Kertokaa mitkä on parhaita vaihtoehtoja mp3-soittimeksi urheiluun ja mukana kannettavaksi ylipäätään. Ei mitää fuusioenergialla toimivia prototyyppejä, vaan ihan normaalihintaisia malleja(=
Paras kannettava mp3-soitin?
1
266
Vastaukset
- Jaka
Greative Jukebox ZEN:i. Itse en omista mutta oon kuullu hyvää juttuu. Ei oo edes iso (verrattuna muihin greativen jukeboxeihin mitkä on melkei isompii ku kannettavat CD soittimet). Hieman tyyrishän se on, siinä 450e hujakoilla pyörii. Mutta sen neuvon annan että enää ei kannata mitään semmosia soittimia ostaa missä toimitaan jollain Megojen muisteilla, ne on jo ikiaikaa. Tossa ZEN:issä on 20 gigatavun kovalevy. ZEN:iä on tehty USB1 ja USB2 ja FireWire tiedon siirroilla.
Itse oon nyt kytänny ZENiä jos sen hinta vähän laskis vaikka.
Tässä linnki MbNetin hintavertailuun!
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/esittelyt/mp3.asp
Ja sitten jos kaikki tekniset tiedot haluat niin.
www.pulju.net
(tuolta valitset audio ja etsit sieltä sen ZEN:in
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828