Hei sinä kauniisti ajatteleva Mies!
Olisitko kiinnostunut vaihtamaan ystävyyden ajatuksia kulissiavioliitossa elävän yli 50v sporttisen naisen kanssa?
Tavoitat minut osoitteesta [email protected]
auttaisiko ystävä
3
306
Vastaukset
- Arto
Olen melkein vapaa kun elän melko sopuisaa elämää avoliitossa. Nyt olisi kuitenkin tarvetta etsiä hyvää Yståvyyssuhdetta mukavasta ja reilusta Naisesta.
Olen itse 57v. mies. olen eläkkeellä ja omillani toimeentuleva. En todellakaan käytä alkomahoolia enkä voi olla tupakansavuisessa ympäristössä.
Tunnen kyllä molemmat paheet mutta olen löytänyt jo kaun sitten uuden tien ilman ko. tuotteita. Ajatuksena olisi saada lisäbonusta elämään eli parempia ja terveempiä vuosia jatkossakin.
Olen eläinrakas pidän koirista (on jo 2 kpl.)
Kissakin voisi olla hyvä seuralainen kun tässä vielä vähän vanhenee (harkinnassa se ainakin on.)
Pikuni on vasta 5,5 v. joten ihan kiirettä sen hankintaan ei vielä ole.
Oikein hyvää syksyä sinulle. Voit turvallisin mielin mail-ata kanssani jos niin olet ajatellut.
Terveisiä Etelä-suomesta sinulle sinne missä sitten oletkin.
YSTÄVÄ- katariina
sinulle Arto ja kaikille muillekin ystävällisille ihmisille. Valitettavasti sp-osoitteeni joutui ilkeämielisten listoille ja virusviestit tukkivat koko postin, joten osoite oli pakko poistaa, eikä siis enää ole käytössä.
- sporttinen50+
katariinalle
Mitähän tarkoittanet kulissilla onko pakko pitää
ko. Kulissia ja miksi miksi se on kulissi
vai olisiko vain kiinnostuminen parittelu partneriin lopahtanut,joka suhteessa tulee hiipumisia!Tämä on kaikille tuttua eikö vain?
Mikä siis neuvoksi?
Sporttinen 50 pmies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959