen pelkuri on ;) Älä jännitä turhaan niin paljon, et unohdat hengittää, sillä yheltä tutulta läks melkein taju, kun jännitti niin napalävistyksen tekoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe