2-22.5 JERE DANGEROUS: REGGAEJULISTEITA Tampereelta
Jere Dangerous on tamperelainen dj joka on jo useamman vuoden ollut mukana järjestämässä kymmeniä ellei satoja reggae-tapahtumia Tampereella. Syystä tai toisesta tapahtumien visuaalinen puoli on usein jätetty hänen huolekseen. Kuvataiteilijanakin esiintyneen Dangerouksen julisteissa on yhdistelty erilaisia tekotapoja ja niissä ammennettu, lainattu ja muokattu rankalla kädellä Jamaikan musiikkiperinteen visuaalista puolta. Galleria Bukrassa on esillä lukuisia tamperelaisten reggae-tapahtumien julisteita noin viiden vuoden ajalta. Näyttely toimii paitsi esteettisenä kokonaisuutena niin myös eräänlaisena tampereen reggae-undergroundin lähihistoriikkina.
BUKRA GALLERIA
Otavalankatu 9 (kirjakaupan alakerta)
33100 Tampere
www.bukra.fi
ma-pe 11-18
la 11-16
reggaejulisteita
näyttely
1
756
Vastaukset
- destra garcia fan
löytyykö destra garcian julisteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521907- 401554
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761405Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911233Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891