Kun olette naisen luona yötä, jätätte kalsarit sinne, ja jos naisessa on vaimoainesta se pyykkää ne mitään sanomatta, jos taas ei ole ni se soittaa perään ja sanoo, että sä unohdit kalsaris tänne.
Vaimotesti.
72
3921
Vastaukset
- näi o... :)
Ja lutkat soittaa omien pikkupöksyjensä perään
- totuuden puhuja
kuuluukin unohditko vai etkö?
Ehkäpä olen utelias, ehkäpä en.En unohtanu, enkä unohtele. Mä oon jo sen verran oppinu, että mä jätän aina tarkotuksella sitteku pidän naisesta enemmän.
Mut, vaikket oiskaan utelias, ni kerron, et kyllä mä ne viikol tarkotuksella jätin testatakseni.- totuuden puhuja
relaxed_eyes kirjoitti:
En unohtanu, enkä unohtele. Mä oon jo sen verran oppinu, että mä jätän aina tarkotuksella sitteku pidän naisesta enemmän.
Mut, vaikket oiskaan utelias, ni kerron, et kyllä mä ne viikol tarkotuksella jätin testatakseni.no kerro heti ?
tais olla vihree valo, ku kyselet täälä? - SupremeSatan
relaxed_eyes kirjoitti:
En unohtanu, enkä unohtele. Mä oon jo sen verran oppinu, että mä jätän aina tarkotuksella sitteku pidän naisesta enemmän.
Mut, vaikket oiskaan utelias, ni kerron, et kyllä mä ne viikol tarkotuksella jätin testatakseni.kalsongit huuhteluaineelta tuoksuen ja silitettyinä takaisin? Rehellisesti sanottuna en tajua tuollasia testejä.
totuuden puhuja kirjoitti:
no kerro heti ?
tais olla vihree valo, ku kyselet täälä?vihree valo.
heh :)- totuuden puhuja
relaxed_eyes kirjoitti:
vihree valo.
heh :)pitkin vihreätä linjaa..
SupremeSatan kirjoitti:
kalsongit huuhteluaineelta tuoksuen ja silitettyinä takaisin? Rehellisesti sanottuna en tajua tuollasia testejä.
ei ne oo tullu takas, mut komerosta on varannu hyllyn mun vaatteille, jokon vähä niinku astetta vakavampi asia. Mun mielestä.
Ja siis. Kyllä niiden kalsareiden 'unohtelun' kanssa sillai tarkkana pitää olla, ku sitä saattaa saada väärän naisen vaimoksi. Siks pitää testata vasta sitteku ite ajattelee toisesta jo jotain.totuuden puhuja kirjoitti:
pitkin vihreätä linjaa..
Nyt täytyy vaan pyrkiä pitämään se vihree linja.
- Marie-Cecile
Mitäs mä olen, kun tuossa tilanteessa, mä pesisin ne, mutta soittaisin silti perään ja ilmoittaisin asiasta?
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuhan ne kalsarit vaan tuoksuu huuhteluaineelle.
täti ei pesiskään niitä, vaan vaikka suihkuttaisi jotain Nivean dödöä siihen varmuuden vuoksi hajuhaittojen estämiseksi (vaikka ne ei siis olisikaan kovin todellisia) ja sitten ne tuoksuisikin pestyiltä ja huuhteluaineiselta. (Ihan tuohon tuoksuun... Toivon oikeasti, että erotat pyykätyn vaatteen myös sormin. ;)
Marie-Cecile kirjoitti:
täti ei pesiskään niitä, vaan vaikka suihkuttaisi jotain Nivean dödöä siihen varmuuden vuoksi hajuhaittojen estämiseksi (vaikka ne ei siis olisikaan kovin todellisia) ja sitten ne tuoksuisikin pestyiltä ja huuhteluaineiselta. (Ihan tuohon tuoksuun... Toivon oikeasti, että erotat pyykätyn vaatteen myös sormin. ;)
dödöllä huijausyrityksen erottaa. En tiedä olisinko nuorempana erottanu, mut nyt kun on joutunut itekin pyykätä, ni erottaa puhtaan ja likasen pyykin myös kosketuksella(onneks).
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
dödöllä huijausyrityksen erottaa. En tiedä olisinko nuorempana erottanu, mut nyt kun on joutunut itekin pyykätä, ni erottaa puhtaan ja likasen pyykin myös kosketuksella(onneks).
tärkeintä on siis, että tuoksu ja tuntu ovat oikeat vaatekaappiin omalle hyllylle viikatussa alushousuissa. :D
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
unohdin siis, kysyin tuolla esimerkillä siis sitä, että mitä se kertoo sitten tätistä, joka noin tekee... Mitä ainesta sellainen on? :P
Marie-Cecile kirjoitti:
tärkeintä on siis, että tuoksu ja tuntu ovat oikeat vaatekaappiin omalle hyllylle viikatussa alushousuissa. :D
Jos aattelis, et ne ois paskasena viel oottamassa siinä kohtaa mihin ne on edellisellä kerralla unohtanu, ni mitäköhän siitäkään vois tulla? Ei yhtään mitään.
Marie-Cecile kirjoitti:
unohdin siis, kysyin tuolla esimerkillä siis sitä, että mitä se kertoo sitten tätistä, joka noin tekee... Mitä ainesta sellainen on? :P
on sellanen, joka haluu kauheel vaival vaan kusettaa miehen koukkuun, tekemättä oikeesti mitään, vaik samal vaival hoitais homman kunnolla. Sit siitä tädistä tulee hetken päästä riesa.
Siksi toisekseen; kun menet naisen luo yöksi, niin monetko kalsarit sinulla on mukanasi? Joku jokamiehen survival-pakkausko, jolla pärjää viikon missä tahansa ja milloin tahansa?
Katsos kun minusta tällaiset yöpymiset olivat ylensä yllättäviä sattuman summia, eikä auttanut muuta kuin pistää aamulla edellispäiviäiset vaatteet niskaansa, vaikken ikinä kotona niin teekään.yhden yön baaripokia. Vaan sellasia joiden kanssa on jo pidempään viettänyt niitä yhteisiä öitä. Eli, mullaki on kahdet kalsarit kassissa mukana, kun menen keskel viikkoo suoraan pelistä naisen luo suihkuun/saunaan.
Ja vaikkei olis kuin yhdet, ni voi sitä nyt mun mielestä kerran mieskin poiketa tavoistaan ja vetää farkut jalkaan ilman kalsareita aamul poistuessaan.- Marie-Cecile
en edes ajatellut tuota konservatiivisen ajattelun näkökulmasta, kun olin kauhuissani jonkun toisen likaisista alusvaatteista, jotka löytäisi vain jostain päin asuntoa... Miettisin vain hämmentyneenä, että oliko noin kova kiire pois vai kuinka likaiset niiden kalsareidenoikein täytyy olla, jos niitä ei ota mukaan...
- Mangusti.
Kerran eräs mies yritti testata tuota asiaa minulla siten, että toi rikkinäiset hanskansa mulle korjattaviksi. Arvasin heti mistä on kyse. Mä sanoin sille, että voinhan mä korjata, jos se tuo mulle langat...
En ollut vaimoainesta sen miehen mielestä. :D- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
No kyl oli pihi mies. Eikä edes omia lankoja.
ja se asui vielä silloin suht varakkaiden vanhempiensa luona - ei siis oikeastaan voi puhua miehestä vaan pojasta - ja äitinsä oli kova höösäämään, joten varmasti olis saanut hanskansa korjautettua hällä. Mutta sepä veikin hanskat exänsä korjattavaksi, jonka oli jättänyt vähän aiemmin. :)
Mangusti. kirjoitti:
ja se asui vielä silloin suht varakkaiden vanhempiensa luona - ei siis oikeastaan voi puhua miehestä vaan pojasta - ja äitinsä oli kova höösäämään, joten varmasti olis saanut hanskansa korjautettua hällä. Mutta sepä veikin hanskat exänsä korjattavaksi, jonka oli jättänyt vähän aiemmin. :)
Kaiken maailman kuvioita sulki on ollu.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Kaiken maailman kuvioita sulki on ollu.
Noh, nuorempana sitä saattoi erehtyä... Mutta ei se poika oikeasti mikään kusipää ollut, ihan fiksu ja potentiaalinen tapaus, mutta alkoi testaamaan pikkasen liian aikaisin. Seuraavaksi se otti puheeksi lapset ja mä tietysti ilmoitin heti, että en halua lapsia..., mikä oli suurempaakin suurempi osoitus hälle siitä, että en ole vaimoainesta. :D
Mangusti. kirjoitti:
Noh, nuorempana sitä saattoi erehtyä... Mutta ei se poika oikeasti mikään kusipää ollut, ihan fiksu ja potentiaalinen tapaus, mutta alkoi testaamaan pikkasen liian aikaisin. Seuraavaksi se otti puheeksi lapset ja mä tietysti ilmoitin heti, että en halua lapsia..., mikä oli suurempaakin suurempi osoitus hälle siitä, että en ole vaimoainesta. :D
Se testauksen oikein ajoittaminen saattaa vaatia muutamia erehdyksiä allensa. Eikä sitä välttämättä silti opi. On perkeleen vaikee ajottaa oikein.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Se testauksen oikein ajoittaminen saattaa vaatia muutamia erehdyksiä allensa. Eikä sitä välttämättä silti opi. On perkeleen vaikee ajottaa oikein.
testaaminen on naisten heiniä, ei miesten.
- tosissasi
ottaa vielä vaimon?
Kehoitan miettimään toisenkin kerran.sanonu, että vaimoo enää ottaisin, mut mielummin mä kyl vakiinnun sellasen naisen kanssa, jokei joka pikku asiasta tee numeroa, vaan hoitaa homman pois kuleksimasta ihan itekseen.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
sanonu, että vaimoo enää ottaisin, mut mielummin mä kyl vakiinnun sellasen naisen kanssa, jokei joka pikku asiasta tee numeroa, vaan hoitaa homman pois kuleksimasta ihan itekseen.
miten ihmeessä sinä luulet löytäväsi sellaisen naisen jostakin. No voit löytää, mutta siinä ei sitten täsmää joku muu sun kriteeri. Aina höveleitä passareita saa, mutta...sitten joku muu kohta sua ei enää miellytäkkään.
Meillä loppu yhteinen pyykkääminen siihen, kun mies värjäs mun lempparivaatteet, ja kahteen kertaan. Ja muutenkin, sillä on omat kuviot pyykkäyksessä, joten hoitaa ite. Paitsi paremmat vaatteet hoidan minä ammattitaidolla. cookos kirjoitti:
miten ihmeessä sinä luulet löytäväsi sellaisen naisen jostakin. No voit löytää, mutta siinä ei sitten täsmää joku muu sun kriteeri. Aina höveleitä passareita saa, mutta...sitten joku muu kohta sua ei enää miellytäkkään.
Meillä loppu yhteinen pyykkääminen siihen, kun mies värjäs mun lempparivaatteet, ja kahteen kertaan. Ja muutenkin, sillä on omat kuviot pyykkäyksessä, joten hoitaa ite. Paitsi paremmat vaatteet hoidan minä ammattitaidolla.aatellaan, ni ykskään nainen ei tule koskaan täyttämään kaikkia mun kriteerejä. Vähiten väärä riittää.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
aatellaan, ni ykskään nainen ei tule koskaan täyttämään kaikkia mun kriteerejä. Vähiten väärä riittää.
voi helkatti, jos joku mies sanois mulle , että en oo löytänyt sitä oikeeta, mutta oot vähiten väärä, joten kelpaat mulle...mä en usko sinua. Kuset linssiin noilla jutuillasi...
cookos kirjoitti:
voi helkatti, jos joku mies sanois mulle , että en oo löytänyt sitä oikeeta, mutta oot vähiten väärä, joten kelpaat mulle...mä en usko sinua. Kuset linssiin noilla jutuillasi...
Mä tiedän olevani vähiten väärä sille toiselle ja se toinen tietää olevansa vähiten väärä mulle. Siis, tällä tuntemuksella mitä meil nyt on. Asioista on puhuttu.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä tiedän olevani vähiten väärä sille toiselle ja se toinen tietää olevansa vähiten väärä mulle. Siis, tällä tuntemuksella mitä meil nyt on. Asioista on puhuttu.
kukaan nyt muuten palauttaa likaisia kalsareita, jos omistaa pyykinpesukoneen,...mut se on sitten eri asia, haluaako tyypin kanssa hengailla ;)...on mullekin jäänyt ihmisten tekstiilejä ja olen ne pessyt, esim. lasten sukkia. Mut että jotta testata noin,,, sä oot hauska...
cookos kirjoitti:
kukaan nyt muuten palauttaa likaisia kalsareita, jos omistaa pyykinpesukoneen,...mut se on sitten eri asia, haluaako tyypin kanssa hengailla ;)...on mullekin jäänyt ihmisten tekstiilejä ja olen ne pessyt, esim. lasten sukkia. Mut että jotta testata noin,,, sä oot hauska...
Vaan kyllä mä oikeesti yritän kertoa asioista niinku ne on. Ja miten pääsee asioista selville ihan huomaamatta. Jos pääsee. Ei tarttisi niin kauhiasti kysellä. Siis, naistenkaan.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Vaan kyllä mä oikeesti yritän kertoa asioista niinku ne on. Ja miten pääsee asioista selville ihan huomaamatta. Jos pääsee. Ei tarttisi niin kauhiasti kysellä. Siis, naistenkaan.
paljastuu naisesta tietynlainen asioihin suhtautuminen,..kakkaset kalsarit muovipussissa, ole hyvä :D
Kyselemisestä, ..kyselläkin saa maat ja taivaat, ja jos on taitava vastaaja, ei sen perusteella voi toisesta kuvaa kehittää, aina. Miehetkin on niin lipeviä..monta pettymystä paljastuu aikojen saatossa.
Ja alussa aina passataan toista, mut sitten se jää.. - totuuden puhuja
cookos kirjoitti:
paljastuu naisesta tietynlainen asioihin suhtautuminen,..kakkaset kalsarit muovipussissa, ole hyvä :D
Kyselemisestä, ..kyselläkin saa maat ja taivaat, ja jos on taitava vastaaja, ei sen perusteella voi toisesta kuvaa kehittää, aina. Miehetkin on niin lipeviä..monta pettymystä paljastuu aikojen saatossa.
Ja alussa aina passataan toista, mut sitten se jää..miehet on lipeviä.
Kenellehän ja miksi. - cookos
miehet on lipeviä.
Kenellehän ja miksi.ja miksi? a) jotta saavat pimppaa b) etsivät taloudenhoitajaa..siinähän se tulikin.
- totuuden puhuja
cookos kirjoitti:
ja miksi? a) jotta saavat pimppaa b) etsivät taloudenhoitajaa..siinähän se tulikin.
miksi ? .. eli eivätkös naiset silloin määrittele nämä hyveet?
- cookos
miksi ? .. eli eivätkös naiset silloin määrittele nämä hyveet?
vaan miehien oma jalkoväli ;),,se on kaiken takana.
cookos kirjoitti:
vaan miehien oma jalkoväli ;),,se on kaiken takana.
korvienväli. Ei miehet olis lipeviä, jos naiset ei haluis lipevyyksiä kuulla.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
korvienväli. Ei miehet olis lipeviä, jos naiset ei haluis lipevyyksiä kuulla.
ett siellä lukee naisien jalkojenväli.
Kyllä naiset tykkää juttelevista miehistä.. cookos kirjoitti:
ett siellä lukee naisien jalkojenväli.
Kyllä naiset tykkää juttelevista miehistä..mä tiesin, että sä odotit sitä, siks päätinkin yllättää. ;)
Äläkäny vedä mitään pelimies johtopäätöksiä tästä, ei kaikki miehet ole pelimiehiä, vaikka ne naisista jotain tietäiskin. :)- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
mä tiesin, että sä odotit sitä, siks päätinkin yllättää. ;)
Äläkäny vedä mitään pelimies johtopäätöksiä tästä, ei kaikki miehet ole pelimiehiä, vaikka ne naisista jotain tietäiskin. :)vain nössöista ja pelimiehistä, muusta en tiedä.
- cookos
vastaan vaikka en ole mies...meillä mies pesee pääsäätöisesti itse kalsarinsa. Pesen minäkin, jos sattuu saman värisiä vaatteita.
Mut näin se on toiminut ja hyvin on toiminutkin. - heh heh
Saat ikuisesti vongata Suomi24:ssä :-D
- toisinpäin?
Itse olen pariinkin kertaan eri naisten kannsa törmännyt tilanteeseen, että olen saanut lainata naiselle puhtaat sukat (siis sillä lailla, että ollaan oltu jossain puolitutulla porukalla mökkeilemässä tms). Onkohan se ollut joku miestesti?
Enmä niitä ole osannut ruveta pokaamaan. Sukat on tullut takaisin joskus myöhemmin, pestynä. - Puskista.
Mitäs jos ne palautetaan pestyinä ja tärkättyinä?
- kalsarit
grillissä
t. feministiakka - (N)
pari CD-levyä (koska hänellä oli vain seitsemänkymmenluvun hippipotaskaa jota ei kestä ihminen edes humalapäissään) ja sain ne takaisin PESTYINÄ (!!!).
En silti nainut miestä, vaikka hieno elehän tuo oli. - SupremeSatan
äijä jätti tänne siideritötsän, mitäköhän merkitystä sillä on?
- sä tosiaan oot sovinisti
heittäisin sun paskaset kalsarit roskikseen, enkä edes soittaisi :)
Just olin treffeillä yhden kanssa, joka tarvitsi "huoltajaa" - jopa sanoi sen ihan suoraan. Ei perkele. Mulla hyrrää hormoonit ja haluan seksiä - en perkele pyykkäystä ja ruuanlaittoa!!!!!!
Vee teitä äijiä. Pankaa mua - en mä helvetti pyykinpesua ja siivousta etsi!!!!!!- eli en rupea
relaxed_eyes kirjoitti:
Kalsareiden pesulla saa muuten uskomattoman hyvän panon. Usko mua.
TÖIHIN sen eteen, että joku panisi mua palkaksi siitä.
Pesen itse pyykkini, ja laitan itse ruokani. Olen aikuinen ihminen. En holkokki - eli en kaipaa huoltajaa ja holhoojaa, ja en kestä oikeasti huoltajaa ja holhoojaa (äitiä) tarvitsevia miehiäkää. eli en rupea kirjoitti:
TÖIHIN sen eteen, että joku panisi mua palkaksi siitä.
Pesen itse pyykkini, ja laitan itse ruokani. Olen aikuinen ihminen. En holkokki - eli en kaipaa huoltajaa ja holhoojaa, ja en kestä oikeasti huoltajaa ja holhoojaa (äitiä) tarvitsevia miehiäkää.Mä ainakin saan huomen hyvää seksiä. Saat sä?
- kiitos kysymästä :)
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä ainakin saan huomen hyvää seksiä. Saat sä?
Itse asiassa mulla on todella kuumat treffit sovittuna. :))
P.S. Mun ei tarvi pestä sen kalsareita.... pestä (nuolla) voin jotain muuta. ;) kiitos kysymästä :) kirjoitti:
Itse asiassa mulla on todella kuumat treffit sovittuna. :))
P.S. Mun ei tarvi pestä sen kalsareita.... pestä (nuolla) voin jotain muuta. ;)Ei oo mun juttu nuoleskella eri naisia jatkuvasti.
Sitä paitsi. Olisit sä voinu suoraanki tähän alotukseen vastata, ettei sus ole vaimoainesta, vaikka sä oot kyl sen jo ennenkin sanonu.- mielipiteesi kumppanista
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei oo mun juttu nuoleskella eri naisia jatkuvasti.
Sitä paitsi. Olisit sä voinu suoraanki tähän alotukseen vastata, ettei sus ole vaimoainesta, vaikka sä oot kyl sen jo ennenkin sanonu.Miten niin suoraan? Minussa ei sitä SINUN mielestäsi ole, ja senhän jo totesin.
Sinä et onneksi ole totuus. :) mielipiteesi kumppanista kirjoitti:
Miten niin suoraan? Minussa ei sitä SINUN mielestäsi ole, ja senhän jo totesin.
Sinä et onneksi ole totuus. :)Mut kyllähän se edesauttaa saamaan mut panemaan parastani.
- jaa' ah
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei oo mun juttu nuoleskella eri naisia jatkuvasti.
Sitä paitsi. Olisit sä voinu suoraanki tähän alotukseen vastata, ettei sus ole vaimoainesta, vaikka sä oot kyl sen jo ennenkin sanonu.Moni nainen kyllä varmaan arvoistaisi sinussa AVIOMIESKANDIDAATTINA enemmän hyviä oraaliseksitaitoja kuin että kasaat kalsarisi pestäviksi.
Ja ... varmaan moni mies saattaa jopa asettaa kunnon imut kalsarien pesun edelle... tiedä heitä. ;-) jaa' ah kirjoitti:
Moni nainen kyllä varmaan arvoistaisi sinussa AVIOMIESKANDIDAATTINA enemmän hyviä oraaliseksitaitoja kuin että kasaat kalsarisi pestäviksi.
Ja ... varmaan moni mies saattaa jopa asettaa kunnon imut kalsarien pesun edelle... tiedä heitä. ;-)Osaan hommani. Turhaan yrität. Naiseni osaa myös hommansa ja hyvin osaakin, kaikki naiset ei osaa, eikä osaa osaa alkuun pääsyäkään.
- ko???
jaa' ah kirjoitti:
Moni nainen kyllä varmaan arvoistaisi sinussa AVIOMIESKANDIDAATTINA enemmän hyviä oraaliseksitaitoja kuin että kasaat kalsarisi pestäviksi.
Ja ... varmaan moni mies saattaa jopa asettaa kunnon imut kalsarien pesun edelle... tiedä heitä. ;-)Vanha kunnon Emmanuelle-Mpw matsi:)
- mulla eri perusteet elämäll...
relaxed_eyes kirjoitti:
Osaan hommani. Turhaan yrität. Naiseni osaa myös hommansa ja hyvin osaakin, kaikki naiset ei osaa, eikä osaa osaa alkuun pääsyäkään.
Joo, ymmärsin että osaat antaa kalsarisi pestäviksi, ja totta: kaikki naiset eivät ole yhtä hyviä pyykinpesijöitä. Onnea valinnallesi.
- hetkäkään
että niin hyvin panisit, että jaksaisin sulle vääntää voileipiä illat pitkät, pestä kalsareitasi, siivota kämppääsi...tiskata. Orjanhan sä tarttet, mutta tästä on ennenkin väitelty, ja totean edelleen: kiitos, mutta ei kiitos huoltajaa tarvitsevat miehet. Kierran teidät TOOODEEELLLAAA kaukaa - kuten sen maanantaisen treffin.
Eli voitaisiin laittaa aloitus, millä sanoilla varmiten karkoitat treffikumppanisi. :)tartte uskoakaan. Ei ne muutkaan naiset oo uskonu, mut kummasti vaan pyykit peseentyy ihan itsestään.
- la.ra
tekee molemmat ja vielä lähettää ne kalsarit pestyinä ja silitettyinä?
Poikaystävä unohti kerran suosikkipaitansa tänne. Totta hemmetissä mä soitin, että lähetänkö vai odotatko. Odotti ja paita samaten, jälkimmäinen Omolta tuoksuvana ja tärkättynä.
Mutta meillä on kai vähän eri juttu, kun nähdään 3-5 kuukauden välein. Siinä ajassa lempivaattella on merkitystä.sen punainen silkkiyökkäri täs yökaverina. En oo pessy, ku se tuoksuu naiselta.
Nii ja vastaus. Sä oot vaimoainesta. Ja kokoajan enemmän sellaseksi muutut, se on mun mielestä hyvä asia. Tai siis, muistan vain jotain parin vuoden takasia juttuja, ja muutosta on havaittavissa. :)
se polttaa ne mahdollisimman kuumassa tulessa ja rukolee ettei enää koskaan joudu tapaamaan niiden kantajaa. Mettis oikeesti baby, vittu sä mikään oikee naisten mies ja naurattaja oo, et ainakaan sillä lärvillä mitä mä oon susta nähny. Ok, sulla voi olla rahaa ihan jees ja tottakai sillä saa naisia mut muuten, come on, ei ne teidän perän tyttäret nyt niin tyhmiä oo.
Toki järjettömällä vonkaamisella jokaista elollista solua kohtaan saa jotain mut silti, come on, eiks tuo oo jo aika vitun säälipillua. Edes meidän perilla ei oteta säälipilluja vastaan, tiedän perä haisee :-)- lohduttaa :
Mettis myönsi kyseisen naisen olevan lihava
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000035067359 Jos se olis polttanu ne kalsarit, ni testitulos sekin olis ollu. Erilainen tulos, mut kuitenki kaiken kertova.
Mutku te neidit haette niin syvällisiä selityksiä joka asiasta. Argumentit sitä samaa luokkaa.
- ???
Oletko itte testannu?
Jos oot niin monenko kaa?
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144