Tuo kyseinen hylkäys oli kyllä vähintään kyseenalainen, koska jalka nytkähti ja kone otti siitä reaktio ajan. Koska Drummond ei ainakaan minun mielestäni lähtenyt muita aikaisemmin!
Tuo uusi hylkäys systeemi on kyllä täysin epäonnistunut!
Enkä myöskään Jamaikalaisisen hylkäystä ymmärtänyt!
John Drummondin hylkäys!
7
1049
Vastaukset
- ¤mU¤
Mä oon ihan samaa mieltä sun kans, se kolmosradan tyyppi liikahti ja siitä sit Drammond lähti!! Se uus systeemi on suoraan sanottuna ja mitään kiertelemättä aj rumis sanoja käyttämättä per***stä!!!
- rkm
...tekivät!
Säännöt on sääntöjä ja niiden rikkomisesta on annettu selvät ohjeet ja jokainen kilpailija varmasti sen tietää. Myös amerikkalaiset:)?
Alytöntä pelleilyä järjestäjiltä...vain jenkki pystyy sekoittamaan koko pakan!
- Laardibonanza
Ihan samat koneet niillä on ollut myös 'vanhojen hyvien' sääntöjen aikaan.
Omituista kyllä on, että ensimmäinen hermoilija pääsee kuin koira veräjästä.
Jos katsoit hidastuskuvaa, niin kyllähän nämä kaksi herraa olivat vähintään rinnanmitan muita edellä jo pystyynnousuvaiheessa.
Se on tietysti valitettavaa, että jenkeillä ei tässä asiassa ole erivapauksia. - ooo
Säännöt on selvät. Ei tässä ruveta itkupillien mukaan tanssimaan.
- john
huippu-urheilija kyllä tuntee pelisäännöt entä
jos kyseessä olisi ollut ei amerikkalainen niin
ei olisi spekuloitu tällä tavalla ja tuomarit ois tiennyt mitä tehdä mielestäni jamaikalaisen hylkäys oli turhaa tavallaan jamaicalainen kärsi drummondin takia hylkäyksen ,tuomarit olivat täysiä raukkoja onhan ravintoloissakin ulosheittäjät niin ois pitänyt olla tuollakin
yks tyyppi alkaa pelleileen,ja pilaamaan muiden keskittymisen omaan kisaansa,- sportti muija
Jos reaktioaika näyttää että se varasti niin turha siinä on alkaa itkemään samat on säännöt kaikille!ja oli tosi lapsellista mennä radalle makaamaan jos kaikki ei menekkään oman tahdon mukaan!jotain noin tyhmää voi vaan amerikkalaiset tehdä!
- Nona*
Ensinnäkin, juoksijat ois pitänyt komentaa ylös nykimisen takia. Drummondin molemmilla puolilla nyittiin ja liikehdittiin, ja koska ihmisen näkökenttä on 180', se häiritsee vieressä olevia kilpailijoita heidän nähdessä liikehtimisen. Satanen on herkkä laji, ja ihmettelen edelleen, miksei juoksijoita komennettu ylös. Toisaalta, kukaan ei myöskään voi pitävästi todistaa etteikö ihminen voisi reagoida alle 0,1 sekunnin. Tosin Drummond reagoi reilusti yli sallitun rajan, joten tästä tuskin oli kysymys. Tekniset laitteetkin voivat pettää, ja tämä onkin oma epäilykseni asiasta. Telineistä tässä ko. juoksussa irtosi selkeästi ensimmäisenä Jamaikalainen, mutta hänen reaktioaikansa oli kuitenkin hitaampi kuin Drummondin. Mielestäni kyse olikin siis joko teknisten laitteiden pettävyydestä taikka sitten juuri jalan nytkähtämisestä Drummondilla, niin kuin -ws-kin mainitsee. Uusi systeemi on mielestäni tavallaan huono, sillä huonompi lähtijä voi yrittää taktikoida ottamalla tahallisen varaslähdön, joka taas vaikeuttaa parempireaktioisten ja muutenkin parempien juoksijoiden lähtöä.
Itse olen pikajuoksija, tosin vasta nuori sellainen, mutta silti olen joutunut näihin hylkäystilanteisiin ja taktikointeihin monia kertoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770